Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Oktober 2010

RAKYAT SABAH SUDAN BANGUN !




SEMUA DI JEMPUT HADIR




nota:
sabah dijadikan bank simpanan
oleh gerombolan
masanya telah tiba
pakatan masuk dan
merampaskan kembali
hak rakyat sabah !



PILIHANRAYA ATAU PILIHAN JALAN RAYA




PILIHAN JALAN RAYA




nota:
kelmarin lebih dari 3 juta
rakyat peranchis turun ke jalan raya
kita tunggu dan nantikan hasilnya












BERITA BAIK DARI SELURUH DUNIA

Kaum buruh dan anak muda di Peranchis meneruskan perjuangan mereka. hari ini masuk hario ke 6 dimana seluruh peranchis telah lumpuh oleh mogok dan tunjuk perasaan.

Hari Rabu ini dewan Senate Peranchis akan membincangkan pemanjangan dua tahun umur pancen – dari 60 ke 62 tahun.

Mogok dan tunjuk perasaan ini adalah untuk menentang pemanjangan umur boleh pencen.

Hari ini :
- beratus ratus stesen jual minyak tutup. semua kehabisan minyak
- perlabuhan marseille telah ditutup
- pemungut sampah telah turut sama – sampah mula menimbun
- anak anak muda tingakatan enam telah mula turun ke jalan raya.
dua ratus sekolah menengah ditutup. anak muda mula bertempur dengan polis
- laluan jalan keretapi dari selatan – monpellier ke nimes di tutup
- pemandu truk dan lori melintangkan kereta dilebuh raya sebagai tanda sokongan
- kesatuan buruh GST meminta lapangan terbang ditutup[

NANTERRE : diwilyah inilah bermulanya gerakan mei 68

NOTA:
harga minyak telah naik ke 82 dolar untuk satu tong. minggu lalu ianya
mencecah 87 dolar. musim sejum akan sampai. harga bahan bakar minyak akan naik lagi. semua ini membantu kaum buruh untuk terus menekan kerajaan pro kaum pemodal di eropah.

DI GERMAN:
Untuk pertama kalinya kerajaan german telah menerima hakikat bahawa dasar multicuturalism tekah GAGAL. ini akan memberi nafas baru untuk gulungan kanan yang anti warga turki dan anti islam.

DARI AKHBAR GUARDIAN LONDON

"The vote is of no importance," said Didier Caron, a 51-year-old Renault employee. "It's the street. If the street works well, it could still win."

(Mengundi itu tidak penting, kata Didier 51 tahun yang bekerja di Syarikat Renault. Jawabnya jalan raya. Kalau dijaan raya berjaya, pasti kami menang )


As the familiar chants rang out and students and children rubbed shoulders with pensioners and postmen, the manifestation drew 3.5 million people on to the streets, according to the unions, and 1.1 million, according to the interior ministry. Some shouted their calls for an intensified grève générale (general strike). Others took a quieter approach. One man's sticker read: "rêve générale" – general dream.

"I am here to show my discontentment with this government's politics in general," said one hospital worker, Armelle, who like many protesters was expressing her rage with the Sarkozy agenda as a whole, rather than just the pension reform. "This is my fifth time. I am mobilising for myself and for all French people. I feel as though our public services, which are so important to us in France, are disappearing."


HANTU BERI HANTU AMBIL




INTAN BERLIAN



nota:
bangsa lain dapat
batu permata dengan
kerja melombong
bani melayu
tak perlu kerja keras
intan berlian datang bertabur tabur
hantu yang hantar kah kah kah




PELIK BIN PELAK BINTI KELENTONG


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


Kegembiraan keluarga gadis misteri, Siti Balqis Mohd Nor, 22, mendapat 15 batu bernilai tinggi sejak Rabu lalu berakhir apabila batuan berkenaan didapati hilang semalam, selepas empat hari disimpan dalam bekas khas berisi air zamzam.

Ibu gadis itu, Norizan Said, 47, berkata 14 daripada 15 batu bernilai antaranya zamrud, delima dan nilam sebesar duit syiling 20 sen tiba-tiba ghaib pagi semalam walaupun ia dikawal ketat oleh anak saudaranya, Mohd Zainuddin Mohamad, 42.

“ Saya menyedari kehilangan batuan itu kira-kira jam 4 pagi tadi apabila melihat tempat menyimpan batu itu kosong. Makcik (Norizan) menugaskan saya menjaga batu-batu itu, tetapi terkejut ia hilang kerana tiada siapa yang boleh masuk ke dalam bilik itu kerana berkunci.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
akhirnya hantu hantu ini
dapat melepaskan diri dari botol plastik
bukan sahaja dapat lepas dari botol plastik
dapat buka bilik berkunchi lagi kah kah kah

ini baru hantu power
agaknya semasa dalam botol plastik
hantu ini telah bersenam dan
minum teh mak janda
tu pasal ada power kah kah kah


nota:
pelik intan berlian
zamrud delima datang berkoyan koyan
yang peliknya tidak pula di hantar ke bank
kalau di hantar ke bank
bank boleh simpan
kalau hantu curi
bank akan ganti kah kah kah kah


nota:
tak ada pulak gambar intan belian ini
tak kan tak ada mamat atau minah
yang ada hand pone yang boleh ambil gambar
atau hantu ini ada power
semua gambar diambil pasti tak jadi kah kah kah



nota:
cadangan baru
kenapa kita tidak tangkap
hantu ini dan simpan dalam bank negara
paksa hantu ini supply intan berlian
untuk negara kita
malaysia akan menjadi negara terkaya
bani melayu tak perlu bekerja
ini baru betul ketuanan melayu kah kah kah

kemudian kita jadikan hantu ini warga negara
beri kad pengenalan baru
dan suruh hantu ini turun mengundi di galas kah kah kah


nota:
pelik bila tangkap hantu
terus buang dalam laut
belum sempat disiasat dan di kaji

jumpa intan berlian
belum sempat dikaji telah hilang
kah kah kah

SATU LAGI CARA UNTUK TIPU MELAYU





MENUNGGU RABA RABA BONTOT






















CUBA MENJALANKAN RENOVASI




nota:

online dengan raba raba bontot
tak caya?
malaon ini sudah mula
cari klinik nak repair gigi
kah kah kah






PERPADUAN LAGI

Khairy berkata, beliau tidak menolak kemungkinan bersatu semula dengan PAS walaupun parti Islam itu didakwa sanggup menolak tangan yang dihulurkan dengan ikhlas "kerana ketaksuban kepada kuasa".

"Tidak ada parti Melayu – baik Umno mahupun PAS – yang boleh mendapat seratus peratus undi Melayu," katanya.

"Di kebanyakan kawasan, perpecahan politik orang Melayu adalah 50 peratus di satu pihak dan 50 peratus di pihak yang lain," katanya.

nota:
sila ambil perhatian
agenda melayu berpadu padu
ini masih belum selesai. ini agenda induk
untuk gerombolan. agenda pertama masukkan
anwar ibrahim dlam penjara. sesudah itu pecahkan
setiakawan pas, pkr dan dap.

caranya cukup senang
janjikan kerusi mb pada hasasn ali
janjikan menteri pada nasaruddin
janjikan menteri pada hadi wang

mat sabu,khalid samad, shaari sungip
dr. zul, dr hatta, hussam , mahfuz,
dr lolo - semua kena kencing

tak caya?

tanya nasaruddin – bulan puasa yang lalu
ada atau tidak raba raba bontot
hantar sms dia minta datang
ke new york? kah kah kah



nota:
kesian mat sabu
cita cita nak jadi
menteri pengangkutan gagal kah kah kah

CAKAP IKUT HIDUNG !




GAMBAR DARI SUDUT JAUH




GAMBAR DARI SUDUK DEKAT


nota:
perhatian mukanya
betul betul
macam tempat landing
appolo 13 kah kah kah










SISWA PERLU KRITIS DAN RASIONAL - melayau

KUALA KRAU 19 Okt. - Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob mahu pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Pahang memiliki minda kelas pertama yang kritis dan rasional dalam menilai sesuatu isu nasional.

Tegas beliau, pelajar perlu peka dengan perkembangan dunia meliputi bidang sosioekonomi, politik, agama dan kemasyarakatan kerana ia berkaitan dengan masa depan negara.

Kata beliau, teguran membina amat diperlukan berhubung isu kepentingan bangsa, agama dan negara.

KAH KAH KAH

woit… MALAON INI TAHU KE APA YANG DIA CAKAP…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK ADA ORANG BODOH YANG LAIN KE DI PAHANG?.... kah kah kah

kah kah kah…. MESTI RAMAI YANG BODOH DI PAHANG…. kah kah kah..

woit….GANTI LAAA… MALAON INI…. kah kah kah..

kah kah kah…. MUKA MALAON INI MACAM BULAN…kah kah kah..

woit... TENGOK... BETUL BETUL POTING STIM.... kah kah kah



MENYAMAR DI PWTC


nota:
sekali sekala
malaon ini suka cross dressing
dan mnyamar di pwtc kah kah kah

SORONG TARIK - TARIK SORONG





LEPER ATAU GEBU ?




nota:
dasar mat mongol
dasar tarik sorong
sorong tarik
tapi tak pancut pancut kah kah kah







PROJEK WARISAN MERDEKA BUKAN ARAHAN SAYA : NAJIB - mStar

Najib Razak menegaskan pembinaan projek mega menara Warisan Merdeka setinggi 100 tingkat adalah cadangan Permodalan Nasional Berhad (PNB).

Dia berkata, dia tidak mengarahkan PNB untuk melaksanakan projek berkenaan.
"Ia telah dirancang dan dicadangkan oleh PNB kepada kerajaan.

"Saya tidak mengarahkan PNB, PNB yang mencadangkan. Ia sangat diinginkan oleh pengurusan dan lembaga pengarah PNB," katanya dalam sidang media selepas sesi Taklimat Presiden sempena Perhimpuan Agung Umno di sini, Selasa.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit…. BELUM PUN MULA…. DAH FLIP FLOOP….. kah kah kah..

kah kah kah… INI DASAR SORONG TARIK…. TARIK SORONG…. kah kah kah..

kah kah kah…. KENAPA BANGANG…. MASUKKAN DALAM BAJET…. kah kah kah..

woit…. MAT MONGOL INI BUKAN SAJA BODOH … PENAKUT LAGI..kah kah kah…

kah akh akh....INI MESTI KERANA MAHAFIRAUN MARAH….kah kah kah..

kah kah kah…. MAHAFIRAUAN MARAH KERANA LEBIH TINGGI DARI BANGUNAN PETRONAS… kah kah kah…

kah kah kah… ATAU KENA MARAH OLEH BIK MAMA?.... kah kah kah…

kah kah kah…. PASAL APA BIK MAMA MARAH?..... kah kah kah…

kah kah kah…. PASAL ENDING BANGUNAN INI LEBIH TAJAM DARI PUNTING BAIK MAMA….. kah kah kah


PUTING SAPA TAJAM?


nota:
tak caya cuba
tengok .. mana yang lebih tajam kah kah kah

GEROMBOLAN MENGIKUT FATWA MALIKUL SEMBAB





ANAK MUDA BANGUN MELAWAN







nota:
kenapa tetiba malikul sembab
cakap macam ini ?

betul betul nak potong stim
nak kacau kempen satu malaysia
oleh mat mongol kah kah kah






MUHYIDDIN : POLITIK BERASAS KAUM UMNO BUAN RASIS – mkini

Politik berasaskan kaum yang diamalkan oleh Umno bukanlah satu bentuk politik perkauman atau politik rasis, kata Muhyiddin Yassin.

Menurut nya, ini kerana ia dilaksanakan dalam konteks kesepakatan untuk membentuk formula politik kerjasama kaum yang inklusif di mana semua kaum mendapat jaminan hak dan layanan yang adil.

"Politik rasis bermaksud kita hanya mengutamakan kepentingan kaum sendiri dan menzalimi kaum-kaum lain. Parti yang mendakwa tidak berasaskan kaum boleh jadi amat rasis jika ianya zalim kepada kaum lain.

"Hakikatnya, sepanjang sejarah perjuangan Umno, parti keramat orang Melayu ini tidak pernah menjadi parti yang rasis," kata Muhyiddin.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MEMANG BETUL …. GEROMBOLAN BUKAN RASIS…. kah kah kah…

kah kah kah… MONSHE DAYAN YANG BERMATA SATU PUN KATA ZIONIS BUKAN RASIS…. kah kah kah..

kah kah kah…. ARIEL SHARON JUGA KATA…. TENTERA ISREAL BUKAN RASIS…. kah kah kah…

kah kah kah…. NATANYAHU PUN KATA…. REGIME ISREAL BUKAN RASIS…. kah kah kah….

kah kah kah…. APCO KATA … MEREKA BUKAN RASIS…. kah kah kah

kah kah kah…. KETUANAN MELAYU BUKAN RASIS … kah kah kah…..

kah kah kah…. PARTI POLITIK UNTUK SATU KAUM BUKAN RASIS…. kah kah kah

kah kah kah… JADI SIAPA YANG RASIS…. kah kah kah….

woit…. YANG RASIS IALAH PARTI POLITIK YANG AHLI BERBILANG KAUM…. kah kah kah…

woit…. YANG RASIS IALAH NGO PELBAGAI KAUM…. kah kah kah

kah kah kah….. YANG RASIS KETUANAN VINCENT TAN… kah kah kah…

kah kah kah…. YANG RASIS IALAH KERUANAN LIM GOH TONG…. kah kah kah..

kah kah kah…. YANG RASIS IALAH KETUANAN ANANDA KRISNAN….. kah kah kah….

kah kah kah…. YANG RASIS IALAH KPOREK KOREK KOREK…. kah kah kah…