.

Khamis, 2 Mac 2017

KENAPA TAK TAMBAH







KENAPA TAK TAMBAH
kenapa tak tambah ? semalam saya dah bank in RM50.00. Takkan Salah masuk akaun. on SILA HULURKAN DERMA
Publish | Delete | Spam
Sham J Johor
on 3/2/17

PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


 ADA

TAMBAH


100RM

KINI JADI

RM3,760


TERIMA 


KASEH






-------------

SEMUA NAIK HARGA






MENARIK

SEMUA NAIK

HARGA NAIK

'Bila satu naik semua benda nak naik...'

SHAH ALAM - "Bila satu benda naik sahaja...yang lain pun biasanya akan ikut naik," demikian pandangan Ketua Aktivis Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Nadzim Johan berhubung laporan kenaikan harga gula yang naik 11 sen semalam.

Ujarnya lagi, apa yang membimbangkan adalah barangan yang tiada kaitan dengan gula pun dijangka turut naik sehinggakan akan dikhuatiri membebankan pengguna.

KALAU SEMUA

NAIK  HARGA

INI BAHAYA

KUPANG NAIK

HARGA  KE?

SAJE TANYA 

MANA TAHU

KALAU KALAU

ADA JUAL 

KUPANG MURAH

SISA SISA

TOK ARAB SAUDI

KAH KAH KAH
AH KAH


-----------------

RAYAKAN PESTA BANGSAR








JEMPUTAN

SABTU INI

PESTA BANGSAR

FILEM & FORUM

FORUM

SIARAN

LANGSUNG OLEH

RADIO BANGSAR





--------------

DEBAT DU HUD DU HUD








DR. MAZA

PELAWA HADI

BERDEBAT

INI SATU

JEMPUTAN

SUCI MURNI

Akta 355: Asri cadang debat dengan Hadi

Selepas seorang anggota parlimen mempertikaikan pendirian Mufti Perlis berhubung cadangan pindaan Akta 355, Tuan Haji Mohd Asri Zainul Abidin berkata, beliau hanya akan berdebat mengenai hal itu dengan Presiden PAS, Tuan Haji Abdul Hadi Awang.

MUSTAHANG

HADI AWANG

AKANG

DATANG

BERDEBANG

DENGAN

MAZANG

KALAUNG

TANGKANG

IKANG

TANGKANG

SOTONG

ANYTIENG

HADI WANG

SETUJUANG

KANG KANG



-----------------

BAS MENYELAM MENCARI KD ALTANTUYA








KERAJAAN

GANU NI

KUAT ISLAM

ATAU 

KUAT SELAM

SAJE TANYA

MANA TAHU

SOTONG ADA

DI TERENGANU



Kemana hilang 2 buah bas amfibia Terengganu?

Kemanakah hilangnya dua buah bas amfibia berharga RM6 juta yang dibeli oleh kerajaan negeri Terengganu sejak tahun 2014 lagi kini menjadi isu di Terengganu.
Hari ini, tiga wakil rakyat Dr Syed Azman Syed Ahmad Nawawi (Adun Batu Burok), Azan Ismail (Adun Bandar) dan Datuk Raja Bahrin Shah (MP Kuala Terengganu) membuat laporan polis berkaitan dengannya.
Laporan polis itu dibuat di Balai Polis IPK Kuala Terengganu pagi ini.
Dalam laporan polis tiga wakil rakyat itu, mereka menuntut polis menyiasat di manakah kedua-dua buah bas yang ditempah oleh kerajaan negeri sejak 2014 itu berada sekarang.
Yang kedua, mereka meminta polis menyiasat berapakah jumlah sebenar harga bas itu.
Yang ketiga, mereka meminta polis menyiasat apakah ada unsur-unsur pecah amanah dalam pembelian itu.
Kerajaan negeri Terengganu di bawah pimpinan Tuan Haji Ahmad Said ketika itu membuat keputusan membeli dua buah bas amfibia dari Malta.
Bas yang mempunyai pelbagai fungsi itu, dikatakan akan memberikan manafaat kepada rakyat Terengganu.
Menurut laporan media juga, Tuan Haji Ahmad Said telah mengesahkan pembelian itu dengan membuat bayaran tempahan 50% dari harga bas itu iaitu 600,000 Euro setiap koc.
Bas itu dijangka akan tiba di Terengganu pada bulan Mei 2015, namun sehingga kini ia belum diketahui statusnya.
Menteri Besar Terengganu sekarang, Tuan Haji Ahamd Razif Abdul Rahman juga mengesahkan dalam satu kenyataan, bas itu akan beroperasi mulai 2015.

BAS INI ILANG

SEBAB IANYA

SEDANG

MENYELAM

MENCARI 

KAPAL SELAM

SCORPENE

KD ALTANTUYA



---------------------

USTAZ JUAL MINYAK UNTA







FACE BOOK


Kenapa berita ini di portal harakah tiba-tiba telah dighaibkan drpd pengetahuan rakyat ??!.. Jeng.. Jeng.. Jeng..

" ARTICLE NOT FOUND - 404 "











































-----------------------

KOMODIRI MINYAK BABI



KOMODITI MINYAK BABI
padan muka..salahkan diri sendiri je sudah..pasal apa percaya kpd ulama2 ni..pasal apa percaya kpd student2 middle east ni??jgn percaya walupun berjambang trim baik..jgn percaya kalo muka bersih..kalo berani, saman je ulama penipu tu..
tp jgn plak korang cair bila ulama kata adalah berdosa sekiranya mengviralkan atau mentularkan keburukan ulama atau sedara seislam..ulama akan jual sijil syurga dan negara..teknik ini adalah teknik yg diajar di negera2 timur tengah..
kalo lu org nak kaya cepat, lu org join komiditi lemak babi..duit untung lu org zakatkan..zakat mesti terimanya duit tu..utk makluman,kini pusat zakat akan telefon kalian utk bayar zakat.kalo lu org tak bayar pd tahun lepas, maka zakat akan ditunggakkan..ini bukan lawak, ni bukan cobaan..ini betul2..jamil khir dan isteri dah tak sabar2 nak honeymoon lagi ni... on TUAN HAJI MB KAKI TIPU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/1/17





---------------------

PROJEK AMAL ANAK MUDA




SILA BERI

SOKONGAN

KEPADA 

ANAK MUDA
 







----------------

KENAPA NILAI RINGGIT JATUH








APA PUNCA

NILAI RINGGIT

JATUH?

INI WAJIB 

DUHURAIKAN


Nilai ringgit susut antara punca harga gula naik

HARGA gula mulai naik sejak semalam iaitu daripada RM2.84 kepada RM2.95 sekilogram, naik sebanyak 11 sen!

Menurut laporan Oriental Daily, punca kenaikan ini adalah disebabkan peningkatan harga gula di pasaran antarabangsa, ditambah pula penyusutan nilai ringgit, sekali gus mendorong kos yang ditanggung kilang pengeluar gula tempatan turut meningkat.



NILAI RINGGIT

JATUH KERANA

NAJIB ROSMAH

DUNIA LUAR

PELABUR LUAR

PENIAGA LUAR

TIDAK YAKIN

DENGAN NAJIB

PERDANA 

MENTERI

SEORANG 

PENCURI

SELAGI NAJIB

TIDAK DIDAKWA

NILAI RINGGIT

AKAN TERUS

JATUH MELESET

KHALAS PERIOD
---------------

SILA TANYA DIRI SENDIRI




SILA TANYA
DIRI SENDIRI
KENAPA NILAI
RINGGIT TERUS
JATUH WALHAL
DUIT NEGARA
SINGAPURA
INDONESIA
SIAM LAOS
VIETNAM
TETAP KUKUH
BERBANDING 
DENGAN DOLAR

-----------------

GULA NAIK HARGA - BERITA JAHAT YANG BAIK






GULA 

NAIK HARGA

BERITA JAHAT

YANG BAIK

KAH KAH KAH

BAIK UNTUK

MENGHASUT

Harga gula naik 11 sen sekilogram - Malaysiakini

https://m.malaysiakini.com/news/374185
Translate this page
13 hours ago - Kenaikan tersebut disahkan oleh Persekutuan Persatuan Peniaga Barangan Runcit Malaysia.

Kenaikan Harga Gula Naik RM2.84 sen SEKILO Hari Ini! (Subsidi ...

www.beritasemasa.com.my/kenaikan-harga-gula-naik
Translate this page
Akhirnya kerisauan seorang menteri (KLIK SINI) terhadap lonjakan pesakit diabates di Malaysia bagi membolehkan kenaikan harga gula naik telah pun ...
KOMENTAR

akan keluar ucapan mungkee
- gula tidak baik untuk
  kesehatan
- gula bawa banyak penyakit
- gula punca kencing manis
- di malaysia gula masih 
  murah berbanding dengan
  negara jiran
- warga eropah menolak gula

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH






----------------------

BERPUSSY PINK




PUSSY PINK
bro..jangan buat lawak..kalo china dol dah membogelkan diri, lu tak sempat nak cuci itu cuci ini bro..bayangkan la china doll yg berkulit putih dgn lembut dgn hitam lebat tu..pasti tak tahan bro..tak caya? 
lu tanya najib, apa perasaan najib ketika melihat arwah altantuya itu membogelkan diri...tp china doll ni bukan taste tontowi..tontowi suka german blown hair bro..kulitnya berbintik2 sb makan babi pun tak kisah sb pussykomnya pink bro..
lagi tak bole tahan..tu pasal la haji tu beli audi..senang hajjah bole dtg sekelip mata memuaskan nafsu cinta berahi broo...duit banyak apa guna kalo tersiksa batin..err..porshce tu cuma bole naik 2 org je bro..takkan lu tak fikir apa2 yg songsang.. on HALALKAN DULU SEBELUM ENTOT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/1/17






-----------------

GIG - PESTA BANGHSAR






PESTA BANGSAR

SABTU MALAM

Gig Amal Dapur Jalanan Kuala Lumpur
Kutipan Derma Untuk Beli Van DJKL

BERSAMA 
 RAHMAT HARON 
NORMAN JELITA
 P-RM
PAYUNG TENANG

Tarikh : Sabtu, 4 Mac 2017
Masa : 8.00 malam
Tempat : KBU, Bangsar Utama, KL

Sumbangan boleh juga dibuat melalui : Akaun DJKL : SPKL Collective / 800 172 7849 (CIMB)

Facebook : Dapur Jalanan Kuala Lumpur
Twitter : @dapurjalanankl
IG : dapurjalanankl
www.dapurjalanankl.com




-----------------