.

Ahad, 12 Februari 2017

KAMI PUN NAK TAHU






TUAN HAJI

KAMI PUN 

NAK TAHU

KE MANA

ILANG DUIT 

FGV INI

Jadi RM4.3 bilion ini mana pergi? tanya Shahrir

JOHOR BAHRU - Penahanan bekas Pengarah Besar Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (Felda) oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) pada bulan lalu, merupakan kemuncak kepada tindakan dalaman diambil lembaga tersebut.

Pengerusi Felda, Tuan Haji Shahrir Abdul Samad berkata, laporan Ketua Audit Negara selain maklumat hasil siasatan dalaman Felda, memudahkan untuk pihak SPRM mengambil tindakan ke atas individu terbabit


SUDAH CEK

KE AKAUN

MAT MONGOL 

SAJA TANYA

MANA TAHU

TERSALAH

MASUK AKAUN

KAH KAH KAH




-----------------

HADI MULA MEMBELIT





SOTONG HADI
Tapi diselangor boleh kerjadama dengan pkr walaupun pkr ada hubungan dengan dap dan amanah..belit punyer olamak.. on SOTONG TELAH BERSABDA
Anonymous
at 6:23 PM

HADI MEMBELIT
Kalau ular kuat belit .. keling mamak lagi kuat belit. Ulamak adalah anak hasil kongkek antara ular dengan mamak. Bayangkan dua kuasa putar alam ini bergabung. Tu lah kalau kita tengok bajet surau dan masjid .. tiap bulan lebih separuh bajet nyusur masuk poket ulamak. 

Ulamak idup mewah .. tak caya tengok la badan mereka .. perut Budha pon kalah. Kebelakangan ini ulamak dan ustas kerap masuk hospital sebab penyakit terlebih mentedarah. Heran jugak ngapa mereka tak balun makanan dan air doa yg katanya boleh sembuh memacam penyakit. Tipu..tipu..tipu on ULAMA SUKA MENIPU
panglimo potaseh
on 2/12/17




------------

BANGGA DENGAN PARTNER




SEMUA JENIS PASANGAN 
DITERIMA
UNTUK KELUAR
DARI SENARAI GAGALIS
Hafizol Hakami 

Alhamdulillah terlepas dari senarai gagalis ! *Sujud Syukur




---------------

SOTONG TELAH BERSABDA





SOTONG TELAH

BERSABDA

APAKAH MASIH

KABUR LAGI?

TAK JELAS?

KELIRU?

SAJE TANYA

KERANA MAKIN

RAMAI YANG 

MAKIN BEBAL

Kata dua Dr M: PAS tak perlu sebulan, kata Hadi

PAS membayangkan akan bergerak sendirian dalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) apabila menegaskan bahawa parti itu tidak perlu menunggu tempoh sebulan seperti ditawarkan oleh Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) untuk menyertai Pakatan Harapan (HARAPAN).
Tuan Haji Abdul Hadi Awang berkata dasar PAS sangat jelas iaitu parti Islam itu tidak akan bekerjasama dengan parti yang mempunyai hubungan dengan DAP dan Parti Amanah Negara (AMANAH).
“Tak perlu tunggu sebulan dengan BERSATU. Kita sudah ada dasar. Dasar (kita) tidak kerjasama dengan parti yang ada hubungan dengan DAP dan AMANAH.
“Kita sudah buat keputusan, semua parti ada hubungan dengan DAP dan AMANAH, kita tak ada hubungan dengan mereka.
“Tak perlu tunggu (BERSATU). Bila dia dah ada hubungan dengan DAP dan AMANAH, habislah,” katanya.
Hadi berkata demikian mengulas kenyataan Pengerusi BERSATU Mahathir Mohamad yang memberi tempoh sebulan dari hari ini kepada pemimpin PAS untuk memutuskan sama ada mahu menyertai Pakatan Harapan ataupun tidak
Hadi turut menolak untuk berjumpa dengan Mahathir untuk berbincang mengenai perkara itu memandangkan BERSATU mempunyai hubungan dengan DAP dan AMANAH.
PARTI ISLAM

JELAS TELAH

JADI PARTI

MUSUH



--------------

NAK MAMPUS - MAMPUSLAH....





BERITA

KURANG BAIK

BERITA BAHAYA



Nak mampus, mampuslah Umno - Zam

Bekas menteri Umno, Zainuddin Maidin mendakwa sentimen anti Najib dan Rosmah  sedang berada di kemuncaknya di seluruh negara pada masa ini.
Beliau yang juga bekas ketua pengarang Kumpulan Utusan berkata, sentimen sedemikian dapat dirasakan di banyak tempat termasuk pejabat kerajaan, surau atau masjid apatah lagi di kedai-kedai mamak.
"Pengalaman memberitahu saya sekalipun kebangkitan anti (Tun Dr) Mahathir (Mohamad) hangat memuncak ketika rakyat menyokong reformasi (Datuk Seri) Anwar Ibrahim tetapi orang ramai tidak bersuara secara terbuka seperti sekarang yang merangkumi semua peringkat rakyat.
"Saya tidak perlu menambah cerita tentang sentimen anti Najib dan Rosmah yang panas memuncak di seluruh negara sekarang yang dapat kita ciumi, dengar dan lihat di mana juga kita pergi; di pejabat kerajaan, di surau atau masjid apatah lagi di kedai-kedai mamak.
"Jika sekiranya maklumbalas ini tidak mahu diterima oleh orang Umno, BN dan juga pihak perisikan maka konklusi saya ialah 'nak mampus, mampuslah Umno'.

WOIT JANGAN

MAMPUS

SABAR DULU

TANGKAP NAJIB

DAN ROSMAH

LEPAS ITU

NAK MAMPUS

MAMPUSSSLAAA

KAH KAH KAH






----------------

LIHAT KEMBALI SENARAI GAGALIS






DARI ARKIB





SENARAI

 GAGALIS


2015

adalah 
dimashurkan
ke saentero dunia
ke  empat penjuru alam
bahawa
tim tukar tiub
bekerjasama
dengan 
beberapa badan ngo
beberapa badan perisek
 telah menyelidik
data data gagalis
dengan rapi sekali

kami juga menerima
surat - sms - twitter
kami juga
 menerima rasuah
kami juga 
menerima amaran
agar nama mereka
tidak disenaraikan

kami juga menerima
bahan bukti 
yang direka
yang ditampal
yang ditindeh muat

segala halangan
segala rintangan
kami lalui
rasuah ditolak
ancaman 
tidak digentari

semua ini kami lakukan
demi kebaikan umat
demi kesempurnan 
hari gagalis sedunia

 


TAHUN INI DIMULAKAN
dengan cinta gagalis 
dua benua


 GAGALIS POLITIKUS





SELAMAT DATANG
GAGALIS 


GAGALIS 
KING KONG


GAGALIS 
SEPANJANG ZAMAN


GAGALIS NGO


GAGALIS  SEBARIS


GAGALIS  SEGUMPAL


TIGA GAGALIS SAHEH


 GAGALIS 
TAK ADA PEMINTA


SIAPA GAGALIS INI?


GAGALIS MENYAMAR
CUBA MERASUAH
 

EMPAT GAGALIS 
TERSENARAI


GAGALIS  BINTULU


GAGALIS BANGI


GAGALIS PAGAR


GAGALIS
 BUKTI DISANGSIKAN 


CLOSE UP MUKA
GAGALIS


BAKAL GAGALIS
KING KONG


GAGALIS 
SELALU KENA TOLAK


GAGALIS
BERLAGAK INTELEK



MASIH GAGALIS
BUKTI GAMBAR
DITEMPEL 
BUKAN ORI


SATU LAGI
KES PERCUBAAN
MENIPU BAHAN BUKTI


GAGALIS JUJUR
'aku dah ada kucing
nak buat apa awek..'



GAGALIS COOL
TAPI  GAGAL
 

DUA 
GAGALIS PEGUAM


DUA GAGALIS
BANDUAN


GAGALIS
JUAL KATA



GAGALIS KATON


GAGALIS MENYAMAR


GAGALIS  NYONYA


GAGALIS BELOT


GAGALIS TERSINGKIR


GAGALIS
MUKA JERAWAT


GAGALIS
KURANG MAKAN


GAGALIS
JUAL BADAN


GAGALIS
FETISH KASUT


GAGALIS KENA
BUANG SEKOLAH


GAGALIS JAGAT


GAGALIS
SUHAIMI SULAIMAN


GAGALIS  SUBUH



KING KONG GAGALIS


TEKA
YANG MANA SATU
 GAGALIS


GAGALIS BASIKAL


BAKAL GAGALIS  
TEGAR



GAGALIS  GAGAL


GAGALIS  POLITIK


AMOI GAGALIS


TETAP GAGALIS


MINAH GAGALIS
KOSONG TIGA

SILA TEKA
MANA 

YANG GAGALIS


TERUS GAGALIS



 GAGALIS BARU


GAGALIS  
MENUNGGU





MAMANG MUKA
GAGALIS 


SATU LAGI 
GAGALIS   TEGAR


KEPADA YANG TERSENARAI
berbangga lah
kerana cinta yang agong
adalah cinta yang gagal





----------------------