Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 April 2011

TERBONGGENG MENIPU!




ENTOT ENTOT BUNTING



nota:
bila sudah kantoi
hapuskan semau bukti

tipu mesti tipu
tipu orang melayu
kah kah kah





SATU MALAYSIA EMAIL PAGE CAHNGED ON PEMANDI WEBSITE
-minsider

The Performance Management and Delivery Unit (Pemandu) changed details of the 1 Malaysia email project on its website between the day it was announced and yesterday, and now calls it a private sector initiative when it was previously listed as a government initiative.
“The 1Malaysia Email project is a government initiative in providing a unique and official email account and ID for the citizens of Malaysia,” the description read on Tuesday.
Since yesterday, the description of the RM50 million project read: “The 1Malaysia Email project which features the domain name of ‘myemail.my’ is a private sector initiative led by Tricubes Berhad to provide a unique and official email account and user ID for interested citizens of Malaysia.”

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…BILA MENIPU DAH KANTOI…UBAH BUKTI…. kah kah kah..

kah kah kah…BILA DAH ENTOT BUNTING…. TERUS BOM…. kah kah kah

JANGAN TIPU ORANG RAMAI

EKOSISTEM - EKOR GAPO?


nota:
ni mak tak faham
eko eko ni
ekoloji ekosistem
ni semua ekor gapo?
kah kah kah




PM UMUM 23 EKOSISTEM & INISIATIF INOVATIF DI BAWAH UNIK
– mstar

Mohd Najib Razak pada Selasa mengumumkan 23 ekosistem dan inisiatif pewujudan kekayaan yang akan menarik berbilion ringgit dalam pelaburan serta mengetengahkan lebih banyak kekayaan intelektual negara.

Najib berkata, kesemua inisiatif itu yang merupakan sebahagian daripada "pelancaran inovasi", merupakan arah tuju baharu yang akan memberi impak positif dalam pewujudan kekayaan.

"Kesan limpahan itu mempunyai kesan besar dan akan meningkatkan kemahiran perniagaan dan teknikal keseluruhan rangkaian bekalan. Tidak seperti inisiatif penyelidikan dan pembangunan, projek berinovasi ini berjaya menarik pelanggan antarabangsa sebelum pelancarannya lagi," kata Najib semasa melancarkan inisiatif itu hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


nota:
peluang kondusif lagi efektif
untuk mulatif dan inisiatif abdul latif
dunia kreatif intelektualitif segala thiefs

ini berinovasi ber ino basi ber basi basi
basi untuk basi kal

eko sistem sup eko warung tom yam
yang aktif dalamn kreatif berintif

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SEMUA NAK SUSAH KAN MAK CIK FELDA…. kah kah kah..

woit… DEWAN BAHASA DAN PETAKA… APA JADI?.... kah kah kah…

kah kah kah… DAH ILANG INSIATIF YAAAA LATEEEF?.... kah kah kah

PROJEK EMAIL BANGANG




SILA MASUK KE SINI



nota:
sila mejadi ahli kumpulan ini
untuk membantah projek
email bangang yang gunakan
duit kita semua untuk syarikat
adik najib!

kalau tak lawan kita pun
bangang sama!



E-MAIL SATU MALAYSIA TIDAK GUNA WANG AWAM – NAJIB – meloya

Najib Tun Razak hari ini menjelaskan bahawa projek e-mel satu Malaysia yang diumumkan semalam merupakan inisiatif sukarela sektor swasta dan tidak membabitkan wang awam.
"Sebelum saya tidur, biar saya jelaskan bahawa e-mel satu Malaysia adalah projek sektor swasta. Ia tidak membabitkan wang awam dan keseluruhannya adalah sukarela,” kata Najib dalam Twitternya awal hari ini.

Najib mengumumkan inisiatif itu pada laporan kemajuan terkini Program Transformasi Ekonomi (ETP) di Putrajaya semalam yang merupakan satu daripada tujuh projek baru dalam ETP.

Di bawah inisiatif itu, rakyat Malaysia berumur 18 tahun ke atas akan diberikan satu akaun e-mel rasmi yang unik.

KAH KAH KAH
KAH KAH AKH
KAH KAH KAH


woit… NAK TIPU LAGI…. kah kah kah…

woit… KALAU BUKAN DUIT ORANG RAMAI… KENAPA KERAJAAN SIBUK… kah kah kah..

kah kah kah..KENAPA KENA NEGO DENGAN KERAJAAN UNTUK PROJEK INI… kah kah kah…

kah kah kah..BILA DAH KANTOI…. SEMUA JADI PROJEK SWASTA…. kah kah kah…

kah kah kah… BUKAN SAJA CEKAP MEMBUNUH… MENIPU PUN PANDAI…. kah kah kah…

ini buktinya:

SATU MALAYSIA EMAIL: TRICUBES BERHAD DIMILIKI SECARA TIDAK LANGSING ADIK NAJIB – merdeka review

Syarikat Tricubes Berhad yang diberikan kontrak 1Malaysia email bernilai RM50 juta kini berdepan dengan masalah kewangan, dan disenaraikan Bursa Malaysia sebagai status GN3. Seandainya syarikat ini gagal mengetengahkan program menstruktur semula kewangannya pada hujung Oktober 2011, maka ia mungkin berdepan dengan nasib untuk ditarik dari penyenaraian (delist).

Apa yang menarik, pemegang saham kedua terbesar Tricubes Berhad adalah Commerce Technology Ventures Sdn Bhd, iaitu Private Equity Fund yang ditubuhkan Bank Negara bersama Commerce Group (atau Bumiputra-Commerce Holdings Berhad Group).

Commerce Group atau Bumiputra-Commerce Holdings Berhad Group kini telah dinamakan sebagai CIMB Group, diterajui oleh adik Perdana Menteri Najib Razak, iaitu Nazir Razak (gambar kanan). Nazir Razak adalah Ketua Pegawai Eksekutif CIMB Group

( baca seterusnya di: www.merdekareview.com)

SURAT DARI PEMBACA

Mulai Julai ini rakyat Malaysia berusia 18 tahun ke atas akan diberikan akaun e-mel peribadi menerusi web portal E-mel satu Malaysia yang membolehkan mereka menerima kenyataan dan makluman daripada kerajaan sebagai langkah mewujudkan perhubungan langsung antara rakyat dengan semua agensi awam maksud ayat kelentong: setiap rakyat msia 18thn ke atas mesti menggunakan emel khas di mana sebenarnya inilah:

1. saluran propaganda KERA UMNgOk-BoNgok utk menggarap persetujuan & mencanang "kebaikan" 2. lesen mencengkam setiap rakyat dari membangkang apa2 syarat yg telah diaturkan KERA UMNgOk-BoNgok kerana segala2nya akan menerusi emel khas ini, maka jika tidak dipatuhi, warga itu tidak akan beroleh permit niaga /lesen penerbitan /kebenaran ceramah /visa keluar /hak mengundi dan pelbagai 1001 perkara yg sengaja dimomok2 lagi..... WASPADA!!! ini bakal propaganda terbesar! ini bakal kukubesi terhebat! ini ibarat kera diberi topi polis, lebih tinggi naik ekornya berbanding pak guard naik tocang bila diberi wisel!!
Oleh Tanpa Nama pada PERNIGAAN KRONI BUMIPUTERA pada 18:24

DARI AKHBAR LUAR NEGARA

















KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

JANGAN MAKAN KEDAI MAMAK KIMMA - KEDAI MAMAK KOTOR




NOTA:


dari semua surat yang diterima
jelas menunjukkan:

- hampir semua kedai mamak kotor
- hampir semua menyamar sebagai kedai islam
- hampir semua menggunakan ayat quran untuk tipu melayu
- ada yang dimiliki oleh hindu
- ada yang dimiliki oleh cukong
- ada pekerja hindu


nota:
orang melayu wajib waspada
apabila masuk kedai mamak

malah pemimpim kimma sendiri
adalah penipu apabila dia menngatakan
bahawa dia akan dibayar 5 juta ringgit jika
masuk ke dalam pakatan rakyat
dan akan dibayar juta ringgit jika semua
ahli kimma masuk ke dalam pakataz rakyat

nota:
dari zaman kerajaan melayu melaka lagi
mamak mamak telah membuat angkara
sila baca SALALATUL SALATIN i.e Sejarah Melayu
ada ditemui watak Kitul dan Keling Mendelair
yang kerjanya bawa porak peranda dalam alam melayu

nota:
sila baca memoir abdullah sidi
ada menyatakan peranan mamak membuat
huru hara - hinnga terjadi pembunuhan
di muar/batu pahat

nota:
terakhir sila rujukan ucapan mb selangor
3 bulan dahulu tentang KITUL


AKAN DIMASUKAN KEMBALI















ALIRAN AIR DI DAPOR















PLASTIK UNTUK ISI SEKALI LAGI





SURAT SURAT DARI PENYOKONG KEMPEN ANTI KIMMA


satu hari aku mkn kat nasi kandar nih dengan member2, punya sedap makan "nasi arab" (kononnya lah..) tibe2 sakit perut, cilakak, kas-kas banyak sgt lah nih.. masuk je tandas, chitt!! air pun takde!! aku tnye lah pekerja dari chennai ni mana lagi tandas, dia tunjuk dapur..aku masuk2 je..ya ampunn!!! ini ke dapur dorg!! takat hari tuh je lah aku makan kedai dorg.... korg tgok la sendiri ape kes... luar berselirat ayat Quran...dalam berselirat perut ayam! KIMMAK btul!!
korg rasa korg tau kedai mana nih??? alah...kat kawasan "dollah ZZZZ..."


-reformist-

NOTAL:
gambar diatas ialah disebuah restoran mamak
di kepala batas - dihantar oleh pembaca tt]


INI KOMEN TERBARU:

kebanyakan kedai mamak menggunakan mandram
Oleh Tanpa Nama pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 21:25

kedai mamak ni ada persatuan diorang dan rasanya persatuan ni tak sehaluan dengan kimma. so, ada kedai mamak yg kuat kimma, ada yg sahih bangkang kimma. kena pastikan juga. kimma ni persatuan mamak bukan persatuan kedai mamak.
Oleh Tanpa Nama pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 20:21

suatu petang sewatu pulang dari kerja aku singgah lah minum kat kedai mamak depan pintu keluar syarikat tmpt aku bekerja...aku pesan susu ais.masa aku terpandang tukang bancuh air tetiba dia terbersin.tanpa basuh tangan dan lap hidung dia teruskan kerja nya.aku tak minum dah kat kedai tu.cuma kadang2 aku singgah beli rokok.mamak tu tanya kenapa aku dah tak singgah macam selalu.aku bagi alasan aku masak kat rumah je...tadi aku tak beli rokok kat situ dah.lebih rela pergi stesyen minyak untuk beli rokok...
Oleh piut ngah layor pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 20:21

alternatif kepada restoren puKIMMA pengotor penipu untuk sesi ngeteh selain dari McD apco. 1)haji muhamad chan restoran(original hainamese restaurant-tepi balai polis kelana jaya 2)haji sharin low restoran(best punya)-ampang,bukit antarabangsa 3)groupbase caterer restaurant(terbaek)-belakang lorong jalan tanjung 15,bandar sri damansara(cari sekolah cina dulu) 4)bawah menara orked sentul(pagi sahaja) 5)sentul boulevard 6)gerai kari kaki ayam sentul-belakang panggung tamil sentul jalan ipoh,dangdut lama. 7)belakang kedai borong barang dapur-bandar baru sungai buloh(malam sahaja) 8)Mee Ghulam-depan McD seksyen 4,kota damansara(nie orang kedah punya)
Oleh dukun melayu pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 19:06


WAHAI MAMAK MAMAK SEMUA, KAMU NK MENIAGA KE, KAMU NAK MENGAMPU UMNONGOK, BE END??? SEPATUTNYA, KALU MENIAGA, BUATLAH CARA NK MENIAGA...JGN LETAKKAN SOKONGAN KPD MANA2 PARTI... SBB ITU, CUBA KAMU BILANG, BERAPA RUGI KAMU KALAU SEMUA RAKYAT YG SOKONG PAKATAN RAKYAT, BOIKOT KEDAI KAMU...SEDANGKAN KAMU TAHU YG ORG2 BESAR UMNONGOK BUKANNNYA MAKAN KAT KEDAI KAMU TU...DIORG, ORG BERDUIT...YG MAKAN KT KEDAI KAMU TU ORG2 BIASA YG RAMAINYA PENYOKONG PAKATAN RAKYAT... LU MAMAK FIKIR2LAH SENDIRI. JGN KERANA MULUT, BISNES BINASA LAK..(PSL ORG BOIKOT)
Oleh MENGAMPU PON AGAK2LAH pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 18:07

kedai mamak ni mmgla ramai org melayu masuk.biasanya org akan ketagih nk makan lagi.ketagihan ini disebabkan oleh benda2 kotor yang dimasukkan dalam makanan.yang aku tahu diorang ambik air mandi waktu pagi untuk wat masak.sebab tu la ketagih.kan arak tu air kencing syaitan.sebab tu ketagih.sama gak rokok.benda2 kotor ni yang buat kita ketagih....
Oleh Tanpa Nama pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 11/04/20

puak kimma nie.... sukusakat eeeeeee... susakat tok det.... sukusakat songkok labuh.... restoran depa semua puak jenih gelap..... mlm saja ramai melayu bodoh dok tunggu kedai depa..... tengok bola laa...gusti laa..... lepaih tu dok oder ayaq...capati roti komtar nasik kandaq n lain2... cukup pengotoq....... puak jenih nie memang haprak......
Oleh bangau pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 11/04/20

ni aku nak cerita pasal sebuah restoran mamak kat Shah Alam sek 27,Restoran Sri Bunga.Kedai sungguh Islamic,sana-sini tergantung ayat2 Quran.Tapi..tapi..tapi..pemiliknya seorang hindu tapi lesen pinjam seorang mamak.Restoran tu mmg makanan tak halal langsung,macamane aku tahu ,melalui seorang pekerja Indonesi yg mmg kuat pegangan agama.Aku pernah survey sendiri sah mmg tak halal,sbb tukang masaknya Hindu yg ade nandek kat dahi.Bos seta anak2nya menyamar Islam,slalu bagi salam kat org ISlam kononya dia tuu org Islam.Skang restoran tuu dah ditutup dan akan dibuka balik dicorner yg lagi satu.
Oleh Tanpa Nama pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 11/04/20

Sebab utama otak orang melayu masih ditahap rendah atau B*d*h, kerana terlalu bergantung pada restoran mamak. Makan pagi buatan tangan berbulu mamak, makan tengah hari buatan kaki tak pakai selipar mamak, makan malam nasi kangkang mamak. Tengok bagaimana orang melayu ditipu mamak al-kutty selama 20 tahun, kata cerca keji pun orang melayu sangka kata nasihat berhikmah, "melayu jenis bangsa yang perlu kepada tongkat", "orang melayu mudah lupa",dan ..... Rembat duit berjuta pun, orang melayu masih panggil bapa kemodenan,
Oleh kalbunUMNO pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 11/04/20

Salam. Aku dgn bini dah laam gak tak makan kat rest. mamak nih...KIMMA or tak, aku tetap tak masuk...akt Rest. 25 Jam (fuh!kita 24 jam, depa 25 jam) kat Bandar Universiti, Parit Raja, aku dah serik dah... Kain itulah wat lap tangan, kain itulah lap tempat buat roti canai...dan aku pon tak sure dia lap apa lagi...kat pekan Parit Raja lak, lain orang kira, lain harga kadang2..
Oleh aBg_rOnGak pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 11/04/20

kat sri iskandar ada restoran mamak yang sediakan tepung roti canai guna kaki je... restoran kari kepala ikan yg terkenal kt ipoh plak, kotor gile... bahan mentah makanan diletak skali dalam bilik tido pekerja... dengan tandas kotor...
Oleh Tanpa Nama pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 11/04/20

salam nak cita sket pasal sedara saya ni. dia ada penyakit misteri kalau masuk kedai yang guna sihir dia mesti muntah. So ceritanya selepas makan kat kedai nasi kandar kayu. Terus sakit perut...lepas tu muntah. Dah dua kali. Dia bukan tok bomoh atau ustazah. Tapi boleh tengok benda-benda(Bukan selalu). Kadang2 je dia nampak. So dalam kedai kayu tu dia nampak monyet dan anjing hitam kat area dapur . Kitaorang dah lama tak makan kedai mamak. nak percaya pun tak pa, tak percaya pun tak pa. Tapi ni cerita benar.
Oleh Tanpa Nama pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 11/04/20

keling2 nie rapat dengan umno ada sebab. dah kata pariah, tetap mahathir jugak! kahkahkahkah *KIMMA merayu untuk dapatkan status Bumiputra Malaysian Indian Muslims are not happy with the Barisan Nasional again. However the Kimma does not represent the entire Indian Muslim community in Malaysia, WFOL.tv was told. In the 33rd annual general assembly of the Malaysian Indian Muslim Congress (Kimma), its president Syed Ibrahim Kader threatened to withdraw support for the BN, again. Overall, Syed Ibrahim Kader seems to be struggling to keep Kimma as a relevant component. Fighting tirelessly to become a component member of the BN, the Kimma leadership was told earlier last year that they were better off joining the Malaysian Indian Congress (MIC) or the People's Progressive Party (PPP). "We cannot guarantee that the Indian Muslim community will be around to support the BN government forever," said Syed Ibrahim Kader at the assembly at Putrajaya. He claimed the community's efforts for the BN in the by-elections and general elections had not been recognised. "We don't have a representative in the Senate. It is disappointing that another community, which is much smaller than we are, is in the Senate. "We do not have a direct channel to air the grouses of the 750,000 Indian Muslims in the country," he said. He wanted the party of 80,000 members to be accepted into the BN after being rejected seven times. The Kimma's main aim is to enlist the Indian Muslim community as Bumiputera's in Malaysia. This means they will benefit from the 'Bumi' status under the New Economic Plan (NEP) which offers a plethora of facilities to Musilms and non-Muslims listed as Bumi. To achieve this, the Kimma want its members to be allowed to register under the UMNO, which the UMNO presidents in the past - before the arrival of Najib Tun Razak - rejected on the basis that they were 'Indians' and had to join other BN component parties instead. This had prompted the Kimma to stage protests (silent and at times through press conferences or by sending out press releases) but to no avail. The UMNO remains, until today, adamant in persisting that the Kimma members are 'Indians' and would not be allowed to join the UMNO. On the otherhand, Syed Ibrahim said party leaders had been working tirelessly to remind members not to be enticed by the false promises of Pakatan Rakyat, which he claimed had offered Kimma members positions in their state governments. Our information is that many of the former Kimma members have taken up some positions within the Party Keadilaan Rakyat (PKR) where they are welcomed. Kimma is said to have 80,000 members but this cannot be verified as many members of the Indian Muslim community contacted by WFOL.tv says they are not members of the Kimma. :D Two years ago, there was an attempt by the Kimma to take over the PPP and impose a Muslim leadership within the party. The attempt failed, sources said thus closing the doors temporarily to the Kimma to join the BN, once again. *bangang punya keling!
Oleh Tanpa Nama pada TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA pada 11/04/20

KETUANAN MELAYU TIPU MELAYU



AIR HAK ASASI



nota:
air ialah hak asasi
bukan untuk diswastakan
air seperti udara wajib
menjadi hak awam

hanya gerombolan dan mamak madey
yang mengswastakan air untuk
kroni kroni dan cukong!

pulangkan air kepada rakyat!




MELAKA NAIKKAN TARIF AIR 5 SEN HINGGA 25 SEN - mkini

Tindakan kerajaan negeri Melaka menaikkan tarif air tanpa mengambil kira bebanan kewangan yang dipikul oleh rakyat negeri itu amat dikesali.Antara mereka yang lantang membantah tindakan itu, termasuk Ketua Dewan Pemuda Pas Melaka, Kamaruddin Sidik

Katanya, tindakan Syarikat Air Melaka Berhad (SAMB) yang menaikkan tarif air secara tegesa-gesa dan tidak memaklumkannya terlebih dahulu kepada rakyat seolah-olah satu cubaan untuk mengelakkan protes rakyat.

Menurutnya ia suatu yang tidak konsisten sedangkan kerajaan negeri Melaka sendiri pernah mengkritik kenaikan harga air di Selangor dan Kedah tidak lama dulu


KERAJAAN PAKATAN BERI AIR PERCUMA KEPADA RAKYAT – blog kerajaan rakyat

SHAH ALAM: Kerajaan Selangor memperuntuk RM5 juta untuk melaksanakan skim air percuma di rumah kos rendah berstrata (bertingkat) sebagai permulaan dan ditambah mengikut keperluan apabila lebih banyak pembangunan dikenal pasti untuk dimasukkan ke skim itu.

Exco Perumahan, Pengurusan Bangunan Dan Setinggan Selangor, Iskandar Abdul Samad, berkata kempen penerangan itu akan diadakan besar-besaran bagi memaklumkan rakyat dan mengelakkan pemaju, Management Corporation (MC), Joint Management Body (JMB) dan ejen pengurusan melakukan pemotongan bil penduduk.

“Kerajaan negeri akan mengenal pasti pihak yang akan bertanggung jawab untuk mengendalikan potongan kepada bil-bil mereka. Salah satu alternatif adalah melalui persatuan penduduk.

“Pemberian air percuma ini akan dijalankan sebaik sahaja mendapat maklumat jumlah unit-unit yang didiami bagi pembangunan-pembangunan kos rendah ituyang dilaksanakan secara berperingkat-peringkat,” kata Iskandar dalam kenyataan media, semalam.

NOTA:
lihat beza dua kerajaan
satu kerajaan ketuanan melayu
yang kerjanya hanya menipu melayu

yang satu lagi kerajaan ketuanan rakyat
yang kerjanya memberi kebajikan kepada rakyat


MESTI ADA YANG TELAH TERIMA CHINA DOLL



MELELEH AIR LIUR CUKONG



nota:
lihatlh!
tanah kampong baru disebelah klcc
pasti meroyan para cukong
dan entah berapa banyak china doll
dah dihantar pada raka tanpa rakyat
untuk luluskan akta kampong baru
walau pun orang kampong baru menolak
akta ini

ini rompakakn ketuanan melayu

KELUARGA PM KUASAI MASJID KAMPUNG BARU ? – harakah daily

Ahli Parlimen Titiwangsa, Dr Lo' Lo' Mohd Ghazali mendakwa jawatankuasa Masjid Kampung Baru tidak pernah dibuat pemilihan dan hanya dikuasai ahli keluarga i Najib Razak dan bekas pembantunya.

Tambahnya lagi, orang Kampung Baru sendiri tidak mempunyai akses kepada pengurusan masjid khususnya dalam aspek kewangan.

Beliau mendedahkan demikian sebagai mengulas kenapa projek naik taraf Masjid Kampung Baru, melibatkan firma arkitek milik adik Najib, Nazim Razak.

Semalam, syarikat tersebut mendakwa perkhidmatan mereka menyediakan rekabentuk untuk projek naik taraf Masjid Kampung Baru disediakan secara sukarela.

Penjelasan itu dibuat susulan tuntutan sebuah NGO, Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) yang menuntut Najib menerangkan isu berhubung pembabitan firma NRY Architects dalam projek naik taraf dengan nilai RM20 juta itu.

Dr. Lo' Lo' yang juga AJK PAS Pusat sebelum ini pernah membangkitkan perkara itu dalam persidangan Dewan Rakyat lalu, namun menurutnya penjelasan berbeza diberi kerajaan.

Katanya, jawapan yang diberikan kepadanya menyatakan projek tersebut masih dalam perbincangan dan belum ada sebarang perlantikan dibuat.

Namun apa yang menghairankan katanya, tiba-tiba projek tersebut telah dimulakan dan firma arkitek adik perdana menteri pula terlibat.

"Tiba-tiba saya lihat menara sudah berbalut, atau mungkin sedang dibaiki?
"Saya juga minta supaya projek naik taraf bernilai RM20 juta itu dibuat secara tawaran tender terbuka bukan 'direct nego'," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


Woit… TANAH TUDM…KENA REMBAT… INI HARTA RAKYAT… kah kah kah..

Kah kah kah… TANAH RRI DI SUNGAI BULUH KENA REMBAT…. kah kah kah…

Kah kah kah…. HABIS TANAH RAKYAT KENA REMBAT JUAL PADI CUKONG…. kah kah kah…

Kah kah kah…. PATUT LAH UTUSAN MELAYU MARAH… ORANG MALAYU DAPAT KENTUT CHINA KAYA …. kah kah kah..

Woit…INI TANAH KAMPONG BARU PULAK… HABIS KENA REMBAT…. kah kah kah

kah kah kah... TOWKAY JUDI MANA PULAK YANG AKAN DAPAT TANAH INI... kah kah kah..

kah kah kah...PENJARA PUDU BAGI PADA VINCENT TAN.... kah kah kah..

kah kah kah...BUKIT GENTING BAGI PADA LIM GOH TONG... kah kah kah...

kah kah kah.... PATUTLAH UTUSAN NAK BUAT KUMPULAN SATU MELAYU NAK LAWAN SATU MALAYSIA.... kah kah kah...