.

Isnin, 4 Jun 2018

PEMBACA SILA TEKA










ESOK PAGI

ROSMAH 
DIPANGGIL 

SPRM

APA ROSMAH

AKAN PAKAI 

BAJU BIRU

CINCIN 

BERLIAN

RANTAI 

MUTIARA

ANTING 

MERAH 

JAMBU

DAN 

BEG TANGAN

BIRKIN

PEMBACA 

SILA TEKA









------------------

BETUL KE BERITA INI?





BETUL KE

BERITA INI?
Katanya dulu tommy pernah jadi peguam pembela utk arwah tok guru nik aziz, tu kira mcmana? Nik aziz sekular jugak ke? on
 APA SALAH LIBERAL ?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/4/18





-----------------

TANPA JAMAL RAKYAT SUSAH






TANPA  JAMAL

RAKYAT SUSAH

gua dah bilang.jamal ini dibela oleh org2 kampung jamal sendiri.org2 kampung dpt hasil lumayan dari jamal..dari adik beradik jual burger tetiba kaya dgn tokan dadah.dari senjta api yg digunakan utk ugut sana sini..maka sekiranya jamal dipenjarakan..bagaimana nasib org2 kampung jamal..
elaun jkkp pun sudah tiada sudah dibungkus oleh madey..macam mana org2 kampung jamal nak berdangdut tiap2 malam..dikeliling jamal ada pendekar2 urat besi kepala batu..siap dgn asapan kemenyan lagi..mana korang bole tangkap jamal..sehingga kini belum ada report pasal syarikat senjata api AL Kebab.. on 
MAK RINDU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/4/18





--------------

ULAR ,AK TEBANG BALAK






ULAR MAK

SERAMBI 

MEKAH

TEBANG BALAK
apa yg lu mencarut ni bro..nak jaga alam sekitar? kita serahkan je kpd allah taala..sb itu la ulama2 diserambi mekah itu tebang balak..binatang akan dizookan, balak dijual jana kewangan negeri kerana kerjaan pusat tak bayar royalti minyak..org asal dipenjarakan dlm rumah2 batu.ikan2 sungai akan dipek dan dimasukkan dlm akuarium.gua teringat pembacaan dari faisal tehrani mengenai haji balak dikelantan..
apapun air mani sudah terbuang..penang takda minyak tp negeri sifar defisit..kelantan serambi mekah tp air bersih pun tak terurus ibarat toilet2 diperhentian mekah dan madinah yg kotor bertaik busuk sb islam tak pandai urus tahi sendiri.. on BERITA SEDIH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/4/18





-----------------------

APA SALAH LIBERAL ?









WOIT

TUAN HAJI

BAGUS JADI

NEGARA

LIBERAL 

APA KAH

MALAYSIA

NAK JADIKAN

ARAB SAUDI


POOORAH

K'jaan cadang Tommy jadi AG kerana cuba wujudkan negara liberal


Ketua Umno Wilayah Persekutuan Tuan Haji  Razlan Rafii berkata kerajaan seharusnya lebih bersikap sensitif sebelum mencadangkan Tommy Thomas sebagai peguam negara (AG).

Dalam kenyataan hari ini, Razlan turut mendakwa cadangan yang dibuat kerajaan itu adalah kerana ingin mewujudkan negara liberal.


ARAB SAUDI

RAKYAT 

DIKONTROL

DENGAN

 AGAMA

RAJA KAUM

KERABAT

 ENJOY 

DE MENJOY 

DI LONDON 

DI PARIS

DI NEW YORK

RAKYAT 

TUNGGANG

TUNGGIT

CIUM 

BATU ITAM

POOODAH

--------------------

BINI MEMBADAK









SOKONG

KJ BUAT

JALAN PINTAS

KAWIN 

ANAK PM

WALAU PUN

BUKAN TASTE




KJ calon terbaik jadi Presiden Umno, kata Dr Mahathir

KHAIRY Jamaluddin adalah calon terbaik untuk memimpin Umno sekarang, kata Dr Mahathir Mohamad, ketika parti orang Melayu itu mencari kekuatan baru selepas terpukul dalam pilihan raya umum yang lalu.

“Saya rasa Khairy calon terbaik... (jawatan) Presiden UMNO ialah Khairy Jamaluddin,” katanya pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Pakatan Harapan Kedah di Alor Setar, hari ini. 


KAH KAH KAH

INI HEBAT

OXFART 

TAPI AWAS

MACAM NAJIB

TASTE SLIM 

BERGETAH

TAPI BINI

GEMOK BADAK



-----------------

SEMUA TAK ADA MAKNA







ISLAM KE

MELAYU KE

SEMBAHYANG

TUNGGANG

TUNGGIT KE

NAIK HAJI KE

SEMUA 

TIDAK ADA

APA MAKNA

Tommy jadi Peguam Negara tak jejas Melayu, Islam

SHAH ALAM - Pemuda Amanah menyokong cadangan melantik Tommy Thomas sebagai peguam negara sekali gus menafikan pendapat bahawa kedudukan Islam dan Melayu terjejas susulan lantikan bukan kalangan Muslim.

Ketuanya, Faiz Fadzil berkata, kedudukan istimewa Islam dan Melayu tidak akan terjejas kerana ia telah dijamin dipelihara oleh kerajaan Pakatan Harapan (Harapa

NAJIB ISLAM

MELAYU

PENCURI

ROSMAH 

ISLAM

MELAYU

PENYAMUN

AZLINA ISLAM

MELAYU

PERASUAH

AFENDI ISLAM

MELAYU

TUTUP KES 

ROMPAKAN

SHAFIE 

ABDULAH

KLING ISLAM 

ARUL KANDAR

KLING ISLAM

LAGI 

TAK PAYAH

CAKAPLAAA

LAGI AUTA 



----------------

MENGHALANG REFORM






MENGHALANG

REFORM

Kah kah kah.. TT lu tolong tanya pak syeikh betoi2. Dia mau reform ka dia mau jadi tokong? Kah kah kah.. TT tolong tanya bg non, zahid hamidi syg dia ka najib? 
Kah kah kah.. Tolong bagi kuliah kt Anwar, setakat berucap kasi tau apa yg rakyat sudah tau itu populist. Tapi kalau kasi tau apa yg tak tau atau xterjangkau di fikiran rakyat itu idealist. on 
BERITA BUKAN LAWAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/4/1





----------------

SAMPAI BONGKOK TIGA





SAMPAI

BONGKOK 

TIGA
boleh cium tangan, 
tapi tak perlu sampai nak bongkok tiga on 
BERITA BUKAN LAWAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/3/18






-------------

TT JADI ETONI JENDRAL






TT JADI

ETONI JENDRAL
Laaaa iye ke?? Aku baru nak kembang kempis lobang hidong ketawa berdekah sambil perut aku kempis seketika hatta mencipta rekod dunia sendiri untuk kekempisan perut aku sejak 24 tahun merdeka. 
Kau tak berhati perut tt, penat aku bertahun sokong kau naik, sanggup biarkan kapir harbi makan babi minum todi tu ambik tempat kau sewajarnya sebagai etoni jendral. on 
TT BAKAL PEGUAM NEGARA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/3/18



----------------

ADA APA DENGAN RAJA





ADA APA

DENGAN RAJA

Kalau raja kuciwa sila bawa diri ke london. Kat sana boleh libur libur dan bulan puasa mmg seronok duduk di sana. on 
YA AMPOOON YA MAULANA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/3/18
Kah kah kah raja yg syumul tu pandai main judi ke? on YA AMPOOON YA MAULANA
Anonymous
on 6/3/18





--------------------

ADA APA DENGAN MAHATHIR










ADA APA

DENGAN 

MAHATHIR
Azeeez kucup tangan betina.. Pak Shiekh kucup tangan jantan. Apa kene mengena dgn Madey.. Gwa tak paham. on 
BERITA BUKAN LAWAK
Publish | Delete | Spam
Nor Ishak Ismail
on 6/3/18



---------------

PANDANG BATAL PUASA




PANDANG 

BATAL PUASA
phuiiiii!! pukimak kau la TT. aku pandang muka muftee pahang ni silap2 terus batal posa aku. on MUFTEE JUMPA KOTE
Anonymous
on 6/4/18




---------------------