.

Selasa, 10 Julai 2018

MAT BINGAI JUAL AGAMA






MAT BINGAI

Blog tt ni Da keterlaluan menghina Islam menghina agamawan...kalau betul pun yg dikutuk...jgn lah terlampau menghina...adat sopan simpan lah sikit bang...ini ke pakatan rakyat punya suara...jgn psl nila setitik hilang di Pru 15 nanti.. .jgn Bg kami bosan Dgn caci maki.. Mencarut...mengaibkan sehingga arwah Dan keturunan on 
ADA AGENDA
Publish | Delete | Spam
mohamad Hamid
on 7/10/18



SUSAH SUSAH

SUSAH

LU INGAT

SENNAG

NAK ENTOT

BIDADARI

KAH KAH KAH


NASEHAT BAIK




NASEHAT BAIK

UNTUK TIDAK 

JADI

LOKMAN 

ADAM

tun m kata org tua kena guna otak, selalu baca, fikir, selesai masalah, kalau tak guna otak, maybe jadi Lokman Adam penasihat kanan dulu, kah kah kah...jangan makan kangkung selalu walau murah sebab otak masuk angin, bila otak masuk angin, jadi macam JIBA selalu meroyan jadi panglima Bugis, kah kah kah tapi sebenarnya pengecut takut BINI...

jangan guna otak fikir makan, minum, sodomi, Butet, pasang dapur lain, fikir macam mana boleh kalah, kenapa kalah, mana nak sorok duit lagi, maybe terlupa masih ada berbillion kat luar, kalau tidak pasang peguam Amerika pakai USD buka Ruppiah ya pak...duta Indon bila balik ke Malaysia ? saja tanya kah kah kah on
 LOKMAN ADAM
Publish | Delete | Spam



----------------

PROJEK BERJANGKA PANJANG





PROJEK ENTOT

BERJANGKA

PANJANG

TABUR BENIH

T.SRI NOAH
Kerajaan taiwan kena ambil tindakan. Dipercayai ini semua plan rosmah utk masa depan. Main buret tak pakai kondom. Mesti pancut dalam utk pastikan keturunan najib terus wujud di seluruh dunia. Monggolia dh ada. Taiwan mangsa seterusnya. Mongolia boleh main bontot. Taiwan mesti boleh pancut dalam mulut. on 
NAJIB INGIN MEMBURET
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/10/18

hah





---------------

SAPA LOKMAN ADAM









SAPA LOKMAN

ADAM

SILA DERMA
Firma tukang emas Lubnon saman Fatlady kita RM59.831juta.. kirna dah hantar barang kemas tapi kena rampas oleh Tuan Hajee Amar Singh. Lokman Adam dah pon berjaya bayar saman isteri Fatlady. Sikarang mari kita mintak Si Lokman ini punggut derma untuk Fatlady kita bayar saman RM59.831 pulak. Ayoook selamatkan Fatlady kita. on TUKAR AKAUN
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 7/10/18



------------------

MIKE LGI DIHISAP







MIKE LAGI

KU HISAP

NIKAN PULA..
Kisah najib dgn ZZ ni dah lama dah tu masa dia sdg mencari buret yg terbaik, dah jumpa pon buret terbaik dia tpi malangnya harapkan buret, buret membawa padah on 
NAJIB INGIN MEMBURET
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/10/18

Fir





------------------

WASPADA




WASPADA

JANGAN NAMPAK

LUBANG TERUS

JOLOK
Sebenarnya misi anak jibby ke taiwan utk mohon pertolongan pembebasan bapak dia, tapi cilaka btul awek taiwan tu sebelum tolong minta jolok dulu n paksa minum wine kesian anak jibby on MEMANTAT JUGA PERJUANGAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/10/18

Firm





----------------

AKAN DITANGKAP








TENGKU

FREUD
BERITA ANGIN MAKIN KENCANG
TENGKU FREUD AKAN DITANGKAP
KES MENJUAL TANAH
WILAYAH KUALA LUMPUR
KEPADA CUKONG CHINA

HABIS TANAH 
KUALA LUMPUR DIREMAT
OLEH TENGKU FREUD

KITA TUNGGU DAN LIHAT
APAKAH INI BETUL
ATAU
HANYA NAK MENAKUTKAN
TENGKU FREUD




-----------------

KELUARGA CEKAI








CEKAI
KELUARGA

CEKAI UTANG

TAK BAYAR


Firma tukang emas Lubnan saman Rosmah



Lebanese firm sues Rosmah over US$15 million jewellery, says report


Seorang tukang emas borong terkenal dari Lubnan memfailkan saman AS$14.79 juta (RM59.831 juta) terhadap Datin Seri Rosmah Mansor bulan lalu atas penghantaran 44 barangan kemas yang dihantar kepadanya pada Februari, dan dirampas oleh polis pada Mei.

Dalam dokumen yang dilihat oleh Malaysiakini, Global Royalty Trading SAL memfailkan saman terhadap isteri kepada  Najib  di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 26 Jun lalu melalui firma Tetuan David Gurupatham dan Koay.


KES BUNUH

ALTANTUYA

BERMULA

KERANA TAK

BAYAR TAMBANG

TEKSI



------------------

HAPUSKAN SARANG UMNO









TERBAIK

TEPAT

BTN akan dimansuhkan tak lama lagi

KUALA LUMPUR - Biro Tatanegara (BTN) akan dimansuhkan dalam  tempoh terdekat, kata Menteri Belia dan Sukan, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman.

“Kita  tidak mahu BTN, ia akan dimansuhkan,” katanya pada forum bertajuk “Perubahan Landskap Politik dan Aspirasi Belia” di Sunway University, di sini.



SARANG

UMNO

MARI

KITA

HAPUSKAN



------------------

TUKAR AKAUN





TUKAR AKAUN

Mengalihkan sesuatu dari pandangan sebenar -. Itu lah yang dilakukan olih puak-puak umno..sekarang. . Sebab itu dia orang tak kesah..dilabel -bodoh bangang Bangsat -...dll....janji kerja..beres... Najib/keluarga/macai-macai/kroni..adalah gulungan yang cukup licik....Hongkong merupakan destinasi tumpuan mereka-mereka... 
yang ingin menyimpan duit-duit haram..duit-duit yang dirampas olih polis/macc...diistilah sebagai -chicken feed - buat mo1/fatlady.... Soalan - adakah kehadiran anak najib disana..merupakan wakil kepada najib untuk menukar status akaun-akaun mereka disana..... Atau.....kemunculan anak najib/pasangan...hanya untuk Mengalihkan pandangan sebenar... on 
AYAT SALAH
Publish | Delete | Spam
zaharuddin ahmad
on 7/7/18

apa lu



------------

LOKMAN BIN ADAM LOKMAN ADAM









LOKMAN BIN

ADAM AMAT

LOKMAN 

ADAM 
Gwa picaya kalu Lokman Adam ada Sijil Sains Setiausaha.. ngapa tak suruh dia pakai mini skirt.. oopp takut kontol terjulur ye. Kok cam tu pakai purdah je.. bole jadi sekreteri Eddiwang. on 
SAH LAGI SAHEH
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 7/9/18

Dio ni n




---------------

CAWANGAN SUNGAI BULUH




HIDUP MELAYU
Kenangan gambar beramai2 umno cawangan sungai buluh... sempena pembukaan cawangan baru ke 4444 sungai buluh.. Semuga umno terus maju sebagai pembangkang yg gemilang cemerlang.. dan terbilang.... Lang... lang..... lang..... on 
UMNO CAWANGAN SUGAI BULUH
Publish | Delete | Spam
haron haron
on 7/9/18

brader TT... z





---------------

NAJIB INGIN MEMBURET





NAJIB JUGA

INGIN 

MEMBURET
Anak kepala bapak kau Nazifuddin Najib. Kalau passport tak dirampas mesti Najib Razak pun pergi memburet di Taiwan. Kalau Rosmah Mansor tak ikut. HAHAHA. on 
KIT SIANG JANGAN JADI LOKMAN ADAM
Publi




-----------------

BEREHAT DENGAN BURET CHINA




BEREHAT 

DENGAN 

BURET CHINA

anak Najib jumpa Buret cina lepas tension, lepas pancut lega sikit, lepas anggur sebotol dua lega, hilang stress, hilang segala duka lara yang kesian bapa, botak memikirkan rakyat Malaysia, setiap masa selama 40 tahun, sejak Akhil baligh sehingga sekarang, asyik fikir tentang rakyat, sampai rumah penuh dengan emas, berlian pun tidak tahu, tapi coklat hilang terus tersedar mimpi lama kah kah kah, wa boleh kira pundek pundek pundek saja...kah kah kah on 
JUMPA JHO LOW
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/9/18




----------------------

MEMANTAT JUGA PERJUANGAN






MEMANTAT

PERJUANGAN

MEMBEBAS 

NAJIB 
anak najib gi taiwan bawa misi penting utk masa depan najib sekeluarga. jgn laa perlekehkan dia. memantat cipap awek cina yg tak bersunat tu cuma hiburan sampingan shj. dia lah satu2nya yg boleh diharap utk bela nasib keluarga. abg tiri dia si riza aziz tu tak boleh diharap lagi dah, 
asyik berkepit bawah kopek mak dia jer. korang hormatlah sikit dgn anak najib, tanggungjawap dia besar, pikul maruah keluarga dan pikul mak badak merupanya kerja suci.. insyallah ganjarannya sorgaaaa. on 
JUMPA JHO LOW
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/10/18

Blog





-------------