Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 18 Oktober 2008

DR M WANTS UMNO POLLS BACK TO DECEMBER – Malaysian Insider

KUALA LUMPUR, Oct 18 — In yet another attempt to hasten Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi’s departure, Tun Dr Mahathir Mohamad today said the postponement of the Umno election to March next year will result in the party not having enough time to regain the people’s confidence.

“I agree with Tan Sri Muhyiddin (Yassin), there is no need for an additional three months, what can Abdullah do in three months? I don’t think he can do anything,” said Dr Mahathir.


kah kah kah…. woit munkee ni sapa…. dia ahli parti apa?..... kah kah kah…kan dulu dia dah keluar parti…. apa hal munkee ni….. nampaknya dia akan jadi perdan menteri sekali lagi…. kah kah kah…. abislaaaa duit rakyat….dulu kita ada satu firaun… ni dah ada dua…. kah kah kah..

kesian wak dolah…. dia kena hina…. mana gabem…. ni pemimpin melayu telah dan sedang di hina… tak kan tak marah…. kah kah kah



HENTIKAN ‘DRAMA’ TUBUH KERAJAAN BARU - melayau

KUALA TERENGGANU 17 Okt. - Pembangkang diminta menghentikan segera 'drama' pembentukan kerajaan baru sebaliknya memberi tumpuan menunaikan tanggungjawab yang diamanahkan oleh rakyat.

Ketua UMNO Bahagian Kuala Terengganu, Senator Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh berkata, rakyat sudah bosan mendengar dakwaan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hendak menubuhkan kerajaan baru yang tidak menjadi kenyataan sampai sekarang
.

kah kah kah…………. munkeee ngggooooooook ni dari mana?….. memang lah semua parti yang bukan dalam kerajaan nak buat kerajaaan….. apa bangang sangat ni….. tak caya tanya khir toyo…. dia nak tubuh kerajaan di selangor…. kah kah kah…. tanya anwar musa….. berapa lama dia buat drama nak tubuh kerajaan di kelantan….. kah kah kah……. munkee ni sekolah kat mana……SINTOK….. kah kah kah



'POLITIK WANG MAMPU JAHANAMKAN UMNO' -malayau

KUALA LUMPUR 17 Okt. - Gejala politik wang di dalam UMNO tidak boleh dibiarkan berleluasa kerana ia mampu menjahanamkan parti dan menyebabkan orang Melayu hilang kepercayaan terhadapnya.

Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Datuk Mustapa Mohamed berkata, berdasarkan pemerhatian, beliau mendapati terdapat peningkatan gejala itu di dalam parti tersebut.

kah kah kah….. teruskan lagi…teruskan lagi… kah kah kah… rakyat tidak ada bantahan apa-apa pun terus kan lagi…. kah kah kah… rakyat tak tahu pun hal ini…..kah kah kah… BERGUMBIRAAAA RAKYAT.



MESTI SANGGUP TERIMA KRITIKAN – DR.KAMARUDDIN - malayau

SEREMBAN 17 Okt. - Pembangunan belia perlu dikawal selia dengan teliti bagi memastikan mereka tidak terkeluar daripada landasan budaya negara ini yang mengutamakan muafakat.

Pengerusi Eksekutif dan Ketua Konsultan Prished Consultants International (PCI), Kolonel Profesor Datuk Dr. Kamarudin Kachar berkata, belia tidak boleh dibiarkan melakukan aktiviti mengikut kehendak sendiri demi kepentingan masyarakat dalam jangka panjang.


kah kah kah…. dah lah kolonel… profesor pulak…. ada pulak datuk… ada pulak… doktor…..kah kah kah….. sakit … betul betul sakit…. kah kah kah…. jean paul satre tu ada dapat datuk tak….ada dia dapat professor tak? cam mana orang beli buku dia…..al-kindi tu ada dia dapat datuk ke.... ni hairan ni… kah kah kah…. kalau sintok sintoklaaa juga bubuhlaaaa bermacam title buat abis muka surat khabar saja….kalau kang kong tu kang konglaaaaa….. tak leh gi mana….. sakit sakit jiwa munkee ni…. kah kah kah



KHIR DAKWA DIPERMAINKAN DUA BAHAGIAN PEMUDA - melayau

SHAH ALAM 17 Okt. - Calon Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Datuk Dr. Mohamad Khir Toyo mendakwa dipermainkan oleh dua bahagian pergerakan tersebut ketika proses mencalonkan pemimpin untuk bertanding jawatan itu.

Menurut bekas Menteri Besar Selangor itu, dua bahagian terbabit ialah Gelang Patah di Johor yang mengadakan persidangan Ahad lepas dan Padang Terap di Kedah yang berlangsung malam ini.

"Adakah patut mereka menjalankan pengiraan dengan hanya mengangkat tangan sedangkan jumlah perwakilan tidak dikira terlebih dahulu bagi memastikan jumlah yang diterima oleh calon-calon sama dengan jumlah perwakilan.

"Sedangkan berdasarkan wakil saya di kedua-dua bahagian itu, jumlah yang diterima oleh saya lebih tinggi daripada calon lain, sebaliknya nama saya tidak diumumka

kah kah kah….. kesian munkee ni…. kesian dengar cerita dia…. bercucur dan berderai-derai air mata ku…… kah kah kah