.

Ahad, 24 Februari 2019

PENCERAHAN UMAT









PENCERAHAN UMAT
 





MANA MUFTEE PENJAGA UMAH







MANO MUFTEE

PENJAGA UMAH
Asap boksit di gambang dengar cerita dah HOLAL .. Muftee Pahang mano ..bilo mau bagi fuckwa asap boksit? Nak tanya muko muftee ni masih BOPENG lagi ker? 
on BEBAL BUKAN PENYAKIT
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 2/24/19

kat



-------------------

PUKRAK MUKRAK









BETUL


BIAR BETUL

KAH KAH KAH

Anwar: Tak campur tangan Dr M, tiba giliran saya jangan ganggu pula

Presiden PKR Anwar Ibrahim mengulangi sokongannya terhadap kepimpinan Dr Mahathir Mohamad dan beliau tidak akan mengganggu kerjanya sebagai perdana menteri.

Bercakap di ceramah di Taman Sri Jenaris malam tadi, Anwar menegaskan bahawa beliau tidak akan campur tangan hal ehwal pentadbiran Mahathir dan beliau berharap tidak akan diganggu apabila tiba gilirannya nanti untuk beliau menjadi perdana menteri.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

PUNTAU MUNTAU

PUKRAK MUKRAK

MI RES MI KES

MY LORD

KAH KAH KAH




----------------

TOK AJI MASUK PENJARA






TOK AJI MASUK JIL
pru15 nanti semua yang ada di Pekan sila pangkah/undi tok haji ni lagi ye. biar dia jadi MP selagi tak diheret ke penjara. Malaysia Boleh! mujur ini malaysia. si tok haji celaka ni boleh ke sana ke mari senyum kambing.
 memang jenis celaka takda malu. jika di negara komunis tak kira tok haji mak haji tukang angkat beg tukang komplot tukang angguk semua kena berbaris depan death scuad. 
on CILAKA PUNYA TOK AJI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/24/19

Su




--------------------

SUARA PENJAGA BIDADARI






KicauRama
Saya difitnah, yang minta maaf tak akan masuk neraka, kata Najib - Tuan Haji Najib kini kontrol syurga/neraka. Sapa nak entot BIDADARI wajib sokong Tuan Haji Najib - kah kah kah
  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  
  9.  
  10.  
  11.  
  12.  
  13.  

------------

TANYA SAIFOL







TANYA SAIFOL
Macam mana nak buat asap keluar kat bontot, kalau kena liwatpun takkan berasap, tak caya tanya Saifool on 
BEBAL BUKAN PENYAKIT
Publish | Delete | Spam
hamim
on 2/24/19

Asap bo




------------

MENYANTUNI ALAM





MENYANTUNI ALAM
Orang asaL orang asLi mereka bukan Sakai mereka hidup sederhana bukan kapir taLis bukan komunis. iLmu poLitik mereka sederhana iLmu sosiaL sederhana iLmu ekonomi juga sederhana maLah mungkin primitive tapi mereka hidup BAHAGiA mereka Lah SYURGA 
mereka menyantuni aLam serta hutan pertanian mereka perburuan mereka hanya KEPERLUAN ONLY...ALAM MANUSIA ALAM HUTAN TiDAK D SAKiTi MEREKA... MEREKA LAH SYURGAWI on 
AWAS - WAJIB SEDAR
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 2/24/19

Kah kah k





------------------

HADI PECAH TEMBELANG






IA KE?


KAH KAH KAH

TAKUT HADI

PECAH 

TEMBELANG

KAH KAH KAH

Anwar tidak saman Hadi sebab pernah kawan baik

ANWAR Ibrahim berkata beliau pernah dinasihatkan oleh peguamnya untuk menyaman Presiden PAS Abdul Hadi Awang susulan tuduhan komplot untuk menyingkirkan Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad.

Bagaimanapun ahli Parlimen Port Dickson itu berkata beliau enggan mengambil tindakan undang-undang kerana pernah bersahabat baik dengan Hadi.

“Saya bukan macam PAS saman Sarawak Report tapi tarik balik, tak.

“Saya tak mahu sebab beliau pernah jadi sahabat. Ini bukan cara politik. Kamu berjubah atau berserban tak boleh menghalalkan cara,” katanya ketika menyampaikan ceramah sempena kempen PRK Semenyih di Kantan Permai malam tadi.



KAH KAH KAH

APA  AGAKNYA

TUAN HAJI HADI  

LABUN DI TURKI

KAH KAH KAH


-------------------

TOK ARAB KAKI PUTAR







TOK ARAB

KAKI PUTAR

Replying to 
Derma RM 2.6 billion dari Raja Arab kepada BOSSROMPAK....



-----------------

WAJIB ANAK TEMPATAN






WAJIB ANAK

TEMPATAN

Banyak2x menteri besaq, waghi nie yg nampak ada otak. Pandai bisness dan pandai jaga orang, cuma tu la dia, berjangkit penyakit mike tyson. Maklum la umno. Aku cakap terus terang la, Dr. Stream memey tak layak. Dlm waktu sekarang nie, dgn isu kenching PH, makin gelab utk menang, sama mcm gelab kulitnya. 
Dulu rantau nie sebelum Yb Latip adun org MIC. Dia lawyer duduk Kay Ell kalu tak silap. Masa kempen dgn org kg. dia akan cakap - Menang kalu, rantau tinggal - Kau tau bila dia menang, memeh sahih dia tinggalkan rantau. Terkebil2x org kg mengadu nasib kat Isa babi jilakeee. (kau tak caya kau pi tanya, tok ompek kg lalang) Rantau silap calon, memey berair pungkuq MB nak berbahas dlm DUN. Kalu SPRM lembab buat kerja, bukan takat berair pungkuq, tapi terkeluq daging dibuatnya. 
on JIMAT KOS
Publish | Delete | Spam
DatoPidi
on 2/23/19

Tuan TT tolong beritahu S




--------------

BAHAY CHINA MERAH






BAHAYA

CHINA MERAH

Kah kah kah .. kah kah kah ..
maap patek Ya Bagindo .. ampoon pateek Ya Bagindo .. patek yg terlampau hino ni golak pado BEBUIH EKONOMI dan BEBUIH HARTANAH Nogori Chino ..kah kah kah ..kah kah kah. 
Golak pateek ni tak do kaitan dongan FOREST CITY Ya Ampoon ..Gwa ..ehh ..ehh pateek tau Bagindo bijak dalam pembangunan ekonomi ..Bagindo tak kan kono PROPERTY BUBLE doh.. on AWAS - WAJIB SEDAR
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 2/23/19 






---------------

YA HUZA






YA HUZA
Doa mencuri... Ya huza ya lata... Bukit kapur getah terbakar. Kerna mencuri dan tipu daya. Buatlah Mereka mengelupur dan terbakar.. Aku mencuri berjaya dan ketawa halimunan. 
Aminggg. . Amalkan mrmbaca doa ini sebelum buat ceramah atau semasa mesyuarat pembentangan kewangan parti dan semasa membelek belek katalog kereta sport.mudahan mudahan mustajab. Kakaakakkakakakakakak... on 
AWAS - WAJIB SEDAR
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 2/24/19

Kah





--------------------

LEMBU KU




LEMBUKU
Maka berbondong bondong lah.... 
humbaya humbaya menyembah bos ku ( bahasa saintifiknya : LEMBU KU ) 
semacam kaum yahudi 
menyembah barhala Bos
 sp tampa segan silu, pada ketika dahulu...... 
on ANAK IKAN BERMULUT NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/23/19

Tak




-----------------

BILA KES INI BERLAKU




BILA KES INI 

BERLAKU
Feb 14, 2019 - Lawatan Ketua Polis Negara, Tan Sri Mohamad Fuzi Harun bersama beberapa pegawai tinggi Polis Diraja Malaysia (PDRM) ke Turki bukan ..
Hisham rais dah jadi lokman adam. 
1. Jika DSAI liwat di Spura atau Turkey, boleh ke didakwa di Msia? 
2. Setakat gambar je, laku lagi ke di zaman sekarang? 
on MAKAN ANAK IKAN
Publish | Delete | Spam
azam
on 2/23/19


---------------

BANGSA PELIWAT




BANGSA PELIWAT
Kalau nuar jubo naik PM 8 ..
kita bangsa peliwat ..kah kah kah..
skrang zaman atok...
malas cakap la 20tahun lawan atok 
kaya raya bapak pencutibpn
 TT sangup jilat..kah kah kah on 
ANAK IKAN BERMULUT NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:41 PM

Tak habis2 najib2..su






---------------

BEBAL BUKAN PENYAKIT





BEBAL BUKAN 

PENYAKIT
Ini memang sah takde keja, terlebih masa rehat. Terlajak ilmu. Pasal rokok pun kena diskusi meja bulat? Lu mahu hisap rokok, hisaplah. Kalu diskusi mcm mana nak buat asap boleh kuar ikut bontot, kira ok la jugak. 
on MALAM II FORUM ROKOK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/23/19

Wo





-----------------