.

Ahad, 3 September 2017

DULU KELING - SEKARANG CHINA





DULU KUTTY

MENDALIR

Dulu di Melaka, Kutty Mendalir kawtim dengan Peringgi untuk lanyak Melaka dan rakyatnye. Nampaknye sejarah akan berastro atau berulang. Kali ini cina pemakan babi Jho Low, kawtim dengan China Merah untuk lanyak Tanah Melayu dan Orang Melayu. 

SEKARANG

CINA JOLO

Sultan dan Raja di nasihatkan siapkan kelengkapan kebesaran, botol besar untuk dibawa lari jika China Merah menyerang. Kelengkapan kebesaran dan botol besar ini sangat berguna untuk melindungi Orang Melayu bila Tanah Melayu merdeka balik. Ini semua Haji Najib dan Hajjah Rosmah punya pasal. 
on CHINA MERAH PUNYA AJENDA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
at 4:48 PM




-----------------

OH - MALAYSIA-KU








RAKYAT HAPI

BERCUTI
NAJIB HAPI

MENCURI










--------------

SAIZ 60-60-60






HOTOK

Kata Mat Sabu@Mat Broson, dia pernah ter maksud nye ternampak saekor yg macam manusia badan bersaiz 60-60-60. Penemuan spender sebesar ini telah menguatkan fakta saintifik, memang wujud spesis bersaiz 60-60-60. Berat nya dianggarkan secara saintifik seberat 651 kg. 
Pak ustaz kata ini spender Dajal ..ukuran badan Dajal kata ustaz tu lagi, setahun makan tak abis. Fakta ustaz ni tak saintifik langsung.. main cincai je. on SIAPA PUNYA INI?
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/3/17


--------------

LEBAI JOLO





LEBAI JALAL

Jho low dah peluk islam. Nama baru dia Jalal. Dia dah suci murni, lupakan lah perkara lalu. Lets move on! Kahkahkah 
on KENAPA JHO LOW ?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/3/17

-------------

POMPUAN GEMOK







POMPUAN 

GEMOK
Mengikut analisa aku pemilik seluar dlm tu milik pompuan saiz besar (berat badan sekitar 165kg - 200kg). Jenis pakai seluar dlm kain berkilat dan ada lambang ni biasanya pengamal seks kinky (master & slave). Dlm kes ini, disyaki suaminya selalu didera secara seksual. 
on SIAPA PUNYA INI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/3/17




------------------

SATU LAGI SOALAN






GEROMBOLAN

KETUANAN

MELAYU

ANTI CHINA

ANTI DAP

JHO LOW

JANTAN CHINA

DIA TIPU 

BANI MELAYU

NAPA PARTI

KETUANAN

MELAYU

TAK TANGKAP

JHO LOW








------------

SATU SOALAN SAJE





GEROMBOLAN

KETUANAN 

MELAYU

BENCI DAP

TUDUH DAP

PARTI CHINA


ANTI MELAYU


KALAU BENCI 

CHINA

NGAPA JUAL 

TANAH 

MELAYU


PADA  

CHINA MERAH







-------------

KENAPA JHO LOW ?







KENAPA

JHO LOW

TIDAK

DITANGKAP





-------------------

SIAPA PUNYA INI?






FACE BOOK

Zunar
1 hr
Milik siapakah spender ini?
Apa komen anda?

Kin Lee M01
Reply1 hr
Manage
Simon Andrew Milik Saiful kot..... 😂😂😂😂
Reply1 hr
Manage
Choong Thong Yuen Ya ke ni spender ?
Reply1 hr
Manage
Jason Ting Ok la dacing utk balance Kan minah kepit punye tlok
Reply1 hr
Manage
Juri Ali Makmah
Reply51 mins


--------------

JAGAN PAKSA MASUK SYURGA






JANGAN 

PAKSA
ada ramai ustazah2 yg jenis macam ni..rilek bro skalian..dia tak bole paksa org nak masyuk syurga atau neraka.jgn dilayan sgt ustazah2 macam ni..dan ustazah2 mcm ini la yg myebarkan kebenci kpd melayu islam yg lain melalui corong2 surau, masjid, kuliah2 tv..

MASUK 

ini la contoh ustazah2 kota baharu..tak cukup kota baru dia mencarut, kini mereka mahu mencarut dinegeri2 lain stelah kta bharu kehabisan hutan dan terpaksa membayar 10 saman kerajaan negeri..british kata malay sinonim amuk, malay is islam, bila disentuh islam maka berjoget la mereka sehingga mereka terlupa tanah tergadai, hasil dirompak..

SYURGA

muslim pakistan pernah kata, kita bole beli barangan kafir tetapi tidak akan sekali2 ikut agama mereka..dan tujuan politik adalah ekonomi maka kafir kaya raya jual barang.. 
on ENTOT BIDADARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/31/17




---------------

NONOK MONTOK








NONOK

Bengong mu natey berouq mu igp ake mare from Kelante mede in kelantan mu kecek gapo!! igak orre Kate lago belalay lago ayee lago buro pil kudo jua tino dekak sieeea tino niago 

MONTOK

Jante gocoh taiyam kayo balok terbaye dato dr vida aah aah kelip mato La ni kito nonok montok Igp oreea klate pantau extivitas maklok cakrawala dri klante buaaaeh sungoh 
on KPN BARU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/2/17





-------------------

CALON MUKA TEMPE






CALON PKR

Brother amarifus brutos hishamudin rais apasal parti keadilan sengal je mutahir ini apapasal tak de slogan dari Hulu selangor ke Putrajaya? apasal keadilan tak letak calon yg mampu menang.. Ni letak calon yg muka tempe.. 

MUKA TEMPE

Jgn mara tanye je Im confusing lah one more,? Jika keadilan terpecah dua Satu puak wala dgn harapan Satu puak dgn pas+ keadilan agak2 nyelah apajadi.. Berapa barapakah akan loncat parti.. on BERITA TERBEST
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/2/17





--------------

PARTI ISLANG BUNTAL






PARTI ISLANG
PAS nak tawan Selangor. Sebagai satu parti jiwa islang ini sudah baek. Selangor punya ramai penduduk yang kapir laknat. Aku dah penat tgk pendakwah kita berdakwah hanya masuk ke Kg Mejayu atau kawasan yang ramai Melayu untuk berdakkwah. Ini kerje senang. 

BUNTAL 

Mereka semua dah bersunat ngapa perlu disunatkan lagi, nanti apa yang tinggal. Bila PAS tawan Selangor, mereka boleh lah masuk kg cina dan keling untuk tiupkan syiar islang. Itu lah sepatutnye di lakukan. 
on BERITA TERBEST
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/2/17




----------------

PUNAT TUAN HAJI HA HA





PUNAT HADI

Kah kah kah Dulu masa pas dan dap dlm pr kira mcmana? Daging babi seketul duduk sekawah dgn daging suci dikira halal ke TGHAHA? Pas gabung dgn umno pengamal rasuah dikira halal jugak ke? Kalau melayu islam baham rasuah dikira suci ke? Mohon Tuan Punat Hadi beri pencerahan, sekian t.kasih on INI PUNAT HADI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/2/17



 PUNAT HA HA 
Lu jangan main 2x, sikit hari lagi kalu ada walaunta dan walaunti panggil dia Tuhan, baru ku ada akal. on INI PUNAT HADI
Anonymous
on 9/2/17





------------------