.

Isnin, 5 Februari 2018

NAJIB DALAM BAHAYA







TANGKAP NAJIB

JADI AGENDA

UTAMA PAKATAN



INI BAWA BAHAYA

NAJIB AKAN 

SAILANG PRU14

SAEKOR ULAR MAK







BERKAT GELARAN

ULAR MAK

BUKAN 

ULAR TEDONG




-----------------

TERAJANG NAJIB






RAKYAT BERSATU
dalam sejarah dunia, dalam fikrah tamadun manusia, dalam sanubari setiap rakyat negara msia, semua memang nak terajang puak.perompak nie, tapi tapi kenapa tak.boleh ? apa yang masih sokong seorang penyamun bertopeng jawatan ala zorro, cow.boy, bela cow di condo, tak logik, tak rasional, dalam dunia sapa percaya tok arab bagi DERMA berbillion,apa kenal tok arab begitu? 

TERAJANG NAJIB

kah kah kah only in msia for you, semua ini sudah, sedang dan akan berlaku berterusan, pasti tiada di mana mana negara lain, ramai dah terseksa, ramai dah hilang mata pencarian, pelabur pon lari, sanggup lari ke indon, indon kuat rasuah tapi tak kacau, sini rasuah pon kuat, kacau pon kuat, mati lah semua kah kah kah... 
on KONSPIRASI TERJANG NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/5/18




--------------------

BANGANG BERTAULIAH







AHMAD MASLAN
Tuan Haji Ahmad Maslan lebih bijak dari Tuan Guru Hadi Awang kerana mendapat CGPA 3.85. Dia juga berjaya membodohkan rakyat Malaysia dengan kempen GST sedangkan Tuan Guru Hadi Awang cuma berjaya bodohkan Ibrahim Libya dan orang kampung Memali sahaja dengan amanat sesat. 

LEBIH BIJAK DARI

Kelebihan Tuan Guru Hadi cuma pandai mencandat sotong dan sekali sekala bergambar menebar jala, sedangkan Tuan Haji Ahmad Maslan mempunyai kelebihan seperti berikut; membuat nasik goreng tanpa GST, membuat mimik muka bodoh, mengeluarkan kenyataan bodoh, berpura-pura bodoh, dibodohkan oleh Najib dan banyak lagi skil-skil beliau yang memenuhi kriteria Industrial Revolution 4.0. 

HADI AWANG

Dengan bukti-bukti yang tersebut di atas, jelaslah Tuan Haji Ahmad Maslan memang BODOH.. eh! silap... Tuan Haji Ahmad Maslan lebih bijak berbanding Tuan Guru Hadi Awang. Namun kedua-duanya masih lagi bijak jika dibandingkan dengan rakyat Malaysia yang masih mengundi parti UMNO dan PAS. 
on BUAT KARANGAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/5/18



-------------

TURUN KE JAAN RAYA








APA YANG  

KAMU TAHU

APA YANG 

KAMU FIKIR

APA YANG 

KAMU PERCAYA

TIDAK ADA APA APA

MAKNA

JIKA KAMU TIDAK

TURUN 

JE JALAN RAYA




-------------------

GAGALIS BERSATULAH






GAGALIS
Piirah! Ada cubaan menipu nak keluar dari senarai gagalis. Mangkuk mana tu tt? Oit! Hanya panel yg dilantik saja yg boleh keluarkan lu dari senarai gagalis. 
on GAGALIS BERSATULAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/4/18







---------------------

MENGHASUT DI PULAU PINANG





AMCJL

DISKUSI: "BAIK-BURUK PELABURAN CHINA KE MALAYSIA" 

TARIKH : SABTU, 10 FEBRUARI 2018  
MASA : 8.30 MALAM 
TEMPAT : PEJABAT PKR PERMATANG PASIR, PERMATANG PAUH

BERSAMA : 

HISHAMUDDIN RAIS 
YB STEVEN SIM
YB LEE KHAI LOON
FAIZ FADZIL
ASHRAF MUSTAQIM
ZAINULFAQAR

ANJURAN A.M.C.J.L 

JOM HADIR


----------------------

INI BERITA PALSU






 KHAIRY AKAN

BERTANDING

DI LANGKAWI

ADALAH 

BERITA PALSU

SENGAJA DISEBAR

OLEH MUSUH

KHAIRY

DALAM PEMUDA

YANG MAHU 

KHAIRY

DISEMBELIH

OLEH MAHATHIR

DI LANGKAWI



-------------

WAJIB TONTON - LEPAS MAKAN TENGAH HARI







NAJIB  

MAKIN MENTAL



KLIP BAWAH INI

KONSPIRASI

AMERIKA NAK 

TERAJANG NAJIB





PASAL APA TAK BOLEH








PASAL APA

TAK BOLEH

PERTIKAI

APA SPESIALNYA

JAKIM BUKAN

NABI

Jangan pertikai peranan Jakim: PUM

SHAH ALAM - Persatuan Ulama Malaysia (PUM) menggesa seluruh masyarakat agar tidak terpengaruh dengan tindakan sesetengah pihak yang cuba untuk mempertikaikan peranan dan kewujudan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

Yang Dipertuanya, Tuan Haji Abdul Halim Abd Kadir berkata, Jakim merupakan sebuah badan yang sangat relevan malah tindakan mempertikaikan kewujudan institusi ini dibimbangi akan menyekat perkembangan Islam di dalam negara ini.


KALAU JAKIM

REMBAT DUIT

ANAK YATIM

GI SHOPPING

ENJOY DE MENJOY

DI AMERIKA

PASTI KENA TIBAI

KERANA JAKIM

PAKAI DANA

DARI CUKAI 

RAKYAT

BUKAN DUIT

TOK AJI SORANG

HARAP SEDAR







------------------

JANGAN SEBAR






ADAKAH INI

BERITA 

BETUL ATAU

BERITA PALSU



KALAU BERITA

PALSU MEMANG

INI NIAT NAK

TAKUTAN NAJIB

PEMIMPIN MELAYU

PEMIMPIN ISLAM

YANG JUJUR 

LAGI WARAK 

INI KERJA

ZIONIS AMERIKA



-------------------

KELUARGA PEMINAT FILEM MELAYU





RIWAYAT SATU

KELUARGA YANG

AMAT MINAT

PENYANYI & FILEM

MELAYU

Pembacha2 TukarTiub yang budiman amat peka dengan peribahasa Bapak Borek Anak Rintek....peribahasa ini mengambarkan tingkah laku anak tu kalau tak banyak persamaan dengan bapa...sikit2 mesti ada.

Chontohnya jika bapa minat bintang filem...si anak tu mesti minat juga bintang pilem...paling kurang penyanyi.

Adapun jika si bapa itu dianggap baik...sebaik baik insan...sudah tentulah anak tu baik juga sikit sebanyak.BOHONG.!!!

Tak semestinya...Besar kemungkinan Bapa kenching sambil berdiri analk kenching sambil berlari.
Bukan tak ada Biblical atau Quranic Precedent.Semua Nabi 2 atau para Ambia bebas dari dosa yang disengajakan..ya'ani Maksum.Namun anak Nabi Allah Nuh a.s tetap ingkar.

Jadi kalau setakat negarawan konon yang berjasa pada negara dan bangsa...tak payah lah nak agong2kan keturunan dan pedigree.Ketakwaan,iman dan baik tingkah laku bukan monopoli mana2 suku baik Banjar .Bugis.Malabari  maupun sesiapa.

Jadi tak payah lah nak kata si anu ni anak Almarhum #$%@*..dia mesti baik.

Kerana Kuah di Langkawi Tu Tak Akan Jatoh Kemana Melainkan ke Che Det Jua Ada Nya.

Kah Kah Kah

Banyak Sudu  dari Kuah





-----------------------

SATU TEMPAYAN







SATU

isham rais, saya dah berpuasa selama 3 hari utk faham gambar dan ayat anda..saya rasa anda silap, bukan dua tempayan besar dan hitam tetapi 1 tempayan dan 1 pasu bunga ros yg kurus..sb disisi najib cuma ada 1 tempayan besar dan hitam je..
TEMPAYAN

di kelantan, tempayan2 jenis tu digunakan utk proses budu..tempayan itu dimasukkan berbagai jenis ikan..tak mungkin la ada ikan lain yg dimasukkan dlm tempayan tu selain ikan najib..sorry bang, ilmu semiotik memang susah gila ibarat pak arab yg tak faham isi quran tetapi ulama melayu bole faham dgn sekonyong2nya..hebat bani melayu..mujur melayu takda nabi, kalo tak islam dah berkembang sampai kutub utara sehingga beruang kutub djdkn tungangang mengantikan unta.. 
on BERITA PALSU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/4/18






----------------------

SUNNI WAL RASUAH







BELAJAR ILMU
pak haji golf, sebelum bercakap pasal cermin, pastikan cermin yg anda guna itu adalah bersih dan dpt melihat wajah sebenar kita.andaikata cermin itu kotor,maka apa juga yg hendak dicerminkan itu tidak kelihatan atau nampak kotor..


SUNNI 

WAL RASUAH

semua org ada cermin masing2..setiap saat setiap waktu cermin itu dtg melihat anda dan jauh didlm nya akan terlihat cermin2 rupa asli..berserban diluar bukan reflek berserban juga didlm..student2 hukum hakam, tahfiz tak belaja ilmu ini..ini ilmu sesat..sesat dari ajaran ahli sunnah walrasuah atau sunnah saudi amerika.. on 
KOTE BELUM BERCABANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/4/18



---------------

SPRM RASUAH





SPRM

sapa boleh sah kan berita betui atau palsu? cerita benar atau fitnah? sapa authoriti nya pak? sapa sapa? suruh polis jaga aman, polis kacau aman, suruh BPR jaga rasuah, BPR pon lagi rasuah, suruh bapak SPRM jaga moral rakyat. bapak SPRM pon bontoti bini orang, sapa boleh jaga moral? sapa boleh kita percaya ? 


RASUAH

sapa sapa adakah piem jaga rakyat? atau dijual sekupang ngan cina merah? sapa boleh? sapa ada line direct ngan nabi? sapa boleh percaya? cikgu? kah kah kah tepuk dada tanya kote? bini orang pon sapu ini kan pulak anak sendiri...kah kah jangan letak kepala fikir kata kote lah kah kah 
on BERITA PALSU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/4/18






--------------------

GULUNG TIKAR




GULUNG TIKAR
gua rakyat biasa memang mau teranjang dia. dia menang pru14 gua orang biasa matiiii. banyak lagi niaga akan gulung tikarrrr. niaga kecil majlis bandaran kacauuu. niaga lhdn kastam imigresen kacauuuu. gulung tikar lorrrr. pekerjaan makin kurangggg... ade yg akan hilang kerja... on KONSPIRASI TERJANG NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 9:23 PM








-------------------