.

Sabtu, 15 Mac 2014

CAKARAN DI DINDING





CAKARAN
Untuk
ingatan


TUKAR TIUB WAST 'ERE
Kah kah kah
Oh oh oh
Kah kah
----------

BERITA GUMBIRA




IKLAN DAN HEBOHkan
Datang

buat ramai



TONTON INI DULU
-




-------

MENUNGGU TOK BOMOH




KAH
KAH KAH
KAH KAH KAH



KITA TUNGGU
apakah tok bomoh ini
hanya angin panas
cakap berdegar degar
taik dalam seluar

 tok bomoh ini kalau betul bomoh
dia akan lakukan sesuatu 

cakap nak saman
cakap dah jumpa peguam
cakap senang
semua boleh cakap
gertak gertak senang
berani buatlaaaaa

kalau tidak ada tindakan
kata orang rombau
ini hanya cakap dari  lubang cirit
kah kah kah

  ----------



CARA MAT MONGOL BUAT SIDANG MEDIA




Dari face book


WOIIIIIIII Najib RazakPerdana Menteri MALAYSIA!!!! Kalau kau takut rahsia atau sebaranggggg konspirasi y kau rancang tu terbongkar,jgn buat Sidang Media BODOH!!!
Buat KENYATAAN TERBUKA kat dalam jamban ke dah nampak bacul sgt gak,baru media&wartawan x tanya..Siap wartawan ditangkap bila mahu bertanya di satu Sidang Media y dari azali mmg akan ada sesi soal jawab kalau nama pun sidang media..NAJIB ANAK RAZAK,kamu sememangnya BANGSAT!!!!
WOIT NAK SOROK
APA?
KAH KAH KAH

-----------

GASAK SAMPAI TERBURAI




Jadikan PRK Kajang Sebagai Referendum Bantahan Kos Sara Hidup Naik Dan GST

Bagi pengundi-pengundi di Kajang, Pilihanraya Kecil (PRK) Kajang kali ini merupakan referendum untuk siri kenaikan kos sara hidup yang membebankan rakyat di seluruh Malaysia. Semua pengundi di Kajang boleh mengambil peluang keemasan ini untuk mempertahankan hak mereka dengan membantah kerajaan UMNO/BN yang gagal dalam pengurusan ekonomi serta menyebabkan beban rakyat yang kian hari kian berat khasnya bagi golongan yang berpendapatan sederhana dan rendah.

Kawalan harga barangan merupakan sebahagian tanggungjawab kerajaan Persekutuan dalam aspek pengurusan ekonomi. Selepas Pilihanraya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu, UMNO/BN menjadi kerajaan pusat yang merupakan kerajaan minority kerana hanya memperolehi 47% jumlah undi. UMNO/BN bukan sahaja gagal menunaikan janji-janji yang ditaburi semasa PRU13, malahan melaksanakan kenaikan tarif elektrik sebanyak 15 peratus, membayar pampasan kepada syarikat konsesi lebuhraya agar tidak naik harga tol serta mengurangkan subsidi untuk barang-barang keperluan asas seperti gula, tepung, petrol dan lain-lain.

Perdana Menteri Najib Razak merangkap Menteri Kewangan langsung tidak berupaya untuk mengawal harga barangan, malahan akan melaksanakan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) pada  1 April 2015 untuk membayar hutang negara yang melongjak tinggi sejak 1998 akibat daripada rasuah, ketirisan dan keborosan urustadbir kerajaan UMNO/BN.

Baru-baru ini, beliau menyeru agar orang ramai supaya jangan mengadu tentang harga barang naik kerana rakyat sepatutnya menjadi seorang pengguna yang bijak memilih. Dengan membeli seekor ayam dengan harga RM1, beliau begitu bangga sekali sehingga mengabaikan kepentingan kerajaan dalam menggubal dasar yang boleh mempengaruhi harga barangan.

Kenyataan beliau seolah-olah melepaskan tanggungjawab kenaikan harga barangan kepada pengguna yang tidak bijak. Beliau sekali lagi tidak prihatin terhadap keperitan rakyat dan langsung tidak faham kenapa pengguna tidak membuat pilihan yang bijak apabila mengalami tekanan hidup yang berat.

Sebenarnya kerajaan UMNO/BN harus mencari cara penyelesaian untuk menangani masalah kenaikan harga dengan membanteras rasuah, memperbaiki suasana perniagaan yang lebih mesra dan cekap. Pelbagai pendekatan perlu diambil untuk meningkatkan daya saing ekonomi serta kualiti hidup rakyat. Kerajaan pusat tidak boleh lari daripada tanggungjawabnya dengan hanya meminta agar rakyatnya bagaimana menjadi seorang pengguna yang bijak.

Kenaikan harga merupakan isu nasional, penduduk-penduduk Kajang tidak kira tinggal Bandar dan desa telah menjadi mangsa kenaikan harga barangan dan inflasi. 23 Mac ini merupakan satu peluang yang terbaik untuk pengundi-pengundi di Kajang bangkit dan membantah kenaikan harga dan perlaksanaan GST.


LEE KHAI LOON
ADUN Machang Bubuk
Ketua Penerangan Angkatan Muda KEADILAN (AMK)
Ketua Penerangan Majlis Pimpinan Negeri KEADILAN Pulau Pinang



------

LAGI KES JUAL AGAMA





NOTA
kita tunggu
apakah taiko bomoh akan bangun melawan
atau hanya
hangat hangat tahi lembu

macam bersih 2 dulu
 geng silat nak datang
tapi satu habuk tak muncul
semua datang pakai ilmu ghaib
kah kah kah


'Saya rasa satu Malaysia nak tampar bomoh...'

Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin hari ini secara berseloroh berkata, "satu Malaysia" ingin menampar pengamal perubatan alternatif Ibrahim Mat Zin atau Raja Bomoh kerana didakwanya telah memalukan negara.

"Dia seorang nak tampar saya tapi saya rasa satu Malaysia nak tampar dia sebab memalukan Malaysia," kata Khairy sambil ketawa.

"Perbuatan dia syirik, khurafat... Jadi saya tak nak layan," katanya.



BILA KJ CAKAP SYIRIK dan kuraFAT
VINCENT TAN JADI IMAM

KAH
KAH KAH

KAH KAH KAH

---------

BILIK SULIT BUKA PANGGUNG







PENGUMUMAN
kepada pembaca tukar tiub 
yang ada kawan kenalan adik kakak abang
awek balak jambu cewek di uk
sila maklumkan pada mereka
tentang bilik sulit
kami bukan panggung
 di manchester 22 mac 2014
POSTER BILIK SULIT
masih lagi direka
belum final
tapi
saje nak beritahu awal
jangan marah
kah kah kah

------

DARI LONDON





DARI LONDON

SEJUK GILA

Kah kah kah

-------