Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 September 2011

HINA YANG PALING HINA





INI ULANG LAKONAN FILEM HINDI




PAS : UMNO MACAM WIRA FILEM HINDI, BUKAN PEJUANG KEMERDEKAAN
- minsider


GOMBAK, 10 Sept — Selepas diserang tanpa henti sejak 15 hari lalu, kepimpinan tertinggi PAS hari ini melancarkan serangan balik dengan menyifatkan Umno yang diasaskan Datuk Onn Jaafar bukan pejuang kemerdekaan sebenar seperti didakwa pemimpin parti Melayu itu.

Presiden PAS, Abdul Hadi Awang, menegaskan, Umno yang kini diketuai Najib Razak bukanlah pejuang kemerdekaan.

“Ya, senang sebut,” katanya apabila menjawab adakah Umno merupakan pejuang kemerdekaan, pada sidang media di sini hari ini.

Sementara itu, Ketua Penerangan PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man menyifatkan Umno seperti “wira Hindustan.”

“Dia (Umno) macam hero Hindustan, hero datang lambat... kumpulan itu dah lembik baru Umno sampai, ambil gambar kemudian iktiraf dia berjaya mengalahkan penjajah,” katanya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PADAN MUKA GEROMBOLAN.... kah kah kah...

kah kah kah... KINI MACAM HERO FILEM HINDUSTAN.... kah kah kah...

kah kah kah...INILAH HINA YANG PALING HINA UNTUK PARTI POLITIK.... kah kah kah...

kah kah kah...APABILA DISAMAKAN DENGAN FILEM HINDUSTAN.... kah kah kah...

kah kah kah...NAMPAK JAGUH KAMPONG NYA... kah kah kah..

nota:
tak sangka tuan ibrahim juga tengok filem hindustan
filem sangam tengok tak?
lagu dos dos na raha iangat tak?
bobby tengok tak?
kah kah kah

JANGAN SAMAN DULU ABANG MAT - BAGI HOT LAGI!





INI BUKAN ZAINAL KLING







MOHAMAD SABU SAMAN UTUSAN ISNIN INI
– harakah daily

"Masanya dah tiba saya saman Utusan Malaysia sampai bankrap sesuai dengan fitnah yang sengaja diatur untuk menjatuhkan maruah saya sekaligus bertujuan melumpuhkan pengaruh PAS bagi memastikan Barisan Nasional (BN) terus kekal," jelas Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu.

Beliau ketika berucap di majlis mengutip dana Pondok Turith di Kampung Sekolah, Juru, Bukit Mertajam malam tadi menegaskan, masa yang diberikan kepada Utusan Malaysia selama 24 jam untuk menarik balik siaran muka depan ‘Mat Sabu hina pejuang' sudah berakhir dan saman akan bermula Isnin ini.

Katanya, semua maklumat telah pun diserahkan kepada peguam dan terserah kepada peguam beberapa tuntutan yang harus dikenakan selari dengan fitnah yang tidak henti-henti selama 15 hari berturut-turut.

Tambahnya, tindakan itu bukan untuk mencari kekayaan sebaliknya mahu pengamal media di negara ini bersikap adil dan telus dalam setiap penyiaran berita dan tidak mencipta cerita yang bukan-bukan semata-mata untuk mewujudkan prasangka yang tidak baik terhadapnya, PAS dan Pakatan Rakyat.

NOTA:
bang mat jangan buat silap
isu ini tengah hot
anak muda sedang bincang
facebook dan blog sedang panas
nak saman buat apa

ada kata mat indera pengganas
ada yang kata mat indera lahir di nigeria
ada kata kavita singh ajen raja gopal
ada kata johor merdeka lebih awal
ada kata tanah melayu tak pernah dijajah

banyak kang kong sudah layu
banyak kang kong sudah kecut

kalau saman jamin akan ada kenyataan dari para kang kong:
saya tak boleh komen – kes ini dalam mahkamah
kah kah kah
tak percaya tunggu dan lihat

abang mat beri baju kalis peluru untuk para kang kong
kah kah kah

DEMO ANTI LYNAS PAGI KELMARIN DI PERTH AUSTRALIA



NOTA:

isu radio aktif ini makin merebak
kelmarin aktivis malaysia dan australia
telah berdemo di hadapan pejabat
syarikat lynas di perth dan fremantle

gerakan anti radio aktif ini wajib di demokratikkan lagi

mak cik dan pak cik di gebeng tak faham
soseh soseh cakap orang puteh

jika ngo anti lynas ini masih
meggunakan bahasa inggeris
dalam kempen dan risalah mereka
maka besar kemungkinan kempen
ini akan gagal kerana orang ramai tak faham

pelik ngo ini menggunakan bahasa inggeris
walhal tanah melayu ini tidak pernah di jajah
tak caya tanya mat kling
kah kah kah


INI WAJIBDILAKUKAN DI KUATAN






NOTA:

kalau demo macam ini di kuantan
jamin kilang beracun ini akan tutup!

PARTI PAS PERLU BERSABAR!




INI KONG KANG BUKAN KANG KONG





TIDAK DIJAJAH: MPN DICABAR TERBIT BUKU ILMIAH
– harakah daily

Pusat Penyelidikan PAS (PPP) mencabar Majlis Profesor Negara (MPN) terutama jurucakapnya Prof Zainal Kling untuk menulis artikel atau buku ilmiah bagi mengemukakan cadangannya bahawa Malaya tidak pernah dijajah dan pegawai yang berkhidmat semasa zaman kependudukan British tidak boleh disebut pegawai British.

Pengarah Operasi PPP, Dr Ahmad Zuhdi Marzuki berkata, demikianlah sepatutnya seseorang ahli akademik apalagi yang bergelar profesor mengemukakan sesuatu pandangan, supaya pandangannya dapat dinilai dan dibahaskan oleh ahli-ahli lain dalam komuniti akademik.

Menurutnya, mengeluarkan sesuatu cadangan intelek atau tesis tidak memadai hanya melalui sehelai dua muka surat kenyataan akhbar.

“Mengemukakan cadangan intelek melalui cara ini bukanlah kaedah ahli-ahli akademik sebaliknya kaedah orang awam termasuklah ahli-ahli politik,” ujarnya dalam satu kenyataan.

Beliau berkata, sekiranya sesuatu pandangan ahli akademik termasuklah profesor dikemukakan melalui kaedah itu, maka ia tidak mempunyai nilai intelek, sebaliknya samalah seperti sembang-sembang politik orang awam di kedai kopi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PARTI PAS INI PUN SATU HAL.... kah kah kah..

kah kah kah...BUAT APA CABAR PROFESOR INI.... kah kah kah..

kah kah kah...TAK BAIK MALUKAN SEORANG PROFERSOR DI KHALAYAK RAMAI.... kah kah kah..

kah kah kah... .. PROFESOR INI MENULIS PUN TAK TAHU.... NAK BUAT KAJIAN MACAM MANA?.... kah jkah kah..

kah kah kah...NAK MENULIS DUA HELAI A4 PUN SAKIT.... kah kah kah...

kah kah kah...IJAZAH ENTAH ENTAH BELI DI INTERNET.... kah kah kah....

kah kah kah.... BAGI CHAN LAAA PROFESOR INI BUAT LAWAK.... kah kah kah...

kah kah kah... NASIB BAIK DAPAT JADI CALON....kah kah kah...

kah kah kah.... SILAP SILAP... BILA MUHYIDDIN JADI PM....PROFESOR INI JADI MENTERI PELAJARAN.... kah kah kah..

kah kah kah... BARU BETUL.... SEMBAB BODOH BERTEMU DENGAN KANG KONG BANGANG..... kah kah kah

INI KANG KONG





HANCUR NEGARA BILA PM MAKAN NASI KANG KANG




NEGARA MALAYSIA DALAM BAHAYA







KAJI SEMULA CAI 6.0 PERATUS CUKAI PERKHIDMATAN : NAJIB – meloya

Najib Razak meminta syarikat telekomunikasi supaya mengkaji semula keputusan mengenakan cukai perkhidmatan sebanyak 6.0 peratus kepada pengguna ke atas produk tambah nilai dan pek permulaan kerana keputusan itu kini dilihat membebankan rakyat.

Najib berkata, keputusan itu yang diambil sendiri oleh syarikat telekomunikasi merupakan satu keputusan yang tidak popular selepas beliau mengambil kira pandangan dan maklum balas daripada pengguna.

Menurutnya, fokus utama ketika ini sepatutnya untuk mengurangkan beban rakyat dan bukannya mengambil keputusan untuk menambah beban itu.

"Saya dah dapat banyak reaksi dan maklumat timbal balas daripada orang ramai bahawa langkah yang dibuat oleh syarikat telekomunikasi mengenakan cukai perkhidmatan kepada pengguna adalah suatu yang tidak popular dan sukar diterima oleh rakyat.

"Saya berharap syarikat telekomunikasi dapat kaji semula langkah ini kerana hari ini kita hendak kurangkan beban kepada rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BINI ROSMAH INI BUKAN SAJE BANGANG... BODOH PUN IA JUGA... kah kah kah..

woit...INGAT RAKYAT BODOH... kah kah kah...

woit... BINI ROSMAH INI NAK MERNIPU SAJE KERJANNYA.... kah kah kah..

woit..INGAT ORANG RAMAI BODOH....kah kah kah..

kah kah kah...INGAT RAKYAT TAK TAHU.... CUKAI KERAJAAN YANG NAIKKAN....kah kah kah...

kah kah kah...CUKAI UNTUK DANA KERAJAAN... MESTI ADA PERSETUJUAN KERAJAAN... kah kah kah...

woit... CUKAI BUKAN JUAL DURIAN.... TOWKAY BOLEH LETAK HARGA.... kah kah kah...

kah kah kah...SEBELUM NAIK CUKAI MESTI BINCANG DENGAN MENTERI KEEWANGAN.... kah kah kah...

woit... SAHEH....BINI NAJIB...LEBIH BANGANG DARI DOLAH BADAWI.... kah kah kah...

kah kah kah... SI BANGANG TAK TAHU YANG DIA MENTERI KEEWANGAN.... kah kah kah..

woit... MACAM MANA JADI MENTERI... BODOH MACAM TELOOO..... kah kah kah

kakah kah kah...ITU PASAL... ORANG SUKA MAKAN ANSI KANDAR.... kah kah kah..

kah kah kah ..... SI BANGANG NI MAKAN NASI KANG KANG.... kah kah kah..

SEMUA FITNAH - RANCANGAN NAK JATUHKAN NAJIB




TOLONG JANGAN BUAT FITNAH


semua ini kes fitnah
semua ini kes cemburu
tidak mungkin bik mama ada cincin ini
mustahil bik mama boleh memakai cincin ini
tak masuk akal bik mama dengan cincin ini

lihat dengan jujur
lihat dan amati dengan hati terbuka
bik mama sudah slim dan cun

mustahil boleh memaki cincin inio
kalau disarong kan cincin itu
pasti lohe macam mak janda rahim tambi cik
kah kah ka
h


SLIM ala ZIANA




PENGAMPU ROSMAH SAHKAN PEMBELIAN BERLIAN RM234JUTA
– keadilan daily

Rosmah Mansor berbohong apabila menafikan pembelian cincin bernilai RM24.4 juta yang dibawa masuk melalui Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

Menurut Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shaharin, ‘pengampu-pengampu’ Rosmah sendiri mengesahkan pembelian cincin berkenaan.

Badrul merujuk kenyataan Anuar Shaari, bekas ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang mendakwa cincin itu kepunyaan bakal besan Rosmah, Maira Nazarbayez yang dipesan masuk dari New York, Amerika Syarikat.

“Kini rakyat tertanya-tanya sama ada cincin itu kepunyaan Rosmah, mahu diberikan kepada Rosmah dan pergi ke mana selepas dibawa keluar dari KLIA.

“Pengampu-pengampu Rosmah menyebabkan Rosmah lebih terperangkap,” kata Badrul atau lebih dikenali dengan Chegu Bard.

Menjawab dakwaan Anuar Shaari, Chegu Bard berkata, serbuan SPRM ke bahagian kargo KLIA mengesahkan dokumen yang mengiringi kemasukan cincin itu ke Malaysia adalah sah.

“Apa yang saya dapat, dokumen itu sahih. Dalam kotak tertera nama Datin Seri Rosmah Mansor,” kata beliau.

SAMM sebelum ini mendedahkan pembelian berlian dikenali sebagai “Natural Fancy Gray Cushion Cut Diamond” yang diterbangkan melalui KLIA dan bebas daripada cukai import.

Selain itu, NGO itu turut mendakwa mempunyai salinan cetakan dokumen dari skrin komputer bagi membuktikan pembelian cincin berkenaan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAh

HADIAH UNTUK SAEKOR KLING



ADA MACAM MACAM JENIS


ada macam macam jenis gila
ada gila nak beli cincin
ada gila nak jadi melayu
ada gila minta tauliah
ada gila nak putehkan badan

bodek pun ada macam macam
ada bodek kerana bangang
ada bodek kerana bodoh
ada bodek kerana bodek

bodoh pun ada macam macam
ada bodoh macam telor
ada bodoh macam buah kelapa
ada bodoh macam macam bangang
ada bangang macam zainal kling

NOTA:
keadaan jalan kelam kabut
mula mula mat indera jadi pengganas
ini katoi
kemudian mat indera jadi komunis
ini juga kantoi

bila tarikh serangan rumah pasong
dibuktikan apa 23 februari 1950
lagi kantoi manoi

bila buku kerajaan johore keluar
kantoi lagi

kemudian polis di ruamh pasong bukan polis british
kerana johor dah merdeka
ini bukan kantoi
ini kes bangang

akhirnya umumkan bahawa tanah melayu tidak pernah dijajah
kah kah kah
kah kah kah
ini lagi kantoi
gila apa tunku rahman
gila apa 31 ogos

pada 14 mei rakyat palestin mengingati nakba
nakba ialah hari israel ditubuhkan pada 14 mei 1948

3i ogos kini saheh bukan hari merdeka
kerana tanah melayu tidak pernah dijajah

31 ogos ialah hari malapetaka



HADIAH UNTUK ZAINAL KLING



ZAINAL KLING : MALAYA TAK PERNAH TERJAJAH
– malaysiakini

Berdasarkan fakta sejarah, Tanah Melayu "tidak pernah terjajah", sebaliknya, hanya dinaungi atau dilindungi oleh British, dakwa sejarahwan Profesor Datuk Dr Zainal Kling.

"Fakta sejarah menunjukkan Tanah Melayu tidak pernah terjajah (oleh British). Ini mesti dibaiki dari sekarang oleh semua pihak sama ada pelajar, guru, ahli politik atau pentafsir politik," katanya.

Katanya lagi, sejak Perjanjian Pangkor ditandatangani pada tahun 1874, tidak pernah tercatat dalam perjanjian itu bahawa negeri akan dijajah, sebaliknya hanya dilindungi atau dinaungi.

SATU LAGI HADIAH UNTUK SAEKOR KLING