.

Khamis, 19 Mei 2016

NIK ABDUH REKRUT ALLAH - SATU PANDANGAN










PERJUANGAN 


SUCI 

LEBIH SUCI 

DARI SABUN 

FAB

MABUK KETUM
mabuk ketum ke mamat tolol ni.. merepek kena histeria .. bapak presiden kata nk jadi penasihat . kalah takpe on NIK ABDUH REKRUT ALLAH
mohd shahran
at 7:14 PM

AJARAN SESATMacam sudah jadi AJARAN SESAT saja Ada MASYOOOOOOKKKKK........ Nampak macam BANI LOL Abang Adik ke ???? on NIK ABDUH REKRUT ALLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous

at 7:00 PM

WAKIL ALLAH
Kata-kata macam inilah yang juga mempengaruhi pengikut al-pengganas. Semua jadi wakil Allah. * ** on NIK ABDUH REKRUT ALLAH
Anonymous
at 6:37 PM

BANGUN TIDO BAru bangun tido kot on NIK ABDUH REKRUT ALLAH
Anonymous
at 6:13 PM

TAK BERANI KOMENG Ambo tak berani nak komeng. Lawang PAS makna lawang tuhang. Lawang PAS makna sembah setan. Ambo tak mau masuk neraka. Nak tanya. Hudud bila nak mula. Balak bila nak potong lagi. Rumah bantuan banjir bila nak siap.

 Gaji pemain bola bila nak bayar. Stadium bola bila nak cat hijau. Jangang cerita warna orang laing je, alih-alih stadium sendiri warna PINK .. warna pondan. Oh lupa gwa jangang tanya .. tanya tu ertinya lawang .. lawang PAS ertinya sembah syaitang .. macang Black Metal. on NIK ABDUH REKRUT ALLAH
panglimo potaseh
at 6:07 PM



------------

MARKAS TARBIAH BANDA DALAM








JEMPUTAN

PUISI 

PAK SAID

BUKU

LUTFI OTHMAN












BACA PUISI MADRASAH SENI
PEJUANG KEBEBASAN MEDIA

"SAID ZAHARI"

20 MEI 2016 (JUMAAT)
9:00 MALAM

MADRASAH TARBIYAH
KAMPUNG BANDA DALAM

MENGENANG SAID ZAHARI BERSAMA :

AHMAD LUTFI OTHMAN
ROSEMAN SAID
SN A. SAMAD SAID
A. KADIR JASIN
YASSIN SALLEH
DR. SYED HUSIN ALI
A. SHUKUR HARUN
CHAN YS

PELANCARAN BUKU TERBARU
AHMAD LUTFI OTHMAN





SIARAN 

LANGSUNG

------------------

NIK ABDUH REKRUT ALLAH



BARU

 HANG SEDAR

PERJUANGAN

 PALING SUCI



 DALAM

ISLAM IALAH

PERJUANGAN

 PARTi PAS

KE PUTRA JAYA

-

TAK BOLEH KLUAR NEGARA








820,000 

KENA TAHAN

LU ADA UTANG

PTPTN KE?




820k Malaysians Barred From Leaving Malaysia, Are You One Of Them?


Over 820,000 Malaysians are barred from leaving the country after being blacklisted for various offences, according to  Ahmad Zahid Hamidi.
Since 2011 the Immigration Department has included 827,921 citizens into their blacklist, barring them from leaving Malaysia unless they have special permission to do so.
Most of those on the blacklist are bankrupts, who make up 200,727 people, while 118,892 are education loan defaulters. 520 are on the blacklist for security offences and another 507,782 for other offences.
The Malaysian Immigration Department has a web portal that allows you to easily check if you are on the blacklist.
BARU GWA TAHU

NAGAPA GWA

TAK BOLEH 

KELUAR NEGARA 

KAH KAH KAH

KERANA GWA

SELALU TULIS

BIK MAMA SLIM

MACAM ZIANA

KAH KAH KAH

POOOORAK

---------------

PENJUAL AGAMA







WASPADA

PENDAGANG

AGAMA



FACE BOOK


Woiiii.....
Mangkuk tingkek berghayun.....
Ghentikanlah citer "Hudud".... cukup2lah membodohkan rakyat dengan retorik lu orang....
Dasar Pedagang Agama....!!!!




--------------

WILAYAH PUNCA PERANG




LAUT CHINA 

SELATAN

WILAYAH 

REBUTAN

PUNCA PERANG















Chinese fighter jets intercept US spy plane 'unsafely' over South China Sea

Two Chinese fighters have conducted an “unsafe” intercept of a US spy plane in international air space over the South China Sea, the Pentagon has said.
“The Department of Defense is reviewing a May 17 intercept of a US maritime patrol reconnaissance aircraft by two tactical aircraft from the People’s Republic of China,” Pentagon spokesman Major Jamie Davis said in a statement on Wednesday.
“Initial reports characterized the incident as unsafe,” he added, without giving additional details.
Tensions between China and the United States are high in the South China Sea, where Beijing has been building islets into military bases and is asserting sovereignty over large parts of the critical waterway.



-----------

MASIH TAK SEDAR KE?





FACE BOOK
HAPUS Subsidi Tepung.. sudah
HAPUS Subsidi Beras.. sudah
HAPUS Subsidi Minyak.. sudah
HAPUS Subsidi Gula.. sudah
HAPUS Subsidi Elektrik.. sudah
.. APA LAGI KORANG NAK !!!
Kenakan GST terhadap rakyat.. sudah
Berjaya kutip GST LEBIH RM30 BILION.. sudah..
... ITU PON MASIH TAK CUKUP2 LAGI KA !!!
Rakyat nak cari sumber pendapatan lebih kerana kos sara hidup tinggi di bawah kerajaan BN pon nak dicukainya ???
JANJI NEGARA AMAN, Rakyat WAJIB BERSYUKUR di bawah pemerintahan Najib Razak..





-----------

DENGAR DENGAR BETUL BETUL





YA AMPOON

YA MAULANA

BETUL SOHEH

SETUJU SOKONG


TEGOLEK DOG





KAH KAH KAH



May 18, 2016
Hasan
Soal bila Laporan Audit 1MDB yang dibuat PAC hendak diklasifikasikan, terpulang kepada kerajaan untuk menentukan. More ››
KUALA LUMPUR: Hanya kerajaan yang boleh memutuskan sama ada Laporan Audit 1MDB yang diklasifikasikan di bawah Akta Rahsia Rasmi 1972 (OSA), perlu diubah status kerahsiaannya atau tidak.
Ketika menegaskannya hari ini, Pengerusi Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC)  Hasan Arifin berkata laporan audit berkenaan adalah berbeza dengan Laporan Audit Negara yang dikeluarkan setiap tahun serta perlu dibentangkan di Parlimen.
Katanya, Laporan Audit 1MDB sebaliknya hanya perlu dibentangkan kepada PAC selepas proses perumusan berkaitan itu selesai.


KAH KAH KAH

gwa tergolek dog

kah kah kah

KAH KAH KAH



------------

SAMBUNGAN KESAH BENAR




DARI KILANG MANA?

korang ingat tokey kedai itu tak belaja semiotik..anda semua adalah lahir dari "kilang" jalanan, kilang yg mlahirkan pemikir2 kritis, dilarang melarang..anda bukan lahir dari graduan prof2 kangkung.dapur pun jalanan, muzik pun jalanan(jgn lupa pesta muzik jalanan di pj, gua ada masa tu).

tanpa anda semua, dunia sepi seakan arab saudi yg memutarkan bacaan quran selama 365hari seakan ada kerabat raja mati..atau seumpama islam di india dibawah studio lakonan zakar naik..gua cuma masuk lokap sekali je ketika disaudi tp bro isham masuk lokap lagi byk dari gua..gua malu..

siapa yg kata arab saudi itu islamic, itu hanya kata2 kosmetik dr vida je atau datuk terlajak laris..gua menyaksikan kwn ditahan di kuwait, gua juga berjumpa dgn seorg tahanan warga malaysia ketika perang kuwait iraq..so sedikit sebyk gua bole meresapi cerita2 bro tt..gua malu utk berjumpa dgn org2 hebat seperti anda semua..salute salute salute. on KESAH BENAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/18/16






-----------

KELENTONG BESAR







SAMPAI

KIAMAT

TAK BOLEH

MENANG


Pembangkang tak mungkin menang pilihan raya – Mahathir

 | May 18, 2016
Bekas perdana menteri itu berkata pakatan pembangkang tidak punyai keutuhan untuk menumpaskan BN.

PETALING JAYA: Pembangkang tidak mungkin dapat memenangi mana-mana pilihan raya, kata  Mahathir Mohamad.
Bekas perdana menteri itu berkata demikian lantaran pakatan pembangkang tidak punyai keutuhan dalam pakatan mereka, lapor New Strait Times hari ini.
“Mereka (parti-parti pembangkang) tidak boleh bersatu. Satu-satunya alasan mengapa BN boleh menang semua pilihan raya sehingga kini gara-gara pakatan pembangkang tidak pernah bersatu.
“Pilihan raya negeri di Sarawak baru-baru ini, contohnya, mereka (pembangkang) kalah. Mereka tidak boleh bersepakat maka mereka akan tetap kalah manakala BN akan tetap menang,” katanya memetik laporan itu.

WOIT

gwa dah cakap

gwa dah tulis

pilihanraya 

kelentong 

lu tak caya

lu tunggu 

PRU14 nanti

semua lingkup

lu mesti ingat

gwa sudah

beritahu awal

SEMUA TIPU




------------

BERDUHUD DUHUD





SOKONG

SETUJU 

BETUL

KOMENTAR

masuk akal atau
tidak masuk akal
mana lebih bahaya
perosak alam lebih bahaya
kepada umat manusia
atau  seorang pengentot tanpa lesen



Hudud sukar jika pencuri balak pun tak boleh cari

KUALA LUMPUR - Bekas Naib Presiden Pas, Husam Musa mempersoalkan bagaimana Kerajaan Negeri Kelantan mahu laksanakan hudud jika masalah pembalakan haram di negeri itu tidak dapat diatasi.

"SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia) pun sahkan ada berlaku pembalakan haram di Kelantan.

"Macam mana mahu laksana hudud kalau pembalak haram Pas hanya biar dan tidak boleh ambil tindakan?" katanya dalam program Dialog Bersama Husam Musa di sini, semalam.‎

Menurutnya lagi, Pas Kelantan perlu bertindak menangani masalah pembalakan haram yang terjadi secara meluas di negeri itu.

"Dalam hudud, hukum mencuri dipotong tangan. Usahkan potong tangan, potong kuku (pembalak haram) pun kita tak boleh," bidasnya.

KAH KAH KAH

betul yb

memang betul

perompak balak

yang resmi pun

pemusnah alam

kah kah kah

berduhud kehilir

berduhud kehulu

DUHUD DUHUD



-----------