Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Januari 2013

LAGI KUTUKAN TERHADAP FAK WA FAK WEE



TUHAN BULAN

PENCERAHAN PEMBACA MENOLAK FAK WA FAK WEE

Mufti Huruharasanasini, kalau nak berpetua...agak-agakla! Aku tak pernah jumpa pulak Islam atau syahadah seseorang boleh gugur kerana kata orang kafir boleh guna nama Allah! 

Kalau bagi kebenaran secara bertulis kepada kristian guna nama Allah seperti di Sabah oleh Menteri dan semua pegawai KDN tu tak jatuh Kafir ke? Ke guane? Tak yah jadi muftilah....kalau petua macam ni, buat penat je ngko kena lutu dek penjengok blog!

 Takde Klas la lu! Kalau nak jadi mufti, biarlah dengan harga diri dan keikhlasan yang tidak dijual beli atau berpilih-pilih! Baru je ngko suruh TGHadiAwang tari balik amanat kafir, dan sekarang ngko pulak yang kafirkan orang? Pening betul mufti ni! on ONLINE DENGAN ALLAH
Publish | Delete | Spam
sizzly7761
on 1/28/13

 ADA PATONG DALAM KAABAH
Alahahai... Aku sokong sangat kenyataan Haramsani ini. Maka semua arab2 ditimur tengah itu, semenjak zaman nabi lagi, adalah KAFIR kerana membiarkan pihak lain guna kalimah Allah sampai sekarang! Betul tak Haramsani?

 Bapa nabi adalah Abdullah ('Hamba Allah') Ibni Ab Mutalib. Nama "Allah" telah digunakan sebelum kedatangan nabi lagi, iaitu gelaran untuk 'Tuhan Bulan' ("Moon God") kepada arab2 jahilliah, yg mempunyai tiga 'anak perempuan' iaitu 'al Laat', 'al Uzza' & 'Al Manaat' yg mana patung2 berhala mereka terletak di dalam Kaabah pada waktu itu. 

"(Setelah kamu - wahai kaum musyrik Makkah - mendengar keterangan yang membuktikan kekuasaan dan keagungan Allah) maka adakah kamu nampak bahawa "Al-Laat" dan "Al-Uzza" [53:19] "Serta "Manaat" yang ketiga, yang bertaraf rendah lagi hina itu (layak disembah dan dianggap sebagai anak-anak perempuan Allah)?" [53:20] Jgn buta sejarah, wahai kaum melayuku yg telah ditololkan oleh haramjadah2 ini. Maka, ~ "Berwaspadalah dengan yang selalu on ONLINE DENGAN ALLAH
Anonymous
on 1/27/13

 DIA BUKAN TUHAN
Sapa Harus Sanasini nak menghukum orang lain kafir? Dia bukan Tuhan. Dia belum tentu masuk syurga kalau terus mengkafir orang lain. Kenapa dia tidak mengkafir Penyimpan Botol Besar yang sah manusia yang munafiq dan Fasiq? 

Dei, Tok peti!janganlah perangai macam ular dalam semak, kalau RajaGopal melaga-laga pipi dengan betina kafir kau buat senyap je! Celaka lu punya manusia!!!!!! Inilah contoh manusia yang kononya menjaga islam tapi sebenarnya menjual agama untuk kepentingan dunia.Porahlah lu. cakap bahasa arab pun tak pandai, berlagak nak jadi mufti.Podah!!!!! on ONLINE DENGAN ALLAH
December 07, 2012

----------

GAMBAR GAMBAR EROTIK MERUNTUN JIWA



LIHAT DAN DENGAR
dan 
ketawalah 
KAH KAH KAH
melihat gambar gambar erotik ini
kah kah kah
GAMBAR NAJIB DI KLIA
berita telah gempar
najib telah meninggalkan
suaminya rosmah
dirumah sakit luzzane switzerland
pasal itu tak ada muka dalan gambar
kah kah kah

NAK BUAT MACAM MANA
sudah nasib badan
kah kah kah

KESAH KESAH DARI SANDAKAN


 KOTA INDAH 
DI KELILINGI OLEH
WARGA MISKIN 
PAGI INI
awal pagi telah sarapan
terus menapak ke pasar

aku beli tuna udang bawal puteh
ampai ampai belacan 
juga sandakan ini terkenal
dengan udnag kering
maka aku beli udang kering dan bilios kering
dipasar ada juga bilis basah

ditepi pasar aku di hampiri anak muda
mereka mahu menjual rokok seludup
kemudian mereka berbisik yang mereka
ada jual telor penyu - 2.50 sebutir
aku rasa harganya terlalu mahal - aku menolak

kemudian aku dihampiri seoang anak muda
membawa majalah porno
dibahu aku barangan pasar
dan mata aku sedang merayau rayau
mencari yang pelik dari sandakan
pasti aku TIDAK tertarik dengan majalah porno
hairan jam belum lagi 9:00 pagi
telah ada yang cuba nasib menjual majalh porno
mereka kurang arif
air mani malam tadi masih belum kering kah kah kah

KELMARIN GAGAL KE PULAU
kelmarin tak jadi ke pulau
angin dan pmbak besar
kecewa kerana gagal menghasut
orang pulau

petang pergi menghasut
kampong bahagia
tepi laut tepi kilang minyak sawit
tak jauuh dari tempat simpanan gas
kerana sebelum kampong bahagia ialah kampong gas

disni warga pilipina tinggal
mereka datang zaman perang
mereka pelarian asal
tak sangkut paut denan kes tipu kad pengenalan

mereka telah hampir 40 tahun tinggal di sabah

KAMPONG BAHAGIA

KAMPONG BAHAGIA
sesiapa yang sampai ke kampong ini
jika tidak merasa simpati
kepada keadaan kehidupan mereka disini
maka sosk itu adalah  bukan manusia
atau penyokong  tegar united malays national organisation

tidak ada perkataan
yang dapat menggambar
apa yang saya lihat
yang muncul di hati
hanya kemarahan

maka INI KALI LAAAH
slogan dari sabah cukup tepat

INI KALI LAH
TUKAR

PETANG INI PULANG
petang ini akan pulang 
haha hahah
sandakan adalah satu kota 
yang wajib dilawati dalam satu kehidupan
cantik bersih dan tepi laut

kota di tepi lereng bukit
kota pelabuhan ini
20 atau 30 tahun dari hari ini
pasti akan hilang kekampongan  nya
hilang badi tarikan

atau jika ditinggal oleh pembangunan 
makan koat ini akan terus menjadi
kota daya tarikan
bukit yang memagari sandakan
adalah penyelamat kota ini

MAKANAN
saya berikan C- untuk kota ini
malam tadi mencari restoran china dalam bandar TAK ADA
yang ada restoran india
gagal gagal


MENUNGGU GAMBAR 10,000 - MENUNGGU TURHAN




ANEE INI ADA DATANG TAK?
kalau tak ada di klia
maknanya sambutan
tak jadi
kah kah kah
10,000 berhimpun sambut Najib di KLIA


Lebih 10,000 rakyat berbilang kaum termasuk menteri Kabinet dan orang kenamaan hari ini membanjiri Kompleks Bunga Raya, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) bagi menyambut kepulangan Najib  Razak.

Kehadiran mereka bagi menunjukkan sokongan kepada Perdana Menteri yang  mengadakan lawatan ke Semenanjung Gaza Selasa lalu sebelum menghadiri mesyuarat tahunan Forum Ekonomi Dunia (WEF) 2013 di Davos, Switzerland.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... ADA LAGI BENDA NI... kah kah kah..

kah kah kah... MESTI MAHAL BELANJA KUMPUL ORANG.... kah kah kah..

woit... HARI SENIN TAK KERJA KE?.... kah kah kah

kah kah kah... INI MACAM TRIK MADEY... kah kah kah

kah kah kah...SURUH KAKI BODEK BUAT KERJA...kah kah kah...

kah kah kah ...SAMBUT  MADEY PULANG DARI AFRIKA....kah kah kah...

kah kah kah...JADI WIRA DUNIA KETIGA.... kah kah kah...

kah kah kah... LEPAS ITU MADEY KENA TIBAI....kah kah kah...

kah kah kah..KALI INI  MAT MONGOL PULAK.... kah kah kah...

woit.... MANA GAMBAR 10,000 ITU.... kah kah kah


ADA 10,000
MACAM INI TAK?
kah kah kah




-------

PEMBACA KELIHATAN LEBIH CERAH DARI MUFTI


APA FATWA MUFTI 
TEHADAP RAIS YATIM
SEORANG PEROGOL



 HARAM SANI ATAU HARUS SANI
Harussani ni sudah melampau dan murtad daripada agama Islam. Rasul Allah (saw) sendiri tidak melarang orang-orang Kristian dan Yahudi daripada menggunakan kalimah Allah. 

Jadi dengan mengeluarkan fatwa yang bodoh macam ini Harussani telah mendakwa Rasul Allah murtad kerana didalam Al Quran kita dapat baca bagaimana orang-orang Yahudi dan Kristian juga menggunakan kalimah Allah dan Rasul Allah tidak menghalang mereka kerana mereka menggunakan kalimah ini sebelum Rasul Allah dilahirkan. 

Sila baca Surah At-Tauba 9:30 didalam bahasa Arab: وَقَالَتِ الْيَهُودُ عُزَيْرٌ ابْنُ اللَّهِ وَقَالَتِ النَّصَارَى الْمَسِيحُ ابْنُ اللَّهِ ۖ ذَٰلِكَ قَوْلُهُمْ بِأَفْوَاهِهِمْ ۖ يُضَاهِئُونَ قَوْلَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ قَبْلُ ۚ قَاتَلَهُمُ اللَّهُ ۚ أَنَّىٰ يُؤْفَكُونَ on ANAK YANG HILANG - HATI YANG LUKA
Bukti Harussani Murtad
on 1/27/13

ZAKAR RIA IALAH HAPPY PENIS
Kalau Mufti Perak Harussani Zakaria ini seorang Islam, mengapakah ayahnya menggunakan nama Yahudi? Adakah bapa Harussani seorang Yahudi? Zakaria bukan nama Arab.

 Kalau tak percaya cuba tanya semua pakar bahasa Arab. Nama Zakaria tidak ada makna didalam bahasa Arab kerana ia adalah kalimah Hebrew atau Ibrani iaitu bahasa orang-orang Israel dan bukannya kalimah Arab.

Maksud Zakaria didalam bahasa orang Yahudi ialah "YAHweh has remembered." Tak percaya sila soal lebai Google atau lebai Wikipedia yang jauh lebih pandai daripada Mufti Berak cangkung makan free ini. on ONLINE DENGAN ALLAH
TAN SRI HARUS INSANE
on 1/27/13

KALIMAH TUHAN DARI AGAMA HINDU
T(uh)an Sri Harussani ini adalah seekor penjual agama dirajah Gopal yang amat bangang, kejam, pengacau, samseng, pengganas & sukakan huru-hara. Kononnya dialah yang paling baik, paling Islam. Orang lain yang berbeza pendapat semuanya tidak Islam. 

Kalimah T(uh)an Sri adalah kalimah agama Hindu. Gelaran Sri digunakan untuk dewa-dewi agama Hindu. Contoh: Tuhan Sri Devi, Tuhan Sri Lakshmi, Tuhan Sri Vishnu, Tuan Sri Krishna. Jadi terbuktilah orang yang gila pangkat macam Harussani ini sudah murtad daripada Islam.

 Kerana lebih cintakan Rajah Gopal daripada Allah SWT, Harussani sanggup menggunakan kalimah-kalimah agama Hindu dan menyembah Rajah Gopal sebagai Tuhan Yang Maha Mulia dan Maha Agong. Kesimpulan: Harussani adalah seorang Sami agama Hindu. on ONLINE DENGAN ALLAH


--------

TERNOW - TER HOT - TER KINI - PEROGOL RAIS YATIM MELETUP KEMBALI



MUKA SEORANG
 PEROGOL
KES ROGOL RAIS YATIM MELETUP KEMBALI

indonesia telah kecoh dan heboh
tentang  rais yatim menteri perogolan
menteri  perogolan budaya dan perogolan maklumat

akhbar dan media indonesia
dari tempo ke kompas
dari tvri ke tvmedan
telah mula melaporkan
bagaimana duit TUTUP MULUT mangsa rogol
telah disapu oleh pegawai TKI indonesia
yang bernama JUMHUR HIDAYAT


NOTA:
berita ini diterima
dari sms milo suam


NOTA:
ada lagi berita rais yatim
akan diletupkan oleh orang jelebu
hanya menunggu masa

siapa budak uitm
yang dapat kamera?

dah bunting atau belum?
kah kah kah
kah kah kah

-------

GUGURNYA SAEKOR YU JI




ALANG ALANG JUAL AGAMA
lebih baik jual
kepada pembeli
termahal
Majlis syura PAS sahkan Nasha digugur

 
Teka-teki mengenai kedudukan Nasharudin Mat Isa hari ini terjawab apabila setiausaha majlis syura PAS Datuk Nik Zawawi Nik Salleh mengesahkan bahawa bekas timbalan presiden parti itu kini digugurkan keanggotannya dalam badan tersebut.





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..JANGAN GUMBIRA SANGAT.... kah kah kah..

kah kah kah...BARU SAEKOR YU JI  KAPUT....kah kah kah...

kah kah kah..AJEN AJEN YU JI MASIH  ADA LAGI..... kah kah kah..

kah kah kah... TAPI HASAN ALI  SAHEH... kah akh akh

kah kah kah.....TAK HENTI KENCING...kah kah kah


----

RAFIZI TIDAK AKAN MINTA MAAF - POOORAH!







KENYATAAN RAFIZI
Saya dimaklumkan bahawa laman-laman Facebook yang berkaitan dengan saya ada menyiarkan satu kenyataan maaf terhadap  Zahid Hamidi sekitar jam 7 petang ini. Sejurus selepas itu juga, laman-laman blog pro-Umno menyiarkan berita melaporkan kononnya kenyataan maaf tersebut.

Saya menafikan sekeras-kerasnya sebarang kenyataan maaf. Saya tetap dengan pendirian sebelum ini bahawa perkara ini akan diteruskan di mahkamah dan saya tidak akan berganjak dari terus membawa soal salahguna dana Angkatan Tentera Malaysia.

Kenyataan tersebut adalah palsu, berniat jahat dan direncanakan oleh laman-laman blog pro-Umno bertujuan memfitnah saya dan mengelirukan rakyat. Apabila mereka tidak dapat berdepan dengan pendedahan-pendedahan yang memalukan pimpinan mereka, laman-laman ini secara tidak beretika menggunakan muslihat untuk menggodam akaun dan laman-laman berkaitan Pakatan Rakyat, termasuklah laman-laman pimpinan Pakatan Rakyat dan laman Facebook.

Laman Facebook saya adalah yang kedua dalam tempoh dua hari yang digodam, selepas laman Facebook YB Azmin Ali, Timbalan Presiden KEADILAN. Ini juga rentetan kepada siri godaman terhadap laman Malaysiakini setiap kali ada perkembangan politik penting negara yang merugikan Umno/Barisan Nasional.

Saya mengutuk sekeras-kerasnya muslihat dan tipu helah yang digunakan oleh cybertrooper Umno ini kerana ia tidak beretika dan memfitnah. Sikap pimpinan Umno yang berdiam diri menunjukkan mereka juga sama-sama mendokong muslihat dan tipu helah kotor ini.

Saya sekali lagi menegaskan bahawa saman  Zahid Hamidi akan saya jawab di mahkamah. Isu salahguna dan penyelewengan dana LTAT dan kebajikan anggota angkatan tentera yang diabaikan tidak boleh dipadamkan dengan muslihat jahat dan tipu helah cyber seperti ini.


RAFIZI RAMLI
Pengarah Strategi KEADILAN
27 Januari 2013




----