.

Khamis, 30 Ogos 2018

APA KATA HISHAMUDDIN RAIS






MERDEKA 
RAKYAT ANGKAT SENJATA
LAWAN PENJAJAH INGGERIS





CUCU TOK GOPOH







CUCU

TOK GOPOH

BETUL TEPAT

KALAU NAK KUASA

CAKAP

AWAL  AWAL

INILAH  BUDAYA

ASLI

TOK GOPOH


'Azmin tak bertanggunjawab, lambat umum tanding PKR'

Calon ketua Angkatan Muda PKR (AMK), Akmal Nasir menyifatkan penyandang jawatan Timbalan presiden PKR, Datuk Seri Mohamad Azmin Ali sebagai seorang yang tidak bertanggunjawab.
Akmal berkata ia berikutan kelewatan Menteri Hal Ehwal Ekonomi itu mengumumkan pencalonannya sebagai orang kedua terpenting PKR.
“Kalau kita ingat pencalonan yang berlaku bulan lepas pun terdapat pertikaian macam mana saudara Azmin boleh terlambat umumkan jawatan mana beliau hendak bertanding.

JANGAN JADI

TOK SLOO

ATAU JADI

TOK AMPOO

PAKAI BUDAYA

TOK GOPOH

IDUP NELAYU

KAH KAH KAH




--------------------

PECAH LUBANG








PECAH LUBANG
Suara Keadilan boikot karya TT sebab dah pecah rahsia siapa si Tukang Sailang tu. kahkahkah!! on MERAKAM SEJARAH DISAILANG LAGI
Publish | Delete | Spam
SukuSamdol
on 8/30/18







------------------

BACA LAGI



BACA LAGI


  1. With mat songel, Cik siti n Si kitul and nepotism hoovering over the controversial... why are Hishammudin anak Rais exposing all this ugliness... Everybody want the truth even if terpaksa menelanjangkan in public...PKR true color..or is it politics 3 world.






---------------------

CERITA KAHWIN BARU KE?






CERITA  KAHWIN

BINI BARU KE?
Bhai TT.... Ader benda yang lu ngan gua tau... yang mana rata2 rakyat Malaysia tidak tahu... Siapa disebalik aemua ini dan bagaimana benda ini boleh twrjadi... Hahaha.... ini semua akan berlarutan sampai PRU15 ... insyaAllah on MERAKAM SEJARAH DISAILANG LAGI
Publish | Delete | Spam
C++
on 8/29/18



--------------

SELAMAT KWIN





SELAMAT KAWIN
siapa kawin ni?
lu jangan main main
lu jangan buat fitnah
lu mau entot lu entot

APA KHABAR PAK?




----------------

TEGOR ELITE DAN SULTAN






TAHNIAH
 SULTAN  MELAKA 

INI APA?

 ELIT NI APA

PENYANYI POP?

NAPA TAK BOLEH

TEGOR

SULTAN MELAKA

SAJE TANYA

JANGAN MARAH

Aktivis bebas 14 tuduhan hina Sultan Johor

 | August 29, 2018
Khalid Mohd Ismath berkata, aktivis tidak perlu lagi takut untuk bersuara dan menegur golongan elit.



PETALING JAYA: Timbalan pendakwa raya menarik balik 14 pertuduhan menghina Sultan Johor yang dihadapi aktivis, Khalid Mohd Ismath, kata peguamnya.

Roger Chan yang mewakili Khalid berkata, 3 pertuduhan itu membabitkan Akta Hasutan, manakala baki 11 pertuduhan di bawah Akta Komunikasi dan Multimedia.


KALAU ELIT

BERAK

TEPI JALAN

PASTI ADA

YANG TEGUR

KAH KAH KAH



----------------------

PUKRTAK ARAB SAUDI






PUKRAK MUKRAK

ARAB SAUDI


Arab Saudi tak taja haji, sedia pesawat khas untuk Najib

MENTERI di Jabatan Perdana Menteri Dr Mujahid Yusof Rawa menyangkal dakwaan kononnya Kerajaan Arab Saudi menaja Najib Razak menunaikan haji serta menyediakan pesawat khas kepada bekas perdana menteri itu.

“Ingin saya tegaskan dakwaan tersebut tidak benar sama sekali,” katanya dalam kenyataan hari ini berhubung dakwaan yang tular itu.

“Tiada sebarang pesawat khas mahupun tajaan yang diberikan kepada bekas perdana menteri berkenaan,” tegas Mujahid. – Bernama, 27 Ogos, 2018.


DULU BERI

2.6 BILION

SEKARANG DUIT

TAMBANG 

SATU SEN PUN

TAK BERI

PUNDIEK


------------------

MERAKAM SEJARAH





MERAKAM

 SEJARAH



Ahmad Albab
Penulis dah kempen untuk Azmin.....sebenarnya....habisle kena sailang pulak le Rafizi.....πŸ˜†πŸ˜† ....bagaimana penulis boleh menulis artikel yg memberi persepsi buruk kpd salah satu Parti PH.....ini akan menyebabkan sokongan kepada PKR semakin kurang......mari kita lihat sapa yg kena....kalau DSAI naik jadi PM....sapa le yg nak kena sailang....πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
SukaBalas8m
Ghaney Daruz
Ini sejarah peralihan kuasa politik baru, Hishamudin Rais patu membukukan semua kisah perebutan kuasa ini. Agar rakyat kenal siapa Tun M dan siapa DSAI yg sentiasa gelojoh, kegelojohan itu yg membuatkan musuh2 politik mudah merancang sabotaj terhadapnya. Kerana orang gelojoh nafsunya gila dalam apa jua keadaan.
SukaBalas1j
Aliteh Abdullah
Dalam dunia politik gabungan berbagai parti sudah lumrah terdapat perkara yang tidak bersefahaman. Masing-masing parti merasa parti mereka paling disokong rakyat dan apabila menang dalam pru mahu diutamakan. Oleh itu dalam gabungan Pakatan yang bagitu muda dalam arena politik demi pru perlu ada tolak ansur demi perpaduan. Rakyat telah memberi mandat bukan kepada satu parti tetapi kepada empat parti utama walaupun ada parti yang mendapat kerusi sedikit namun itu bukan menjadi isu, yang penting selamatkan negara. Banyak masalah boleh diselesaikan kalau ada persefahaman. Kalaulah bukan TDM yang 22 tahun pengalaman menjadi PM hamba percaya Pakatan akan sukar membentuk kerajaan baru kerana badi 61 tahun masih kuat. Bersyukurlah apa yang ada dan berkhidmatlah dengan amanah dan jujur demi rakyat bukan demi peribadi. Hamba amat tertarik perkataan 'sailang' yang digunakan oleh sdra Hishamuddin, umpama bermain poker kata ini sering digunakan oleh dialek Hokkien.
SukaBalas2j
Sahril Omar
PKR kena belajar dengan Mahathir tentang protocol.
SukaBalas4j
Zack Yess
Cerita yg menarik



BACA LAGI

https://www.malaysiakini.com/columns/440752


----------------------

GADUH ANAK BERANAK





GADUH

 ANAK BERANAK

aku tengok mak jj tu nampak mcm makcik biasa2 jer. bila perati betul2, tudung yg dia pakai tu LV, ribu2 nkauuu. hebat betul anak makcik tu, berjaya kumpul 2 billion semasa hidup jadi menteri, 
alhamdulillah syukur umno berjaya lahirkan ramai billionaire melayu. terpadam lah tohmahan yg hanya cina tembam sahaja berjaya jadi billionaire. oit! jholow, kau ingat kau sorang jer yg kaya ke? melayu pun kaya laa. kahkahkah on BANYAKNYA DUIT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/30/18




---------------

BAPAK KAHWIN LAGI










PAK INI UCAPAN

SELAMAT

PENGANTIN BARU

DARI

KAMI KAMI




----------------------

JANTAN GUMBIRA



JANTAN GUMBIRA
Budak tahfiz dan guru tahfiz pun ada gak yg gay. Skrg pas dok tuduh PH sj yg sokong lgbt. Semuanya modal politik semata2. Cuba cek tgk ada dak lebai pas yg gay.... on 
ISAP KOTE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/29/18

R



------------------

SEDIH



SEDIH
Allahhu.. sedihnya..baru sahaja bermula.. PKR, kenapa tiada kesepakatan? belajarlah dari segala kesilapan lalu bermatanglah..ketepikan kehendak nafsu sendiri utamakan perjuangan sebenar jangan diinjak2 kepercayaan rakyat kelak binasa diri dan parti.. anak malaysia on 
MERAKAM SEJARAH DISAILANG LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:50 PM



---------------

TIDAK DISIAR





TIDAK DISIAR
kah kah kah tak disiar dalam suara keadilan.. kah kah kah ini memang kelakar tahap baboon on MERAKAM SEJARAH DISAILANG LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:40 PM


-----------------