.

Khamis, 16 Februari 2017

HABIS SEMUA RANAP








F.B


FAKTA: Pengkhianat melayu wajib perlu dihukum berat..

Pengkhianat melayu punya angkara, cina-DAP yang disalahkannya







































-----------------

MAIN GOLF PAKAI DUIT ANAK YATIM







MAIN GOLF  INTERNATIONAL
GUNA DUIT ANAK YATIM 
Menteri agama Datuk Seri Jamil Khir Baharom, Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (Yapeim) dan enam pihak lagi disaman Yayasan Pembangunan Anak Yatim/Miskin (PEMANGKIN). 

Pengasas Mohd Yusoff A Bakar dan Ahmad Fazli Hashim memfailkan saman RM20 juta itu atas dakwaan salah laku dan usaha menuntup yayasan itu. Pihak plaintif mendakwa Yapeim menggunakan dana PEMANGKIN untuk menaja program Jamil ke Eropah, Amerika Syarikat dan program-program Yapeim di Ausralia. 

Defendan-defendan lain dinamakan adalah anggota lembaga pemegang amanah PEMANGKIN Shahlan Ismail, Mohd Yusof Abd Rahman, Mokhtar Abd Razak, ketua pengarah Yapeim yang juga ketua pegawai eksekutif Abibullah Samsudin, pengarah undang-undang Yapeim Sharina Ramli dan bekas setiausaha syarikat itu Normala Embi. 

Plaintif-plaintif mendakwa Yapein dan defendan-defendan itu bertindak bersama untuk menjadikan PEMANGKIN tidak aktif, digulung secara rahsia tanpa memaklumkan atau dibincangkan dengan pengasas-pengasasnya. Mereka juga on BUKA BISNESS BARU
Publish | Delete | Spam
Sham J Johor
at 4:27 PM



----------

BAIK PUNYA BISNES




JUAL KOTAK HITAM
Ini ada satu bisnis baek punye .. apa kata kita buat kotak hitam sebesar gajah .. boleh dibawa kulu-kilir .. sampai mana-mana kampung ayau pokan, pacak je .. 

bagi depa tawaf sambil di iring dengan keset doa .. alah ambik lah rm1500 seekor .. save apa banding pergi umrah yang cecah rm6000 saekor. on PERNIAGAAN BUMIPUTERA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 2/16/17




----------------

SILA PILIH PAKEJ TERBAIK



PAKEJ MANA YANG TERBAIK

nak tanya.....kalu rompak billion2....pakej mana yg sesuai utk hapus dosa serta merta eeerkk...nak tanya....kalu terlajak makan dedak...pakej mana pulak yg sesuai...dan satu lagi ....kalu tak turun padan merbok sabtu ni.....nak kena pakai pakej mana pulak.....huissh susah jugak nak pilih pakej ni......tak tahu pulak sekarang nak doa kena bayar??? on PERNIAGAAN BUMIPUTERA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/16/17





------------------

PUNAI KECIK




PUNAI KECIK

Punai kecik bukan punca gagalis. Gagalis terjadi bila diaorang tidak tahu nengeksploitasi punai masing2.kalu bijak eksploit punai, pm pun boleh kita tawan on ABANG GITAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/15/17




---------------

RAMAI KENA TANGKAP - SANDIWARA NAMANYA







PELIK TAPI

BENAR

SANDIWARA

NAMANYA

 | February 15, 2017\







Reman ke atas seorang kontraktor berumur 41 tahun yang turut ditahan kerana dipercayai menerima kontrak daripada pengarah terbabit... 


RAMAI KENA

TANGKAP

LEPAS TU 

SENYAP BIN

SUNYI BINTI

HILANG

APA JADI 

KES JUTA JUTA

DI SABAH?

SAJE TANYA

TAKUT DAH

TENGGELAM

DALAM AIR


------------------

HADI KELUAR PUNAT BARU





RASUAH OK MABUK TAK OK
Dosa bohong ado Porsche Cayman dan kereta mewah lain daripada sumber meragukan atau rasuah dedak adalah dikiro lobih kocik berbanding mabuk dan LGBT kata Hadi Awang. Ini doso bosa mintak ampon totap dio suruh masok Nerako. on HEBAT PARTI ISLAM INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/16/17


KERJA BARU - BOHONG TIPU
Mursyidul Am buat kerja baru. Jadi penipu dan pembohong. Nama pemilik Proton Saga ke Porsche tu??!? Partai Islam punya pembelit mengalahkan ular sawa. Memalukan Agama dan Bangsa. on SIAPA PUNYA KERETA
Anonymous
on 2/16/17






---------------

BUKA BISNESS BARU







BETUL KE

BERITA INI?

Ambil upah baca doa satu eksploitasi agama

KOTA BHARU – Perkhidmatan Valet Doa atau mengambil upah membaca doa di Masjidil Haram yang diuruskan oleh sebuah syarikat perniagaan dalam media sosial disifatkan sebagai mengeksploitasi ajaran agama.

Mufti Kelantan, Tuan Haji Mohamad Shukri Mohamad berkata,ini kerana promosi menggunakan doa-doa dengan mengenakan bayaran adalah satu tindakan yang tidak wajar.

WOIT TOK AJI

APA BEZANYA

DENGAN 

UPAH HAJI

DENGAN

AYAM TERAPI

SAJE TANYA

KERANA NAK

BUKA BISNES

BOOKING

BIDADADRI



----------------

MURAH MURAH MURAH





SILA DAFTAR

 Facebook menggunakan nama 'Valet Doa' diwujudkan bagi memperkenalkan perkhidmatan kiriman doa untuk dibacakan di Makkah.
Ia menjadi tular dan mendapat kecaman netizen berikutan pemilik akaun Facebook menyediakan perkhidmatan dengan tawaran harga antara RM250 sehingga RM5,000 kepada orang ramai melalui pakej tertentu seperti VVIP serta pakej King Salman.





-----------------

MEK INGIN MEMBANTU





BANTUAN SAMPAI
Datuk Husam ni orang kampong ambo. Ambo boleh tolong bagi surat saman kalau PAS tak jumpa cari alamat. 

Royak ko ambo nok ambik kat mano surat saman tu. Kah Kah Kah... on BILA PARTI PAS NAK SAMAN HUSAM
Publish | Delete | Spam
Mek
on 2/16/17




-------------------

KENAPA PERLU DIBATAL?





BATALKAN

KENAPA?

WHY WHY?

UPAH AJI ADA

NAPA TAK LEH

UPAH DOA


'Batalkan Valet Doa'

Kuala Lumpur: “Batalkan Valet Doa.” Demikian saranan Mufti Wilayah Persekutuan, Tuan Haji Zulkifli Mohamad al-Bakri mengenai perkhidmatan kiriman doa di Masjidil Haram Makkah yang tular di Facebook (FB).
"Kami sarankan anjuran dan perniagaan seperti ini hendaklah DIBATALKAN agar Islam dilihat sebagai agama yang benar-benar mengikut neraca syariatnya dan terhindar daripada fitnah dan eksploitasi ibadah.
"Semoga Allah SWT mengampunkan dosa kita semua dan menjadikan kita golongan yang benar-benar mengikut syariat-Nya, Amin," katanya dalam satu kenyataan.



INI  SATU 

PERNIAGAAN

BUMI YANG

EKSKLUSIF

CINA  & INDIA

MUSTAHIL

MASUK SAMA

MONOPOLI BUMI

JANGAN KACAU

PERIOK KUALI

CHICKEN CHOP

DAPUR KAMI




------------------

PERNIAGAAN BUMIPUTERA






!
SOKONG!

SATU LAGI

CABANG 

PERNIAGAAN

JUAL AGAMA


'Saya tetap teruskan 

Valet Doa walau 

dikecam'
Shah Alam: Pengasas Valet Doa, Hasrin Harin, 40, tetap akan menjalankan perkhidmatan itu meskipun dikecam orang ramai.

Menurutnya, perkhidmatan membacakan doa di hadapan Kaabah diperkenalkannya itu bertujuan memudahkan individu mempunyai masalah tidak dapat pergi menunaikan umrah dalam masa terdekat.

"Ini termasuk individu yang tidak berkemampuan untuk pergi kerana halangan seperti sakit atau terbabit dalam kemalangan. Saya yakin perkhidmatan dengan dijalankan ini, saya bukan membawa orang ramai melakukan maksiat," katanya ketika ditemui di Shah Alam, hari ini.


DICADANGKAN

AGAR DIBUKA

SYARIKAT

GANTI MASUK

NERAKA 

BERSAMA 

DENGAN PAKEJ

KATALOG

BOOKING

BIDADARI

PASTI MELETUP

PERNIAGAAN NI
-------------

JUAL AGAMA BELI KERETA




CARI HADIS
Jgn gusar, puak2 tu esok lusa akan cari hadis yg berkaitan nabi muhammad saw sukakan kuda yg paling baik, kuat dan pantas. Maka sesuai la dgn puak agama yg guna kereta brand terbaik, kuat dan pantas untuk halalkan pembelian porsche tu. Selepas tu maka amat lega pengikut mursyidul am parti islam sebab mursyidul mengikut jejak langkah nabi menggunakan kenderaan terbaik. Khalas. on HEBAT PARTI ISLAM INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/16/17

KETE PROTONG
Ala tt nko percaye ke....itu bukan porche, cuma protong sage je....cuba tengok baik2! on HEBAT PARTI ISLAM INI
Boley Jalan
on 2/15/17

MASUK KAMPONG
Tuh PORSCHE tak boleh jalan kampong takut banjir habis lah PORSCHE nih kena duduk tempat bagus ada kelas.... Pandai pandai dah anak Melayu zaman sekarang Bagus lah Bebende KARUNG dan GADAI nih boleh di kira macam KONTOL dan TUNGGAO lah.... Syok kalau kentut wangi perut kenyang..... on JANGAN SEBAR FITNAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/15/17

---------------

LAGI SANDIWARA







KALAU INI

BUKAN TEATER

IANYA PASTI

SANDIWARA

HENTIKAN

SANDIWARA

RAKYAT MUAK




SPRM cekup pengurus besar agensi kerajaan

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini menahan seorang pengurus besar sebuah agensi kerajaan berusia 62 tahun bersama isterinya, 38.
Lelaki itu dipercayai menyalahgunakan kedudukannya untuk memberikan lebih 50 projek bernilai hampir RM1 juta kepada dua syarikat milik isterinya

WOIT

50 PROJEK

NILAI SATU 

JUTA SAJE

INI PROJEK

BUAT KUEH

BANDINGKAN

NAJIB REMBAT

BERAPA BILION

PASAL APA

TAK TANGKAP





--------------------