.

Khamis, 9 Mac 2017

DENGAR APA ABANG MAT CAKAP




SILA DENGAR 
 ABANG MAT CAKAP


TERIMA KASEH KERANA MENDERMA





TERIMA KASEH
bro tt, gua sudah masukkan rm260 dari akaun ambank, kawan gua dah masukkan rm90 dari akaun affin bank, selebih nya rm150 dari kwn gua dari duit ot..total semua rm500 utk van djkl... on KOREA UTARA TAK ADA BRIM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/8/17

BERITA BAIK
semakin ramai
kakak dan abang 
abah dan emak
menderma
agar dapur jalanan
dapat membeli 
sebuah van tangan ke dua

hari ini dari laporan dapur
ada  300rm masuk
ada 150rm masuk
ada 20rm masuk
ada 10rm masuk
dari hamba allah yang baik
terima kaseh 
daun keladi
kami masih 
nak lagi



PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


 ADA

TAMBAH


480RM

KINI JADI

RM6,700


TERIMA 


KASEH





--------------

PROJEK MENGOLAH TAKUT









SALAH SATU

TANDA PRU14

AKAN SAMPAI

IALAH SEMAKIN

BANYAK BERITA

KEGANASAN

BERITA CULIK

BERITA BOM

EKTREMIS

DALAM MEDIA

INI NAMANYA

PROJEK 

MENGOLAH

SUASANA TAKUT








-------------------

BETULKAN TINGKAP PROTON DULU







SEBELUM BUAT

LOJI NUKLEAR

PASTIKAN

CERMIN PROTON

DAPAT DITUTUP

DENGAN BETUL



Sharing is Power - blogger864 × 648Search by image
So pergilah kat pusat servis Proton dan technician tu cakap motor yang gerakkan cermin tu rosak so kenalah tukar. Gambar kat atas dalam petak merah tu ...

Utamakan teknologi hijau berbanding bina infrastruktur nuklear

Pakatan Harapan membantah keras cadangan kerajaan  berkaitan pembinaan infrastruktur nuklear di negara ini kerana kos dan risikonya terlalu besar.
Dalam satu kenyataan bersama oleh Ahli Parlimen Kuantan Fuziah Salleh (PKR), Pengarah Strategik Amanah Dr Dzulkefly Ahmad dan Ahli Parlimen Kelang Charles Santiago (DAP) menjelaskan, Pakatan Harapan berpandangan, cadangan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nancy Shukri itu disifatkan sebagai suatu langkah regresif.
CERMIN PROTON

BELUM BETUL

ADA NIAT NAK

BUAT LOJI

NUKLEAR

MAMPOOOS

BOOOOOOM





































-----------------

UFO DARI MANA DATANG?




 BISNES TUTUP
Oi tt! Kalo alien mai kidnep sama itu gelandangan, camno dengan lu punyer bisnes dapor tepi jalan? Lingkup bungkus tikar la tt! 
Tak dapek lagi la kau nak jamu juadah kat warga kurang mampu kotaraya dan tak dapek lagi la aku nak jamu mata kat aweks dan amois cantik lagi baik yang rajin volentier! 
Cisss kurang assam punyer alien! Jom tt lu kumpulkan 1 juta orang kita gerak sama2 seluruh kotaraya pi halau alien tu balik kampong! Tapi kalau depa dok tang tu jugak tak takot ngan janggut hang, jangan susah hati, kita masih ada senjata rahsia, kita hantaq mai rani kulup, biaq dia tampaq sekor2 alien tu kasi gol terus! Dan jangan lupa bawak jamal kontol, eh silap, tonkol, siap dengan keranda dan van mayat dia on ALIEN AKAN CULIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/8/17




-------------

SILA TUNGGU




SILA TUNGGU
tak sabauuuu aku nak tunggu! on 
PERSOALAN NASIONAL - BABAK SATU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/8/17


SILA BACA

BABAK 1

http://tukartiub.blogspot.my/2017/03/mukadimah-persoalan-nasional.html


BABAK 2
http://tukartiub.blogspot.my/2017/03/persoalan-nasional-babak-satu.html


----------------

KENALI PROJEK PEMBERSIHAN MEGA







PROJEK 

MEGA BERSIH

DAH SELESAI








PROJEK

MEGA BERSIH

AKAN DATANG





 








---------------

PERANG BERI PELUANG






PERANG

PERANG

PERANG

DALAM SISTEM

KAPITALIS

PERANG IALAH

INDUSTRI

JANGAN TAKUT

PADA PERANG

BILA PERANG 

PECAH PELUANG

TERBUKA UNTUK

KUMPULAN

UNTUK PARTI

YANG TELAH

BERSEDIA

YANG TERSUSUN


China warns Trump he is facing a 'head-on collision' with North Korea

The United States and North Korea are racing towards a catastrophic “head-on collision”, China’s foreign minister has warned, amid Chinese fury at America’s deployment of a controversial anti-missile system.
Speaking in Beijing on Wednesday, Wang Yi said a “looming crisis” was brewing on the Korean peninsular.
Wang scolded Pyongyang for ignoring international opposition to its nuclear and missile programs but also accused the US of stoking regional tensions by holding “military exercises of enormous scale” with South Korea.
“The two sides are like two accelerating trains coming towards each other with neither side willing to give way. The question is: are the two sides really ready for a head-on collision?” Wang told reporters, painting China as a signalman attempting avert the disaster.
Wang was speaking after the US angered Beijing by announcing it had begun delivering its controversial Terminal High Altitude Area Defense (Thaad) system to South Korea on Monday night.





--------------------

JANGAN RISAU








JANGAN RISAU

JANGAN GENTAR
KOREA UTARA

ADA 

BOM NUKLEAR


MALAYSIA 

ADA

BOM KELAPA





--------------

INI WAJIB DIBACA



WAJIB BACA:
http://tukartiub.blogspot.my/2017/03/persoalan-nasional-babak-satu.html

TERLALU BERAT
bro tt, lu belayar jauh kemana? lu kena ban keluar negara la bro..kenyataan lu mengenei madey itu gua sokong 100%.semiotik yg sangat dlm..kalo melayu bangsa johor tak faham, adalah la lebih baik duduk belajar ilmu hukum hakam dgn hadi rm90juta..

kalo sultan tak faham,lebih baik jgn jadi sultan..gua nak tambah sikit, dlm gamba itu ada siti hasmah, ini betul2 mengenakan anak sultan ibrahim yg menhadiahkan jam mahal kpd siti hasmah..tanpa perlu suara terjerit2 spt najib, spt zahid komidi, madey sgt berani.si tua berwajah kucing berhati harimau sgt berbeza dgn najib zahid yg bersuara harimau tp didlmnya berhati kucing...

gua confirm, para islamis, para penyokong2 hadi, para hafiz, para hafazan, takkan faham apa benda yg lu carutkan ni..artikel ini terlalu berat utk akal fikiran mrk dan lebih berat dari serban..lebih baik memantat dlm audi q7 dari susahkan otak.. on PERSOALAN NASIONAL - BABAK SATU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/8/17






----------------------

SUDAH KUREEENG OXYGEN








JANGAN TUDUH

JANGAN FITNAH

INI TAK ADA

KAITAN DENGAN

MB JOHOR

ATAU PARTI

TUAN MELAYU 

ATAU NAJIB


Ketua Pemuda, rakan wanita direman 3 hari

JOHOR BAHRU - Mahkamah Majistret, di sini, hari ini membenarkan tahanan reman selama tiga hari terhadap seorang Ketua Pemuda Umno Bahagian di negeri ini bersama rakan wanitanya untuk membantu siasatan bersabit kes penipuan tawaran memiliki Rumah Mampu Milik Johor (RMMJ).

Majistret Mohd Azlan Shah Mohd Allias membenarkan kedua-dua suspek yang berumur 41 hingga 43 tahun ditahan reman bermula hari ini sehingga Jumaat ini.

Ini bagi membolehkan siasatan dijalankan di bawah Seksyen 420 Kanun Keseksaan.

HIDUP 

BANGSA JOHOR

HIDUP MELAYU

OPSSS... PASAL

APA HIDUP...

DAH KURANG

OXYGEN KE?

KAH KAH KAH



-----------------

NAJIB KERETA API






INGAT CARA

BACA MEDIA

MALAYSIA?

KALAU DINAFI

ERTINYA ADA

KALAU TAK 

JUAL PADA

NEGARA CHINA

ERTINYA JUAL 

PADA CHINA

PM: Projek kereta api Pantai Timur tak jual kedaulatan negara

 | March 8, 2017
Perdana menteri berkata sebaliknya projek itu adalah untuk memberi keselesaan kepada rakyat di negara ini khususnya bagi masyarakat Pantai Timur.





KUALA LUMPUR: Najib menggesa projek Laluan Rel Pantai Timur (ECRL) tidak dipolitikkan mana-mana pihak dengan mendakwa kononnya sebagai menjual kedaulatan negara.
Perdana menteri berkata sebaliknya projek itu adalah untuk memberi keselesaan kepada rakyat di negara ini khususnya bagi masyarakat Pantai Timur.


NAK TEMBERANG

NAK PUTAR

MAMPOOOOOOS

BANI MELAYU

-----------------------

BIJAK MEMANG AMAT BIJAK





BIJAK 

AMAT BIJAK

WARGA 

 MALAYSIA



F.B



USUL GELIGA

LAGI JELAGA




CADANGAN

PALING TEPAT

LAGI SENDAT

LAGI KETAT





------------------