.

Isnin, 8 Januari 2018

MEMAHAMI APA YANG BERLAKU DI IRAN








MEMAHAMI APA

YANG BERLAKU

DI IRAN





CURI DUIT 90 JUTA










CURI DUIT

Klu si Isa nih boto2 jd korban, huh! gompak memang boto2 gompak punyo SANDIWARA beb! Pokcik mokcik Felda punyo marah akan tup2 longlai n lunyai, tambahan lg klu siKEPALO bapak kau tu taburrr pulak dodak durian runtuh kek Felda sebolum pru14 tu hu hu.. Tambahan lg klu pok Imam tahajjud penCURI 90juta, si ahWANG eddy turut dtg dgn SANDIWARA sinetron Phill-Koddha terbaru siri keduo ha ha.. 

90 JUTA

Klu siTontontv sanggup pulak dgn jujur n IKHLAS berkongsi bercerito SANDIWARA santai porno kek German nun dgn anak2 mudo daro jando dudo n teruno, tontu sekali harapan BN tuk monang pru14 tu corah sekali hi hi.. klu TT tak cayo silo tanyo kek Lokman s/o Adam nun! 
on SANDIWARA BELUM SELESAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/8/18



--------------

KAD SYURGA








KAD SYURGA







Apa punya mangkok la Azli Taliban ni....ambil kad untuk dia sorang saja....untuk isteri-isteri dia tak diberinya kad-kad syurga tu....elleh bukan apa tu...nak ngentot bidadari bermata jeli la tuh....bini-bini sekarang semuanya dah kemek-kemek macam volkwagen beetle dilanggar steamroller...buat apa nak kacau daun dalam shorga...kah kah kah... on KAD ENTOT BIDADARI
Publish | Delete | Spam
Asrul Sani
at 5:43 PM




-----------------

DIPUJI




DIPUJI

Kalau lepas konvensyen musuh diam tak menyerang tu dikira ok lagi la kalau nak dibandingkan dgn musuh memuji. Ada yg lagi keji, contohnya ada sekor lebai tu dipuji najib sebab jadi pembangkang yg baik..kononnya. kahkahkah kalau dah puji memuji tu bukan lagi pembangkang, itu namanya rakan kongsi. Kahkahkah. 
on MUSUH MENYERANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/8/18





-------------------

KAD ENTOT BIDADARI







DAPATKAN

SEGERA KAD

ENTOT BIDADARI


F.BOOK

This guy is saying, if you have a PAS (Malaysian Islamic Party) membership number, that is your document to enter heaven!
my question - does anyone buy this load of horse manure?




------------------

SILA BACA SEKALI LAGI







BACA SEKALI LAGI

https://www.malaysiakini.com/news/407602


MZakee Atg · 
Tulisan lu minggu ni wa setuju bro.
kita sma2 setuju tntang kesalahan2 tun m.
Kita sma2 mahu dsai jdi pm.
Kita sma2 rsa tun m sudah sedar kesilapan dan tau tahap egonya.

Kali ni wa setuju tntang analisa yg lu buat.
Strategi yg bagus.wa setuju pengaruh tun m utk gelombang sokongan melayu.
Moga Allah merahmati kita semua

--------------------------

TRUMP SAKIT OTAK








APAKAH TRUMP

AKAN SELAMAT?

Trump mounts extraordinary defence of his 'mental stability'

In an extraordinary public defence of his own mental stability, Donald Trump issued a volley of tweets that seemed guaranteed to add fuel to a raging political fire. 


Suggestions in a new tell-all book that he was mentally unfit to be president were out of “the old Ronald Reagan playbook”, Trump wrote on Saturday.


KINI TRUMP

DIANGGAP

SAKIT OTAK

KAH KAH KAH


-----------------


MUSUH MENYERANG










TERBAIK
BILA MUSUH

MENYERANG INI

PETANDA BAIK

13 reformasi Pakatan sama sahaja sejak 1998, kata menteri


MENTERI Komunikasi dan Multimedia Tuan Haji Salleh Said Keruak berkata membaca senarai reformasi yang dicadangkan oleh Pakatan Harapan hari ini adalah seperti membaca salinan deklarasi sebelumnya yang dibuat sejak 20 tahun lepas sejak 1998.



BAYANGKAN 

SESUDAH 

KONVENSHEN

MUSUH TIDAK

MEPERLEKEH

MUSUH SENYAP

MUSUH TIDAK

AMBIL POT

INI BAHAYA

INI TANDA

KONSVENSHEN

GAGAL  TAK

ADA MAKNA

GAGAL HANCUS

TAPI BILA

MUSUH PELEKEH

MUSUH KETAWA

INI TANDA 

GARIS POLITIK

TEPAT TUNTAS


--------------------

TABIK UNTUK VETERAN










TABIK

HORMAT

DARI

RAKYAT

Bekas tentera mahu PH batal perjanjian dengan China, jika menang PRU14

 | January 7, 2018
Zainal Abidin Naus yang mewakili bekas tentera dalam PH berkata, tidak mustahil negara digadaikan jika perjanjian dengan China diteruskan.






SHAH ALAM: Seorang bekas tentera mahu Pakatan Harapan (PH) membatalkan perjanjian dimeterai kerajaan Barisan Nasional (BN) dengan China, jika gabungan pembangkang menang pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14).
Zainal Abidin Naus yang mewakili bekas tentera dalam PH berkata, tidak mustahil negara digadaikan jika perjanjian itu diteruskan.
“Dulu, polis dan tentera dikerah masuk dalam hutan tentang komunis, tetapi sekarang negara boleh membiarkan mereka (China) berniaga di dalam negara kita.
“Perjanjian dengan China perlu dibatal.
SEDAR

PARA VETERAN

SEDAR NAJIB

SEDANG GADAI

TANAH MELAYU

PADA

CHINA MERAH

TAHNIAH


----------------------

MUSUH MULA MENYERANG








INGAT

BILA MUSUH

MENYERANG 

DASAR

ERTINYA DASAR

ITU POPULAR

DAN TEPAT



Khairy bidas janji Pemuda Pakatan beri siaran percuma EPL


MENTERI Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin membidas janji pakatan pembangkang untuk memberikan hak penyiaran bola sepak luar negara kepada Radio Televisyen Malaysia (RTM) sekiranya mereka menang Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) akan datang.

Beliau berkata ia merupakan janji baharu pemuda Pakatan Harapan (PH) untuk memikat hati golongan muda.



INGAT

KALAU MUSUH

TAK AMBIL POT

ERTIYA APA

YANG DIBUAT

SEMUA HAMPEH



----------------

SANDIWARA BELUM SELESAI






SANDIWARA  

BELUM SELESAI

FINALE 

 BELUM SAMPAI 

Shahrir mahu mereka terlibat diambil tindakan

JOHOR BAHRU - Audit forensik ke atas projek Kuala Lumpur Vertical City (KLVC) yang sedang dibangunkan Synergy Promenade Sdn Bhd (SPSB) atas tanah milik Felda di Jalan Semarak, Kuala Lumpur, akan bermula esok.

Pengerusi Felda, Tuan Haji Shahrir Abd Samad berkata, dengan bermulanya audit forensik oleh firma audit luar dilantik oleh Jabatan Perdana Menteri (JPM) seperti diumumkan pada Khamis lalu, dua siasatan dilakukan terhadap isu tanah milik Felda itu.


KORBAN PERLU

UNTUK 

KEMBALIKAN

KEYAKINAN WARGA

FELDA YANG

KINI JADI 

HURU  HARA

KERANA KEMPEN

BERKESAN DARI

MAHATHIR

KAH KAH KAH


--------------

HARAM








HARAM

Haram lawannnya halal, entot haram adalah entot tanpa sijil jakim atau jais, haram makan rasuah kecuali org itu najib dan sekutu terdekat....itu nak ikut hukum umno. Haram yg halal ialah haram yg dihalalkan....eh bolehkah...boleh dan tidak boleh, ostad najib dpt jwb..kah kah kah on
 HARAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/8/18


HARAM

HARAM tu akronim untuk HAjjah Rosmah Anak Mansor ke? Tak kiralah betul atau tidak, memang HARAM mughallazah sungguh!!! 
on HARAM
Anonymous
on 1/8/18




---------------------

KAJIAN KANG KONG








KAJIAN KANGKONG

Kajian dari UM ni meragukan laa. Aku lagi yakin kajian dari UUM yang terkenal sebagai melahirkan kangkong terkenal seantero dunia. Aku yakin kalau kajian yg datang dari UUM keputusannya mesti ...Najib tetap calon PM tersohor dan tiada tolok banding. 
on KAJIAN DARI UM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/7/18



-------------------

KAJIAN AYAM









KAJIAN

Kajian University Malaya satu Kajian cap kapak kahkahkah satu Kajian Cap Ayam Datin rosmah adalah seorang strategies bergerak dlm bayang setakat mahathir Mohamad tak terkesan kahkahkah amanah takat tak tun tuan moleh la angok angok geling geling Baca wajah najib Baca nahu wajah mahathir.. 

AYAM

Bila mahathir serang najib najib cool semua dlm strategy kahkahkah bila Hisham tukar tub dubrak najib tersedak je tueeeh bunyinya haram jadah hahaha bila puan Sri nurul izzah serang puan shahrizat hoties selfie atas lembu bertopi koboi si hairy jamaludin perah susu semua dlm strategy kahkahkah.. Bila anuar terlepas saiful menyuluh scrip sambil berbunyi yb azmin seorang yg gorgeous aaw kahkahkah on
 KAJIAN DARI UM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/7/1





----------------

MAT BANGLA









BANGLA
Tak payah susah2 hasut 50000 org yg bakal hilang kerja, tu semua non-factor, tu semua bangla dan nepal. Fokus pada graduan yg bakal jadi penganggur lagi baik. Haritu kempen daftar ngundi dah buat kat semua ipta, ramai student dah daftar ngundi.. kasi gegar laa! on
 SUBUR UNTUK DIHASUT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/7/18



------------------