.

Sabtu, 31 Mei 2014

PENCERAHAN PEMBACA



WAHAI
 BANI MELAYU
jujur lah
tengok muka ini
tengok sekali lagi
mata sepet
adakah  ini muka melayu

i rest my case my lord
kah kah kah


Kpd pembaca, apa yang Isham Rais maksud di sini tentang Ridhuan Tee , ialah " Ridhuan Tee telah makan babi, sebelum dia masuk Islam. Dan selepas dia (Ridhuan Tee) masuk Islam, ada kah Ridhuan Tee kena tukar darah kerana telah pernah makan babi ?" on APA CERITA RIDHUAN TEE?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/31/14





---------

HEBAT ANAK MUDA MELAYU




FACE BOOK


'KNOWLEDGEABLE' VS FITNAH
Ini contoh fitnah penyokong asabiah di Facebook untuk memperbodoh Melayu supaya membenci pemimpin DAP.
Sebenarnya, ADUN Seri Delima Rsn Rayer menyifatkan pemimpin dan penyokong Umno yang mengapi-apikan sentimen perkauman di Pulau Pinang belakangan ini sebagai 'Umno Celaka'.
...See More



KOMENTAR
sebenarnya fb ini
milik anak muda melayu
mereka amat benci pada raja
tapi tak berani muncul
tak berani tunjuk muka

tapi mereka memang benci raja
benci free loader

sentimen anak muda melayu
benci raja ini
memang sedang merebak

maka anak muda melayu ini
gunakan yb rayer
kerana yb ini berani
berkata benar
pernah berkata
united malays national organistaion ini cilaka

tahniah
anak muda melayu!




----------

BABI OH BABI




HEBOH HAL BABI
tetiba gas 
naik harga
padan muka
kah kah kah



DNA BABI
Lanchow lah DNA babi korang boleh cari tapi kapal MH370 lebih gedebak dari Bik Mama tak dapat cari pulak! Macam sial aje! on HUKUM MANUSIA
Suku Samdol
on 5/30/14
COP HALAL
nak tanya ckit nie.. bukan kah asalnya Jakim yang bagi cop halal kat company nie.. maksudnya Jakim x check lah masa 1st time bg halal??? Napa sekarang yang duk terhegeh-hegeh pasal kes nie?sepatutnya rakyat kena saman Jakim bukan Cadbury sebab bg Chop HALAL tanpa Selidik... Bak kata pepatah.. Bukan salah ibu mengandung tapi salah bapak x pakai kodom on HUKUM MANUSIA
rebelliuos monkey
on 5/30/14
COKLAT BABI HALAL
itu lah lu kata rasuah haram dah apa dah jadi coklet babi dah halal pulak, secara techinikalnya rasuan jadi halal pulak on HUKUM MANUSIA
Anonymous
on 5/30/14
NAK DAPAT 73 BIDADARI
1.Rsanya adalah puak-puak JAKIM ini akan masuk neraka kerana isu DNA babi ni!ko bayangkan dah tiga bulan DNA babi ditemui!!baru JAKIM keluarkan kenyataan!!dalam tiga bulan beraparamai umat islam makan coklat haram ni!!! 

2.JAKIM yang keluarkan HALAL!kena sentiasa pantau setiap makanan yang diberi status HALAL terutama dari syarikat kepunyaan puak kapiaq!!bukan dok goyang kaki di pejabat jee! kalau ko takut bertindak atas kepentingan tertentu!!lebih baik ko minta sedekah jee!lebih baik dan afdal dari ko dok permainkan islam!!!! 

3.umat islam ramai juga dok guna akai dikepala lutut!!banyak lagi coklat dan barangan yang dikeluarkan oleh syarikat islam!!tapi depa suka makan barangan yang dikeluarkan syarikat kapiaq!!dah tau puak-puak kapiaq ni memang dah sah jadi ahli neraka!!menipu dan tak kenai yang halal atau haram!! 

4.macam ko la jugak bhaiii!!dok jadi hamba kapiaq jeeee!!! on HUKUM MANUSIA
Anonymous
on 5/30/14
TAKUT PADA CINA
kah...kah...kah.... takut cina tak pangkah BN di teluk intan..... fuckwak cibai......... apalanchow?......... kah...kah...kah.... on HUKUM MANUSIA
Anonymous
on 5/30/14

INI MUKA CINA
ke
muka melayu
jangan cakap bohong





-------------

PELOBI ANTARABANGSA SAMPAI




 MENGOLAH 
PERSETUJUAN


KOMENTAR

tukar tiub meramalkan
cadbury akan diumum halal

halal?

bagaimana dna babi halal?

diumumkan halal 
kerana lobi kaum pemodal 
lebih besar dari lobi
allah dalam dunia ini

mustahil ada menteri
mustahil ada orang kerajaan
berani melanggar kepentingan 
kaum kapitalis multinasional

syarikat cadbury 
menjanjikan ringgit dan dolar
allah hanya menjanjikan
syurga sesudah mati

lobi kaum pemodal
pasti telah begerak cegas
untuk memastikan dna babi ini halal


APA MAKNA 

HEBOH

DNA BABI

berita  dna babi ini
hanya untuk mengolah persetujuan 
untuk menyediakan dasar
yang berkait rapat
dengan rancangan projek skim kaya
united malays national organisation

ini  sebahagian dari
persediana untuk projek halal hub

heboh heboh dna babi ini
akan melahirkan cadangan
agar setiap kilang pembuat makanan
akan ada ustaz sebagai penghalal

ini bertujuan menyediakan
ruang kerja
untuk graduan
dari jordan
dari moroko
dari mesir
dari pakistan
dari timur tengah

graduan dari timur tengah
melambak lambak
bukan belajar ilmu dunia
tetapi belajar ilmu sesudah dunia
maka inilah peluang untuk mereka
menjadi ustaz dalam kilang

tak caya?

sila tunggu



Analisis produk Cadbury diperolehi Rabu iniBernama | 9:00AM May 31
Menteri berkenaan minta peniaga hentikan jualan dua produk coklat Cadbury yang mengandungi DNA khinzir sehingga analisis diperoleh




---------

BUAT APA YANG MEREKA TAK SUKA




Kangkung muncul di Teluk Intan

Isu kangkung masih menjadi modal penyokong Pakatan Rakyat menyindir Barisan Nasional di Pilihan Raya Kecil (PRK) Teluk Intan.

Insiden di Sekolah Kebangsaan Kampung Bahagia kira-kira jam 10 pagi tadi menyaksikan kekecohan berlaku apabila penyokong BN dan DAP yang dipisahkan hanya lima meter dari satu sama lain oleh dua buah kenderaan pacuan empat ronda bertengkar dan pergaduhan hampir tercetus.

Penyokong BN berang apabila penyokong DAP menggantung kangkung dengan wang kertas RM1 di hujung galah.




KAH KAH KAH

KANG KANG

KONG

BERITA LAWAK






TELUK INTAN 30 Mei - Muhyiddin menegaskan, kerajaan tidak menipu apabila menawarkan jawatan menteri Kabinet kepada Datuk Mah Siew Keong sekiranya calon Barisan Nasional (BN) tersebut dipilih


TELUK INTAN 30 Mei - Muhyiddin menegaskan, kerajaan tidak menipu apabila menawarkan jawatan menteri Kabinet kepada Datuk Mah Siew Keong sekiranya calon Barisan Nasional (BN) tersebut dipilih sebagai Ahli Parlimen Teluk Intan pada pilihan raya kecil (PRK) kawasan itu, esok.

 Muhyiddin Yassin berkata, tawaran oleh Perdana Menteri kepada Presiden Gerakan itu juga bukan satu gimik PRK sehingga perlu disalah tafsir dan diputarbelitkan, sebaliknya pengundi perlu menerima berita itu sebagai sesuatu yang baik.

Jelasnya, hal demikian kerana memang menjadi satu kebiasaan terdapat wakil dari Gerakan menjadi anggota Jemaah Menteri, namun akibat tiada seorang pun daripada mereka menang sebagai Ahli Parlimen pada Pilihan Raya Umum (PRU) lalu, ‘tempat’ itu kosong.
"Perdana Menteri (PM) kata semalam, kalau Mah (Siew Keong) menang beliau akan masuk Kabinet jadi menteri jaga ini kawasan. Pasti mereka (pembangkang) akan putar belit kata ini rasuah, ini tipu. Perkara ini tidak tipu.


KAH KAH KAH
ingat
macam mana
membaca utusan
kah kah kah


--------

ESOK DI MELAKA







ADAM ADLI

DI MELAKA



Lapangkan hujung minggu ni untuk ke WarungBuku + JalanZink di Warung Seni @ Galvanize Lab, Lorong Hang Jebat (belakang Hard Rock Cafe), Melaka?

PROGRAM 

1 Jun 2014 (Ahad)

3-4 pm: Molotov Koktel (Adam Adli) by Merpati Jingga

5-6 pm: Fotografi - Dare to Shoot 



---------

APA CERITA RIDHUAN TEE?





Usah gusar kesucian tubuh

PUTRAJAYA 29 Mei - Umat Islam yang sudah termakan produk Cadbury mengandungi asid deoksiribonukliek (DNA) babi (porcine) tidak perlu berasa gusar terhadap kesucian tubuh masing-masing.

Pengerusi Majlis Fatwa Kebangsaan, Prof. Emeritus Tan Sri Dr. Abdul Shukor Husin berkata, mereka tidak perlu menyamak perut, mulut atau menukar darah dan sebagainya kerana Islam bukanlah agama yang menyusahkan umatnya lebih-lebih apabila melibatkan keadaan di luar pengetahuan dan kawalan.

"Dalam hal ini, umat Islam yang telah makan produk disahkan halal sebelum ia didakwa mengandungi DNA babi adalah termasuk dalam kategori keadaan Umum al-Balwa (iaitu keadaan musibah atau kesukaran yang berleluasa dan sukar dielakkan) dan hukum produk tersebut adalah merujuk kepada hukum asal iaitu halal dimakan.



KAH KAH KAH

woit

nak tanya

ridhuan tee

wajib tukar 

darah atau tak

kah kah kah


----------

LAGI BERITA MISTERI






KOMENTAR
kalau  mati dalam
sungai klang mana
mayat?


Suspek bunuh budak perempuan dipercayai mati lemas - Polis

KUALA LUMPUR: Suspek dalam kes bunuh kanak-kanak perempuan berusia 18 bulan, dipercayai lemas selepas bertindak terjun ke dalam Sungai Klang berhampiran lokasi mayat kanak-kanak itu ditemui semalam. »







KAH KAH KAH
woit

satu lagi 

kes misteri 

dulu mh370

hilang

hari ini

pembunuh mati

tenggelam 

dalam

sungai klang

tapi mayat

taraaaak

kah kah kah


----------