.

Ahad, 1 Oktober 2017

SATU PERINGATAN




KAWAN2

SELALU AKU KATAKAN
SELALU AKU INGATKAN
JIKA MENGUNDI ITU
BOLEH MENGUBAH APA APA
MENGUNDI ITU AKAN DIHARAMKAM

LIHAT DAN BACA
APA YANG JADI DI CATALAN
MEREKA MAHU MENGUNDI
UNTUK MERDEKA DARI SEPANYOL

LIHAT BAGAIMANA 
JENTERA DAULAH MENYERANG
UNTUK MENGAGALKAN
NIAT MERDEKA WARGA CATALAN

MENGUNDI DILARANG
JIKA MENGUNDI ITU
BOLEH MENGUBAH

APAKAH KAWAN KAWAN
TIDAK PERCAYA APA
YANG AKU SURAHKAN?


TONTON

KLIP INI


Catalans Defy Spain and Vote on Independence, Clashing With Police


BARCELONA, Spain — Defying the Spanish authorities, tens of thousands of Catalans turned out to vote on Sunday in a banned independence referendum, clashing with police officers sent from outside the region to shut down polling stations and confiscate ballots.
The police in some places used rubber bullets and truncheons to disperse voters, many of whom had spent the night inside polling stations to ensure that they would remain open.
The police crackdown left 38 people wounded — nine of whom were hospitalized — by early afternoon, according to the Catalan emergency services. Madrid-based newspapers reported that 11 police officers had also suffered injuries.


JIKA UNDI

BOLEH 

UBAH

APA APA

MENGUNDI

AKAN 

DIHARAMKAN




----------------

CARI PENGARUH




PORNO

Jangan buat fitnah, tontowi bukan peminat pofno. 80 peratus pengundi pernah menonton porno.. Sebagai orang politik, harus mengikut perkembangan semasa. Dia sedang memikirkan bagaimana mahu menluaskan pengaruh memalui industri ini.. Undi tak kenal halal haram.. 

CARI

Apakah hukum kemenagan parti PAS kalau yang memberi undi itu pelakun, pelacur, mak nyah, aties, lesbian, gay, peompak, pencuri, perasuah? 
Hukumnya halal kemenagan itu.. 

PENGARUH

Jadi.. Tidak salah kalau tontowi menonton pilem itu sambil berkhaya bersama2 80 bidadari.. Bila petir menyambar, bukan tanda hari mau hujan, tetapi tanda ada orang sedang sembang pasal agama.. on SOKONG DAN TEPAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:37 PM


---------------

ADA YANG SABOTAJ






CHINA

Malam fastakim tu memang ada beberapa ekor orang ternampak 2 cina dan saekor keling menyusup di tok pekong cina di China Town KT. Mereka minta diturunkan ujan sebab lama tak ujan .. tak tau pulak yang turun tu Bala. Memang yang keling tu namanye Bala .. 

KELING

Balamalai a/l Karupengge. Bala ni turun dulu sebab bini dia suruh balik cepat, bini dia dah lama tak dapat pancotan asmara .. dah tak tahan sgt malam tu. on SAPA SABOTAJ PROGRAM PAS
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 10/1/17







---------------------

SOKONG DAN TEPAT






BETUL

SETUJU

TEPAT



'Jangan tular maklumat tidak sahih'


PASIR MAS - Kementerian Komunikasi dan Multimedia mengingatkan pengguna laman sosial supaya tidak menularkan berita yang tidak sahih dan berunsur fitnah kerana ia boleh menimbulkan kekacauan dalam masyarakat.

Ketua Setiausaha kementerian Puan Hajjah Sharifah Zarah Syed Ahmad meminta mereka yang menerima maklumat atau berita tidak sahih supaya tidak menjadi ‘juara’ dengan menularkan berita tersebut.

"Kalau kita mengedarkan fitnah...tidak tahu kesahihan berita tersebut, kita boleh jadi pengkhianat kerana boleh sebabkan negara dalam keadaan tidak selamat," katanya kepada pemberita selepas perasmian Program Menghubung dan Menyatu (CTU) di Sekolah Kebangsaan Kubang Kuau, Rantau Panjang di sini, hari ini.


CONTOH

1- FASTAKIM PAS DISERANG
RIBUT PETIR BUKAN BALA

2- TONTOWI ANTI PORNOGRAPI

3- HAJI HADI ULAMA BIJAK

4 - ROSMAH SLIM BERGETAH

5- NAJIB TAK CURI DUIT 1MDB

6- ALTANTUYA MASIH HIDUP DI MOSCOW

7- JHO LOW BUKAN LARI

8- NIK ABOBOH AMAT CERDIK

9- PARTI PAS TAK MAKAN DEDAK


--------------

INI RAHMAT DARI ALLH








SEMUANYA
 Semasa parti pas rancak pesta berzikir sempena sambutan tu, tetiba lampu semua padam. Tapi petugas pas ada ready standby, diorang cepat pergi tengok. Petugas tu tangkap sorang budak red handed pukul 9.47 malam sedang potong kabel letrik guna chainsaw 9 lejang kuasa bateri solar 10 kuasa kuda model bx-t30 2 bulan international warranty made in china (lihat bahan bukti). 

ADALAH

Diorang terus interrogate budak tu kat situ jugak. Sandarkan ke dinding, 4 orang pegang kaki dan tangan dia. Diorang tanya, kau ni malaikat ke? Hah, diorang guna reverse psychology! Kalau dah malaikat pun dijawap bukan, dah tentulah tanya setan atau iblis budak tu pun jawap bukan. Pandai orang politik ni. 

RAHMAT
At last budak tu pun mengaku. Dia bukan datang dari parti kawan. Kawan dia buat parti birthday petang esoknya bukan malam tu. Dia datang dari parti tapewer, tolong hantarkan emak ke rumah tokey kawan dia. Dan nama dia Rahmat bin Abdullah. Jadi bila pesta pas lampu padam memang la rahmat yang on 
BALA DAN RAHMAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/30/17





------------------

PUSSYTAKIM





PUSSYTAKIM
Tafsiran tentang petir dan kilat bergantung pada parti politik. Kalau kena pada pas itu dikira ujian Allah utk uji keimanan. Kalau kena pada parti2 lain, itu dikira balasan kemurkaan dan laknat Allah. Kabarnya pas dah pun buat laporan polis sebab majlis Pussytaqim 2.0 dilanda ribut petir. on BALA SUDAH TURUN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/30/1





-----------------------

SAPA KACAU?




SAPA



KACAU


SIAPA 

GANGGU

FASTAKIM

PARTI ISLAM

PAS

HINGGA 

LAMPU PADAM







-------------

SAPA SABOTAJ PROGRAM PAS







SAPA GANGGU

SAPA KACAU

SAPA SABOTAJ

GENG MANA

GANGGU

LAPOR PADA

POLIS CEPAT


Dentuman petir ganggu ceramah 'singa PAS'

Hujan lebat disusuli kilat disertai detuman kuat guruh menghentikan seketika perhimpunan Fastaqim 2.0 di Pantai Tok Jembal, Kuala Nerus malam ini.
Kira-kira 10 minit sebelum jam 11 malam, tiba giliran Ketua Penerangan PAS Kelantan, Tuan Haji Mohd Nassuruddin Daud menyampaikan ucapan.
Ketika menyampaikan ceramahnya, Mohd Nassuruddin yang juga exco Kelantan terganggu apabila bekalan elektrik terputus

Read more at https://www.malaysiakini.com/news/396804#Hw4I2PBoFt3XChwq.99


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

GUA  

TERGOLEK DOG

KAH KAH KAH


-------------------

BERITA FITNAH





PARTI ISLAM

PAS BUAT

LAPORAN 

POLIS

KERANA 

DISERANG

RIBUT PETIR

DAN LETERIK

PADAM

ADALAH

BERITA 

FITNAH

INI FAKES 

NEWS




-----------------

BILA MAT KULOP NAK BUAT LAPORAN POLIS






BILA

MAT KULOP

NAK BUAT

LAPORAN

POLIS

FUSTAKIM

PARTI ISLAM

DISERANG

PETIR KILAT

DAN 

LETERIK PADAM








-------------------

MALAIKAT SOKONG





MALAIKAT 

SOKONG
Kahkahkah..tt..hang jgn pandang lekeh..itu petir sebenarnya..pekikan takbir malaikat dari atas bagi sokongan..tauuu..kehkehhkehhh.. on 
BALA DAN RAHMAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/30/1

----------------

GELOMBANG PANCUT












GELOMBANG

PANCUT
Ye le tu... Gelombang balak dah, gelombang pancut lah pulak hahaha on 
GELOMBANG PORNO GERMAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/1/17




--------------

NAK JADI USTAD





NAK JADI

kah kah kah.. kertas soalan subjek agamaa islam hilang dicurik!?? ini takde kena mengena dgn atheis la tt. ni semua strategi untuk dapat title USTAZ. bila soalan bocor, senang dapat A. bila dapat A boleh jadi ustaz. 


USTAD

bila jadi ustaz ada masyukkkkk... majis tahnik, ceramah, kuliah agama, ngajar kitab, tukang baca doa dll tu semua berbayar bhai. kau tengok din ayam, semua subjek dia score A, sebab tu hadi buat menantu. elaun dia ribu2 bhai padahal tukang baca doa jer. sebab tu semua lumba2 nak score A. on ATEIS - ORANG DALAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/1/17





------------------