.

Khamis, 27 Ogos 2015

MAIN MAIN TENGAH JALAN







MAiN TENGAH 

JALAN


Pemuda Umno tekan Khairy sokong Najib?

Kumpulan pro-Najib dalam Pemuda Umno menekan Ketuanya Khairy Jamaluddin untuk membuat pendirian sama ada beliau menyokong atau tidak terhadap  Najib Abdul Razak
Menurut sumber dalam pergerakan itu, empat anggota exco Pemuda menuntut supaya Khairy menyatakan pendirian dalam mesyuarat Pemuda kelmarin.
"Mereka menuntut supaya Khairy menyatakan pendiriannya, sama ada beliau menyokong Najib atau menentang," kata sumber yang namanya tidak mahu disebut kepada Malaysiakini.
Sumber mendakwa tuntutan tersebut mengecewakan Khairy dan menyatakan beliau tidak boleh membuat kenyataan itu tetapi membuat satu kompromi yang diumumkan dalam sidang media kelmarin.

KAH KAH KAH
woit
apa cerita ni
apa makna berita ini
menantu abah dah lama ilang
kes tok arab heboh
menantu abah tak cakap apa
kes duit masuk akaun najib
menantu aban tak cakap apa
kah kah kah
menantu abah main tengah jalan
tengok kereta laju
tengok kereta zahid
tengok kereta muhyiddin
kah kah kah
main tengah jalan
kiri kena langgar
kanan pun kena langgar
kah kah kah

PUTRAK

------------

BERSIH SATU DUNIA







MAKLUMAT


SATU DUNiA
















----------

JANGAN BERLAKU PERANG









JANGAN BERLAKU PERANG
Aku hanya harapkan janganlah berlaku perang lagi macam perang dunia ke dua dulu. Berjuta2 manusia mati sia2 kerana memuaskan nafsu yahudi dajjal. Mereka ni tak ada belas kasihan kerana semua manusia dianggap binatang saja.

 Dengar kata banyak bom nuklear kecik2 tapi sangat2 kuat dah siap sedia nak ditabur ke seluruh dunia sampai semua manusia mati. Hanya 500 juta sahaja manusia pilihannya mereka yang hidup. Dengar kata geng2 al mahdi pun hebat2 dan sakti belaka. Kalau betul hebat, pergi le curi bom2 tu, buang le satelit2 tu, keringkan telaga minyak tu, punggah le semua emas2 tu dan tsunamikan negara mereka tu. 

Biar satu bom pun tak ada. Biar putus telekomunikasi mereka. Biar satu jet pun tak boleh terbang. Biar dollar tak bernilai. Biar dia pula rasa tsunami. Barulah kita pakat2 asah golok dan parang. Kemudian kita berlawan cara anak jantan. Jangan ingat dunia ni untuk puak kau saja ye.. on SISTEM KAPITALIS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/26/15




-----------------

PERANG MAKIN MEREBAK







 | August 27, 2015
muhyiddin,pecat
Tindakan itu dibuat sebagai protes terhadap ketidakadilan yang dilakukan ke atas Muhyiddin yang semata-mata mahu menyelamatkan UMNO dan... More ››



KAH KAH KAH
woit
bangsa johor
banguan melawan

KAH KAH KAH

--------------

SIAPA? SIAPA?






SiAPA 

ORANG TUA

iTU?





----------------

TURUN SATU JUTA




SATU JUTA

34 JAM 

K.LUMPUR


MENUNGGU DAN MELIHAT







Bekas duta Amerika Syarikat John R Malott berkata dunia akan tahu wajah sebenar  Najib Razak selepas perhimpunan BERSIH 4 pada Sabtu ini.
Malott menjangkakan polis akan bertindak keras menangani protes yang diyakininya bakal dihadiri puluhan ribu orang.
“Sudah pasti Najib, individu yang berdiri dengan tebal muka di forum-forum antarabangsa dan mengistirahatkan dirinya reformis dan liberal, akan menghantar pasukan polis menyuraikan perhimpunan itu.
“Najib akan gunakan gas pemedih mata, air kimia dan cota polis untuk memastikan kelangsungan pemerintahannya.
Seluruh dunia akan memerhati – dan akhirnya akan sedar lelaki jenis apakah beliau ini.
“Ini benar-benar game over untuk Najib,” katanya.
BERSIH 4 akan berlangsung 34 jam bermula Sabtu ini di tiga kota besar, Kuala Lumpur, Kota Kinabalu dan Kuching.
Ia dilihat bakal memberi kesan besar kepada kewibawaan perdana menteri yang sedang berdepan isu derma RM2.6 bilion ke dalam akaunnya, kontroversi 1MDB dan kejatuhan teruk nilai ringgit.

KAH KAH KAH
i rest my case
my lord
should i add?
kah kah kah



-----------------

BIAR BETUL TOK ARAB INI







Mahathir cabar Zahid dedah siapa penderma Arab RM2.6 bilion

Mahathir Mohamad meneruskan kritikan lantangnya terhadap pentadbiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dengan kali ini menyerang timbalannya berhubung kenyataan mengenai penderma dari Timur Tengah yang didakwa memberi RM2.6 bilion kepada Najib.

Melalui laman blognya, bekas perdana menteri itu mencabar  Ahmad Zahid Hamidi mendedahkan siapa penderma itu memandangkan beliau sebelum ini mengakui bertemu dengan wakil "keluarga" dari Timur Tengah itu.

 "Timbalan perdana menteri yang baharu berkata, beliau sudah berjumpa dengan orang Arab yang memberi derma tersebut.

"Jadi biar beliau buktikan orang Arab ini ada duit yang banyak untuk diberi kepada Malaysia dan banyak negara lain.

"Negara mana. Dari mana sumber duit itu. Apakah perniagaan yang dilakukannya. Apakah nama bank yang digunakannya.

"Tunjukkan akaun dia dalam bank, cek yang dikeluarkannya, khususnya wang AS$700 juta itu. Bank penerima bank sepatutnya memegang cek tersebut," katanya dalam posting terbarunya hari ini.

 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/dr-mahathir-cabar-zahid-dedah-siapa-penderma-arab#sthash.xeoVKEwP.dpuf

KAH KAH KAH
 
kalau kita tahu nama tok arab
kalau kita tahu alamat tok arab
kalau kita tahu rumah tok arab
boleh kita tanya
dia ada adik perempuan tak?
nak masuk meminang
kah kah kah
 
BERiTA BAiK
 
 

----------

JANGAN CAKAP BENDA BODOH






JANGAN CAKAP BENDA BODOH
Sultan johor kata, jgn perbodoh rakyat. Nazir adik najib kata, org2 yg pegang kuasa jgn cakap benda2 bodoh. Najib abang nazir kata, 1:gst takkan bebankan rakyat, 2:tanpa umngok bangsa melayu jadi bangsat melayu, 3:boleh huraikan perihal 2.6billion tapi hanya pada ahli2 umngok shj -

dah berapa punye lama semua org termasuk org2 umngok sendiri dari muhyiddin&shafie ke mahathir ke kadir jasin ke 1org awek langkawi ke 200org perwakilan tampin ke ribuan ahli umngok kedah ke ribuan ahli umngok johor semua dok tanya terang2 apa cerita sebenar tapi baru sekarang dia hebohkan ke media yg dia BOLEH bagitau,

tapi tak jugak bagitau lagi tu! hahahaha serupa la macam nak saman wsj, dari 2bulan lepas hebohkan ke media nak saman tapi lepas tu hebohkan pulak baru hantar surat merisik try test tengok wsj sudi tak balas ucap I love u darling, kemudian hebohkan pulak tengah cari loyar lain jadi tuan penasihat, kemudian hebohkan lagi tengah cari lagi satu loyar lain jadi tuan penasihat kedua hahahaha on SULTAN NILAI RINGGIT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/26/15
 



----------

OH BANI MELAYU KU





APA AKAN 

JADi PADA 

BANi MELAYU

BiLA NAJi

DiUNDURKAN




BUAT PILIHAN





FACE BOOK


Mari kita lihat siapa yg undi B.. Kiranya negara dibawah pimpinan Dsai, sy percaya, ekonomi negara akan bangun semula. Negara kita juga akan gagah semula!!! Kami berdoa tiap saat. Tiap yang buruk ini penuh pengajaran buat kita dan harap ianya disusuli dengan rahmat Allah buat kita semua.




















---------------

PARTI KEBANGSATAN MELAYU BERSATU






PARTi 

KEBANGSATAN 

MELAYU

BERSATU

Melayu tidak bangsat tetapi pemimpin Umno, kata bekas setiausaha agung 

Istilah “bangsat” tidak seharusnya ditujukan kepada kaum Melayu sebaliknya kepada pemimpin yang menyebabkan Umno kalah pilihan raya dan hilang majoriti 2/3, kata  Sanusi Junid.
Bekas setiausaha agung Umno itu berkata, individu menyebabkan parti Melayu kalah perlu dikenal pasti kerana menjadi punca “bangsat”.
"Sekarang ancaman Melayu itu bangsat kalau Umno itu kalah. Jadi orang yang sebabkan Umno kalah ialah punca yang harus dicari sebagai penyebab kepada bangsat. 
"Saya rasa bukan Melayu yang bangsat, pemimpin yang menyebabkan Umno kalah itu pemimpin yang bangsat," katanya dalam sebuah klip video yang dimuat naik di laman sosial Youtube. – 26 Ogos, 2015.
 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/melayu-tidak-bangsat-tetapi-pemimpin-umno-kata-bekas-setiausaha-agung#sthash.bHP0LxQJ.dpuf

KAH KAH KAH
woit
apa sudah jadi
apa sudah timbul
bangsat sudah muncul
kah kah kah
lu mangsat ke
guee mangsat ke
kah kah kah
lua lua mangsat
kah kah kah

APO BANGSAT


----------------