Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 Mei 2010

CERITA RAJA GOPAL LAGI




FAKHRY DI TANGKAP ,TENGKU ANIS DIAWASI
-mkini

Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry Petra ditahan oleh sepasukan anggota dan pegawai polis dipercayai dari Unit Tindakan Khas (UTK) yang memakai topeng di luar Istana Mahkota, Kubang Kerian, Kota Bharu, malam semalam

Menurut Kosmo, Tengku Fakhry (kanan) ditahan bersama dua orang doktor dan beberapa orang pengawal peribadi Sultan Kelantan, Tuanku Ismail Petra.

Akhbar tabloid itu yang memetik sumber istana memberitahu, putera Sultan Kelantan itu ditahan ketika beliau bersama dua orang doktor dan sekumpulan pengawal peribadi sultan menaiki beberapa buah kenderaan.

Mereka dikatakan baru keluar kira-kira 50 meter dari Istana Mahkota.

Kejadian itu berlaku pada jam 7.30 malam.

KAH KAH KAH…

woit… NAK BERI PENGHORMATAN MACAM MANA?.... kah kah kah..

woit… BERTEMBAK TEMBAK ANAK BERANAK… kah kah kah..

woit…TAK KAN NAK PAKSA RAKYAT UNTUK HORMAT… kah kah kah..

kah kah kah… DULU SAYAT TETEK …. kah kah kah..

kah kah kah… SEKARANG INI ENTAH APA PULAK…. kah kah kah…

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ape salah sultan?????
kenapa ditangkap macam penganas????
utk nie ape??? untuk tuan ku?
kesian sultan........

Tanpa Nama berkata...

Waaaaaaa...
Gangster juga no anak raja ni...
Patut la Monahara cabut lari..
Tak tahan kena TEMBAK...
HA...HA...HA...

ANTI SULTAN berkata...

tuu dia aihhhh.....gaduh laa anak beranak diorang nih...istana bukan main besar lagi di kelilingi oleh rumah-rumah rakyat miskin di kelantan nuh...

bala tuhan telah datang...doa nik aziz sudah makbul

Tanpa Nama berkata...

TT,
aku ada kucing farsi. Aku namakan
Raja konkek, sebab kucing ini suka berkongkek.Semalam kucing aku, aku cuba bunuh secara kejam dengan merebusnya dengan air mendidih.
Kenapa?
Kerana Raja konkek ini amat durjana, Habis reeki rakyat di baham.
Tapi, kucing raja konkek tidak mati.Aku sirami Raja konkek dengan petrol, di malam yang gelap gulita aku cucuh dengan api yang marak menyala si Raja konkek, Wow aku lihat cahaya indah yang membakar Raja konkek. Tapi, Raja konkek tidak mati.
Raja konkek tidak mati, kerana kemarahan ku pada Raja konkek tidak mati!

kaplab ana berkata...

bayangkan manohara menjerit bila orgasm.. oleh jantan lain..

kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

tembak...tembak... jangan tak tembak. biar habis semua yang bertanjak...jom tuang minyak lagi biar menyala terus..... harga minyak naik daah......!!!!!

daulat tunku berkata...

kenapa polis tangkap sultan dan pemaisuri, kenapa pemaisuri terpaksa tidok atas lantai, betul ka cerita ni, kenapa jadi lagu ni.

mana perginya kedaulatan sultan kelantan, sebab apa kuasa polis melebihi kuasa sultan.

bahaya..bahaya..bahaya...
malaysia dalam bahaya....
lepas ni sultan mana pula akan ditangkap olih polis.

kalau hampa tangkap sultan kedah, aku ingat akan berlaku peperangan besar, sebab sultan kedah adalah kolonel yang dipertua Askar Melayu Diraja. Baru bertemu buku dengan ruas.

apalah nak jadi dengan Negara ku Malaysia yang tercinta ini, apalah bencana dibawah pemerintah PM ke6.

azmie berkata...

bukan sultan yg kena tangkap la, anak dia yg pandai terlebih tu.

Tanpa Nama berkata...

macam2 hal pulak rajahgopal zaman ni.

yang sana hal itu
yang sini hal ini
yang situ hal itu
yang sinun lain hal

cakap rajahgopal mana satu kita nak ikut!

Tanpa Nama berkata...

yalah, bukan sultan kelantan yang tertangkap.

anak dia, anak dia yang kawin manohara.

sultan kelantan sakit dimasukkan ke hospital kelantan di kubang kerian.

kawan2 dah salah baca.


orang kampung

Tanpa Nama berkata...

hahaha... apa gerombolan buat bila polis pergi tangkap atau layan sultan macam penjenayah, apasal tak berkokok hidup sultan kami... kendian nyanyi lagu "semboyan telah berbunyi..."

agaknya sultan kelantan tak sokong gerombolan kot??? itu hari annuar musang membebel pasal istana, dia tak leh cari makan..

gerombolan ni, dia akan sokong abis-abisan sampai sanggup membodohkan diri kamikaze jika orang itu dapat memberikan kenikmatan segera yang sementara kepada mereka... tak dapat apa2, sapa nak hormat kau sultan ooi...

bagus cerita istana kelantan ni...kita pun tak tau kepala ekor kalau hal ini diharubirukan oleh umno... kalo pas yang join kes ni, memang sah pas akan main taik punyer... x-suk dah kene tahan... tak lama lagi, terbarailah ceritanya...kita layan..

pas, bagusnya buat2 rilek.... istana bukannya kerajaan negeri... tak luak pun kalo tak layan karenah istana.. cuma jaga hati rakyat jer... sultan sumer sudah ok...

storm62 berkata...

Mana Perkasa? mana Pejuang2 Raja2 Melayu?

Sultan kena tangkap style militant Israel kat depan Istana....korang semua dah cabut ke???

Tanpa Nama berkata...

storm62

kau jangan nak cabar PEKASAM nanti kalu katak tu lompat atas kepala kau naya..... kah...kah...kah...