.

Ahad, 13 Mei 2018

SATU PANDANGAN





SATU 

PANDANGAN
TT xkan mampu hasut oghe kelate and terengganu sbb TT ni liberal,komunis,sosialis,gerilla,wahabidan golongan kaum muda(walaupun dah xberape muda).Hasutan TT xkan bisa kecuali TT mengubah penampilan seperti lebai sehingga orang menggelar alfadhil sahibussamahah Ustaz hishamudin Rais on 
LU MASIH GAGAL
Publish | Delete | Spam
Suhail
on 5/13/18




---------------------

BUKA KEMBALI SEMUA KES PEMBUNUHAN






@TT


BUKA KEMBALI

SEMUA KES

PEMBUNUHAN

Tangkap dulu Mat Durian on
 BUKA KEMBALI KES BUNUH
Anonymous
on 5/13/18


Kes entot bali bukak tak? Kalo bukak mesti jln citer mcm citer blue boleh buat modal pa chu cheng ah ah ah aaaaaahhhhhhh........ (terkulai)... on DAKWA ORANG JAHAT INI
Anonymous
on 5/13/18


Bro TT tolong tengok skit apahal tun mm duduk bincang dgn taik mahmud?? Itu taik sekapal dgn najib rosmah, Sarawak Report jd saksi. Pencerahan skit. on 
POINTER 3.85
Anonymous
on 5/13/18
Mana muak kau TT. Kau kan Penghasut... ooo lupa kau yang tukang ambik gambar penyamun-penyamun tu on 
GAMBAR HIASAN SAJE
Anonymous
on 5/11/18

Isnin kebanyakan kp spr negeri perlu di reman siasat...hukuman khianat tipu negara dan rakyat kaw kaw kasi 20 tahun penjara 10 sebatan... on DAKWA ORANG JAHAT INI
Anonymous
on 5/11/18

Satu lagi muka ialah Pandikar Amin Mulia. Kalau ada gambar meneran dalam jamban tolong photoshop muka Pandikar Amin Mulia yang tengah mengamuk dalam Parlimen. I LAP U. on GAMBAR HIASAN SAJE
Anonymous
on 5/11/18


apasal lu ckp berjaya??? sebenarnya lu gagal dipantai timur. oghe kelate tganu suka lebai penipu penyamun rupanya. kerja menghasut belum mencapai matlamat 100%. kebenaran dan kejujuran bukanlah senjata utk menang pru. justru itu... justru itu... justru itu... dalam masa 5 tahun ini, kita mesti rancang; kita mesti lakar; kita mesti bertindak menghasut hingga ke pendalaman kelate tganu dgn agresif. on
 SEMUA HASUTAN BERJAYA
Anonymous
on 5/10/18


Terbaru, laman blog disekat. Perlantikan PM ditunda. Kemudian Najib tidak mahu menerima kekalahan.. lepas tu? Macam semua dah diatur. Macam senario tak bagus kat depan ke guaner? on DARI PEMBACA
Anonymous
on 5/10/18
Dan kepada En Rafizi..Tony phua..ambiga Maria chin, dll... saya sekeluarga. ..mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua...kamu lah yang memulakan perjuangan.... berhadapan dengan undang-undang..mengorbankan masa..dll.. Terima kasih..... p.s...dan juga kepada penghasut tersohor negara...tukartiub aka En Hishamudin...TERIMA KASIH on
 DARI PEMBACA
zaharuddin ahmad
on 5/10/18


kerajaan negeri pembangkang awas.. u yb dulu yg bermadalah menang mungkin hilang kerusi nanti.. kena bersihkan dulu on
 SATU PERMINTAAN
Anonymous
on 5/10/18

Satu penghargaan kepada rakyat ...yang bertungkus lumus, . yang sanggup berdepan dengan penguatkuasaan. . Tanpa memperdulikan..nyawa dan masa depan mereka...yang sanggup berganding bahu dengan rakyat jelata. .tak kira bangsa dan agama..saya dengan rendah diri mengucapkan ribuan terima kasih kepada kamu semua...demi masa depan yang lebih baik... TERIMA KASIH.. on
 DARI PEMBACA
Publish | Delete | Spam
zaharuddin ahmad
on 5/10/18
Semua blog kat Malaya yang kena block pun kasi bukak gak...! Kah kah kah on
 SATU PERMINTAAN
Din Itik.
on 5/10/18





----------------------

KEMPEN BERSIH MALAYSIA









Buat senarai Wanted TT. Tolong TT hasut semua RAKYAT untuk spy dan risik penyumbangleweng WANTED yang dah nak cuba lari dari Malaysia ikut jalan air, udara, tanah, lubang tikus dan jet Antonov. Tugas belum habis tak boleh dapat pengiktirafan dol. 
Kasi siap hasut semua RAKYAT sampai Sirul terkincit dan Prof. Kamaruzaman terkucil terkencing dalam seluar. Muka WANTED mesti diviralkan. Once PENGHASUT Always PENGHASUT. on TUKANG HASUT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/11/18




-------------------

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB





 HARI HARI 

AKHIR SAEKOR

NAJIB
Lu kena mintak balik kebebasan untuk keluar negeri.Lu kena bebas nak pegi negara mana pun. on PELIK TETAPI BENAR
Anonymous
on 5/13/18

Keling ni mesti dicari sampai lubang cacing. Saiful Baukari jangan lupa. on 
PEGUAM JAHAT
Anonymous
on 5/13/18
Minta sirul beri keterangan secepat mungkin. Jk razak baginda masih ada dlm negeri, kenakan dia tahanan rumah. Dia sudah tentu akan cuba cabut ke kazakhstan krn UK sudah tak selamat bg dia. Brp ratus juta dia sapu duit rakyat on 
BUKA KEMBALI KES BUNUH
Anonymous
on 5/13/18
Masa najib berkuasa pdrm sudah tentu akan menafikan wujudnya apartmen ini. Kita mesti ubah pdrm jd badan profesional sepenuhnya. Mesti bertindak secara adil dan tegas walau pun terhadap KPN jk perlu. Bukan main slogan shj on TANGKAP TANGKAP
Anonymous
on 5/13/18

Jgn lupa ahmad sarbaini. Jgn lupa panggil igp twit(ter). Google apa makna twit. on 
BUKA KEMBALI KES BUNUH
Anonymous
on 5/13/18

is it possible to reinstate major Zaidi? its not cheap training a pilot especially with his experience. and the f5e engine must be reinvestigated. some great whites must be behind it. those who tried them must be put on trial. on 
SENARAIKAN ORANG JAHAT
Arnab Jingga
on 5/13/18

Mereka bertuan. Buat contest tt siapa penghasut no. 1 tak boleh ada no. 2 hahahahahahahar on PELIK TETAPI BENAR
Anonymous
on 5/13/18

Jabatan Nujum Negara-JAN.(national astrology department) sesuai untuk tt.kalau Tak pun jabatan anti establismen-JAES.atau jabatan orang tak mahu berjawatan-JAOT on 
PELIK TETAPI BENAR
Anonymous

on 5/13/18
Bila kerajaang pas tak mampu nak bayar gaji kakitangang awam, mintalah derma drp pengundi pas. Knp lebai tak pandai nak janakan hasil pendapatan? Doa tak cukup power atau tak makbul? on 
LU MASIH GAGAL
Anonymous
on 5/13/18

Bagi pluang pm baru vat percaturan dan prancangan. Ada alasan yg pengundi x tau. Kita bagi tempoh 100 hari kemudian baru hantam. Ni baru lepas nikah dihenjut bini cukup4 mana ada stim dan kalimax on 
LU MASIH GAGAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/13/18

kerajaan pusat kerajaan negeri bersatu jgn majoriti atas pkr dap pan.. jgn biar katakbn backdoor kuasai ph.. Nadi asal PH sebenar adalah pkr dap pan & dsai bukan saje Tun.. jgn pentingkan parti atau se seorang diri.. will ppbm be umno2.0? on APA PANDANGAN PEMBACA TUKAR TIUB
Anonymous
on 5/13/18




---------------------

PEGUAM JAHAT







INI PEGUAM

JAHAT

AMAT JAHAT
INI PEGUAM JAHAT - SIAPA SHAFIE ABDULLAH - apa peranan peguam ini dengn KEPALA SAMSENG yang ditangkap di AMERIKA - siasat PEGUAM JAHAT INI - siapa ada maklumat sila hantar ke email tukartiub@gmail.com - KEMPEN BERSIH MALAYSIA -







-------------------------

BUKA KEMBALI KES BUNUH






BUKA KEMBALI

KES BUNUH





SIAPA BUNUH TEOK BENG HOCK ? SIAPA BUNUH AMINUL RASHID ? SIAPA BUNUH KEVIN MORAIS? SIAPA BUNUH KUGAN? SIAPA BUNUH NEJAD KEPALA AMBANK? SIAPA BUNUH DERREN KANG? buka semua kes bunuh ini - ini KEMPEN BERSIH MALAYSIA








------------------------

TANGKAP TANGKAP










TANGKAP 

TANGKAP

TANGKAP


Apartmen mewah keluarga Najib digeledah

SHAH ALAM - Agensi media Reuters melaporkan, polis menyerbu sebuah apartmen mewah di Kuala Lumpur dipercayai milik keluarga bekas  Najib bagi mencari beberapa dokumen penting berkaitan 1Malaysia Development Bhd (1MDB).

Menurut pegawai kanan polis, tindakan itu dibuat susulan arahan Perdana Menteri  Dr Mahathir Mohamad yang melarang bekas perdana menteri itu meninggalkan Malaysia selepas disyaki terlibat dalam salah laku skandal 1MDB.

Polis berkata, mereka bertindak selepas menerima aduan bahawa terdapat kenderaan milik kerajaan yang menghantar puluhan kotak dipercayai koleksi beg tangan berjenama dan barangan lain milik isterinya, Rosmah Mansor ke apartmen berkenaan.


ORANG JAHAT

KES BUNUH

WAJIB DIHUKUM
---

SENARAIKAN ORANG JAHAT





SENARAIKAN

ORANG JAHAT

SIAPA KENAL ORANG INI? ini senarai orang jahat yang selama ini membuat ONAR menyusah orang ramai - MaSA TELAH TIBA RAKYAT AMBIL TINDAKAN - 1-Habibur Rahma 2-Suhaimi Shahdan 3-Fatmi Kelantan 4 -Shahziman Abu Mansor 5 Dr. Shafee Abdullah 6 - Alies Noor - hantar maklumat pd TT



SIAPA ADA MAKLUMAT
SILA HANTAR KE 
 EMAIL TUKAR TIUB

tukartiub@gmail.com


-------------------

PELIK TETAPI BENAR





@CIISS
satu dunia heboh
najib dan rosmah nak lari
lapangan terbang subang kena blok

si ezi dan  si tak tak
langsung tak ambil pot








--------------------

LU CAYA TAK ?







LU CAYA TAK?
Iya tt. Betul. 10hb ada kerajaan baru. Sembah tt harap di ampun. Tt lah ahli nujum pak belalang. Pak nujum tt, tlg tgk dlm bekas air, 10hb tahun dpn apa akan berlaku? on 
PERCAYA ATAU TAK CAKAP TT
Publish | Delete | Spam
Nole
on 5/11/18





----------------------

LU MASIH GAGAL




LU MASIH GAGAL
apasal lu ckp berjaya??? sebenarnya lu gagal dipantai timur. oghe kelate tganu suka lebai penipu penyamun rupanya. kerja menghasut belum mencapai matlamat 100%. kebenaran dan kejujuran bukanlah senjata utk menang pru. justru itu... justru itu... justru itu... dalam masa 5 tahun ini, kita mesti rancang; kita mesti lakar; kita mesti bertindak menghasut hingga ke pendalaman kelate tganu dgn agresif. on 
SEMUA HASUTAN BERJAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/10/18





--------------------

APA PANDANGAN PEMBACA TUKAR TIUB





@TUKAR





Ini kangkong kasik tendang jd tukg kebun on KANG KONG
Anonymous
on 5/13/18

Bro TT tolong tengok skit apahal tun mm duduk bincang dgn taik mahmud?? Itu taik sekapal dgn najib rosmah, Sarawak Report jd saksi. Pencerahan skit. on
 POINTER 3.85
Anonymous
on 5/13/18

Tak de penipuan lah maksudnya?.Selama ni kalau kalah asyik tipu. on 
PERCAYA ATAU TAK CAKAP TT
Anonymous
on 5/13/18

Orang kelate dan ganu percaya mimpi kaki sebelah sambil jumpa Nabi dan malaikat dah turun beramai-ramai mengundi Pas. Malaikat geli nak undi TT sebab apa? on
 GAGAL
Anonymous
on 5/13/18

taib menang besar di Sarawak!?!? spr undi hantu & tambah kertas undi bn? faktor ketakutan & ancaman di kalangan rakyat. gile punye korup tanah2 seluas luas nya di curi. on
 DAKWA ORANG JAHAT INI
Anonymous
on 5/12/18
tun hati hati ye.. pkr dap amanah ada ramai pemimpin yg berkebolehan.. kenapa daim zeti.. what about placements kat sub-ministries, local governments and ambassadors.. start clean.. throw the existing self enriching & empowering heads in all quarters.. hope you never let the power position gets to your kepala... needs a timeline.. don’t take on all alone & at your own pace... the rakyat is watching... on 
GAGAL
Anonymous
on 5/12/18
Abad ni dua legennd sudah lahir....tun ngan nuar. ..Dio ni masuk kuar talibisin ngan muka sedey sedey kimak nak simpaty lah tu..gentle ler kunun. taknak larila kunun.. Nak melegendkan dirila kunun.. Puikkkk.. .kunun aku simpaty ler tu... Pukimak punya perompak. on 
LU NGOK - NAJIB
DIDI KOTA BELUD
on 5/12/18

apa sudah jadi dengan pemilihan anggota2 kabinet? Nampak spt ada perbalahan dlm perlantikan. sepatutnya tun announce 10 tapi hanya 3 shj. kak wan dan kabinet dr pkr tak ada. WOIII!!!!!!! move on lah... we voted you to office to look after our interest, not yours!!! you YBs have secured yourselves a nice comfortable regular incomes pensions, while we, the ones that put you there, still have to slog for a living. do you realized that some of us have difficulties to put food on the table? of course, you don't!!! on GAGAL
Anonymous
on 5/12/18
TT gagal jd jd senator, utk kenenterian penerangan. Hahaha on 
GAGAL
En. Ahmad
on 5/12/18

Satu lagi landasan jet...telah dibina di kawasan Penor, Pekan. ..bertempat didalam kawasan lapang sasar..TUDM kawasan ini juga harus diawasi.... Najib/rosmah ..is a sneaky couple..and will do anything.. on
 PENTING TER NOWW
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/12/18

Loved it n still do. Lu pintar Kali raise our fire from the bottom of our perut. Your two pet dogs doing good? on 
APA DIA BARISAN BERSATU
pliang
on 5/12/18

Klu tak bersalah knp nak lari? Macai2 tlg jawab on 
PENTING TER NOWW
Anonymous
on 5/12/18

Sebulan dua ni kena jaga airport seluruh negara dengan rapi. Kalau perlu kena upah agen 007 untuk mengesan kalau2 ada penyamun yang cuba meLoloskan diri menaiki aircraft yang disewa. Kasi kunci semua pintu. Kalu nampak orang rambut panjang afro bibir merah atau orang gemuk pendek pakai tudung spek hitam, periksa 100%. Jangan kasi lepas itu orang. Kasi ikat sama dia. Ini perompak punya orang. on 
DAKWA ORANG JAHAT INI
Anonymous
on 5/11/18
Yo. Bro tt lu menang menghasut..tapi lu tetap Gagalis. Khalas on 
TERUS BERKEMPEN
amir blues
on 5/11/18







------------------------

DARI PEMBACA TUKAR TIUB







Itu kangkung.. Tanam tepi tali air taik.. Biar dia subur disitu.. Baru lepaskan arnab americana.. Biar dia kena makan tanpa belas kasihan... Kakakakkaka. ...dahlah tumbuh senget... Daun pun berkulat.... Apa punya kangkung... Makahai ciew cibai. . on KANG KONG
DIDI KOTA BELUD
at 4:25 PM

Mmmm...bekas ketua hakim Abdul Hamid mempersoalkan asas pengampuan kepada DSAI. So dia mempersoalkan DYMM Agong?Also hanya tinggal beberapa minggu saja DSAI akan keluar juga! Apa motivasi si Hamid ni ye? tarik balik ‘tun’ dia.. on 
KEMPEN TANGKAP ORANG JAHAT
Anonymous
at 3:21 PM
TT perlu diyakinkan oleh keadilan dan keindahan islam SEBENAR melalui AKHLAK saudara2 yg berjuang secara ikhlas dlm PH. Bukan ustaz yg bg ceramah berapi2 tp sunyi sepi bila berdepan kemungkaran. Bukan agamawan yg sapu duit pantang bila ada peluang dan nafsu materialis mengalahkan org awam. Bukan lebai yg mati2 pertahankan pencuri. Ramai org jd keliru akibat contoh golongan agamawan yg terpesong on KEMPEN TANGKAP ORANG JAHAT
Anonymous
on 5/12/18

Pasukan bola BN lawan tim kena ikat kaki, referee berat sebelah, padang tak sama rata pun kalah. Klu padang sama rata aku tak tau kena 222-0 apa. Itu sebab pasukan bolasepak malaysia tercorot krn padang sama rata!! on 
GUA UDAH CAKAP
Anonymous
on 5/12/18

Klu dia lari bermakna dia bersalah. Emak bapak dia beranak seorg pencuri, penipu, perasuah dan pengecut. Penyokong dia berketuakan penyangak. Umno/bn berpemimpin hantu. Menteri2 kabinet dulu yg menyokong dia tak ada otak, tak berprinsip dan lebih2 lg tak ada teloq on HALANG TANGKAP NAJIB ROSMAH
Anonymous
on 5/12/18


Kerajaan PH... lantik hishamudin rais jadi menteri penuh... Kami demand... Dgn syarat... Apa saja kebaikan yg terpacul dari pen atau mulutnya. . DENGAR. ..!!! ...nanti ketulahan... ..ehhehehehehe on TUKANG HASUT
DIDI KOTA BELUD
at 4:34 PM
respect gwa pada lu top penghasut.. lu tulis naik pransang nasionalisti pemuda... satu matlamat tolak lanun.. respect gwa sokong gwa kpd bro tt... musuh rakyat board direktor media lanun mesin propaganda kita buang masuk penjara... on KEMPEN TANGKAP ORANG JAHAT
Anonymous
on 5/12/18

Nak lah tahu kalau duo ekor ni lari... Pandai ke cakap minang pekat laki dio tu.. Bini dio tu boleh ke cakap bugis. . Bugis mana.. Tattur ke... Indrikin ke.. Bonney ke...atau dio cakap key el... Masaklah duo ekor ni kalau beli ikan kek pasar sulawesi nuuu kalau beli ikan kontol... Kakakakkaa... Sulawesi.. ... Tompek industri janin bayi untuk supply kek gereja syaitan sedunia... Rasckal mansurra.. Punahsihat tu. .Buat operasi kelamin keee.... Kakakakak. .. .heheheheheh on 
MUKA ORANG JAHAT
DIDI KOTA BELUD
on 5/12/18
Kenapa tidak melalui KLIA dan kenapa perlu melalui LT Subang? on 
HALANG TANGKAP NAJIB ROSMAH
Anonymous
on 5/12/18

Tak nampak gambar pondan tu. U tau I tau sepa. on GAMBAR HIASAN SAJE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/12/18





----------------------