.

Sabtu, 28 April 2018

AISHAG DAN MAHATHIR








UNTUK 

MASA DEPAN

KITA SEMUA





MUSLIM DEMOKRAT










SALUT



FAIZ MUJAHID

NIK OMAR

PEMBAWA GARIS

MUSLIM 

DEMOKRAT





3 anak pemimpin besar Pas jadi calon Pakatan Harapan

Hari penamaan calon bagi PRU14 hari ini menyaksikan tiga orang anak bekas pimpinan utama Pas menjadi calon Pakatan Harapan (PH).

Ustaz Nik Omar bin Nik Abdul Aziz, anak lelaki sulung Almarhum Tuan Guru Datuk Bentara Setia Haji Nik Aziz Nik Mat, bekas Mursyidul Am Pas, menjadi calon PH di DUN Cempaka, dalam Parlimen Pengkalan Chepa.

Sementara  Dr Mujahid bin Hj Yusuf, anak Almarhum Ustaz Haji Yusuf Rawa, Presiden PAS yang kelima (1982 – 1989) menjadi calon di Parlimen Parit Buntar.

Faiz Fadzil anak kelima Almarhum  Ustaz Fadzil Mohd Noor, Presiden Pas yang keenam (1989 – 2002) menjadi calon DUN Permatang Pasir, Pulau Pinang.

Ketiga-tiga mereka adalah anak yang mendapat didikan langsung daripada bapa mereka dan membesar dengan merasai perit jerih perjuanga


PRU14

SEJARAH BARU

KEMUNCULAN

AMANAH PARTI

MUSLIM 

DEMOKRAT


----------------

TAHNIAH YA RAPIK









TAHNIAH

YA RAPIK

Syukur, nik omar patuh amanat ayahandanya; jgn buat sebarang kerjasama dgn umno/bn. Kena lawan tumbangkan BN. Nasib baik nik omar tak terpedaya dgn amanat songsang lebai hadi al-sotongi. Syabas nik omar. on 
TRADISI LAWAN GEROMBOLAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:24 P


------------------

CALON SYUMUL






CALON SYUMUL

AL- MUMUL
Aku tabik jg kpd umno krn tak letak org yg tercemar bertanding..... tapi knp najib masih bertanding?? on 
MAK LEMBU TAK BERTANDING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:16 PM



--------------

YA ALLAH YA HABIBI









AYAT AYAT SUCI
minta tolong jangan dihina warga arab itu..warga arab itu amalkan sunnah, warga arab berckp bahasa nabi muhamamad dan bahasa allah azzawajalla..walaupun dihadapan warga arab itu terpampang wanita seksi tidak menutup aurat,namun warga arab yg melempar2kan fulus itu tetap tenang bersunnah, berserban persis nabi..menurut org2 lama dlm pengajian hakikat makrifat tarikat, sekiranya kita tidak mampu bersunnah saperti nabi, 


DARI DUBAI

maka jgn la dihina samada dimulut atau dihati mrk2 yg bersunnah, berserban..walaupun ada warga arab berpurdah suka potong queue ketika kat shoping complek, maka yg penting itu sunnah nabi dan sunnah isteri2 nabi..kita hina mrk bermakna kita hina nabi juga..oleh itu mari la kita bersunnah bersrban ketika melakukan maksiat..insyallah selamat dan allah sayang..org melayu takda perangai macam pak arab tp kini melayu mahu jadi pak arab.. on 
YA LLAH YA HABIBIBI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/28/18




AYAT AYAT SUCI
Location







--------------------

SABOTAJ SABOTAJ SABOTAJ










TIDAK 

CUKUP 

DG TIPU

KINI 

SABOTAJ


BUKTI

PAKATAN

MENANG

KECUALI

DISABOTAJ







------------------

PATRIOT MUNCUL









HEBAT

TANDA

MENANG

Patriot anjur Forum Aspirasi Rakyat, 6 Mei 2018

Persatuan Patriot Kebangsaan (Patriot) akan menganjurkan forum umum yang berjudul Forum Aspirasi Rakyat, di Pusat Konvensyen Antarabangsa The Mines pada 6 Mei 2018.

Badan Bukan Kerajaan (NGO), Persatuan-Persatuan, Kumpulan-Kumpulan dan semua rakyat Malaysia yang patriotik dijemput untuk mengambil bahagian dan setiap kumpulan akan diperuntukkan 5 minit untuk bercucap di atas pentas, bagi menyampaikan aspirasi untuk kumpulan dan juga negara.



SATU 

LAGI

TANDA

PAKATAN






MENANG

PRU14

KECUALI

DI TIPU

SABOTAJ


-------------------

MAK LEMBU TAK BERTANDING








PELIK?

HAIRAN?
TAK PERNAH BERLAKU
DALAM POLITIK DUNIA
KETUA WANITA PARTI
TIDAK
BERTANDING


APA MAKNA
MAKNANYA GEROMBOLAN
HURU HARA
KACAU DALAMN
PERANG SESAMA SENDIRI

APA MAKNA

MAKNANYA

PRU14

PAKAN MENANG

KECUALI

DI SABOTAJ

Shahrizat tak bertanding, bantu jentera BN

 | April 27, 2018

Ketua Wanita BN itu berkata keputusan itu dibuat 2 bulan lepas selepas berbincang dengan Najib





MUAR: Ketua Wanita Barisan Nasional (BN) Puan Hajjah Shahrizat Abdul Jalil berkata beliau akan “pusing” 1 Malaysia bagi membantu BN memenangi pilihan raya umum ke-14 (PRU14).
Shahrizat yang juga ketua pergerakan Wanita Umno berkata keputusan untuk tidak bertanding pada PRU14 diambilnya 2 bulan lepas dan dibincangkan dengan Pengerusi BN Datuk Seri Najib Razak.
“Dan bila Datuk Seri Najib tanya kenapa tidak mahu bertanding saya kata untuk PRU kali ini amat mustahak jentera untuk membawa kemenangan kepada BN.


MAK 

LEMBU

TAK

TANDING





--------------------

BUKTI SAHEH




SOHEH



SPR tolak pencalonan Tian Chua



BUKTI

PRU 14 PAKATAN

MENANG

KECUALI

DITIPU

DISABOTAJ




------------

TRADISI LAWAN GEROMBOLAN









TAHNIAH

SALUT



Nik Omar Nik Aziz calon PH Chempaka

Anak lelaki sulong bekas Menteri Besar (MB) Kelantan. Nik Omar Nik Aziz akan menjadi calon Pakatan Harapan (PH) di Dewan Undangan Negeri (Dun) Cempaka, Kelantan.

Menurut sumber dari Kota Bharu, perkara ini diputuskan lewat malam tadi di pejabat PH Kelantan.



MENYAMBUNG

GARIS POLITIK

TIDAK MAHU

MASUK LUBANG

ULAR DUA KALI


-----------------

SATU BUKTI JELAS PAKATAN MENANG PRU14





SABOTAJ

MASIH ADA

YG TAK CAYA

PRU14 

PAKATAN MENANG

KECUALI

DI TIPU

DAN 

DISABOTAJ

Mahathir dakwa pesawat dinaikinya di sabotaj

Pengerusi Pakatan Hara4pan PH Dr Mahathir Mohamad mendakwa pesawat peribadi yang disewa khas telah disabotaj oleh pihak tertentu.

Sebelum itu, Dr Mahathir dan isterinya Tun Dr Siti Hasmah Ali berada di Lapangan Terbang Subang dan sudah menaiki pesawat tersebut untuk menuju ke Langkawi bagaimanapun telah dimaklumkan oleh juruterbang bahawa tayar pesawat itu telah bocor.

Menurut Dr Mahathir, juruterbang memaklumkan kepadanya kerosakan tersebut tidak dapat dibaiki dalam masa yang singkat menyebabkan beliau mengambil keputusan untuk meminjam pesawat daripada rakannya bagi meneruskan perjalanan ke Langkawi.

“Saya fikir saya boleh sampai sini selepas sembahyang Jumaat malangnya yang mana kapal terbang yang saya nak naik ini bocor.

“Kemudian saya cuba pinjam pesawat kawan-kawan kemudian mereka tidak dapat meminjamkannya kepada saya kerana telah dihalang oleh pihak tertentu tapi syukurlah ada seorang kawan pinjamkan pesawatnya untuk saya sampai ke majlis ini dan sampai ke penamaan calon esok.

“Nasib baik dapat tahu awal kalau tak tahu awal ada kemungkinan kapalterbang tu terbang dan crash,” kata Dr Mahathir dalam ucapannya ketika program minum petang wanita Pakatan Harapan bersama komuniti Cina dan India di De Baron Resort, Langkawi, hari ini, dipetik Malaysiakini.

Beliau juga tidak menolak kemungkinan telah disabotaj pihak tertentu.

“Ada orang yang rancang ini saya fikir, tak pernah berlaku dalam sejarah saya naik kapalterbang ni sudah beribu kali tapi inilah kali pertama.

“Saya nak naik saja barulah juruterbang bagi tahu bahawa kapal terbang itu rosak dan dia tak boleh terbang dia akan cuba perbetul, baiki tetapi tak dapat,” katanya.

Dr Mahathir merupakan calon parlimen Langkawi bagi PH bakal berdepan dengan Datuk Nawawi Ahmad (BN) dan Zubir Ahmad (Pas).

Dr Mahathir berkata beliau telah pun memaklumkan kepada semua pemimpin PH bahawa pihak tertentu akan melakukan apa sahaja untuk menghalang calon tiba di pusat penamaan calon esok.

“Jadi mereka boleh menang tanpa bertanding, saya telah diberi amaran dan ini akan dilakukan oleh musuh kita tetapi saya tak sangka saya sendiri nak dijadikan mangsa sekatan supaya saya tak dapat sampai ke Langkawi.

“Nampak mereka sampai tahap nak jatuhkan kapal terbang sampai nak jatuh mati. Dia takut sampai tahap nak bunuh orang kerana dia nak cari kemenangan.

“Saya yakin rakyat tak suka pemerintah yang guna cara begini untuk memenangi PRU,” katanya.

Menerusi sidang media yang diadakan kemudian, pemimpin 22 tahun itu berkata beliau tidak akan membuat laporan polis berhubung
kejadian itu dengan mendakwa ia tidak akan disiasat.

“Saya tak nak buat laporan polis kerana saya tahu tidak akan ada siasatan dijalankan meskipun saya bercakap benar,” katanya.



BUKTI

JELAS

PAKATAN

MENANG


-----------------

PROPAGANDA WAHABI








MASJID JADI
alo haji pas..haji ni fikir hanya zouk tempat maksiat, tempat syaitan beranak pinak..haji pas ni lupa, di masjid2 dan disurau2 juga adalah tempat maksiat,tempat menghasut kejahatan, maghasut agar islam berpecah belah..dgn teknik tazkirah, ceramah one way ticket tiada soal jawab, maka hadirin disajikan dgn propaganda2 arabisasi terutama arab saudi wahabi..

SARANG 

PROPAGANDA

lihat bagaimana peranan ahli2 pas berceramah, ajar ngaji kemudian diselitkan kebencian kpd bangsa bukan islam..walaupun si haji2 pas ni islam, akhirnya belum tentu islam..dosa yg tersembunyi itu lebih besar..nak tau dosa tersembunyi itu macam ne, mudah je..contohnya ada duit rm90juta dlm affin bank..


WAHABI SAUDI

lihat saja doktor asri ex mufti, dlm kes amri perlis hope, dr asri kata suka hati nak peluk syiah tp diam2 je jgn heboh2 atau dakwah atau hasut org masuk syiah..lihat diselangor, mais jais haramkan syiah namun mais jais bole menerima wang tidak patuh syariah atau wang haram..syiah lebih bahaya dari wang haram wang tidak patuh syariah..dan on TOK AJI ANTI DANG DUT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/27/18




-----------------

DAH ADA AWEK CUN






UDAH ADA
Ooo bukan la tt yang selindung belakang spendar besar tu. Awek cun rupanya. Patut la tt taknak tunjuk, taknak mamat lain kacau awek selim pujaan dia. Takpe tt, berangan awek cun tu datang lepaskan diri kau dari senarai gagalis bukanlah satu jenayah hihihihi. 

AWEK CUN

Paling tidak pun pendedahan foto baru ni dah buang fake news kununnya kau affair kat Bali siap dapat derma peribadi dalam akaun, eh almari kau sehelai spendar rosmah! Ini penting sebab sahkan kau bukan katak belut macam rpk, tapi lebih penting ia mampu lepaskan kau dari senarai tong deram haji najib hahahaha. on 
HANTAR KE SUNGAI BULUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/27/18





-----------------

BERAMAL SOKONG PAKATAN







LEDAKAN

alahai org perak la bro..biar papa asal bergaya..lu jgn fikir mereka sokong tun atau PH..mrk semua akan sokong pas..sb apa? sb pas bawak jalan agama.para veteran2 askar semua dah nak mampos, mereka cuma fikirkan jalan pulang, jalan beramal sebelum mati..pas byk berceramah agama, membencikan dap gunakan ayat quran hadis dan sunnah..


SOKONG

gua tak fikir warga perak akan pangkah PH..mrk semua suka ust/cikgu kazim..ceramh berlagu walaupun terkait noda dipusat madrasahnya..ini islam perak..mereka tunduk dgn dua kalimah yakni kalimah allah dan rasul..mrk tetap setia dgn bangsa2 melayu.nak beli barang mesti beli kat melayu, beli beras kat melayu, beli barang makan kat melayu tapi hasil kelapa,sawit, getah depa juai kat cina sb cina beli mahai dari melayu.
.
PAKATAN

cina tetap bagi duit walau pun pokok melayu takda hasil..nak harapkan oirg melayu yg beli,emm harap cakap je la..labon sakan ..tak caya tanya libang libu rocker dari perak yg nyanyi lagu lembuuuuuu... on 
TSUNAMI BANI MELAYU - LUMUT PARIT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/27/18





----------------

TUGAS SPR




TUGAS SPR
Mungkinkah pegawai-pegawai spr yg ditugaskan buat akan sabotaj najib sendiri di hari pengundian dan kiraan undi? on 
TER KINI TER NOWW TER HOTT
Anonymous
on 4/27/18


UNDI HANTU

Orang dah mati 15 tahun dulu pun boleh hidop sebab nak balik mengundi. Sabotaj takkan tayar jer? enjin, pilot, karburator, tangki minyak, crew kabin, pintu sekali kalau takut terkucil sangat. on TER KINI TER NOWW TER HOTT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/27/18


NAJIB SAMSENG
Ini mesti kerja sabotaj samseng Kampong Dusun, Najip Dol. Apa dah tayar bikin sampai meletop? Najip Dol bikin projek henjut Bik Mama atas tayar kapal terbang ka? KAHKAHKAH! on 
TER KINI TER NOWW TER HOTT
Anonymous
on 4/27/18





-----------------