Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 Jun 2011

STOP PRESS _ TERKINI




BERITA TERKINI



oi..dongar kaba eh si murujib nun gi kazakhstan pasal nak kawenkan anak daro eh dongan anak pres kazakh nun..boto ko idak cito tu.dah heboh kek kampong den ni haa..

Oleh Tanpa Nama pada MALIKUL BERFATWA LAGI! pada 16:18



nota:
siapa ada maklumat?
betul ke ini ?
kah kah kah

kalau betul penuhlaaa
nanti bukit bintang dengan
tukang urut b
derambut merah
kah kah kah

nota:
tak jadi ke dengan
anak gundek sultan brunai?

atau anak sutan kawo
dari kuala selangor
kah kah kah


MALIKUL BERFATWA LAGI!




DENGAR DENGAR DENGAR








BN BUKAN KAMBING HITAM ISU VIDEO SEKS - berita hairan

Barisan Nasional (BN) bukan kambing hitam isu video seks yang dikatakan membabitkan Anwar Ibrahim dan tidak terbabit dalam penyebaran rakaman video seperti didakwa pembangkang.

Sebaliknya BN ialah ‘kambing putih’ iaitu parti yang jelas, telus dan sentiasa mengambil pendekatan serta tindakan terbaik dalam menangani kes berkenaan dengan memastikan polis melakukan siasatan secara teliti.

Muhyiddin Yassin, sebaliknya berkata PAS sudah lari daripada landasan Islam kerana tidak mahu mencari kebenaran mengenai isu itu, sebaliknya meluluskan usul mengutuk BN pada muktamar parti itu semalam kerana didakwa membenarkan penayangan video lucah di televisyen dan media cetak.

“Dia (PAS) membicarakan soal kepentingan politik, langsung tidak mengambil kira hak, tuntutan agama, mencari keredaan Allah... itu tidak menjadi perjuangan mereka, (tetapi) yang menjadi perjuangan ialah kepentingan politik mereka.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. MALIKUL SEMBAB MEROYAN LAGI….. kah kah kah..

kah kah kah….APA PUNYA TUUUR…. kah kah kah….

kah kah kah…SEMENJAK MAT SABU MEANG INI…. SEMBAB JADI NYANYOK…. kah kah kah..

woit… GEROMBOLAN MULA BERCAKAP HAL HAK?..... kah kah kah…

woit…GEROMBOLAN MULA BERCAKAP HAL TUNTUTAN AGAMA…. kah kah kah…

woit…GEROMBOLAN MULA BERCAKAP HAL KEREDAAN ALLAH…. kah kah kah…

kah kah kah…PIIIRAAAA…. PANDDY KUTTY…. kah kah kah

kah kah kah...SEMUA LEBONG...NAK TIPU MELAYU.... kah kah kah

kah kah kah...SEMUA NAK BODOHKAN MELAYU.... kah kah kah


MELAYU TAK MAHU KENA TIPU AKAN TURUN


SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU





PANTAU INI NAK TIPU MELAYU






JANGAN NAIK HARGA SEWENANG-WENANGNYA - meloya

Kerajaan mengingatkan para peniaga agar tidak menaikkan harga barang sewenang-wenangnya ekoran pemansuhan diesel super subsidi pengusaha lori komersial dan kenaikan tarif elektrik sejak 1 Jun lalu.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Ismail Sabri Yaakob berkata, pihaknya akan memantau perkara tersebut agar ia tidak membebankan para pengguna.

"Saya dapat maklumat tentang pihak pengusaha lori komersial yang akan menaikkan kos perkhidmatan mereka sebanyak 18 peratus setelah super subsidi bahan api dihapuskan.
"Kita bimbang perkara ini akan memberi impak kepada harga barang, namun kita akan memantau agar tidak ada peniaga mengambil kesempatan menaikkan harga barang sehingga ke tahap tidak munasabah," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MUNKEEE INI CAKAP APA?.... kah kah kah..

kah kah kah…MUNKEEE NI TAK TAHU HAL EKONOMI KE?..... kah kah kah…

kah kah kah…BILA MINYAK DISEL NELAYAN DINAIKAN HARGA…… kah kah kah…

kah kah kah...HARGA IKAN AKAN NAIK...BANGANG!... kah kah kah..

kah kah kah...BILA MINYAK DISEL PENGANGKUTAN DI NAIKAN KAN.... kah kah kah..

kah kah kah.... SEMUA HARGA AKAN NAIK.... kah kah kah...

kah kah kah… PANTAU… PANTAU….PANTAU ..kah kah kah

kah kah kah....NAK PANTAU BUAT APA…. kah kah kah..

kah kah kah..RAKYAT BUKAN NAK PEMANTAU…kah kah kah..

kah kah kah…RAKYAT NAK HARGA BARANG MURAH ATAU GAJI MAHAL….. kah kah kah…

woit… PANTAU MEMANTAU INI…. KERJA MENIPU… NAK SEDAPKAN HARI ORANG RAMAI… kah kah kah..

kah kah kah..ORANG RAMAI NAK MULA MARAH…. kah kah kah..

kah kah kah….. TAK CAYA… TANYA MAT SABU DAN DR HATTA RAMLEE….kah kah kah..

kah kah kah…TAK CAYA …TUNGGU 9 JULAI NANTI…. kah kah kah…



JANGAN LUPA PESTA RAKYAT



ISLAM KAPAL SELAM




ISLAM MENYELAM KAPAL SELAM




nota:
terbukti pengamal rasuah
terbukti kalau tidak meloya
tak akan lapor kan
kah kah kah



PESILAT MESTI PERKUKUH AJARAN ISLAM - meloya

Ahli persatuan-persatuan silat seramai 3.2 juta orang di seluruh negara perlu memainkan peranan mempertahankan kedaulatan negara dengan sentiasa berpegang kepada ajaran dan nilai-nilai murni Islam yang dipelajari dalam ilmu persilatan.

Presiden Persekutuan Silat Kebangsaan Malaysia (Pesaka), Mohd. Ali Rustam berkata, dengan pengetahuan itu golongan terbabit boleh menganalisis semua perkara yang berlaku dalam politik negara dan membuat teguran jika ada yang menyeleweng daripada ajaran agama.

"Sekarang ini kita lihat banyak perkara yang menyimpang daripada nilai Islam diterima oleh segelintir ahli politik kerana mahukan kuasa dan adalah menjadi tanggungjawab ahli-ahli silat untuk menegur sikap sedemikian," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… HANYA SATU SOALAN… kah kah kah..

macam mana malaon ini ada sangkut paut degan islam
malaon ini telah dibuktikan kaki rasuah

kah kah kah

KERANG BUSUK


KE JALAN RAYA - SEBELUM KE PILIHANRAYA









PAS LULUS USUL HIMPUN 300,000 UNTUK BERSIH 2 – harakah daily

PAS meluluskan usul menggesa seluruh rakyat Malaysia menyertai Himpunan Bersih II pada 9 Julai di ibu negara dengan sasaran 300,000 peserta dari PAS sahaja.

Timbalan Presiden PAS, Mohammad Sabu ketika membentangkan usul tersebut berkata, seluruh ahli PAS di semua peringkat harus menyertai himpunan tersebut kerana empat tuntutan Bersih 2007 lalu tidak dipenuhi kerajaan dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Menurutnya juga, usaha mendaftarkan warga asing sedang berleluasa di Selangor dan turut berlaku di negeri-negeri lain.

"Satu pun tuntutan Bersih pada 10 November 2007 tak ditunai pemerintah.

"Daftar automatik tak ditunai walaupun kes di Likas Sabah yang dibuktikan di mahkamah oleh Hakim Kamil Awang adanya kes pemberian kad pengenalan kepada warga asing," kata beliau yang merupakan salah seorang penggerak Bersih.

Tambah beliau juga, amat menghairankan apabila daftar pengundi di Terengganu meningkat secara mendadak sejak 1999 hingga 2004.

Perkara ini katanya mustahil berlaku tanpa bantuan SPR dan Jabatann Pendaftaran Negara (JPN).

"Kalau aktif daftar pemilih boleh naik dari 4 hingga 7 peratus sahaja tapi di Terengganu dari tahun 1999 hingga 2004 daftar pemilih naik 17 peratus.

"Ini tidak mampu dilakukan parti politik melainkan bantuan SPR, polis dan Jabatan Pendaftaran Negara yang lakukan kerja itu," katanya.


NOTA:

ini lah yang kita semua tunggu
pemimpin yang membawa perubahan
ini lah yang di nanti oleh anak semua bangsa
pemimpin yang bergerak menuju perubahan

inilah pemimpin rakyat

ini bukan retorik
ini bukan lebong

ini turun ke jalan raya
sebelum ke pilihanraya

KITA RAYAKAN 9 JULAI



DARI PEMBACA:
ada 3 story kah kah kah aku nak bagi dari Negeri di bawah bayu ni... kah kah kah pertama: aku pun masih ingat lagi... Pada suatu hari sekitar tahun 2004, aku dan seorang kawan datang menziarahi keluarga kawan kami ni yang ayahnya baru seminggu meninggal. Kebetulan juga PilihanRaya negeri Sabah baru selesai.

seorang anak menantunya yg berketurunan 'EEE' (cop Sabah!)...sibuk diluar bercerita 'sabotaj' yg mereka telah diarahkan oleh UMNO/USNO/SPR. Mereka ni adalah petugas-petugas sementara SPR...modus operandi ialah landrover polis yg membawa kertas undi akan melalui satu laluan semak jalan kampung yang telah di 'marking'(tepi sungai)...dan diarahkan untuk membuang peti undi tersebut.

Disana sudah ada orang yg akan menunggu dengan peti undi baru....dipendekkan cerita...tugas telah selesai...dan 'peti undi baru' tersebut turut diikat dengan sebuah beg kecil berisi wang kertas RM500 sebanyak (jumlah bayaran?!.. eee ni tak cakap la...takut kena minta barangkali!!)...begini la cara orang Sabah kena tipu dan kena 'jual' oleh BN/SPR. kahkahkah

kedua: sepupu aku join politik parti United Malays National Organization Sabah...jadi org penting parti la kunun-kununnya...tapi sebab utama bukan kerana perjuangan untuk rakyat tapi target untuk dapat gelaran dan pangkat dan harap-harap satu hari jadi menteri... kahkahkah ketiga: di SRJK Chung Hwa KK, masa pilihanraya 2004 juga..Abu Bakar Ellah (si Ampal) baru masuk bilik mengundi..alih-alih tidak boleh mengundi pasal IC dia orang sudah mengundi... Di dewan Beaufort...sorang berketurunan Pakistan kena pukul oleh orangramai...bila cuba mengundi dengan IC oranglain. sebelum diselamatkan oleh Polis Bantuan.

Oleh Sayang Kinabalu pada MACAM MACAM CARA NAK MENIPU PILIHANRAYA pada 11/05/25

SUDAH JADI CEKAI




PADAN MUKA DULU ANGKUH!







nota:
sekarang masih amalkan rasuah
sekarang masih zalim
sekarang masih menipu melayu

patutlah kena humban!








KENYATAAN HADI TIDAK BERASAS, DEMI KEPENTINGAN POLITIK SEMATA-MATA : mStar

Muhyiddin Yassin pada Ahad menyifatkan segala tohmahan dan kecaman Presiden PAS i Abdul Hadi Awang terhadap Umno dan Barisan Nasional (BN) sebagai tidak berasas dan dibuat demi kepentingan politik semata-mata.

"Saya baca dengan teliti apa yang telah diungkapkan Presiden PAS pada Muktamar (Muktamar Tahunan PAS ke-57) yang menghentam bertubi-tubi BN dan Umno. Dia buat kenyataan begitu dengan menidakkan segala-galanya, (beliau menuduh) segala kemungkaran yang berlaku di Malaysia ini adalah kerana kezaliman dan tidak ada sistem pendidikan Islam yang betul.

"Bagi saya ini satu kenyataan yang cukup melampau, yang tidak Islamik, yang tidak berasaskan niat dan nawaitu yang baik kerana muslihah politik lebih dari segala-galanya.

"Ini suatu kenyataan politik. Kita sebagai seorang tokoh agama, jangan (guna) politik. Ia mesti berdasarkan kepada hak, kenyataan yang benar bukan kita gunakan kesempatan itu untuk menidakkan mana yang hak, mana yang betul. Kalau betul... dia kata, barulah dia pemimpin yang berwibawa," katanya.

MUHYIDDIN : MESKIPUN PAS TERUS TOLAK, PINTU UMNO MASIH TERBUKA - minsider

Meskipun PAS terus menolak kerjasama dengan Umno, Muhyiddin Yassin hari ini mengulangi bahawa pintu komponen BN itu masih terbuka kepada parti Islam tersebut untuk membentuk kerajaan perpaduan.

Timbalan presiden Umno itu berkata, idea berkenaan adalah demi Islam, bukan kerana kepentingan politik.

“Demi kepentingan rakyat, kita tidak pernah menutup pintu (kepada PAS). Sama ada menerima atau tidak, itu soal lain.

“Pelawaan kami bukan kerana politik, tetapi demi kepentingan politik. Dan, itu yang membezakan Umno daripada PAS, Umno melihat kepentingan rakyat secara keseluruhan manakala PAS hanya fokus pada kepentingan parti,” kata beliaus selepas mengadakan kunjungan ke beberapa lokasi di ibu negara petang ini.

Dalam ucapan dasarnya kelmarin, Presiden PAS Abdul Hadi Awang mengulangi pendirian partinya akan terus bersama Pakatan Rakyat untuk menghadapi pilihan raya umum ke-13 meskipun dihujani siri pelawaan dan jemputan daripada kepimpinan Umno sepanjang tiga tahun lalu.

“PAS akan bersama dengan rakan dalam Pakatan Rakyat untuk menggerakkan agenda perubahan sebagaimana yang dipersetujui dalam dokumen Dasar Bersama Pakatan Rakyat, yang sudah diperbahas dan diterima oleh PAS,” kata beliau.

Kata Hadi, ia melibatkan satu paradigma baru pendemokrasian, suatu islah menyeluruh dalam sistem pemerintahan dan urus tadbir negara.

“Perubahan ini tidak memberi sebarang makna sekiranya tidak melibatkan reformasi spiritual dan kesejahteraan fikiran rakyat,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MANA PUNYA PARTI POLITIK INI…. kah kah kah..

kah kah kah… PARTI SUDAH CEKAI…. kah kah kah…

kah kah kah…KENA KUTUK KAU KAU… kah kah kah..

kah kah kah…KENA HAMUN KAU KAU …. kah kah kah…

kah kah kah… SEDAR LAAA…. NAK MENIPU LAGI…. kah kah kah..

kah kah kah… NAK MELEBONG LAGI… NAK KELENTONG LAGI…. kah kah kah..

woit…. IBRAHIM ALI PUN… TAK MACAM INI…. kah kah kah…

kah kah kah...IBRAHIM ALI PUN... ADA HARGA DIRI.... kah kah kah



KALAU NAK BERSATU DENGAN PAS TURUN 9 JULAI INI



SURAT NIKAH UNTUK APA?



SURAT NIKAH UNTUK APA?








nota:
surat nikah
pun untuk kuasa juga
kah kah kah







PAS GADAIKAN PERJUANGAN ASAL DEMI KUASA : KHAIRY - meloya

GEORGETOWN 5 Jun – Pas sanggup menggadaikan perjuangan asalnya untuk menubuhkan negara Islam semata-mata ingin mengejar kuasa, kata Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin.

Khairy berkata, sebaliknya, UMNO sebagai parti dengan perjuangan asalnya iaitu demi agama, bangsa dan negara, tidak akan berbuat seperti apa yang dilakukan oleh Pas.

Beliau berkata, Pas yang selama ini konsisten memperjuangkan penubuhan negara Islam, secara tiba-tiba sanggup mengetepikan prinsipnya semata-mata hendak menjadi rakan DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dalam pakatan pembangkang demi mencapai cita-cita mereka untuk menawan Putrajaya.

"Kita (UMNO) tidak akan menggadaikan prinsip perjuangan asal iaitu untuk agama, bangsa dan negara, kami akan terus berjuang mengikut prinsip berkenaan demi kesejahteraan rakyat,” katanya ketika merasmikan persidangan perwakilan UMNO Bahagian Jelutong di sini hari ini.

Presiden Pas, Abdul Hadi Awang dalam ucapan dasarnya dalam pemilihan tersebut menegaskan belum tiba masanya parti itu menegakkan negara Islam yang menjadi dasar perjuangannya selama ini, sebaliknya ia mahu memulakan dulu pelaksanaan negara berkebajikan sejajar tuntutan pakatan pembangkang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INILAH YANG PALING DI TAKUTI OLEH GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah…GEROMBOLAN AMAT TAKUT MELIHAT PAS YANG BERWAJAH BARU… kah kah kah..

kah kah kah…BUKAN HANYA TUKAR JUBAH… TETAPI PAS SEDANG MENGAJUKAN DASAR UNTUK ANAK SEMUA BANGSA…. kah kah kah..

kah kah kah…PAS KINI MENGAJUKAN NEGARA KEBAJIKAN… kah kah kah…

kah kah kah…DASAR INI MENAKUTKAN GEROMBOLAN… kah kah kah..

woit..MEMANG LAH DASAR NEGARA KEBAJIKAN INI BERTUJUAN UNTUK KUASA… kah kah kah..

kah kah kah…INGAT INI MACAM BELI PROTON KE…. BUAT AMAL JARIAH… kah kah kah…

kah kah kah…PAKATAN RAKYAT INI NAK AMBIL KUASA …kah kah kah...

kah kah kah… DAN NAK HUMBANKAN GEROMBOLAN… kah kah kah...

kah kah kah… TAK KAN TAK FAHAM FAHAM… kah kah kah

NOTA:

Khairy berkata, sebaliknya, UMNO sebagai parti dengan perjuangan asalnya iaitu demi agama, bangsa dan negara, tidak akan berbuat seperti apa yang dilakukan oleh Pas.


kah kah kah amsgbdckcxd8568as..
kaksxh8962305405k,ma suisdbs9i578xx
mssdhkl sxksgsoe dldejfghdeie djdhd
xlshsd503-4058rn,d 48nb,x,. xdghsdgh
kah kah kah


DEMI RASUAH