.

Khamis, 6 September 2018

AWAS AWAS AWAS






AWAS

BAHAYA PENJAJAH

JENIS BARU





NASIB BAIAK






NASIB BAIK

DAPAY DIKENAL

MAT SONGEL

bro..nasib baik kaki sailang dan mat songel tu lu nampak..kalo kaki sailang dan mat songel tu pakai jubah, haram lu tak nampak..oh ya..gua pernah kehulur kehilir utk minta tandatandagan org ramai utk uncle hijau wong tuck utk menghalau lynas..kalo lu kata tandatangan itu disimpan dlm almari dan tidak berjaya maka gua nadaikan lu silap..wong tuck telah ke parlimen australia dan bertemu mp mengenai alam sekitar..akhirnya pelabur2 lynas cabut satu demi satu..akhirnya lynas jatuh..
kemudian dtg syarikat jepun dan pump duit dlm lynas..lynas kembali bernafas..kini lynas masih wujud dan wong tuck sudah menang pilihanraya..kini apa sudah jadi lynas, apa sudah jd mama hijau, apa sudah jadi teluk cempedak..dulu busker2 main muzik perlawanan lynas..lynas sudah ditutupkah?bauksit sudah ditutupkan atau kahkahkah mat songel hanya berahi jawatan tertinggi negara.. on 
MENGENAL SIAPA MAT SONGEL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:19 PM

setuju bro..ke





--------------------

AWAS CHINA MERAH







AWAS

CHINA MERAH

TUNJUK BELANG

Chinese envoy walks out of meeting after row with Nauru president amid 'bullying' claims

Tiny island’s president takes offence at ‘very insolent’ Chinese envoy during Pacific Islands Forum
A Chinese envoy to the Pacific Islands Forum was “insolent” and a “bully” for speaking out of turn during a leaders’ meeting, the president of host nation Nauru has said following a fiery exchange that exposed underlying tensions over China’s influence in the region, and threatened to derail the annual leaders’ summit.

Nauru is hosting leaders of 18 Pacific nations, plus delegations from non-member countries including the US and China, at a time of growing rivalry in a strategically important region with access to swathes of resource-rich ocean.


MAHATHIR KATA

KOLONIALiS  BARU

DI MALAYSIA

AJEN DIA

JHO LOW

DAN NAJIB

NASIB BAIK

SEMPAT TERJANG

NAJIB

KALAU TIDAK 

TANAH MELAYU

JADI PROVINSI

CHINA MERAH


----------------

ENTOT FREE






INILAH

KEINDAHAN TAHFIZ


Pemilik tahfiz didakwa cabul, ugut potong kemaluan pelajar

KUANTAN: Sepasang suami isteri pengusaha pusat tahfiz dihadapkan ke Mahkamah Sesyen hari ini atas tuduhan menganiaya 5 kanak-kanak di bawah jagaan mereka sejak tahun lalu.

Tertuduh, Uji Che Mat, 43, dan suaminya Mohd Zamzuri Abdul Manap, 42, masing-masing mengaku tidak bersalah sebaik pertuduhan dibacakan kepada mereka di hadapan Hakim Dazuki Ali.

Uji didakwa menganiaya seorang kanak-kanak berusia 7 tahun dengan cara menyalakan pemetik api pada kemaluan mangsa dan mengacukan gunting pokok berulang kali sambil mengugut mahu memotong kemaluannya.

Tertuduh, yang juga ibu kepada 5 orang anak itu, didakwa melakukan kesalahan itu pada pukul 11.51 pagi, 18 Ogos lepas di Ribath Tahfiz Asy-Syirazi di Lorong Tok Sira, Jalan Tengku Muhammad.

BERAHI SEKSUAL

EROTIK 

SANG GURU

SAKIT JIWA

TIM AGAMA

MACAM SAMA 

TAK ADA BEZA

DENGAN

PEDO DALAM

GEREJA KATHOLIK

MENYAMAR JUAL

SYURGA

TAPI NAK

DAPAT ENTOT FREE

KAH KAH KAH



---------------------

BONTOT KENA SUTUT







TAHNIAH DASAI

INI YANG RAKYAT

MAHU DENGAR


I’m a practising Muslim and I disagree with Terengganu caning, says Anwar

PETALING JAYA: PKR’s Anwar Ibrahim has joined the criticism against the caning of two women convicted of lesbian sex by Islamic religious authorities, saying due process was not followed in carrying out the sentence.


ROTAN ROTAN

ABIS ROTAN

DALAM UTAN

BANYAK BONTOT

KENA SUTUT


----------------

DATANG JANGAN TAK DATANG






BE DARE


BE @BOBO

16 - SEPT 2108

65 JLN BANGKUNG

BANGSAR





----------------

BERANI LAWAN AJEN CHINA MERAH








WOW

HEBAT BERANI

TAK NAK CAKAP

 DENGAN AJEN

CHINA MERAH

Jho Low pernah cuba hubungi saya, kata Daim

“Bila Perdana Menteri  Mahathir Mohamad nak hantar saya ke China, Jho Low ada berhubung, dia nak bercakap dengan saya tetapi saya tak mahu, dia ada telefon tetapi saya suruh beliau bercakap dengan wakil saya.


LU INGAT 

BILA JHO LOW

TALIPON

MAT SONGEL

APA SI SONGEL

AKAN BUAT?

KAH KAH KAH

------------

APA MAT MONGOL TAHU?









JENG JENG JENG

APA MAT MONGOL

TAHU?


Will Dr M hand over reins to Anwar? I know these two, says Najib


PETALING JAYA: Only time will tell if Dr Mahathir Mohamad will hand over the reins of office to PKR president-elect Anwar Ibrahim as promised, says former prime minister Najib Razak.
“I know these two leaders,” Najib told Utusan Malaysia in a recent interview, adding that after hearing “all sorts of stories” about this, he would simply wait and see what would happen.

CERITA APA

MAT MONGOL 

UDAH DENGAR

ADA CERITA

BARU KAH?

JENG JENG JENG



-------------------

HADIAH DARI JHO LOW







MASIH ADA 

YG TAK CAYA

JHO LOW

AJEN 

CHINA MERAH

DILINDUNGI OLEH

CHINA MERAH



Jho Low pernah cuba hubungi saya, kata Daim

Daim Zainuddin hari ini mendedahkan jutawan kontroversi, Low Taek Jho atau Jho Low pernah cuba untuk menghubunginya beberapa kali bagi membantu menyelesaikan isu berkaitan skandal 1Malaysia Development Bhd (1MDB).
Pengerusi Majlis Penasihat Kerajaan (CEP) itu berkata Jho Low pernah menelefonnya termasuk sebelum beliau ke China pada Julai lepas.


LU INGAT

APA JHO LOW

NAK OFFER DAIM

GUA RASA

DIA NAK HADIAH

HAPPI BIRTHDAY

KAPAL

AQUANIMITY

PADA  DAIM

KAH KAH KAH



--------------------

GURU NANAK YANG TAHU





GURU NANAK


Sampai ke sudah,hanya guru nanak sahaja yang tahu..hahahhaha..terhibur aku pagi2 khamis ni..trimas brader isham ✌🏽✌🏽



----------------

MAMAT INI SUDAH TAHU







HEBAT

MAMAT NI 

UDAH TAHU




Siapakah Mat Songel? Aku dah boleh agak siapa. Tak Pernah tinggal hayati tulisan . Teruskan..




-------------------

FAHAMI WATAK





NAK TAHU

MAK SONGEL

FAHAMI WATAK

Mat Songel = Rafizi Ramli? Kalau ikot ciri-ciri yg TT bagi tau Mat Songel ni bukan hanya konsep tapi ada batang tubuhnya. Ciri-ciri yg ditulis TT tu rasanya bertepatan dengan batang tubuh Rafizi. Rafizi berhutang saman mahkamah ratus ribu. Rafizi jugak yg bocor surat dari penjara yg Anwar tulis cakap - berhati-hati dgn ular berbisa yg pakai mahkota-  sebagai rujukan pada Mahathir ketika Deklarasi Rakyat dipimpin oleh Mahathir. 
Dan akhir sekali Rafizi jugak yang mempersoalkan tindakan Mahathir melantik Mat Sabu, Muhyiddin dan Guan Eng sebagai Menteri-Menteri kanan yang terawal dalam kabinet. Ciri-ciri yg TT tulis ni nampak seperti merujuk kepada Rafizi. Betul ke TT? on 
MENGENAL SIAPA MAT SONGEL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/5/18

Mat




-----------------

SIAPA PULAL MAK SONGEL




SIAPA PULAK

MAK SONGEL
Mat Songel harus punya gandingan ia itu Mak Songel . Dulu dulu nenek aku juga menyongel tembakau. Menyongel tembakau tujuannya supaya gigi hadapan nampak putih bersih serta kuat tetapi belakang gigi masih berkarat dgn sisa tembakau yg busuk dan memualkan . # Kebusukan Bangkai Tak Mungkin Dapat Ditutupi on 
MENGENAL SIAPA MAT SONGEL
Publish | Delete | Spam
Mak Sumpah Sumpah
on 9/5/18



--------------------

SIAPA LARI KEMANA?




SIAPA YANG LARI ?

Apa ini Reformasi? Nak reform apa? Cuba terangkan satu per satu apa itu reformssi. Yang saya tahu sebelum Anwar dipecat tidak ada sebarang reformasi pun cumqa reform Zahidi Hamidi yang dijadikan alat cucuk. Zahid Hamidi ketrika itu sudah diketahui memiliki kekayaan yang besar. 
Dan mereka yang lari ke Jakarta, Australia dan London semua kaya2 belaka, jutawanlah katanya. Reformasi apa? Nak bagi Anwar menguasai Malaysia supaya dia boleh buat apa dia suka denag negara ini? Cakaplah betul2, jangan dok laungkan Reformasi yang kosong tu. Hampeh! on MAT SONGEL KAKI SAILANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/5/18


-----------------

MENYONGEL






MENYONGEL
patutla malaysia ni umno bn pegang lama sangat..takan nak kena letak no ic baru kenal sapa mat songel.. yang kata isham ini dapat cerita dari bisikan tu yang cereka, nuar berahi.. dia kat spital menyongel takut dilupakan.. kah kah kah. on MENGENAL SIAPA MAT SONGEL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/5/18




------------------