.

Ahad, 18 Februari 2018

CIKGU NAIM - ITIK





TERHIBURLAH

PARA GAGALIS





JELAS KEDAH AKAN JATUH







APA MAKNA

BERITA INI?

KAH KAH KAH


Lima Projek Bernilai RM1.315 Bilion Di Langkawi - PM Najib

bernama.com/bernama/v8/bm/newsindex.php?id=1437068
Translate this page
23 hours ago - LANGKAWI, 17 Feb (Bernama) -- Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengumumkan peruntukan berjumlah RM1.315 bilion untuk lima projek baharu kerajaan di bawah Rancangan Malaysia Ke-11 (RMK11) di pulau ini. Beliau berkata projek berkenaan melibatkan pembinaan bangunan ...
Missing: 5

Lima projek bernilai RM1.315 bilion di Langkawi - Nasional - Sinar ...

www.sinarharian.com.my/.../lima-projek-bernilai-rm1-315-bilion-d...
Translate this page
22 hours ago - LANGKAWI - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengumumkan peruntukan berjumlah RM1.315 bilion untuk lima projek baharu kerajaan di bawah Rancangan Malaysia Ke-11 (RMK11) di pulau ini. Beliau berkata, projek berkenaan melibatkan pembinaan bangunan tambahan Hospital ...

RM1.3b Laksana 5 Projek Infrastruktur Langkawi - PM - Perak Today

https://peraktoday.com.my/.../rm1-3b-laksana-5-projek-infrastruktu...
Translate this page
20 hours ago - LANGKAWI: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mengumumkan peruntukan RM1.3 bilion bagi lima projek infrastruktur di Langkawi merangkumi projek tadahan air, menaik taraf Hospital Langkawi, pembinaan balai bomba, kuarters dan jalan raya. Ketika mengumumkan peruntukan di bawah Rolling ..

MAKNANYA

KEDAH AKAN

JATUH 

PADA BERSATU

MAKNANYA

NAJIB TAKUT

PENGARUH MADEY

MAKNANYA

PAKATAN AKAN

MENANG KALAU

KALAH HANYA

DITIPU



---------------------------

YAM SENG BABI GULING











YAM SENG 

 BABI GULING
Semua tengah sibuk cari idea nak nasihat/larang sesuatu berkaitan dengan tahun baru cina dan sambutannya. Contoh, boleh ke pergi open house kawan sekerja jika dia cina kafir makan babi, boleh ke beri ang pow kat anak kawan cina guna sampul merah ada gambar/simbol anjing, dan banyak lagi isu lebih penting lagi kritikal dalam beberapa minggu ini berkaitan sambutan tahun baru cina. Secretary depa kata not available. on MANA MUFTI ILANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/16/18




-------------------

SPRM CARI AZMIN









BERAPA KALI

GUA BILANG

SPRM AKHIRNYA

AKAN MASUK

CARI AZMIN

INI TANDA PRU14

SUDAH AMAT

HAMPIR

BN, peneroka buat laporan SPRM kes tanah Ijok minggu depan

BARISAN Nasional (BN) Selangor akan membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung isu tanah di mukim Ijok dalam tempoh seminggu lagi.

Ketua Penerangan BN Selangor Dr Mohamed Satim Diman berkata beberapa orang peneroka akan turut membuat laporan kepada SPRM berikutan pampasan yang mereka terima tidak mengikut harga pasaran terkini.

Beliau mempersoalkan tindakan Kerajaan Negeri Selangor menyerahkan kembali tanah tersebut kepada syarikat Mujur Zaman Sdn Bhd dan LBCN Development Sdn Bhd yang kemudiannya menjual tanah itu kepada pihak ketiga mengikut harga pasaran berjumlah RM1.18 bilion sedangkan pampasan diterima peneroka hanya kira-kira RM420 juta.



SEMUA DIATUR

SEMUA DISUSUN

AGAR SEMUA

IKUT SKRIP

SAPA LAWAN 

SKRIP

MAT ENTOT AKAN

DATANG LAWAT

KAH KAH KAH

-----------------

REKRUT ALLAH










AWAS WASPADA

JANGAN

PLAY PLAY

ROSMAH UDAH

MULA REKRUT

ALLAH


Saya tak akan letak jawatan penaung Permata, kata Rosmah

Rosmah Mansor hari ini menegaskan beliau tidak akan meletak jawatan sebagai penaung program Permata walaupun ada desakan daripada parti pembangkang supaya beliau berbuat demikian.

"Tak apalah, apa orang nak kata, demi anak-anak bangsa. Segala dakwaan palsu oleh pihak lawan, walaupun pedih di hati, saya biarkan sahaja bagaikan angin yang lalu. Saya yakin sesungguhnya bantuan Allah SWT itu akan sentiasa bersama orang yang baik," katanya.


ADAKAH ORANG

BUAT TUDUHAN

PALSU  AKAN

DITEMBAK PETIR

DAN ORANG

YANG BAIK

AKAN DAPAT

BEG BIRKIN?

KAH KAH KAH


------------------

BANYAKKAN LAGI PULAU





BANGSA JOHOR
Amerika perang dgn China. Nampak nye Bangsa Johor kene tambak banyak lagi pulau ..dikatakan 70juta rakyat China yg kaya-raya cari tempat berlindung.. katanye untuk sementara .. dun wori Bangsa Johor ken gib freehole one.. eik eik. on AMERIKA CHINA PERANG
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 2/17/18



------------------

GEROMBOLAN SEDANG BERGADUH









APA MAKNA 

BERITA INI?


Serah kepada Najib tentukan calon PRU14, kata menteri

PEMIMPIN dan anggota parti komponen Barisan Nasional (BN) disaran menyerahkan sepenuhnya soal pemilihan calon Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) kepada Najib.

Bendahari Umno Tuan Haji Salleh Said Keruak berkata ini kerana selaku Pengerusi BN, keputusan yang dibuat oleh Najib yang juga Presiden Umno adalah muktamad.

“Soal (pemilihan) calon itu bukanlah hak kita, soal calon adalah hak muktamad Presiden Umno atau Pengerusi BN.


“Ini bukan lagi  masa kita untuk melobi menjadi calon... era itu sudah berubah. Kita kena serahkan bulat-bulat kepada pucuk pimpinan parti untuk menentukan siapa calon yang akan dipertandingkan (pada PRU14).


MAKNANYA

GEROMBOLAN 

SEDANG GADUH

BEREBUT KERUSI

TU PASAL PRU14

LAMBAT

JIKA BUAT PRU

 7 BULAN DULU

PAKATAN KALAH

TAPI

BUAT SEKARANG

PAKATAN DAH

SEDIA UNTUK

MENANG

KALAH HANYA 

KENA TIPU



-------------------

JANGAN BUAT SILAP









TAHUN INI

TAHUN ANJING

TUNJUK GAMBAR

AYAM

TAHUN DEPAN

TAHUN LEMBU

JANGAN BUAT

 SILAP TUNJUK

GAMBAR

 TIKUS

Pembangkang besar-besarkan iklan Tahun Baharu Cina tersilap, kata MCA

SIKAP parti pembangkang yang sengaja mengangkat beberapa isu dan kesilapan dalam iklan Tahun Baharu Cina adalah punca kenapa masyarakat Cina berpecah belah.

Ketua biro keharmonian agama MCA Ti Lian Ker berkata, kesilapan terbaharu oleh Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Kepenggunaan (KPDNKK) dan Petronas itu sengaja diriuhkan oleh pembangkang supaya berlaku permusuhan antara masyarakat Cina.


BABI GULING

TERBAIK 

DIDUNIA

ADA DI BALI


--------------------

MANA PENASEHAT NAJIB









KELAKAR 

 GILA BABI

KAH KAH KAH

PALING LAWAK

KERANA PENASEHAT

NAJIB IALAH

EDDI WANG

PRESIDENG PARTI

ISLANG

KAH KAH KAH

Jawapan menteri isu Israel masuk Malaysia kelakar

SHAH ALAM - Membenarkan rakyat Israel  datang ke negara ini, satu pengkhianatan ketika Israel sedang mencabul hak rakyat Palestin.

Naib Presiden Pas Tuan Haji Idris Ahmad berkata, Malaysia sepatutnya lebih peka mengenai perkara ini, kerana isu Palestin dekat dengan rakyat.

Justeru katanya, jawapan Menteri Luar, Tuan Haji Anifah Aman berhubung perkara itu sangat  tidak dapat diterima.

"Anifah berkata, "Kehadiran Israel pada Forum Bandar Sedunia Kesembilan (WUF9) adalah susulan undangan daripada Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) bukan jemputan Malaysia"


TIPU JANGAN

TAK TIPU

TIPU MELAYU

----------------

BUKAN KERJA SENANG







WOIT

GUA INGAT

MANYAK SINANG

MAU ENTOT

BIDALALI

GUA BIKIN 

SILAP

MANYAK KILIJA

MANYAK SUSAH

AIYOOOOOHH
Haram umat Islam menyerupai agama lain
SHAH ALAM - Tindakan umat Islam yang melakukan perbuatan menyerupai agama lain bukan sahaja ditegah bahkan hukumnya haram.

Pendakwah, Tuan Haji  Hassan Mahmood berkata, Islam melarang umatnya menyerupai agama lain dan budaya mereka, terutama melibatkan unsur kepercayaan.

"Benda ini berkaitan akidah, jadi kita tidak boleh melakukan sesuatu mengenai kepercayaan agama lain. Sebab apa? Sabda Nabi, barang siapa menyerupai satu kaum, maka dia termasuk golongan mereka



KAH KAH KAH

ENTOT JANGAN

TAK ENTOT

KAH KAH KAH
I
-----------------

CHINA MERAH MENJAJAH








CHINA MERAH

TIPU MELAYU
Gwa mau celite telang telang sama Lu. Liwayat ploton sama bumiputela sulah abis.. lichow. Itu olang NAZA punya kaki, sapu AP libu-libu pun sulah kawin sama amoi Cina.. kelentit tatak potong punye. Bumiputela boleh main lanchow sikalang .. palan muka Lu. Pukimak punye PEKEMA. on 
CHINA MERAH DATANG MENJAJAH
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 2/17/18



--------------------

SHAHRIZAT LEMBU






SHAHRIZAT 

LEMBU
Tengah garu kepala susun strateji nak belajar dari nenek ijat, macamana nak mula projek bela ayam kondo yang boleh beri hasil pulangan lumayan dan halal ikut akta whistleblower macam projek gembala lembu kondo. on 
MANA NIK ABODOH HILANG?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/17/18

MASIH ADA HARAPAN






GAGALIS
Aku cukup kesal dengan gerakan gagalist dianjur dan dimahsyur oleh hishamuddin rais. Aku akan membuat laporan aduan pada lhdn, jabatan kastam, jabatan agama Islam perak dan kementerian pelancungan. Aku cukup yakin gerakan gagalist ini cuma satu pemuka atau front yang digunakan oleh seorang tukang hasut yang sudah kehabisan modal lain untuk menggulingkan kerajaan demokrasi.

MASIH ADA

 Gerakan ini sengaja diaktifkan setiap tahun menyamar bersama platform sambutan hari valentine, tetapi menggunakan kesempatan itu untuk berkumpul secara haram sambil merusuh di tempat awam, menyalahkan kerajaan yang tidak menyediakan mereka dengan pasangan hidup seterusnya gagal dalam hubungan peribadi mereka. 

HARAPAN

Ini tuduhan melampau dan ekstremis yang mesti dicantas segera dipucuknya oleh jabatan pertanian dan kesenian! on
 SENARAI GAGALIS TAHUN ANJING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/17/18





----------------------

GEMOK HOTOK



GEMOK HOTOK
Patut runtuh dinding Hotel di Pahang. Tektonik bergerak rupanya. 2 pagi Kak Mah buat senamrobik agaknya? Hati-hati Kak Mah. on BESAR TEMPAYAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/17/18



-----------------