.

Jumaat, 3 Ogos 2018

PENGARUH MAHATHIR





THE MAHATHIR

FACTOR





TAK NAK KOMEN







KAH KAH KAH

KAH KAH 

KAH



Laporan: Polis rampas 27 van Umno Johor


Pihak polis merampas 27 buah van Skuad Sayang Umno Johor semalam, menurut laporan media tempatan.

Van yang sering digunakan Wanita Umno bagi program masyarakat itu disita polis untuk membantu siasatan di bawah Akta Pencegahan Pengubahan Wang Haram dan Pencegahan Pembiayaan Keganasan (AMLA) 2001, kata laporan Malay Mail hari ini.

Laporan itu juga menyebut pihak polis bertindak atas perintah mahkamah dan van yang diedarkan ke 26 bahagian Umno, termasuk ke ibu pejabat parti negeri diserahkan kepada pihak berkuasa semalam.


TAK NAK

KOMEN PUN

KAH KAH KAH




----------------

JAGA HATI MAT PET







JANGAN KRITIK

MAT PET
sila buat analisa..berapa ramai yg ditangkap oleh polis sb mnegkritik nabi ops silap mengkritik sultan? di negeri mana?diselangor kah? dinegara johor kah atau dikahkahkah...anwar jd alat utk sultan mana? sultan ukraine kah atau sultan isketambola jalan dah... on 
CIUM TANGAN BAU TAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:22 PM








------------------

NAJIB ROSMAH PENCURI







NAJIB ROSMAH

SONGLAP DUIT
Tak payah la cerita kompleks mcm ni. Mana melayu nak faham. Cerita mudah najib rosmah songlap duit pun melayu tak boleh terima dan faham. Tak percaya tanya elle suriati kah kah kah on BANI MELAYU WAJIB BACA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/3/18





---------------

ADA HANTU






ADA HANTU
Apa pasai ramai sangat YB P.H yg mati nie...!jangan2 kena keronyuk dengan Hantu dan Jin belaan Blue Hippo...? Depaa kata dia ni suka main Bomoh...! tapi aku yakin... ajal mereka dah sampai... bukan kerana Hantu atau Jin. on 
 PELIK TETAPI BENAR
Publish | Delete | Spam
Whiteeagle Brando
on 8/3/18






----------------

TAIK IDUNG









TAIK IDUNG 

Nuar.. Jgn memain ngan teknologi... Mikropone besar taik idung pun ada der.. Ngaku dan lawan.. Habis cerita... . on 
KAH KAH KAH
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 8/3/18
.





----------------

JANGAN SEBAR FITNAH






JANGAN SEBAR

FITNAH


Tular audio: Saya tidak guna bahasa kesat, itu bukan suara saya, kata Anwar

Ketua Umum PKR,  Anwar Ibrahim meminta semua pihak tidak terpengaruh dengan penularan beberapa rakaman audio yang dikatakan suara beliau mengkritik timbalan presiden parti ..







KAH KAH KAH



KAH KAH KAH

The Malaysian Bar - Lingam: Looks like me, sounds like me

www.malaysianbar.org.my › News › Bar News/Berita Badan Peguam
Jan 21, 2008 - Lingam: Irrespective of what others said, it looks like me and sounds like ... today identified lawyer Datuk V.K. Lingam as the one featured in the ...

The Malaysian Bar - Lingam: I was 'bullshitting and bragging'

www.malaysianbar.org.my › News › Bar News/Berita Badan Peguam
Lawyer VK Lingam (at right in photo) today told the royal commission probing the scandalous judge-fixing video clip ... I said it looks like me, it sounds like me.

Lingam: Looks like me, sounds like me, but… – Malaysia Today

www.malaysia-today.net/2008/01/22/lingam-looks-like-me-sounds-like-me-but/
Jan 22, 2008 - (The Straits Times) – KUALA LUMPUR: LAWYER V.K. Lingam, the man ... 'It looks like me, and the voice sounds like me,' he replied over and ...

Q&A: 'It looks like me, it sounds like me' - Malaysiakini

https://www.malaysiakini.com/news/77266
Jan 21, 2008 - VK Lingam, the lawyer said to be at the centre of the grainy video clip on alleged judicial fixing, had declined to confirm or deny his involvement ...





------------------

USTAD BOMOH







DATO DOKTOR

HAJI USTAD 

BOMOH

Tu lah nak jadi sehat kita ada byk pakar obat Melayu.. tu obat 1oo1 mujarab campuran Korma.. hasbatulshauda.. entah apa2 lagi dgr ada 21 jenis ramuan.. semua penyakit boleh sembuh.. minum sekali 2 botol yg mati boleh idup. Payah2 carik je Dato Doktor Ustaz Haji SRP Fazilah ..dia ada jual air doa. Ini semua idea dari P.Ramlee lah. on PELIK TETAPI BENAR
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/2/18
Woi bodoh. Ni lah perjuangan sehingga ke titisan darah terakhir. Ni lah hidup mati tetap ingin berjuang. Mmg agak leceh. Tp raikan shj lah prk ini bagai hari raya. Baral ! Sambal ! on 
PELIK TETAPI BENAR
Nole
on 8/2/18







--------------------

OBSES DG KEBENARAN







OBSES 

DENGAN

KEBENARAN
Kelamaan tukartiub makin gila 
sebab terobses dgn 
kononnya bagus sangat. on 
PELIK TETAPI BENAR
Publish | Delete | Spam
Nick Adam
on 8/3/18







------------------

PENYAKIT GILA NAK JADI YB







PENYAKIT 

RAHSIAKAN

SAKIT KERANA

GILA 

NAK JADI 

WHY BI

Kelamaan tukartiub makin gila sebab terobses dgn kononnya bagus sangat. on 
PELIK TETAPI BENAR
Nick Adam
on 8/3/18
Tu lah nak jadi sehat kita ada byk pakar obat Melayu.. tu obat 1oo1 mujarab campuran Korma.. hasbatulshauda.. entah apa2 lagi dgr ada 21 jenis ramuan.. semua penyakit boleh sembuh.. minum sekali 2 botol yg mati boleh idup. Payah2 carik je Dato Doktor Ustaz Haji SRP Fazilah ..dia ada jual air doa. Ini semua idea dari P.Ramlee lah. on PELIK TETAPI BENAR
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/2/18
Woi bodoh. Ni lah perjuangan sehingga ke titisan darah terakhir. Ni lah hidup mati tetap ingin berjuang. Mmg agak leceh. Tp raikan shj lah prk ini bagai hari raya. Baral ! Sambal ! on
 PELIK TETAPI BENAR
Nole
on 8/2/18




----------------

OPSSS... BARUA






BARUA 

INGGERIS

OPSSS....INI

BUKAN TT YG

TULIS
Jadi baru sekarang wa faham.. bersekongkol dgn British baru diiktiraf sebagai Pejuang Tanah air. Baru wa faham ngapo Bagindo suko kawin dan ngentot awek British.. bukan sebab pantat awek British warna pink.. Bukan .. Bukan .. Bukan.. sebab kirana pejuangan untuk Tanah air.. pancot air dalam pantat pink merupakan satu perjuangang. TaT nak tanya entot dgn awek Ukraine kiro camno? on
 RAHIM TINJU
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/2/18




-----------------

JANGAN SOROK








ADA BARAH

SAKIT

 JANTUNG

JANGAN 

SOROIK

BERUBAT

 DILUAR

NEGARA

TT, aku nak masuk belajar kat uni dulu siap kena buat full medical checkup. nak masuk kerja pun sama jugak. bukan nak lawan ajal ketentuan ilahi, tapi perkara ni patut diamalkan oleh semua parti politik dan spr. 
spr kena tambah syarat; laporan kesihatan sebagai syarat utk jadi calon pru. kalau mati sebab kemalangan tu lain la ceritanya, ini mati sebab penyakit. apa2 pun aku ucapkan takziah pada keluarga dr.shaharuddin, dia mmg orang yg baik, semoga Allah tempatkan dia dikalangan org yg beriman. amiin. on
 PELIK TETAPI BENAR
Publish | Delete | Spam




------------------