.

Jumaat, 6 Julai 2018

ANAK SUKA BURET CHINA








TOK SUKA

BURET 

SARIMAH
AYAH SUKA

BURET 

MONGOLIA

ANAK SUKA

BURET CHINA





MEMANG BERDENDAM





DENDAM

Gwa cakap.. Mulut besar sekali biji pun masuk sekali je clom.. ..kakakkaka... Tapi dia sudah operation... Duit siapa dia pakai taktau... Aku cakap taktau taktaulah... Apa ni... Akkakakaaak. .jgn ler paksa i... Hehehhe on 
MEMANG DENDAM
DIDI KOTA BELUD
at 5:25 PM
Mati dlm penjara kira ok tu.. Kalau ukum tembak.. bakar bangkainye.. Abu buang ke luat.. amacam. Kalau ikut Raja dulu-dulu seluruh keturunan kono. on MEMANG DENDAM
panglimo potaseh
at 5:07 PM

Setuju. Sokong. Memang, untuk peringatan generasi akan datang. Jangan sesiapa buat mcm Najib & Rosmah. on 
MEMANG DENDAM
Anonymous
at 4:47 PM
Kalau mati tak layak tanam ke bumi. Kena awet mayat mereka berdua nanti dan makam dalam rumah kaca di Putrajaya. Paling afdal letak di bumbung. Setiap PM Malaysia yang dilantik selepas ini akan melihat bukti saheh dendam kesumat Rakyat Malaysia kepada pemimpin yang mencuri. on 
MEMANG DENDAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:07 PM

Berdendam itu tidak baik tetapi kalau diberi pilihan hukuman yang mana lebih baik dan sesuai bagi sipencuri paling hebat dalam sejarah semenjak Nabi Adam - dipenjara atau dipotong tangan? on 
MEMANG DENDAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:30 PM




------------------

LU SUKA BURET CINA







LU SUKA

BURET 

CHINA YA....

ini dailok dalam teater
bilik sulit

dailok ini muncul hasil
dari pengalaman 
hishamuddin rais
yang di soal siasat oleh SB
dalam bilik sulit 
ketika ditahan
dibawah akta ISA
pada bulan april 2001


TUAN HAJI

SUKA BURET

CHINA DAN

AIR ANGGUR

MERAH





Report: Najib’s son 

seen gallivanting with

Taiwan actress 

after ex-PM freed on bail

KUALA LUMPUR, July 6 —  Najib's son was spotted dining and drinking wine with an actress in Taiwan a day after his father was charged here over RM42 million from a former 1Malaysia Development Berhad (1MDB) unit, a news portal reported today.

Taiwan's Apple Daily claimed it witnessed Tuan Haji Mohd Nazifuddin Mohd Najib dining and chatting last night with an actress identified as Celia Zhang, purportedly at a steak restaurant in the Breeze Xinyi mall near Taiwan capital's iconic tower Taipei 101.

The portal said the two were seen drinking glass after glass of red wine in a relaxed atmosphere during an allegedly mirthful meal that lasted three hours, claiming that two bottles of red wine were opened.

It also said the duo were subsequently seen taking a taxi to a massage parlour, before having a candlelight dinner and spending two hours at a bar.

Apple Daily claimed that the two then took another taxi ride to the Grand Hyatt hotel at around 1am.

According to Apple Daily, Haji Nazifuddin wrote a Facebook post at 9.58pm the same night to back his father who was charged with corruption, noting that this allegedly took place while he was having a candlelight dinner with the actress.

The Apple Daily report came with a video clip showing brief footage and photos of the duo together, also reporting that Nazifuddin was seen together with the actress after he alighted from the plane yesterday in his trip to Taiwan.

When Zhang was asked about the duo's Thursday meeting caught on video, Apple Daily reported that the actress replied via her spokesman that: "He is just a good friend that I have known for many years and who came to Taiwan to visit, I acted as his guide and accompanied him."
Celia Zhang, 34, is a former model of Chinese-Vietnamese parentage who is now an actress and has been in the entertainment industry for four years. ― Screengrab from Apple Daily's video


When asked about their sighting at the Grand Hyatt hotel, the actress reportedly clarified that they only had more drinks there.

"We only drank at the Grand Hyatt's bar, his mood was not good because his family member was ill, after that he went up to rest and I then left,” she was quoted as saying.

The actress indicated that they did not discuss the news about Najib, reportedly telling the portal that she and Najib’s son generally avoided politics due to the sensitive nature of the topic.

Apple Daily said Haji Nazifuddin returned this morning to Malaysia, also claiming that the former Umno president's son was first introduced by friends in Taiwan three years ago to the actress.

The newspaper claimed that the actress previously did not know of Haji Nazifuddin's status and background and had only started close communications with him recently after she became single again.

In a separate report by Apple Daily, the actress is aged 34 and is a former model of Chinese-Vietnamese parentage who is now an actress and has been in the entertainment industry for four years.

Haji Nazifuddin had in a March 29, 2018 statement posted on his Facebook account announced that he was temporarily withdrawing himself from the political arena until he feels it is appropriate to be active in Umno again.

Najib was charged on Wednesday in Kuala Lumpur with three counts of criminal breach of trust as a public servant and one count of abusing his position for self-gratification over ex-1MDB subsidiary SRC International Sdn Bhd's RM42 million funds.

He has pleaded not guilty to all charges that are each can be punished by a maximum 20-year jail term and fine, with CBT also punishable by whipping. He was released on bail of RM1 million that was paid in half, with the remaining RM500,000 due next Monday.

Nazifuddin was seen along with Najib's other children Hajjah Norashman, Tuan Haji Mohd Nizar, Hajjah Nooryana Najwa and the latter two's spouses on Wednesday in the courtroom when Najib was charged.


AYAH SUKA

BURET CHINA

BURET MELAYU

DAN

BURET

MONGOLIA

BURET

BENGALI

AYAH 

TAK MINAT

ADA BAU GHEE

KAH KAH KAH


---------------

DAH JADI SIPUT BABI







DAH JADI

SIPUT BABI
TT...aku ingatkan yang duduk tu Siput Sarawak... rupanya Siput Babi... dah kuncup rambutnya ya... on JANGAN FITNAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/6/18




--------------------

MEMANG DENDAM












BETUL

TEPAT

SAH

SAHEH

PADAN

MUKA

BARU

SEDAR
MEMANG

BERDENDAM

'Malaysia Baru' dengan 'politik feudal penuh dendam', kata anak Najib

MALAYSIA baharu hari ini, di bawah perdana menteri yang sama, tidak jauh berbeza dengan yang lama sejak 30 tahun lalu, kata  Tuan Haji  Mohd Nazifuddin Najib.

Anak  Najib  itu mendakwa negara masih mempraktikkan pendakwaan berat sebelah seperti sebelum ini, kecuali rakyatnya berbeza, tetapi secara kebetulan di bawah perdana menteri yang sama.


TAK KIRA

FEUDAL KE

TUANKU 

MAT PET KE

YANG PETING

NAJIB

 ROSMAH

DAN KRONI

MASUK 

PENJARA

KALAU BOLEH

MATI DALAM

PENJARA

UNTUK 

PENGAJARAN

MASA DEPAN

NEGARA

-------------------

NAJIB JAMAL KE SUNGAI BULUH







NAJIB JAMAL 

KE

SUNGAI BULUH

Satu cadangan abe TT...Jamal jamban sudah sampai sg buloh...wajib Najib sampai juga...so nak bagi cadangan nama penjara sg buloh ditukar ke wisma perwira klepo tak ? sebab lepas ini ramai lagi nak masuk...semua VIP...
semua golongan kaya...kalau boleh penjara tu upgrade sikit...tambah CCTV tambah pengawal sebab semua ini musuh negara, pengkhianat negara, songlap dana negara...jangan mate...sekadar cadangan...lah kah kah on 
KES RUJUKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/5/18






-----------

APA FUKWA MUFTEE






APA FUKWA

MUFTEE
Apa pandangan mufti wilayah dr zul thadap bomoh itu? Taknak dbrainwashkan ke? Oi haji mufti, pasal apa hanya berani islam ibrahim md zain tp takut dgn bomoh2 najib? on 
BOMOH JAMPI TOMMY TOMAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/5/18




------------------

JANGAN FITNAH



JANGAN FITNAH
Hei jangan fitnah lahabau itu bukan mayang itu pucuk Kelapa buat ketupat ini masih syawal parah metoool!!! Buat ketupat buah tangan Tommy Thomas on 
MAYANG ENAU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/5/18






-------------------

BUANG BUANG BUANG







TERBAIK
BUANG 

BUANG

BANYAK 

KRONI
Khazanah tersasar 

dari misinya, 

kata Dr Mahathir

KERAJAAN akan mengorientasikan semula Khazanah Nasional Berhad (Khazanah), kata Dr Mahathir Mohamad susulan syarikat pelaburan negara itu sudah tersasar daripada misi asalnya.

Perdana menteri yang juga pengerusi syarikat itu berkata Khazanah, yang juga antara syarikat penting dalam pasaran saham tempatan, pada awalnya bertujuan memegang saham diperuntukkan kepada Bumiputera.


LAKUKAN

PEMBERSIHAN

TANGKAP

DAKWA 

PENJARA



-----------------

PELBAGAI PUKEEMAK







ADAKAH
PEMBACA 

TAHU

GAJI CEO 

KHAZANAH

IALAH 

SEPULUH JUTA

RINGGIT

SETAHUN

INI BELUM 

TEMASUK

PELBAGAI

 PUKEEMAK

YANG LAIN





-----------------

KEELING EEE









PASAI APA?

HANG TAKUIT

HANG ADA

KEELING EEE

PANDAI 

SOGOK DUIT

OPPS...

SEKARANG

DAH 

 MUSTAHIL


Najib mohon batalkan kelayaan AG ketuai pasukan pendakwaan

Najib akan membuat permohonan rasmi ke Mahkamah Tinggi untuk membatalkan kelayakan Peguam Negara (AG) Tommy Thomas mengetuai pasukan pendakwa dalam kesnya.

Peguam utama  Shafee Abdullah berkata proses pemfailan akan dilakukan dalam masa dua minggu


NAJIB WAJIB

KITA JADIKAN

CONTOH

UNTUK 

MASA DEPAN

MALAYSIA

BIAR NAJIB

MATI DALAM

PENJARA

KAH KAH KAH



-------------------

WAHAI BANI MELAYU









WAHAI

BANI MELAYU


TENGOK 

RAPI RAPI

LIHAT JELAS

ADAKAH INI

MUKA MELAYU

ATAU 

MUKA EEE

KEELING EEE

JUJUR JUJUR

TANYA 

 DIRI SEDIRI

JAWAB 

DENGAN 

KEJUJURAN

ADAKAH 

LEGAM INI

MELAYU?





--------------------

NAJIB BERLATIH







LATIHAN 

JAWAB

PENDAKWA
itu bukan upacara bomoh pakai mayang pinang tu,, itu majlis tahnik supaya mulut jiby lancar menjawab soklan periksa oleh mr tomy nnt,,, korg ape tau,,, ingatkan majlis tahnik cuma pakai kurma ajer kerr,, on 
MAYANG ENAU
Publish | Delete | Spam
shadowless_hand shadowless_hand
on 7/5/18






------------------

KENA BUATAN ORANG







NAJIB KENA 

BUATAN

 ORANG

Bro tt... knapa selalu buat fitnah.. semah ngan najib kata dia yang kena buat orang. terkena bomoh orang.Sampai dia Hilang jawatan PM.. dah jadi rakyat biasa.. dia pun dah naik sasau.. bagai nak gila. 
Haru2 dia laki bini teringatkan banyak lagi gunung2 yg tak sempat diratakan macam 1mdb... Inilah yang rakyat tak paham.. Lagi dia bagi tau lepas ni dia nak cari bomoh yg lebih teror dari indon pulak nak lawan balik... tapi dia cakap xleh pergi indon.. paspot kena tahan.. kesian dia bini laki on 
MAYANG ENAU
Publish | Delete | Spam
haron haron
on 7/5/18




--------------------

BOMOH RAMBUT




BOMOH RAMBUT
tu sebenarnya bomoh rambut. Bahasa Umno dipanggil hairy pro consultant. Pesakit memang kena duduk atas kerusi. Yang lain patut duduk kepak itik baru mujarab. Ada yang duduk bersimpuh itu tanda gagalis tegar peminat budak itam berbulu lebat. on 
ILMU BOMOH PETAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/6/18



----------------

USTART ENTOR BERGILIR






LESEN USTART

ENTOT 

BERGILIR 

Sesungguhnya menjadi ustat adalah lesen besar utk memiliki 3-4 bini. Dara2 melayu kampung berlumba2 menyerah diri untuk dientot bergilir2 dgn madu masing2. Berbahagialah para ustat sekalian. 
Tt, lu nak jadi ustat tak? Cenggini cara2nya: 
1. Lu cakap melayu kasi meneran bunyik mcm arab. 
2. Lu lilit serban di kepala dan berjubah 24jam. 
3. Ditangan kanan lu gentel2 tasbih. 
InsyaAllah lu terkeluar dari senarai gagalis. on US START A--PANTATI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/6/18




----------------

DUA PULUH TAHUN







20TAHUN
Mak oi! Baru 5 juta dah kena 20 tahun. Mesti nek mah tak tidur malam memikirkan. Piee legam pun seram bulu roma on 
KES RUJUKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 10:18 PM




--------------------