.

Ahad, 21 Jun 2015

SIAPA DIA AWEK CUN INI?





SIAPA AWEK CUN INI?







Rita Sarvina Muhmad Rozi berkata...
Bro,
Tolong dedah kan muka awek cun yg pegang spray yg jadi cover buku lu boleh tak?

21 Jun 2015 3:45 PTG
 Padam













-----------

LAWAK ULAM







Mahfodz mahu ulama ke hadapan tangani isu masyarakat


Ketua Dewan Ulama PAS yang baharu, Mahfodz Mohamed, menaruh harapan tinggi mahu melihat golongan ulama lebih terkehadapan dalam menyelesaikan masalah politik dan sosial yang menjejaskan negara.


KAH KAH KAH
woit pi laaaaa
dengar woit dengar

hang ingat hasan malek saje
pandai  buat lawak
hang ingat komidi hanya dari ahmad maslan
nah kau 
terima kau
ini lawak dari ular mak
kah kah kah
kah kah kah

TERCIRIT KETAWA
-------------

SUDAH JADI KAPIR









PAS SWASTA
tt tlg bagi fatwa lu... aku kerja swasta. tiap hari aku ke tempat kerja, aku kena gunakan pas. kalau tak keluar pas, tak boleh masuk ofis. pintu auto lock. kalau mcm ni aku jadi kafir puluh kali sehari... lu org mesti tlg aku... on JANGAN GANGGU KAPIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/21/15


ZALI KHAWARIJ
ni kena tanya ust nakhaei ahmad dia bekas pemimpin PAS yg keluar PAS. adakah dia kafir pada pandangan zali khawarij? on JANGAN GANGGU KAPIR
Anonymous
on 6/21/15






------------------

IKLAN






IKLAN

tolong klik


untuk duit raya


----------------

SELAMAT BERBUKA





HARI KE 4

hari ini  gwa sibuk
kerana blog tukar tiub disernag
semenjak semalam  disernag
hit naik gila gila
telah melintasi 100,000 +++
ini luar biasa

apa yang berlaku gaw tak tahu
gwa bukan pakat IT
gwa hanya membaca, menulis, email
dan masuk youtube
lebih dari itu gwa tak tahu

sedang hubungi pakar
nak tahu apakah
ada ganguan terhadap
pembawa TT yang regular
apakah mereka susah untuk
masuk melayari blog gwa


CUACA

hari ke empat
hari ahad selalunya
petang ahad ada dapur jalanan
bulan puasa kami ubah masa
bukan petangh ahad
tapi sabtu malam

hari ini saperti yang dijanjikan
kuala lumpur agak panas
tapi tidak terik
gwa sidai kain baju
kain gebar cadar dan sarong bantal
semua kering  tak perlu masuk bilik panas

hari ini gwa ada spesial
rendang lembu dari jelebu

nah gwa lupa nak cerita
di kampong gwa
di negeri sembilan kami ada adat BANTAI
petang sebelum puasa bermula
petang sebelum raya kami panggil HARI BANTAI

potong lembu sembilih ayam
buat ketupat buat lemang
menyambut kedatangan bulan puasa
itu pasal gwa dapat rendang dari kampong

dulu masa gwa di brixton
gwa tak tahu pun bila hari bantai
gwa hanya tahu bila hari raya
ini pun gwa terlepas
masih itu gwa musafir

pernah satu ketika
tanpa gwa sedari gwa
sampai ke moroko
tiga hari sebelum hari raya haji
itu kesah lain
kew moroko mencari CASABLACA
bila sampaim ke sana gwa 
tak singgah pun
untuk yang gila filem pasti tahu 
apa dia casablanca

ketika gwa menulis ini
gwa sedang panaskan rendang
gwa sudah silap terbubuh
banyak air  sekarang menunggu
untuk keringkan air 
untuk jadikan rendang jelebu


SELAMAT BERBUKA









-----------

PENGUMUMAN






PENGUMUMAN

adalah diberitahu
blog Tukar Tiub 
sedang diserang
kelmarin hit melintasi
100 ribu lebih

hari ini
ketika pengumuman ini ditulis
hit telah melintasi
 60,000 ++

adakah para pembaca
susah masuk melayari TT?
sila maklumkan


TERIMA KASEH




--------

TAK ADA SIAPA SOKONG ZOMBI






Pemimpin Umno sebelum ini 
‘malu alah’ dengan Mahathir

SHAH ALAM – Setelah membiarkan Presiden Umno berjuang sendiri ‘menentang’  Mahathir Mohamad, sejak kebelakangan ini muncul beberapa pimpinan Umno yang dilihat bangkit mempertahankan  Najib Razak.

Antara yang datang menyokong Najib ialah Salleh Said Keruak,  Annuar Musa dan Rais Yatim.


KAH KAH KAH
woit
ini bangkai buruk ke?
ini basikal karat ke?
siapa saleh keruak
siapa anwar musa
rais yatim semua kenal
seorang perogol amah
apa punya kelas
apa punya sokongan
kah kah kah

ROGOL ROGOLI


--------------

BERITA BAIK - ZOMBI KACAU LAGI






KOMENTAR
ini satu kenyataan  yang amat keras
dengan jelas presiden MIC kata
najib kacau MIC

ini juga berita baik
bila najib kacau MIC
pasti ada ahli mic yang marah
pasti ada ahli mic akan lari
pasti ada ahli mic yang akan belot

kerusi mic tak banyak
dibanyak tempat ada masyarakat india
jika krisis ini berpanjangan
makan akan senang untuk hasut
orang india benci rosmah dan najib


Palanivel salahkan Najib dalam masalah MIC

Presiden MIC  G Palanivel menyalahkan  Najib Razak dalam krisis parti itu yang menyaksikan perebutan antara 2 kem bertelagah dalam merebut jawatan tertinggi parti.


Dalam satu perhimpunan bagi menyatakan sokongan terhadapnya di Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini, Palanivel berkata, Najib memihak kepada Pendaftar Pertubuhan (RoS) dan memberi tekanan kepada parti etnik India terbesar dalam Barisan Nasional (BN) itu untuk menolak pemilihan parti yang diadakan pada 2013 .

"BN dan perdana menteri sendiri terlibat dalam memberikan tekanan kepada MIC untuk menolak keputusan pemilihan 2013 yang disahkan dan untuk parti menyebelahi pengkritik," katanya ketika berucap di depan ribuan penyokongnya yang hadir.

 "Ini cabaran paling besar dihadapi MIC sepanjang 70 tahun sejarahnya. Isunya mudah dan jelas. Ia satu pertempuran antara yang benar dan salah. Antara keadilan dan ketidakadilan. Antara ketenteraman dan huru-hara. Antara yang baik dan jahat,” katanya.

Kemelut MIC meletus selepas timbul perbezaan pendapat antara Palanivel dan timbalannya  S Subramaniam susulan notis dikeluarkan RoS pada 5 Disember lalu mengarahkan parti itu mengadakan pemilihan baru bagi 3 jawatan naib presidennya dan 23 ahli jawatankuasa kerja pusat (CWC).


KAH KAH KAH
woit
kah kah kah
najib bikin kacau lagi
kah kah kah
rumah sendiri sudah goyang
sekarang kacau rumah orang
inilah perangai zombi
kacau sana sini

TERUSKAN KACAU




-----------------

INGATI KEMBALI JANJI DEMOKRASI






INGATI 

JANJI DEMOKRASI





JANJI RAKYAT








--------------

TIPU TIPU TIPU





KOMENTAR
tukar tiub tepat
tukar tiub betul
PRU13 dimenangi
oleh parti ketuanan melayu
dengan jalan tipu

sah dan saheh
kerajaan rosmah najib ini
tidak mendapat sokongan rakyat

sah dan saheh jentera daulah
telah digunakan untuk menang

sah dan saheh yang dilawan pakatan rakyat
bukan parti ketuanan melayu
yang dilawan rakyat ialah jentera daulah

PRU14 pekara yang sama akan berlaku
tapi hasilnya lebih hebat dari pru13
rosmah dan najib akan memastikan
semua jentera daulah bergerak
ini untuk memastikan kepada mahathor
bahawa najib ada sokongan rakyat

NOTA
tolong jangan ada mimpi
tolong jangan ada ilusi
dalam PRU14

sedarlah: dalam dunai ketiga
tidak ada negara berubah kerajaan
melalui pilihan raya




Bersih 2.0 kata PRU13 dimanipulasi,
terkejut kaitannya dengan 1MDB

Pemantau pilihan raya Bersih 2.0 hari ini melahirkan rasa terkejut apabila mengetahui dana daripada 1Malaysia Development Bhd (1MDB) digunakan untuk membiayai kempen Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13), mengatakan ini menunjukkan bagaimana pilihan raya itu "dicuri" daripada rakyat Malaysia.

Dalam satu kenyataan, Bersih 2.0 menggesa Najib menyangkal dakwaan yang dibuat terhadapnya itu dalam laporan Wall Street Journal (WSJ) atau meletak jawatan.

Menurut WSJ, 1MDB yang sarat hutang menyokong secara tidak langsung kempen Najib dengan membeli aset tenaga daripada Genting Group pada 2012 pada harga 5 kali lebih mahal berbanding nilainya yang sebenar.
Genting didakwa menderma sebahagian daripada pendapatannya itu untuk sebuah yayasan yang dikawal Najib.

WSJ melaporkan, yayasan itu, Yayasan Rakyat 1Malaysia, kemudiannya mengumumkan beberapa projek amal yang dibangkitkan Najib kemudiannya ketika berkempen.

KAH KAH KAH
woit
berapa kali gwa mahu cakap
berapa kali gwa mahu bilang
berapa kali gwa mahu tulis
lu baca gwa punya buku
gwa tulis 6 bulan sebelum PRU13
semua gwa tulis semua betul

APA PUNYA TUUR


---------

NAK BURUKAN PAKATAN RAKYAT




MACAM MACAM

 CARA
nak buruk kan
kerajaan majlis tempatan subang jaya
ada tikus besar di usj 11
KAH KAH KAH


JANGAN GANGGU KAPIR




FACE BOOK


Ucapan Pemimpin Tertinggi PAS yang baru terpilih.Sebagai pemimpin, kata-katanya membawa imej parti.Parti yang kononnya mendukung Islam secara tidak langsung membawa imej Islam.
Kena fikir ribuan kali untuk mengundi parti ini.



KAH KAH KAH
woit
kalau dah jadi kapir
oklah settle semua
tak payah anta jawi jais
untuk tangkap khalwat

ENJOY DE MENJOY

-------------

ANAK ANAK PRESIDEN KITA






ANAK ANAK PRESIDEN



 ANAK YUSOF RAWA

ANAK NIK AZIZ

ANAK FADIL NOOR

Anak bekas presiden Pas, Faiz Fadzil berjanji untuk 'membawa' gemuruh tepukan hadirin dalam majlis forum malam tadi kepada Mohamad Sabu sebagai salah satu input sebelum keputusan mengenai pembentukan parti baru dibuat.

"Tuan-tuan masih mahu PAS? Kalau tak mahu, buka parti baru," katanya.

Sebaik saja ungkapan itu diajukan, hadirin membalasnya dengan tepukan yang gemuruh.

"Kalau tuan-tuan nak parti baru, kita akan bincangkan. Tepukan malam ini saya kena lapor kepada Abang Mat (Mohamad Sabu)," katanya sambil ketawa.

KAH KAH KAH
woit
apa itu parti baru
siapa itu parti baru
mana itu parti baru

TUBUH BARU



PRP

APA ITU PRP

TUNGGU & NANTI

-----------------

BILA NAK TANGKAP CHINA DOLL





Polis tangkap warga asing guna visa pelajar, disyaki terlibat Isis
Seorang warganegara asing yang disyaki terlibat dalam kumpulan pengganas Negara Islam Syria dan Iraq (Isis) ditangkap baru-baru ini dan diusir pulang ke negara asalnya Rabu lalu, kata Ketua Twitter Negara opps...Ketua Polis Negara  Khalid Abu Bakar.

Katanya, suspek yang berusia 31 tahun itu berada dalam senarai paling dikehendaki oleh pihak berkuasa sebuah negara utara Afrika.


"Suspek pernah ditangkap pada 2007 dan dipenjarakan selama 2 tahun di negara asalnya kerana terlibat dalam aktiviti keganasan.

"Suspek memasuki Malaysia pada Mac 2014 menggunakan visa pelajar yang disyaki palsu atas nama sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) di Lembah Klang.


"Visa pelajar tersebut diperoleh secara salah daripada satu sindiket yang beroperasi di Lembah Klang untuk membolehkan suspek menetap dan menjalankan aktiviti yang boleh mengancam keselamatan negara Malaysia," kata Khalid.

KAH KAH KAH
woit
bagaimana dengan 
china doll yang masuk
pakai visa pelawat
china doll yang
ang masuk pakai visa pelajar
thai doll yang masuk
pakai visa lawatan
saja nak tanya
cakap ketuanan melayu
sekarang dah jadi
ketunan china doll
kah kah kah

PUNDAK MUNDAK





-------------