.

Sabtu, 7 Julai 2018

MEK DOGAL - KENAPA TAK HARAM






KENAPA

MEK DOGAL

TAK HARAM

MAKANAN

AMAT 

BAHAYA

LAGI 

SOKONG

ZIONIS


KENAPA 

KENTUKI

FRIED FAK

TAK HARAM

APAKAH 

KERNA ADA

CAP HALAL

MAKA 

MEK DOGAL

JADI HALAL



AYAT SALAH





NOTA
LOKMAN ADAM
IALAH KATA SIFAT
LOKMAN ADAM ERTINYA BODOH

JUSTERU
ADALAH SALAH
MEMBUAT AYAT
BODOH MACAM LOKMAN ADAM

INI SAMA SAPERTI MENULIS AYAT
BODOH MACAM BODOH


JANGAN SILAP

Laa dia ni... sedangkan najib pun lepaskan jawatan.. Janganlah bodoh nacam lokman. Inu dutaaaaaaaaaaaa... tahap autaaaaaaaaaaa jgn sampai kena ekstradusi macam jamal jamban sudahlah....... Kesian polis indon dn mlaysia. Macam xde kerja lain pulak.. on 
ZAH HUJAN HABIS FULUS
Publish | Delete | Spam
haron haron
at 3:43 PM

-------------------------

TOMMY KECEK



TOMMY KECEK

BAHASO

RASULULLOH
Tommy kecek bahaso Rasulluloh tu.. Sudoh pasti Allah amak pahey dgn senei ati sokoli. Ambo nak royak lagi, Tommy ni buleh baco Quran, samo berdengung mace rasulluloh jugok deh. Bangge kawey on
 PAS BUKAN LOKMAN ADAM
Publish | Delete | Spam
Enculez Vous
on 7/7/18

anak n




---------------

ZAH HUJAN HABIS FULUS





KAH KAH KAH

PADAN MUKA

YANG DEGIL

TIBAI


Duta lantikan politik enggan lepas jawatan akan disekat gaji


Antara duta Malaysia yang dilaporkan terlibat ialah Duta Malaysia ke Indonesia Tuan Haji  Zahrain Mohamed Hashim.


ZAH

HUJAN

ABIS

MODAL

JANGAN

BAGI

CHAN

ADA 

PELUANG

TERAJANG

KITA

TERAJANG

KAH KAH KAH



-------------------

NAK TANYA










NAK

TANYA
BETUL KE

TENGKU FREUD

AKAN 

DITANGKAP

KES JUAL

 BANYAK 

TANAH

DIKL  KEPADA

TOWKAY  

DAN

SAMSENG

CHINA

SAJE TANYA

JANGAN 

MARAH









--------------------

MANO TOK HENG?







PELIK
TETAPI BENAR

DIMANO 

ILANG

TOK HENG







---------------

PAS BUKAN LOKMAN ADAM








PAS

BUKE

LOKMAN

ADAM

Tommy dengan isu bahasa Melayu


Dalam Twitter tidak lama lepas itu, Ahli Majlis Tertinggi PKR Latheefa Koya pula mengkritik Pas dalam isu yang sama.

“Saya nak tanya Pas, masa mereka ambil Thomas mewakili Kerajaan Kelantan dalam tuntutan royalti minyak di mahkamah beberapa tahun lalu, Thomas cakap bahasa apa?” beliau bertanya.


PUAN LATIFAH

AMBO NAK  

JAWAB

TOMI TOMAS

GUNA BAHASO

ARAB

MU JANGAN

BUAT SIBUK

MU INGAT

KAMI NI ISLE

KAMI BUKE

LOKMAN 

ADAM





-----------------------

JEMPUT DATANG





JEMPUT

SILA DATANG 
RAMAI RAMAI
KITA  SAMA LIHAT
DAN BINCANG
APA JADI PADA
DEWAN BAHASA & PETAKA
OPSSS..
DEWAN BAHASA & PUSTAKA

  • Siapa sangka jadi panelis forum kerajaan.



  • MARI BUAT

    SEJARAH




    ---------------

    KELUARGA MEMBURET











    TOK SUKA

    BURET 

    SARIMAH

    AYAH SUKA

    BURET 

    ALTANTUYA

    ANAK SUKA

    BURET CHINA
    Anak Babi Najib...Muka Anak Dia memang cam babi on
     ANAK SUKA BURET CHINA
    Anonymous
    on 7/6/18

    Habis tu burit ZZ nk letak mana? on 
    ANAK SUKA BURET CHINA
    Anonymous
    on 7/6/18
    daLam keLuarga godfather Kira macam santonny cucu Vita corLeone...Sonny hak MATi d rumah had house dengan ratusan peLuruuu .. na'uzu billah min zaa Likh on 
    ANAK SUKA BURET CHINA
    Nazrio Dond DoLLa
    on 7/6/18

    Ini orang tala lespek sama teknologi.. Tala lespek lonald leagen.. Tiew ma ka hai. .celita papa mama beri lobing ichi ater..gomen hurt papa feling.. Kaki motol kulang kasih sayang tipu semya malayu...wheys yor papa men.. Ini mcm kah maalayu. .Lakon2 sakit ati o... Ni chi seilah ni.. Makahai. ...kakakakaka... Tala jujur.. Beri hater icgi aterlah.. Puik.. Ciu cibai makahai hamkahchan... on
     ANAK SUKA BURET CHINA
    Publish | Delete | Spam
    DIDI KOTA BELUD
    on 7/6/18
    ini yg buat geng lobai nak sedondon. sedap minum wine, petite Chablis... duit dapat, sedap pun dapat. on ANAK SUKA BURET CHINA






    -------------------

    KENA PAKAI BOMOH





    ALLAH & NABI

    TAK HEBAT

    KENA PAKAI

    BOMOH


    bomoh ni guna teknik org asli atau org asal..mayang biasa digunakan oleh ketua2 org asal..mungkin bomoh dari pahang..yg pelik, pasal apa minta bantuan bomoh sdgkan sudah bertemu allah dlm kaabah dan bersalaman2 dgn nabi? allah dan nabi ni tak cukup hebat ke?
    mustahil tak hebat..sdgkan saudi yg jaga mekah dan madinah itu pun allah tolong sorokkan pembunuhan yemen..inikan pula hamba yg disisi ada penasihat ulama dunia haji hadi..mungkin haji hadi patut turun utk rukyahkan rosmah najib.. on BOMOH RAMBUT
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 7/6/18



    ------------------

    SURAT MARAH



    SURAT MARAH
    ini kena tanya nakhoda hitam dan tok temoh..di suatu belah ada makam kaum2 diraja aceh, disatu belah lagi kaum2 tok temoh..zahid komidi org jawa megaku aceh..di aceh ada ulama2nya tp ditutup dgn ulama2 jawa yg 9org..diaceh ada gam, dan tni jawa membunuh mrk..termasuk juga pembunuhan tni di west papua demi sawit yg tokeynya dari malingsia..
    oh ya..karya hamzah fansuri dari aceh juga dibakar gara2 ulama dari india syeikh nurrudin..kini malaysia ada zakir naik..bro tt..pasal apa madey nak simpan zakir naik lagi..tarik balik pr dia dan hantar pulang..zakir naik agen menhina bangsa hindu..cuba tanya madey, dia dok msia ni dia keje apa?bayar cukai ke? 
    ada bini terengganu ke?atau dia ganti dr asri dlm ceramah anti syiah..dimalaysia baru ini ngapa harus kita simpan penyangak2 dari oversea? dari kes zakir naik, perogol, tokey judi, malah racun vx juga sampai di malaysia..lembab mcm sembab la lu bro.. on DARI PARIT LONDON PARIS
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 7/6/18

    ju



    ----------------

    APA PANDANGAN ISLAM?






    APA

    PENDAPAT

    ISLAM

    TERHADAP

    MENJILAT

    BURET CINA

    TT....mak cik kat sini bole donate gelang emas kesayangan. Ko bole ker cari buriet sampai ke china nun. Ko tak tau ker kat sini bole pom bole dapat buriet ketat 11 tahun? on 
    ANAK SUKA BURET CHINA
    Anonymous
    on 7/7/18

    Bapak borek, anak rintik, cucu belang belang Kahkahkah on 
    ANAK SUKA BURET CHINA
    Anonymous
    on 7/7/18
    Keturunan dia anak beranak mmg suka chinese look kot. Atau depa suka org luar sebab boleh anal, pompuan melayu islam tak boleh anal, haram! on 
    LU SUKA BURET CINA
    Anonymous
    on 7/7/18
    Huntong la boleh memantat dgn awek cina kat taiwan. Kat sana takde mat skodeng dari jakim, jais, mais bagai. Gua salute anak najib, terbukti dia bukan gagalis. Yg gagal dlm hal ni cuma amoi tu sebab dapat entot balak boroi. on 
    ANAK SUKA BURET CHINA
    Publish | Delete | Spam



    ----------------------------

    MANA MUFTEE PAHANG ?









    KES BURET

    CHINA

    MUFTEE 

    PAHANG

    SILA BERI

    FUKWA
    Kah kah kah...Tuan Haji...ishhh memalukan melayu aka islam je anak jibby nie. Boleh didakwa menghina islam, melayu dan para freeloader ni. Mopti pahang tolong beri fakwa kt anak jibby on 
    LU SUKA BURET CINA
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    on 7/7/18

    TT....mak ci




    -------------------

    JANGAN HINA BURET






    JANGAN 

    HINA BURET
    Tt. Lu jgn suka hina buret. Dari buret kita kita mari. Bilo matang, buret juga kita mencari. Buret tempat mulia lahirnya anak. Hanya tt tak suka buret. Boleh caya ke ni? Kikiki on 
    ANAK SUKA BURET CHINA
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous
    at 11:28 PM




    ---------------------