.

Khamis, 18 Mei 2017

SENYAP SENYAP KES BERJALAN








SUNYI

SENYAP

Laporan: Red Granite Pictures berunding dengan DOJ

Red Granite Pictures dikatakan sedang berunding dengan Jabatan Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat bagi menyelesaikan tuntutan mahkamah atas dakwaan filem 'The Wolf of Wall Street' dibiayai oleh wang 1MDB, memetik laporan Bloomberg.
Menurut Bloomberg, peguam Red Granite Gambar pada Selasa yang lalu meminta hakim persekutuan di Los Angeles untuk melanjutkan tarikh akhir dalam tuntutan mahkamah supaya mereka boleh 'menumpukan kepada rundingan berterusan'.

RUPA2

KES

BERJALAN

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH




----------------

KERJA YAHUDI ISRAEL









BETUL BETUL

SETUJU INI

RANCANG

JAHAT



Ali Tinju dakwa David Teo mungkin dihantar pembangkang

Bekas tentera Mohd Ali Baharom atau Ali Tinju mendakwa pembangkang mungkin di sebalik kehadiran pengarah filem David Teo malam tadi bagi membuat kacau pada sesi dialog Transformasi Negara (TN50) yang diadakan di Seri Perdana.
“Saya lihat isu malam tadi, saya nak pertikaikan kehadiran David Teo seolah-olah pemimpin tak bertanggungjawab, DAP yang cuba bayar David Teo buat kacau dalam program yang amat baik
RANCANGAN

ISREAL YAHUDI

MALUKAN

PEMIMPIN 

ISLAM MELAYU

PEMIMPIN 

UMAT DUNIA

PEWARIS  NABI

KERJA  JAHAT

ZIONIS 

YAHUDI

KERJASAMA 

DENGAN 

WAHABI DAN

LIBERAL 

SEKULAR





---------------

KUASA DUIT DALAM PAS







APA MAKNA

BERITA INI?

Putus hubungan dengan PKR keputusan tepat

KUALA LUMPUR - Pemuda Pas mempertahankan keputusan untuk memutuskan hubungan dengan PKR walaupun dianggap sesetengah pihak akan merugikan parti itu.

Ketua Pemuda Pas, Tuan Haji Muhammad Khalil Abdul Hadi berkata, Pas tidak perlu fikir panjang apabila melibatkan perkara yang melanggar perjuangan parti.

MAKNANYA

RAMAI AHLI

TAK SETUJU

KERNA PUTUS

POLITIK TAPI

MASIH NAK

DAPAT FULUS





-----------

DENGAR CERITA POLIS PENCEN







DUIT PERLINDUNGAN
Berpuloh OCPD dan Indpektor Sahab di cokop kirno lindungi Tukang Judi Haram, Toke Rumah Urut, Ah Long. Wah pegawai ni molahap kiri-kanan .. gaji dapek, duwit perlindungan juta-juta pun dapek. Tak po doh .. rasuah tak akan musnahkan nogaro cam curik tolo itik. 
Tak yah takut, Hukum eay pon abih kuek tukar balai jo .. gaji totap jalan, bonos lae .. nanti tobat lah, lopeh tu poe Mokah dongan pekej kelas satu solosai somuo dosa. Tu lah dulu Polis ni lindungi orang .. sekarang tohan lak lindungi dio .. yang curik tolo itik tadi totap kono sekso dunio-akirat .. Yadoon Kibarat. on 
POLIS PENCEN BERTAUBAT
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 5/18/17



------------------

BACA LAGI





TAMBAH
Haha.. masih ada hati stim lagi ko ni Isham nak komen pasal bani super bodoh ni. Banyak makhluk sudah nampak, sejenis spesis yg suka olok2 dan hidup laksana kebudak2an ialah BANI MELAYU. Bani Melayu tiada fikrah bersungguh2 dlam sesuatu hal. Ini saja kualiti yg Bani Melayu ada. Masuk Islam pun olok2. Jadi lebai pun olok2. 


 BACA 

Jadi menteri pun olok2. Jaga masjid pun olok2. Jadi imam pun olok2. Selagi DNA spesis Bani Melayu ini terus berkembang, ko jangan bermimpilah nak maju. Terkadang gua terpikir, ada baguih gak pembersihan sesetengah etnik ni. Bangsa tak guna, super tolol abadi dan suka main olok2 perlu pembersihan. Yg supreme akan survive. Welcome to barbarian age. on 
BANI MELAYU DAN BUDAYA PENAKRIF
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/17/17



---------

BACA DAN TERJEMAH SENDIRI




DALAM BAHASA GERMAN
PAS Informationen Chef Nasrudin Hassan sehr Sportuhr pornografische Filme. Dies liegt daran, als er erfuhr er von Anschauen von Porno verboten wurde.

Deshalb sagte er, als er eingeladen wurde, als ein Gast kam Bundesregierung zu besuchen nutzte die Gelegenheit, ihn durch tv menoton deutsche Porno-Site zu füttern.

‚Ich bin ein großer Fehler, den ich wusste nicht, dass ich membasyar muß Rechnungen pornografische Filme zu sehen. Zum Glück gibt es gutherzige Wesen, das Geld hat Deutsch meine Rechnung Konservieren ... .. '

BAHASA AKU SENDIRI
Aku teranselet dlm bahasa aku sendiri ....sorg ostad parti PAS tgok filem porno free it jerman, masa kemas bilik tu, tisu bersepah-sepah dan ada benda melekit kt tisu tu .....ok tak fitnah gwa ....kah kah kah kah kah on 
SILA BACA TERJEMAHAN BERITA INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/18/17




-----------------

LU INGAT SENANG


Mana laporan kematian Thaqif, soal gabungan sekolah tahfiz

 | May 18, 2017
Gabungan itu mahu laporan mengenai kematian pelajar dari Johor itu segera didedahkan demi membersihkan nama sekolah tahfiz.



 2 0 0 3

Saksi kes pelajar tahfiz ditumbuk rusuk beri cerita berlainan

 | May 17, 2017
4 individu termasuk warden dipanggil untuk diambil keterangan dalam usaha polis menyiasat apa sebenarnya yang berlaku






LU INGAT

SENANG NAK

DAPAT IKOK

BIDADARI

ADA YANG

HAFAL SAMPAI

MATI


---------------------

TRUMP DISAILANG DAULAH TERPENDAM







KOMENTAR 

akhirnya  presiden trump
akan di nixonkan
jika gagal pasti trump
akan di kennedykan

inilah bukti bahawa
pilihanraya itu hanya hempaeh
dibelakang kuasa ialah modal
presiden trump tidak dapat
berbuat apa apa dasar

semua dasar trump di sailang

ini kerana 
trump bukan pilihan
kaum pemodal maka
deep state/daulah terpendam
bekerja keras untuk memastikan
projek trump gagal

projek unggul trump
ialah berbaik dengan russia
berniaga dengan russia

ini disailang

kaum pemodal
towkay buat senjata
mahu terus russia 
dilihat sebagai musuh



Top Republican recorded suggesting that Putin pays Trump

In a 2016 conversation with fellow members of House leadership, majority leader Kevin McCarthy suggested that Donald Trump was on Vladimir Putin’s payroll.
In an exchange first reported by the Washington Post, McCarthy said: “There’s…there’s two people, I think, Putin pays: [California Representative Dana] Rohrabacher and Trump…[laughter]…swear to God.”

---------------

INI MAT NGOK





MAT NGOK

NASIB BAIK

BODOH TIDAK

BERJANGKIT


#1MDB berniaga dgn 'bijaknya.. Bijak dgn MENIPU...
Beli Aset Dgn Berhutang.. Lepas tu Bayar Hutang Jual Aset Balik..
Ini cara penyangak berniaga ka ??!
Pemimpin kuat menipu & fitnah boleh rakyat saman ka !!



Hamid Kassim Kalau tak tipu bukan mat mzlan nama nya..? Ingat kn org jer pendek .....? Rupanya akal pun pendek....?😫
Reply
4
10 hrs
Ros Man Membazir...bayar gaji buta pd menteri2 yg ada ckp tak serupa bikin,lepas ni ramai2 kita tukar
Reply
2
11 hrs
Akiy Sal Akui kesilapan dan kegagalan adalah lebih bermaruah daripada terus menegakkan benang basah.
Reply8 hrs
Kwek Buss Doktor sahkan ahmad Maslan ni ade sakit gila babi,tu sbb dia cakap pun gila babi jugak, yg dengar pun boleh jadi gila jugak



-----------------

FULUSIKOM







PERTAHAN

JAWATAN

KEDUDUKAN

INI NAMANYA

EN KUN TUM

FULUSIKOM

TAK MALUUN

PAS semakin hari semakin kelihatan tidak mahu keluarkan exco mereka dari kerajaan, walaupun dalam muktamar baru-baru ini berdegar-degar dengan ucapan menghina parti keadilan rakyat dengan pelbagai tuduhan.
atas dasar maruah, Parti keadilan rakyat sudah meminta agar ahli partinya yang dilantik di kelantan agar meletakkan jawatan. Namun, PAS pula, walaupun mereka yang bersungguh-sungguh untuk putus hubungan, sampai sekarang tidak menyatakan kesediaan untuk meminta ahli partinya yang jadi exco kerajaan agar keluar dari kerajaan Selangor.
Azmin Ali sebelum ini pun, sudah menyindir PAS dengan menamakan PAS sebagai Lebai. Namun, dengan sindiran itu, PAS masih kekal dalam kerajaan juga.



Mashkadov Mus Mlm pas buat ceramah hentam pkr.. 
pagi kerja exco,glc dan ahli majlis mcm biasa.. 
klu camtu baik bg jwtn kat umno sekali.
...See More
LikeShow more reactions
Reply
7
22 hrs
Mat Ali wanji salah seorang pengadu domba dalam PKR...wanji us kokre nyiur....
LikeShow more reactions
Reply21 hrs
Wanji Wanhussin Wanji mat ali tak mampu nak tolak dakwaan dia makan balak, bahkan dah kantoi ngaku makan balak.. lepas tu, cuba nak tukar tajuk "balak" dengan "balok"...
LikeShow more reactions
Reply
2
21 hrs
Mat Ali kijooan tak halal pun ada deh
LikeShow more reactions
Reply21 hrs
Wanji Wanhussin Wanji Mat Ali kena tukar nama.. Mat Balak pula.
LikeShow more reactions
Reply
1
21 hrs
Wanji Wanhussin Wanji makan duit rakyat secara haram, najib pun kata halal.

---------------