Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 September 2011

TAHNIAH UNTUK MALAYSIA KINI!





MARI KITA GUNAKAN BAHASA KEBANGSAAN KITA




AIR MANI DI DUBUR MAMPU BERTAHAN HINGGA 113 JAM - malaysiakini

Pasukan pembelaan perbicaraan liwat II hari ini tersentak apabila saksi mereka - pakar DNA dari Australia - Dr Brian Mc Donald bersetuju dengan andaian pendakwaan bahawa air mani boleh bertahan di dubur atau rektum antara empat hingga 113 jam.

Perkara itu diajukan kepada Dr Mc Donald, ketika beliau diasak oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden ketika memeriksa balas saksi itu di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...TERBAIK DARI MALAYSIAKINI..... kah kah kah..

kah kah kah...JUJUR DAN IKHLAS....kah kah kah..

kah kah kah...TAK GUNA LAGI SPERMA DAN NESTUM.... kah kah kah..

kah kah kah.... BAHASA JIWA BANGSA.... kah kah kah...

kah kah kah... GUNAKAN LAH BAHASA KEBANGSAN KITA.... kah kah kah..

kah kah kah.... MARI KITA AMALKAN RAMAI RAMAI.... kah kah kah

nota:
makcik felda boleh mengikuti kes ini dengan selesa
anak muda boleh mengikuti kes ini
tanpa potong stim
kah kah kah


MARI KITA SAMA SAMA TAKU




INI DIA RAJA BERSIONG





NOTA:
inilah rupa rupanya
muka raja bersiong
yang amat di benci oleh
penduduk kanpong baru

raja bersiong ini juga
sedang membuat huru hara
di kampong kerinchi
dan pantai dalam

sesiapa kenal bomoh
atau pawang yang boleh memerangkap
raja bersiong ini?

tapi waspada raja bersiong ini
berkawan rapat dengan bik mama
kah kah kah

nota:
terima kaseh khairul
yang telah dapat mengambil
gambar raja bersiong ini!




CARI DI MANA KUNCINYA




HANYA TINGGAL INGATAN




POLIS TEMBAK MATI EMPAT LELAKI DI IPOH - mkini

Polis menembak mati empat lelaki dipercayai warga asing dalam satu kejadian berbalas tembak di Jalan Changkat Larang, Pengkalan di Ipoh, malam tadi.

Ketua Polis Daerah Batu Gajah, ACP Najib Mohamad berkata, kejadian berlaku pada pukul 9.30 malam tadi apabila empat lelaki itu yang menaiki sebuah kereta jenis Proton Wira cuba melarikan diri apabila dihampiri polis.

"Semasa kejadian polis sedang melakukan rondaan di kawasan Menglembu apabila melihat empat lelaki itu dalam keadaan mencurigakan dan apabila dihampiri, mereka memecut laju ke arah Pengkalan", katanya ketika dihubungi hari ini.

Empat penjenayah itu mati ditembak semasa berbalas tembak dengan anggota polis selepas kenderaan yang dinaiki mereka tersekat di satu jalan mati di Changkat Larang.

Polis turut menemui sepucuk pistol, empat bilah parang, dua komputer riba, dua buah telefon bimbit dan beberapa pakaian dalam kereta penjenayah tersebut.

Siasatan juga mendapati kereta yang digunakan mereka adalah kenderaan curi yang dilaporkan hilang di Ipoh minggu lalu - TIEWNAMA

NOTA:
satu lagi pembunuh resmi

sila baca berita ini betul betul
baca sekali lagi
baca sekali lagi

apakah telah ditemui kunci berita ini?

kuncinya ialah
: EMPAT LELAKI DIPERCAYAI WARGA ASING

ini kunci berita ini
kunci ini amat penting kerana apabila ada kunci ini
maka banyak mulut akan terkunci:

mulut peguam latifah koya
mulut peguam fadaiah
mulut peguam surendran
semua tutup mulut

mulut politikus juga akan terkunci:
kit siang syed husdin ali anwar ibrahim
wan azizah mat sabu haji hadi dr zul
tony pua lim chin tong nurul izah
husam nik nazmi tian chua
semua tutup mulut

mulut ngo juga akan terkunci:
suaram pekasa abim pkpm
jim jingga 13 cij semua tutup mulut

kerana telah ada kunci:
DIPERCAYAI WARGA ASING

MARI BELAJAR DARI SEJARAH




DULU PENYOKONG ZIONIS DIBUNUH




nota:
dulu penyokong zionis dibunuh
kini diberi duit untuk
hancurkan negara
kah kah kah



ANWAR: KERAJAAN DINASIHATI APCO , UNDANG UNDANG ZALIM BAKAL GANTI ISA – keadlian daily

Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim berkata pengumuman kerajaan untuk memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) mendapat nasihat dari firma Perunding Yahudi, Apco Wordwide.

Menurutnya, rakyat perlu berwaspada apabila ISA dibatal kerana kalangan pimpinan Umno sendiri menjangkakan, dua akta baru untuk menggantikan undang-undang itu dijangka lebih keras “asalkan bunyinya bukan ISA”.

“Saya tidak percaya rakyat mudah diperbodohkan dan menilai kedudukan dalam pengumuman kerangka kenyataan yang disediakan oleh Apco.

“Biar rakyat menilai dengan sendiri. Kempen Pakatan batalkan ISA berkesan,” katanya yang pernah ditahan di bawah ISA sebanyak dua kali.

Anwar berkata, ISA diguna pentadbiran Umno-BN sejak sekian lama untuk mempertahan ketuanan Melayu dan melindungi kedudukan Umno dalam kerajaan.


NOTA:
mari belajar dari sejarah
henry gurney persuruh jaya british ke tanah melayu
wakil raja england
sebelum datang ke tanah melayu telah buat huru hara di palestine

akhirnya chin peng tembak di di bukit frazer
mampus saekor

pada 23 feb 1950 ray dancey ialah sarjen kepala rumah pasong bukit kepong
ray dancey ini orang puteh
sebelum datang bertugas ke tanah melayu
ray dancey telah buat kacau di palestin

malam serangan itu ray dancey tak ada
kalau tidak mampus lagi saekor

zaman british dulu kaum zionis datang menyamar
zaman tunku – tunku yang menurut zinal kling gila
kerana melaung laung kan merde ka wal hal negara
tidak di jajah – zaman tunku ini israel datang main bola
untuk BOLA SEPAK MERDEKA

sekarang ini dah kembali ke zaman tunku
zionis datang beri arahan

kalau mahu tak sedar sedar
maka betullah kata hang tuah:
melayu ini bodohnya sampai ketulang
kah kah kah


BERAPA LAMA NAK TERDEDAH?




DEDAH DAH NAMPAK SEMUA





10 LAGI IC PALSU SIRI KEDUA DIDEDAH – harakah daily

Seperti dijanjikan sebelum ini, Dewan Pemuda PAS semalam mendedahkan 10 lagi kes kad pengenalan yang berkemungkinan palsu kerana memiliki nama sama tetapi dua nombor kad pengenalan sedikit berbeza.

Dalam pendedahan semalam, Pengerusi Pemulihan Demokrasi & Mobilisasi Dewan Pemuda PAS, Suhaizan Kayat membawa bukti perubahan status 10 individu yang mewakili lima nama sebelum dan selepas pendedahan mereka bulan lalu.

Dalam maklumat itu, kesemua mereka mempunyai dua nama yang sama, dua nombor kad pengenalan hampir sama dan boleh mengundi dua kali, telah bertukar status menjadi satu dalam rekod SPR selepas didedahkan.

Sebelum ini, Suhaizan menjelaskan, menjadi amalan biasa di pusat-pusat pengundian mereka yang mempunyai kad pengenalan yang hanya sedikit sahaja bezanya dengan nombor kad pengenalan yang ada dalam daftar pemilih dibenarkan mengundi dengan cara mendapatkan kebenaran dari ketua tempat mengundi.

Mereka dibenarkan mengundi dengan cara mengisi satu borang akuan bahawa mereka adalah orang sebenar berdasarkan kad pengenalan dan nama dalam daftar pemilih itu.

Berikut adalah maklumat-maklumat individu tersebut seperti disemak dalam web SPR:

NOTA:
okay!
baik!
syabas!
terbaik!
tahniah?

tapi persoalan apa tindakan yang akan diambil
satu demi satu bukti telah di paparkan
satu demi satu kesah ini di ketahui oleh orang ramai
mak cik felda tahu
mat rempit tahu
abang warong tahu

hakikatnya orang ramai dah tahu
tapi


apa tindakan yang wajib diambil?
amaran telah diberi
bukti telah dipapar
apa tindakan?


NOTA:
dedah untuk naikkan syahwat?
tapi tak pancut pancut


woit... TERDEDAH LAMA LAMA LANGAU MASUK.... kah kah kah

KENALI SIAPA DIA MALAON INI





INI KUCING YANG BERSIONG




AKTA KG BARU: MAS OK JIKA PINDAAN DITUNAI ,PEMILIK MASIH RAGU - minsider

Walaupun Putrajaya tetap berhasrat meneruskan bacaan kali kedua Rang Undang-Undang Perbadanan Kampong Baru bulan depan, namun pemilik tanah di kawasan penempatan eksklusif orang Melayu itu tetap menentang keras akta itu.

Ketika ditemui The Malaysian Insider semalam, rata-rata pemilik dan pewaris tanah berusia 111 tahun itu mahu Putrajaya membatalkan terus cadangan penubuhan sebuah perbadanan khas.

Selain itu, ada juga antara mereka menegaskan tidak pernah sama sekali memberi persetujuan agar rang undang-undang digubal bagi membangunkan kawasan itu.
Kamal Hussein, 78, menegaskan cadangan menubuhkan sebuah perbadanan untuk membangunkan kawasan itu tidak diperlukan.

Selain itu, kata anak jati Kampung Baru ini, kerajaan tidak perlu mengadakan rang undang-undang baru, sebaliknya membantu pemilik dan pewaris dalam bentuk kewangan untuk membangunkan sendiri kawasan tersebut.

“Mengapa kerajaan berhasrat sangat untuk membangunkan Kampung Baru? Apa matlamat sebenarnya kerajaan... selama ini kami bantah pembangunan di kawasan ini, tetapi itu tidak bermakna kami menolak pembangunan.

NOTA:
siapa dia raja nong chik ini?
warga kampong baru cukup bengang dengan malaon ini
dua bulan lalu dapat satu pertemuan warga
kampong baru telah naik sheikh
hampir kena belankong

sekarang sudah tak berani masuk kampong baru
semenjak hari ini orang kampong baru
panggil malaon ini: RAJA BERSIONG

raja bersiong ini tidak pernah menang dalam pilihanrya
raja bersiong ini tidak mewakili sesiapa pun
raja bersiong ini adalah rakan niaga bik mama

nampak?
faham?


seperti tanah tudm di sungai besi
semuanya dirembat oleh bik mama dan kroni bik mama
kini raja bersiong ingin merembat tanah kampong baru

raja bersiong yang telah kena hambat dari kampong baru
sekarang buat huru hara di lembah pantai
habis rumah pak cik dan mak cik di rembat
konon nak baiki – tapi buat rumah berharga 600-ke 1 juta ringgit
ini cara nak halau orang miskin

ingat apa jadi dengan raja bersiong yang ori di kedah?
rakyat buru raja bersion sampai lari ke negara siam

masanya telah sampai untuk kita hambat dan halau
raja bersiong ini

nota:
sesiapa pandai desin sila
buat muka raja bersiong ini
dan hantarkan ke tukartiub@gmail.com
semua lakaran akan di terbitkan
pemenang akan dapat bermalam
dibawah kopek bik mama
kah kah kah

PEMECAH BERITA SE DUNIA - PERTAMA MEMECAH BERITA



TUKAR TIUB PEMECAH BERITA - WORLD BREAKING NEWS



percubaan membakar rumah mat sabu di shah alam

jam 12.00 tengah malam tadi
lampu jalan padam
rumah mat sabu telah cuba dibakar

si pembakar yang tidak diketahui
telah membalingkan minyak petrol
yang terbakar hanyalah pagar rumah mat sabu

tidak diketahui kerja siapkah ini
dan kenapa lampu dijalan raya padam
ketika ini

nota:
berita diterima dari
isteri mat sabu


nota:
jam 2.06 pagi

TERUSKAN KEMPEN ANTI CIPLAK




LAGU NEGARA KU LAGU CIPLAK



sila dengar apa kata wartawan ini
jelas lagu negara ku ini
diciplak dari lagu terang bulan
yang juga diciplak dari lagu

peranchis memula moon

NOTA:
jangan risau apabila pakatan berkuasa nanti
lagu kebangsaan yang baru akan dilahirkan


TAK PERCAYA SILA DENGAR:





LAGI KESAH BENDERA CIPLAK



setiap bulan ogos tim tukar tiub
telah berkempen anti 3 pekara


1 - 31 ogos hari malapetaka
2 - bendera malaysia diciplak
3 - lagu negara ku diciplak dari lagu terang bulan


tahun ini dua ajenda - merde ka dan bendera
telah mula dibincangkan dengan lebih meluas
tahun ini perbincangan merde ka cukup rancak
hinggkan ada kang kong terbarai

tapi jelas lagui negara ku
masih belum dibincangkan
tidak ada munkee gerombolan
yang berani bertahan

masanya telah sampai untuk pemimpin
pakatan bersuara kerana lagu nagara ku
ini amat jelas lagu yang telagh diciplak

tim tukar tiub mengatakan syabas kepada
yb manoharan yang mencadangkan agar
bendera diganti


NOTA:

dibawah ini
ada contoh
untuk mengetahui
asdal usul bendera malaysia
kalau dinafikan bukan ciplak dari amerika
maka pastilah bendera ini telah wujud
di zaman sir stamford raffles



SURAT DARI PEMBACA

Sebelum ini orang asyik sama kan bendera kita dgn bendera USA kan? Tapi aku rasa kurang kaitan sejarahnya. Tapi cuba kau bandingkan dua bendera ni. Bendera Persekutuan Malaysia dengan Bendera Syarikat Hindia Timur Inggeris (British) yang berkuatkuasa tahun 1801.

Kau kira jalur-jalur kedua-dua bendera ni. bilangannya sama. ha ha ha. background biru tu pun sama. cuma kita bulan bintang (Islam). Bendera Inggeris ni ada cross st Patrick, st Andrew dan st George. Fikirkan :-)