Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 29 Jun 2013

KENAPA JAWI DAN JAIS TAK PERNAH PECAH PINTU HOTEL HILTON





  • Majlis fatwa pula perlu haramkan shisha
  • ULASAN Selaras tindakan kerajaan Perlis, Majlis Fatwa Kebangsaan digesa mengeluarkan fatwa yang mengharamkan penggunaan shisha sepertimana juga fatwa yang mengharamkan rokok.

ULASAN Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) menyambut baik langkah yang diambil oleh Jawatankuasa Fatwa Negeri Perlis yang mengharamkan kegiatan menghisap dan menjual shisha di negeri itu kerana ia mendatangkan kemudaratan yang lebih teruk berbanding merokok.

CAP sejak beberapa tahun yang lalu telah menggesa pihak berkuasa yang berkenaan agar mengharamkan kegiatan menghisap dan menjual shisha kerana ia ternyata boleh memudaratkan kesihatan penggunanya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... HUJAH HARAM KAN  SHISHA KERANA ROSAL KESEHATAN.... kah kah kah..

kah kah kah...HUJAH INI MASUK AKAL... PATUT DI TERIMA... kah kah kah...

kah kah kah...TAPI BAGAIMANA DENGAN MEK DOGAL?.... kahj kah kah...

kah kah kah..BAGAIMANA DENGAN KENTUKI FRIED FAK?.... kah kah kahj./.

kah kah kah...JUGA MEROSAKKAN KESEHATAN.... kah kah kah..

woit... TAKUT NAK BERI FATWA KE?.... kah kah kah..

kah kah kah... APA PUNYA AGAMA... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU MILIK KAPITALIS AMERIKA TAK BERANI HARAMKAN... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU  MILIK KAPITALIS KECIL CEPAT KELUAR  FATWA.... kah kah kah


NOTA
ini samalah
macam jais selalu pecah pintu 
hotel murah
tapi tak pernah pecah pintu hotel hilton
kah kah kah

-------

ANAK MUDA TERUS BURU SPR



BURU SPR
SAMPAI TERSUNGKUR

SPR Terus Perbodoh Rakyat: 
Tiada Logik Dakwat Kekal Untuk PRK

Cukup-cukuplah dengan penipuan demi penipuan yang dilakukan SPR untuk menutup kegagalan sistem dakwat kekal, rakyat terus diperbodohkan lagi dengan cadangan penggunaan dakwat kekal dalam pilihanraya kecil N1 Kuala Besut.

Apakah SPR tidak memahami hukum logik sistem penggunaan dakwat kekal sebelum melontarkan cadangan yang kononnya bertujuan meredakan kemarahan rakyat?

Logiknya penggunaan sistem dakwat kekal ialah untuk memastikan setiap pengundi dicalit dakwat tersebut sebagai tanda sudah mengundi, dan ia melibatkan semua pengundi pada pilihanraya umum. Dakwat seharusnya kekal selama 7 hari memandangkan hampir 300 ribu pengundi awal dan pengundi pos membuang undi mereka 5 hari sebelum hari mengundi. Maka jika sistem ini berjalan baik, mereka yang sudah mengundi samada pengundi awal atau pengundi biasa, tidak boleh mengundi kali kedua kerana dakwat masih dijari. Ini konsepnya.

Tetapi apa yang berlaku pada 5 Mei lalu ialah ratusan ribu pengundi awal telah terdedah untuk mengundi lebih dari sekali malah pengundi yang membuang undi 5 Mei juga boleh berbuat demikian kerana didapati dakwat kekal itu sebenarnya pewarna tiruan sahaja, tidak mampu kekal walau 5 minit merujuk kepada banyak kes dan laporan polis. Integriti pilihanraya hancur dan undang-undang PRU-13 dicemari dengan teruk sekali.

Kini setelah SPR hilang sepenuhnya kepercayaan rakyat dan didesak oleh majoriti rakyat supaya berundur, SPR yang sama telah cuba untuk perbodoh rakyat dengan cadangan sistem dakwat kekal di PRK K.Besut. Mana mungkin sebuah pilihanraya kecil mengamalkan sistem dakwat kekal melainkan pengundi di seluruh negara selain pengundi DUN K.Besut ditandakan dakwat kekal terlebih dahulu sehari sebelum hari pengundian N1 K.Besut.

Dengan kata lain, menandakan dakwat kekal kepada hanya sekelompok pengundi di K.Besut sedangkan berbelas juta pengundi tempat lain bebas untuk masuk dan menyamar sebagai pengundi. Dakwat kekal untuk pilihan raya kecil adalah sangat tidak relevan. 

Justeru itu, SAMM melihat cubaan Timbalan Pengerusi SPR membuktikan dakwat yang bakal digunakan di PRK K.Besut lebih kekal dari 5 Mei adalah berniat jahat untuk menutup isu sebenar. Rakyat kini tidak mahu lagi dakwat kekal, rakyat mahu dakwat kekal pada 5 Mei dan kegagalan berbuat demikian sepatutnya kamu dan semua koncu kamu meletakkan jawatan.

Cubaan yang baik dari SPR, namun rakyat semakin bijak dan semakin kental untuk terus melawan! Biarpun ada ahli parlimen Pakatan Rakyat yang menerima keputusan pilihanraya sepertimana ahli parlimen Barisan Nasional, namun rakyat tetap menolak keputusan yang penuh penipuan, menggelapkan demokrasi yang juga merampas kemanangan rakyat.

Anak muda akan lawan sampai menang! Rakyat bersatu tidak akan dikalahkan!

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda 
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

--------

RAKYAT MENUNGGU ANAK LELAKI KUTTY DI DAKWA




ANAK LELAKI
ISKANDAR KUTTY 
DI MALAYSIA

KOMENTAR TUKAR TIUB
anak lelaki iskandar kutty ini
bukan sahaja wajib berhenti
malah wajib di heret ke mahkamah

Kenapa Mahathir masih 

jadi penasihat Petronas?

Hazayani Zakaria28 Jun 2013
KUALA LUMPUR:Raja Kamarul Bahrin berkata, merujuk Akta Kemajuan Petronas 1974 (PDA), individu yang bukan lagi berkait dengan kerajaan tidak boleh memegang jawatan sebagai penasihat badan itu.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... KENAPA? ... kah kah kah..

kah kah kah....TAK KAN TAK TAHU.... kah kah kah..

kah kah kah.. SUPAYA CUCU LELAKI ISKANDAR KUTTY DAPAT KONTREK DARI PETRONAS.... kah kah kah..
LELAKI  BERNAMA
 HUSNI MUBARAK
DI MESIR

----------

TEKNIK SIASATAN SPRM TAK BERUBAH



PERSOALAN HAKIKI
MACAM MANA SELUAR BOLEH KOYAK
'Siasat Taib lama kerana banyak dokumen, saksi'
  • dikemaskini Sehingga kini, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) meneliti 400 fail dan kenyataan dirakamkan daripada lebih 20 individu yang dipercayai berkaitan kes itu. 

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MASA SIASAT TEOH BENG HOCK CEPAT BUAT KERJA.... kah kah kah..

kah kah kah...MASA SIASAT SARBANI PUN CEPAT.... kah kah kah..

kah kah kah...DUA DUA SIASAT SAMPAI MATI..... kah kah kah....

woit.... APAKAH KALI INI TEKNIK YANG SAMA.... kah kah kah..

kah kah kah....KALAU TEOH  DAN SABINI  SIASAT SAMPAI MATI.... kah kah kah..

kah kah kah... TAIB MAHMUD... TUNGGU SAMPAI MATI.... kah kah kah

SIASAT SAMPAI MATI
--------

HASUTAN DITERUSKAN


PENGUMUMAN

kitab tipu pilihan raya - turun jalan raya
boleh di dapati
di KOTA KINABALU BOOK FAIR
yang bermula hari ini 

LEJEN PRESS
yang membawa kitab ini
boleh ditemui di  NORTH ATRIUM 1
borneo kk bookfair

MENGHASUT
DI KOTA KINA BALI

 MEMBACA
LEBIH BAIK  DAN TAK MEMBACA


--------

SIAPA DIA MAMAT YANG COOL ITU?





COOL DUDE
MAMAT COOL DATARAN  MERBOK
apa yang paling cool? dalam banyak2 himpunan blackout aku gi, kat padang merbok aku sudah nampak 1 mamat rambut panjang pakai skaf hitam tutup muka, pakai suar G.I paras lutut ngan pkai kasut vans oldskool, jalan sorang2 dia je.

kenapa aku cakap dia cool? 

sebab dia satu2nya yang aku pernah nampak pakai tshirt gambar 'tukar tiub penghasut rakyat'! 1 gerai pon takde jual tu baju. mana nak beli baju tu, woii?? aku nk tnya mamat tu aku segan sebab aku tak cukup cool. kahkahkah on BERDEMO PUN MESTI ADA STYLE
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 6/28/13
COOL DUDE

---------

APA TINDAKAN SELANJUTNYA






KOMENTAR TUKAR TIUB

kempen menuntut spr letak jawatan
wajib diteruskan
tidak ada jalan lain
kerana  badan ini adalah sebuah
lembaga yang menjalankan penipuan
dalam pru 13

orang ramai tak yakin
orang ramai tahu mereka di tipu

persoalannya apa yang selanjutnya
wajib dilakukan 

WAJIB TERUS DI BURU

SPR umpama pelawak, letak jawatan sebelum PRK Kuala Besut, kata Anwar

Anggota Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) digesa meletak jawatan sebelum pilihan raya kecil Parlimen Kuala Besut kerana pengendali pilihan raya itu jelas Ketua Pembangkang  Anwar Ibrahim telah gagal memastikan Pilihan Raya 2013 berjalan dengan bebas dan adil.
Menurut Anwar, anggota SPR sedia ada juga tidak lagi perlu diberi tanggungjawab

WAJIB TERUS DIBURU

----------