.

Sabtu, 15 Februari 2014

DEMO SATU BUDAYA




KOMENTAR TUKAR TIUB
demo telah jadi budaya
demo membawa pulangan

NOTA
tapi jangan terperangkap
hari sabtu demo di putrajaya
adalah kerja amat bodoh

ini kerja hasan malek



Guru tetap berdemonstrasi, janji Muhyiddin hanya penyedap hati

OLEH MD IZWAN
Guru tetap berdemonstrasi, janji Muhyiddin hanya penyedap hatiKeputusan untuk mengkaji semula Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) secara menyeluruh oleh Putrajaya sekadar penyedap hati, kata Suara Guru...SELANJUTNYA

Warga pendidik diingatkan usah sertai himpunan mansuhkan PB

Warga pendidik diingatkan supaya tidak mudah terpengaruh dan menyertai himpunan mansuh pelaksanaan sistem aplikasi Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS), pada 22 Februari depan di Putrajaya.


-------------

PENCERAHAN YANG BERJAYA




SATU KEJAYAAN
Memang betul apa TT cakap. Apa Utusan dan TV3 sokong maknanya yang disokong itu jahat. Apa yang TV3 dan Utusan benci dan kutuk maknanya yang dikutuk dan dibenci itu baik. Sebelum zaman internet saya percaya semua yang ditulis dan dilapor oleh Utusan dan TV3. 

Bila ada internet maka fikiran saya terbuka dengan amat luas sekali kepada lain pendapat. Contohnya kaum Yahudi dan Israel yang amat dibenci sekali oleh rakyat Malaysia kerana propaganda UMNO. Sebelum ini saya percaya apa sahaja yang dilaporkan oleh Utusan dan TV3. Tetapi sekarang saya tidak lagi percayakan TV3 dan Utusan kerana bangsa Arab dan negara-negara Arab yang selalu dipuja-puja itu tidak semestinya baik dan bangsa Yahudi dan Israel tidak semestinya jahat. 

Ianya semua adalah tipu helah dan propaganda UMNO yang sengaja memburuk-burukkan bangsa Yahudi sama seperti mereka memburuk-burukkan parti pembangkang. Rejim UMNO sama sahaja dengan diktator-diktator Arab yang disanjungi yang menggunakan bangsa Yahudi sebagai alat untuk on MARI BELAJAR POLITIK
Publish | Delete | Spam
UMNO BARU PARTI MAMAK

on 2/15/14

------------

LAGI ILMU SEMIOTIK




 BUKAN HASAN MALEK
Tangan kiri TT sepatutnya atas bahu kiri pompuan tu. Kalau tangan TT dlm kocek seluar, maknanya lakonan! Tiada unsur2 cinta dan kasih sayang!! Woit! Kau tipu hassan malek boleh laaaaaa on TOLONG GUNA ILMU SEMIOTIK
Anonymous
on2/15/14

 GAMBAR FAN
Kakkakakakaka.....gambar fan di buat modal.....kakakkakakaka........pakai lagi telepon pekak.....sekali tekan....kuar bunyi....pukul tujuh ampat puluh tiga....kakkakaKka.....bos bossss......kanciwaaaa...kanciwa banyak melanda kami...kami amat kanciwaaaaa....kakakkakakaka......ketua hakim rest his kes...........nice try...... on TOLONG GUNA ILMU SEMIOTIK
DIDI KOTA BELUD
on 2/15/14

Bro tt...ko nie cakap jer lebih....exercise yee lek.. on TOLONG GUNA ILMU SEMIOTIK
Anonymous
on 2/14/14

Semiotik itu apa kebenda Pak Haji ? on TOLONG GUNA ILMU SEMIOTIK
Anonymous
on 2/14/14

Bro tt...ko berdua nie mmg secocok...sama2 boroi on TOLONG GUNA ILMU SEMIOTIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/14/14


betol la TT...kes superimpose ko ni dekat2 nak sama dengan kes mat said.... on TOLONG GUNA ILMU SEMIOTIK


KAH KAH KAH

KAH KAH
KAH

---------

MARI BELAJAR POLITIK




KOMENTAR TUKAR TIUB
politik malaysia ini cukup senang
apa yang utusan sokong
itu orang jahat
apa utusan benci
itu pekara baik

politik malaysia lagi senang
apa madey suka 
itu langkah salah
apa madey tak suka
itu langkah betul

madey dorongkan pas
ertinya itu langkah salah
ertinya madey tak suka anwar jadi mb selangor

justeru
anwar jadi mb selangor
ada yang tepat dan betul

tak perlu ke havard
tak perlu ke yale
tak perlu ke oxfart
hanya baca  utusan 
kita tahu garis politik

NOTA
madey tak suka demo
ertinya demo membawa kebaikkan

Tun M: Kerusi MB Selangor Sepatutnya Milik PAS

Beliau berkata, PKR bukan menguasai keseluruhan PR seperti Umno dalam BN.
“Pas berhak untuk kerusi itu (menteri besar). Tidak bolelah dikuasai satu parti sahaja bukan macam BN, jumlah terbesar Umno sebab itu pemimpin Umno diangkat jadi perdana menteri.


-----------

MUHYIDDIN NAK TIPU LAGI






KOMENTAR TUKAR TIUB
macam macam telah dilakukan
tangkap  peruncit
rampas barangan
letak harga barang

semua ini dibuat untuk
meredakan kemarahan orang ramai terhadap
harga barang yang naik

harga barang naik
kerana subsidi dipotong

 harga minyak dinaikkan
bila harga minyak naik
semua harga barang naik
bila harga barang naik
ertinya gaji turun

kenapa tak naikan gaji?
kenapa tak naikkan upah?

kenapa gaji minima dibekukan?

kalau barang naik harga
naikkan gaji
selesai masalah

LUNDU 14 Feb. -  Muhyiddin Yassin berkata, kerajaan sudah lama mengawal kenaikan harga barang sebelum isu itu diputar-belitkan oleh pembangkang untuk menaikkan kemarahan rakyat terhadap Barisan Nasional...

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BERAPA KALI NAK BERI TAHU.... kah kah kah..

kah kah kah..RAKYAT BUKAN NAK TANDA HARGA.... kah kah kah..

kah kah kah..RAKYAT BUKAN NAK KAWALAN HARGA... kah kah kah..

woit...SEMUA INI  TIPU.... kah kah kah..

kah kah kah..ORANG RAMAI NAK HARGA MURAH... kah kah kah..

kah kah kah..TAK KAN TAK FAHAM FAHAM.... kah kah kah


SUSUN DEMO 

--------

NGO ADA TIGA AHLI




KOMENTAR TUKAR TIUB
mana dia ngo?
mana dia bersih?
mana dia kelas berleter?
mana dia majlis peguam?

kenapa tak heboh?
kenapa tak soalkan dun balingan?

kenapa tak minta taib habiskan penggal?
kenapa prk balingan ini tak buang duit?

prk kajang dituduh sebagai nak selesai masalah dalaman pkr

dun balingan nak selersai apa?

dun balingan nak selesaikan kes rasuah taib
nak selamatkan taib
taib nak jadi tuan yang dipertua negara sarawak
taib naik pangkat tak ada dakwa dakwi

kenapa tak heboh
heboh
buatlaaaa forum
dalam bahasa inggeris
buatlaha kenyataan akhbar dalam baha inggeris
NOTA
ngo ngo hanya ada tiga orang ahli
kerja minta funding
pppooooooorah
kah kah kah

Tarikh PRK DUN Balingian belum diketahui
LUNDU 14 Feb. - Timbalan Perdana Menteri memberitahu, beliau belum pasti bila Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Balingian akan diadakan ekoran peletakan Tan Sri Abdul Taib Mahmud sebagai...


KELAS BERLETER

KAKI TIPU
SAH PENIPU
KAKI TIPU

-----------

RAYUAN BANTAHAN PARA GAGALIS



PENGUMUMAN
juri menerima banyak bantahan
tapai adalah di maklumkan
bahawa
senarai juri adalah
muktamad

apsal gambar aku masuk sampai 2 kali? gambar yg sama plak tu

Uhuk uhuk uhuk ": KUTU BAH ari ini haramkan HARI VALENTINE- lagi dilarang lagi syiok sedunia bersatulah kah kah kah"

hahaha ciri-ciri gagalis macam tu lah, mengayat, senyum curi2... mau bercinta aja tak berani. *BURN*

[Admin] harap2 lepas jadi kurator ni dia akan terkeluar dari senarai gagalis sepertimana .cc
haha rilex la. Orang berkenan la tu.

List 2014 dah released, selamat x jumpa pic profile gua..kahkahkah. sedunia bersatulah!

Sebabkan buat line panas letak link FB gua dlm senarai gagalis,stakat ni ada 30 p***mak ntah mana hala yg add gua..

kita buleh persoal kredibiliti juri.siapa pilih juri?.
saya protes penipu. bukti mana?!



PERCUBAAN MERASUAH



isham kita dh deal
kau letak jugak
kah kah kah
tak jadi aku belanja seafood.
hahaha
ciiiis





GAGALIS POSITIF



haha..celakalah TT..
apasal gua dalam senarai gagli lu ni!! ahhahahahahaaa
gagalis*
surat menyurat TIDAK dilayani kah kah kah
dua tahun bai kene..tak aciii
hahahaa
kah kah kah

tunggu je gua upload gambar kawin utk senarai gagalis tahun depan.InsyaAllah bebas merdeka..hahahahah
juri mahui bukti kah kah kah
tunggu sa






POWER IKAN SEPAT





Kekalahan dalam satu pilihan raya kecil di Selangor sebelum ini, nampaknya tidak menghalang bekas menteri undang-undang,  Zaid Ibrahim daripada berhasrat bertanding sebagai calon Bebas dalam pilihan raya kecil DUN Kajang.

Zaid yang bertanding tetapi kalah dalam pilihan raya kecil Hulu Selangor pada 2010 di bawah tiket PKR, menulis dalam blognya bahawa beliau berminat bertanding jika isterinya memberikan restu.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KAH KAH KAH.... kah kah kah..

kah kah kah... BUKAN NAJIB SAJE TAKUT BINI.... kah kah kah..

kah kah kah..ZAHID INI PUN TAKUT BINI.... kah kah kah..

woit..INI LAH POWER IKAN SEPAT.... kah kah kah


----------