.

Khamis, 7 Mac 2019

BERITA BAIK UNTUK KITA SEMUA








BERITA BAIK
UNTUK AHLI UMNO YANG DIUMUM
OLEH TUAN HAJI HADI
BUKAN KAPIR





SEMUA DAPAT BIDADARI








BERITA BAIK

KHAIRY BOLEH

ENTOT BIDADARI

SLIM & CUN 

BUKAN DEBAB

DAN BOYAK 

KAH KAH KAH

Isu kafirkan Umno tak timbul lagi, kata Hadi Awang

ISU PAS mengkafirkan Umno sudah tidak timbul lagi, kata presiden parti Islam itu  Tuan Haji Abdul Hadi Awang.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

NAMPAK SANGAT

PARTI ISLAM

INI KAKI PUTAR

KAH KAH KAH


-----------

SAPA KAUTIM DENGAN SIRUL






 SAPA BERI SIRUL
LARI KE SYDNEY

Tt, kau tolong hantar sms guna dumbphone kau tu kat madey dan kawan2 kau dlm kementerian tu boleh tak? Kau tanya diorang mcmana sirul boleh bolos lari ke australia tu. Mesti la diorang tau, kan? Pak sheikh entot anak ikan pun diorang tau, takkan pesalah dihukum mati bolos dari kawalan negara diorang tak tau?
 Kau tanya la sekali sapa yg padam rekod altantuya masuk malaysia. Kontol pak sheikh masuk jubur anak ikan pun tau, takkan hal padam rekod pun tak tau? Bodoh ke apa kerajaan baru ni? Aku tanya jer, kau jgn terasa pulak. on PENJARAKAN NAJIB SEGERA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/19

Mmg tknak



--------------------

ROSMAH HILANG ?







TETEK ROSMAH

HILANG... OPPS

ROSMAH HILANG
Ada sapa2 nampak kelibat rosmah?
 Rindu laa.. lama tak nampak mommy tu. 
on LEBAI JHO LOW
Anonymous
on 3/7/19






---------------

LUBUK MERBAU






APA DIA TRAJEDI

LUBUK MERBAU

Bhai TT... Nak bagi PAS ngan UMNO pecah tembelang kedua-duanya senang jer la bhai... Mintak Tun arahkan buat RCI untuk Tragedi Lubuk Merbau 1985 tue... yang mana kejadian berlaku selepas 2 hari Najib Razak datang bagi ceramah kat sana... 

sampaikan ada penyokong PAS yang mati kena pukul dan tetak oleh penyokong UMNO. Masa RCI tu kita boleh tengok kedua-dua akan terserlah kemunafikannya.... 
Hahaha... Amacam?? 
on TOK AJI KAKI TIPU
Publish | Delete | Spam
C++
on 3/7/19

Ada




------------

PEMILIK KUNCI BILIK BIDADARI





PEMILIK KUNCI

BILIK BIDADARI

Masyarakat perlu mengetahui salah dan betul, halal dan haram jadah... Ceritany masyarakat keliru, walaupun mengikutiny dari awal... Semayang dua imam, sembelihan haram, org ala2 ustat mencemuh tahap maksimum pada yg tak sudi... 
Hari nie pas buat dek je... Da kena tuba dgn duit ameno, jd bodo.. duit oh duit, mmg king ko dgn parti ostat2... on 
PEROMPAK DAN PENJUAL AGAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/19

Mela




--------------

HELAH BERTAKLID





HELAH BERMADAH
HELAH BERTAKLID
kata haji lembong , 
saya tak pernah bunuh orang tapi pisau yang bunuh orang ... 
teruskan berhelah ... 
teruskan bertaklid ... 
selamat tak selamat urusan Tuhan .. 
sekali kena baru padan muka haji lembong sorong ni . 
on TOK AJI KAKI TIPU
Publish | Delete | Spam
abu
on 3/7/19

status




----------------

DASAR NEGARA KAPIR LAKNAT LEBIH MULIA






DASAR NEGARA

KAPIR LAKNAT

LEBIH MULIA

Di UK atau Sweden atau Jopon 
atau mana2 negara Kapir Laknat yang maju ..
jika kawasan tu dah di wartakan kegunaan tanah nye maka ianye akan kekal begitu. 
Tempat kita jika dah diwartakan ..dengan kuasa tuhan ..kuasa kapla igama sesungguh nye tiada yang KEKAL ..lawan KUASA maknenye DURHAKKE .. nuraka jahanam lah tempatnye. on BUMI MILIK RAKYAT
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/6/19



--------------

GAMBAR LAMA





GAMBAR LAMA
Hahaha mesin taip writer! 
Gwa heran ngapa TT handsome, 
Rupa nya gambar 70an! 
on TEMPAH BUKU SEKARANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/19

Tt,




------------------

AZMIN AKAN BUAT DEAL









MAHATHIR 

WAJIB

BERTANGGUNG

JAWAB

KERJA BELUM 

SELESAI

NAJIB ROSMAH

BELUM MASUK

PENJARA



Dr M boleh jadi PM lebih 2 tahun dengan sokongan Umno-PAS, kata penganalisis

PETALING JAYA: Seorang penganalisis politik percaya Dr Mahathir Mohamad boleh terus mentadbir negara melebihi 2 tahun berbanding perjanjian yang dibuat pengerusi PPBM itu dengan Pakatan Harapan, dengan adanya sokongan Umno dan PAS, jika berlaku undi tidak percaya di Parlimen.

Azmi Hassan dari Universiti Teknologi Malaysia berkata, mustahil untuk menggulingkan Mahathir daripada jawatan perdana menteri di Parlimen, dengan adanya sokongan 2 parti Melayu terbesar di negara ini.


AZMIN JADI PM

DIA  BUAT DEAL

DENGAN NAJIB

BUAT DEAL

DENGAN H20

BUAT DEAL DENGAN

HABIBUL

SEMUA AKAN

BEBAS

PASIR AKAN

TERGADAI

KE SINGAPURA

NEGARA KENA PAU

OLEH 

CHINA MERAH


-----------------------

PEROMPAK DAN PENJUAL AGAMA









AZMIN  INI PUN

TAK FAHAM

BIARKANLAH

PENYAMUN 

BERBAIK BAIK

DENGAN 

PENJUAL AGAMA

Gabungan Umno-PAS tak akan berjaya, kata PKR

PKR yakin gabungan kerjasama antara Umno dan PAS tidak akan berjaya disebabkan Umno sudah lagi tidak diterima rakyat di negara ini.

Timbalan Presidennya Mohamed Azmin Ali berkata tidak mungkin rakyat akan memberikan sokongan terutama kepada Umno yang telah menyebabkan kerosakan besar dalam negara terutama berkaitan rasuah.


SATU MEROMPAK

SATU JUAL 

KUNCI BILIK

BIDADARI

AKHIR AKAN

BERGUMPAL

BEREBUT HARTA

CURIAN

KAH KAH KAH

--------------------

TOK AJI KAKI TIPU










TOK AJI
APA JADI TOK AJI

LU BAGI  

ORANG SUSAH

DENGN LU PUNYA 

AGAMA

TAPI LU SENDIRI

ENJOY DE MENJOY

PUKRAK MUKRAK


Akaun dibeku SPRM dikaitkan dengan Nasharudin

KESEMUA lima akaun yang dibekukan bagi siasatan dana kontroversi RM90 juta dari Umno kepada PAS dikaitkan dengan bekas timbalan presiden parti Islam itu,    Tuan Haji Nasharudin Mat Isa.

Walau penyiasat mendedahkan namanya, The Malaysian Insight difahamkan beliau pemilik salah satu akaun peribadi yang disiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM)



PENIPU
DARI ZAMAN 

BERZAMAN

INILAH KERJA

PENJUAL AGAMA

TIPU TIPU TIPU

------------------

MENTERI KENA KETUM








MENTERI 

KENA KETUM
Tak bebaloi...
menteri semua mcm kene ketum...
kete terbang..tanam buluh...
kasut itam..aggghhh sengal la...
tapi hari2 happy menteri pandai buat lawak babi on
 FAHAMI DULU 
DENGAN SEKARANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/6/19

Mazal




---------------

LEBAI JHO LOW


LEBAI JHO LOW
Cukong Tok Arab Al Ustaz Haji Lebai Sahibbus Samahah Al Hafiz Tuan Guru Daie PU Murabbi Ummah Malaysia Low Taek Jho Al Penangi Al Taiwani Al Chinani Al Phuketi Al Hong Kongi masih simpan harta karun milik Lanun Bugis. on AWAS CUKONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/6/19

Bro,


-----------------

PENJARAKAN NAJIB SEGERA








PENJARAKAN 

NAJIB SEGERA
Takde modal ...
kasi jail je pok jib ni...
baru PHdapig baru bole tlg rakyat
 dan buat koje agaknya...
jubo taik sungguh 
on KES ENTOT ENTOT BUNUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/6/19

Cuk





----------------

BAWA SEGERA SIRUL PULANG







BAWA SEGERA 

SIRUL PULANG

Butuh la kerajaan baru. 
Nak bawak balik sirul pun terhegeh2 tak tau nak urus lagi mau cerita kes bunuh najib? Oit! Bawak balik sirul dulu, lepas tu tanya dia sapa yg suruh dia bunuh awek monggolia tu. Cari sampai dpt. 
Tapi mula2 uruskan sirul dulu. Kalau itu pun tak lepas, baik suruh madey pegi mampus. Kau pun sama tt, boleh pegi mampus la. Kes ni lagi bapak besar dari dari agenda peribadi kau.. oops silap.. agenda nasional kau tuu. 
on KES ENTOT ENTOT BUNUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/19

Takd



---------------

BUNUH ALTANTUYA





BUNUH ALTANTUYA
OKV- org kena viral yg dituduh bunuh altantuya tu masih kehulu ke hilir bantu kemenangan prk cameron dan semenyih. Jgn terkejut OKV tu aktif dan bantu umno dlm prk rantau pulak. Dulu mcm2 dituduh oleh ph dan tt tapi dia masih menang bergaya. 
Dia siap berjanji nak bawak bini dia jalan2 kat semenyih kalau menang prk. Mana korang nak sorok muka? Korang kencing jer lebih. Janji tak ditunai tapi sibuk dgn ikan buntal bibir merah! Kahkahkah 
on KES ENTOT ENTOT BUNUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/19

Butu



---------------

PAK LEBAI TUNGGANG AGAMA





PAK LEBAI

TUNGGANG AGAMA
Islam itu pas dan pas itu islam.tapi hairan kat negara arab takde pas masih juga derang islam dan tak perlu bohong untuk keaslian audio abodoh.Bagus lagi menolong golongan fakir miskin gelandangan yang bersepah kat kaki lima jalan daripada menolong golongan maksoom ularmak/
ustad preview german pon x nak bayar, bila ditolong, tanya khabar pon tak mahu.kita tanya khabar bukan nak tuntut utang.lawak la pelebai ostad penunggang agama. 
on BUMI MILIK RAKYAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/19

Hahaha






------------------

MAKI BERJEMAAH





MAKI BERJEMAAH
Kalau nak layan akal pikiran kita ini biarlah ditahap yang masih logik dan boleh diterima akal.kalaulah segala akal logik dan waras masih juga tak memadaai,maka pada masa itu kita sedang berhadapan dengan si penunggang ugama.masa itu bohong syariah dan menyokong penyamun hukumnya harus/wajib. 
on MAKIN HAMUN BERJEMAAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/19

Ini ke





---------------