.

Ahad, 21 Oktober 2018

ABAM ULANG PROJEK LAMA





ABAM ULANG 

PROJEK LAMA

Ooo.. ini kali ketiga la ye Abam nak mencilok jadi Piem. Yang PERTAMA pada 1998 ..bila geng Tun M tinggal 2 ekor je ..Askar dan Polis ..tapi Abam kantoi. Kali KEDUA mcm Lu ckp lah TT ..guna monyet Borneo. 
Ni kali KETIGA .. cara Abam bergerak nampak sangat ..stail jual minyak cara lama. Tun M spt biasa tengok je gelagat Abam. Kalau yg ketiga ni kantoi juga .. nnti Gwa takut ..kat kubor nnti Abam tetap akan kumpol orang utk sokong dia jadi Piem. on 
PROJEK 16-9
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 10/21/18



--------------------

GUA SUDAH BILANG






GUA UDAH BILANG

RAMAI TAK CAYA

Umno dibunuh tohmahan, kata Ku Li

UMNO dibunuh pada Pilihan Raya Umum ke-14 lalu kerana tidak dapat mempertahankan dirinya daripada pelbagai tohmahan, kata Tengku Razaleigh Hamzah.

Veteran Umno itu berkata ramai pemimpin Umno tidak menjangka akan kalah teruk pada pilihan raya 9 Mei itu.

“Malah ada yang mencadangkan kami akan menang balik dengan dua pertiga majoriti.
GUA BILANG

ADA KOSPIRASI

MEDIA BARAT

NAK JATUHKAN

NAJIB-UMNO

PEMIMPIN MELAYU

PEMIMPIN ISLAM

YANG JUJUR

SYUMUL SUCI

TAK MAIN 

BONTOT

BILA  GUA

CAKAP LU 

KATA GUA

MENGHASUT

PADAN MUKA

KAH KAH KAH



-----------

DAP BUKAN TUHANG





DAP BUKANG 

TUHANG

Tuang Haji Sotong Oooi .. mu nak masuk neraka ke. Maju mundur sesebijik wilayah tu semua kerana Allah ..kunfuyakun kok mundur katanye maka misking lah. Kerje kuak macang mane pong takkang kaya ..tetap misking ..semua kerana dia. Bila negeri mu misking tu alamak ..Allah sayang negeri mu ..supaya mu sentiasa doa dan beribadak ..arook jangang mining ..inggak tu ..DAP bukang Tuhang ..inggak tu wei. on 
DAP PUNYA POWER
panglimo potaseh
on 10/21/18
tuang presideng kalu buka mulot jer...bau sotong....kah kah kah kah on 
DAP PUNYA POWER
Publish | Delete | Spam
usop ali
on 10/21/18



---------------------

TOK AJI MUKAH




TOK AJI MUKAH
Bumi ada Mekah. 
Malaysia ada Mukah. 
Gwa dah ke Mukah 3 kali .. 
TaT ..boleh ke Gwa di panggil Tuan Haji Panglimo Potaseh? on
SEJARAH HAJI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 10/21/18

Kalau planet Bumi ada Mekah .. Malaysia ada Mukah .. Gwa dah ke Mukah 3 kali. TaT ..layak kah Gwa dipanggil ..Hajee Panglimo Potaseh? .. ? on NABI MUNCUL DI SAUDI ARABIA
in response to Sejarah HAJi HL Zaman duLu zaman awaL maLaysia, sebahagian manusia musLim menganggap HAJi AdaLah prestij Lambang kebangsawanan eLit sosiaL PerLambangan tahap sosiaL Layaknya seperti Datuk Sri tan tun tin maka di bubuh akhiran nama mereka.... aL~haj Zaman berobah Cara pikir manusia pun berobah tapi ciri-ciri d atas beLum berobah, biLa kad tanda kependudukan d perkemas Dan d perkenaLkan "kad pengenaLan " al~haj" bergeser menjadi "haji" dan mesti d Patrick daLam kad pengenaLan sebagai Haji puLan bin haji puLan al~haj di bubuh pada awaLan nama sebagai Haji sekian sekian Tuan haji sekian sekian Zaman begitu cepat berjaLan setiap detik terLaLu banyaK tuntutan Masa d perLukan namun tidak semua " hati " dapat d obat dengan haji Tak boLeh Maka haji menjadi Hj.... Sesuai dengan ringkasan haji kepada singkatan hj. Hurup ini pun pendek nyawa biLa bertembong dengan najiK kLeptokerasi maka hurup "hj" d tukar menjadi Hj L hL puLak Haji Laundry bin haji kLeptokerasi , by Nazrio Dond DoLLa.
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 10/21/18


Oo


-------------------

BERANA BERANTA




BERANA BERANTA
Mungkin wak jamal sudah insaf
 masuk parti suci - 
sudah mula ber ana ber anta on
 DIMANA SEKARANG ?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/20/18


--------------

DAP PUNYA POWER







HUBAYA  HUBAYA

DENGAR APA

TOK AJI NI ROYAK



Pas dakwa DAP punca kerajaan pusat gagal bangunkan Pantai Timur

Presiden PAS, Tuan Haji Abdul Hadi Awang mendakwa, diskriminasi DAP terhadap hasrat Kerajaan Persekutuan untuk memajukan negeri Pantai Timur begitu ketara.

Beliau berkata, DAP yang mendominasi kerusi di Pantai Barat dilihat sebagai punca yang boleh menggagalkan usaha Kerajaan Persekutuan untuk berlaku adil dan saksama dalam membawa pembangunan kepada negeri.


KAH KAH KAH

GILA POWER

CHINA DAP

KAH KAH KAH
-------------------

SEJARAH HAJI






SEJARAH HAJI
Sejarah HAJi HL Zaman duLu zaman awaL maLaysia, sebahagian manusia musLim menganggap HAJi AdaLah prestij Lambang kebangsawanan eLit sosiaL PerLambangan tahap sosiaL Layaknya seperti Datuk Sri tan tun tin maka di bubuh akhiran nama mereka.... aL~haj Zaman berobah
 Cara pikir manusia pun berobah tapi ciri-ciri d atas beLum berobah, biLa kad tanda kependudukan d perkemas Dan d perkenaLkan - kad pengenaLan- al~haj- bergeser menjadi -haji- dan mesti d Patrick daLam kad pengenaLan sebagai Haji puLan bin haji puLan al~haj di bubuh pada awaLan nama sebagai Haji sekian sekian Tuan haji sekian sekian
 Zaman begitu cepat berjaLan setiap detik terLaLu banyaK tuntutan Masa d perLukan namun tidak semua - hati  - dapat d obat dengan haji Tak boLeh Maka haji menjadi Hj.... Sesuai dengan ringkasan haji kepada singkatan hj. Hurup ini pun pendek nyawa biLa bertembong dengan najiK kLeptokerasi maka hurup- hj- d tukar menjadi Hj L hL puLak Haji Laundry bin haji kLeptokerasi on NABI MUNCUL DI SAUDI ARABIA
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 10/21/18 




--------------------

MAT BOTTOM


MAT BOTTOM
Full pardon due to miscarriage of justice. 
Jolok bottom dgn botol mineral per SD Dr. Myanmar, Pusrawi. on 
TAK ADA BUKTI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/18/18


-------------------

BILA NAK SAMAN?





BILA NAK SAMAN?
sudah2lah tu isham ooi, move on, kita semua semakin tua, dah nak mampus, matang lah sikit, jangan jadikan pegangan hidup n mati lu sama mcm najib n umno, - hidup n mati umno bergantung kpd jubur saiful...apa masaalah lu sebenarnya ?
...apa ke 70% rakyat malaysia yg mengundi PH-mahathir-bersatu, anwar-pkr, dap, amanah, semuanya - bangang n bodoh - belaka ???...klu ada, bawak keluar segala bukti, bukti - mahkamah najib - orang tak percaya, tak payah lah nak menyalak ke hulu, ke hilir, rakyat meluat, dah - overkilled - !!! on 
YA AMPOON YA MAULANA
Publish | Delete | Spam
NoManNoCry
on 10/19/18




--------------------

CIUM TANGAN DAPAT AMPON





CIUM TANGAN

DAPAT AMPOON
pasal ramai tarak percaya mahkamah zaman jibby, paklah tido - madey jadi kita tuntut pulak buka balik kes kasih bersih nama nuar.. ini jam.. 
woit bersih nama bukan tuduh liwat.. ada paham ka gila ?.. masa dapat agong cium tangan sudah dapat ampon lawan agong cilakak ini orang kah kah kah on 
BIKIN DALAM GELAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/19/18


----------------

FORESTSITI FEST




FORESTSITI FEST
Forest City guna 25,000 botol arak tiap hari ..Gwa ulang tiap hari utk sepanjang tahun. Octoberfest se hari je ..entah brapa botol je ..tu pon arak German ..TonTonWe tahu lah tahap alkohol arak ini. Datok Muftee Johor mana ..dah sehat lom ..cuba Lu try bulldog setin gerenti sehat. on 
700 RIBU KAPIR
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 10/20/18

Ini s





------------

BAHAYA WAHABI






BAHAYA WAHABI
jgn lupa..di arab saudi ada 2 universti..yakni universiti mekah dan universiti madinah..takkan duit wahabi nak suruh ajar muhammad bin abdullah..
x caya, kita tgk graduan2 mekah dan madinah, lain macam je ckpnya..seolah nabi endorse semuanya betul belaka..apa ? universiti pakisatan?kalo dah amerika dan saudi pun mendanai islam dipakistan..apakan daya.. on
 PENJARAH SAUD
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/20/18


-------------

SEPITAL AMPANG



SEPITAL AMPANG
Ulang alik spital Ampang Puteri 
je gua tengok... Kah kah kah on 
DIMANA SEKARANG ?
Publish | Delete | Spam
Melayar Malam
on 10/20/18

-----------------

AMPONKAN YANG SALAH




AMPONKAN 

YANG SALAH
adi wang betul...
agong hanya ampunkan org yg bersalah shj. maknanya 
title peliwat masih kekal.. 
on JANGAN OBSES
Publish | Delete | Spam
nizam bakar
on 10/20/18


--------------

PROJEK 16-9




PROJEK 16-9
ini kesah lama..kesah yb2 monyet diminta melompat dari parti bornoe adalah projek september anwar yg gagal..bila anwar nak jd pm, maka berbondong2 akan minta nyawa..ini masa masanya mebodek..ini la masanya mjilat bontot.. on JENG JENG JENG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/20/18

-----------------