.

Ahad, 22 April 2018

BERITA BAIK UNTUK DUNIA







BERITA BAIK

Heavy Gunfire outside royal palace in Riyadh, Saudi Arabia | 21 04 2018 https://youtu.be/Z78tUYWK9_A Gunfire hear at Royal Palace in Saudi Arabia 4/21/18 Video #3 https://youtu.be/ge0FuGd1YfM on 
SATU DUNIA TUNGGU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/22/18


BERITA BAIK

UNTUK DUNIA


Gunfire and explosions were reported outside the home of the Saudi king in Riyadh, Saudi Arabia, the country's capital. Sources on Twitter posted photos and videos of the situation and said that the gunfire may be part of a coup attempt. The king has reportedly been evacuated. 



-----------------

JANGAN UNDI PAS





AWAS






----------------

PENCURI ONE





PENCURI ONE
TT...kau ada nampak tak poster gambar najib dgn moto....HEBAT NEGARA KITA KAN....kahkahkah...memang hen bat la sampai satu dunia gelakkan kita....pencuri jadi boss...kau tak mahu komen ke tt?....kahkahkah on MINTA BANTUAN PEMBACA TT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:49 PM




------------

PANDANGAN SALAH






SALAH

INI PANDANGAN

AMAT SALAH

Pas sukar jadi 'king'


SHAH ALAM - Hasrat Pas untuk menjadi ‘king’ di peringkat Persekutuan dan Selangor diramal sukar pada PRU14 memandangkan terdapat pelbagai faktor yang perlu diambil kira selain jumlah kerusi yang ditandingi.

Pensyarah Kanan Universiti Malaysia Sarawak (Unimas), Prof Madya Dr Jeniri Amir berkata, Pas bertanding di banyak kerusi pada PRU14 kerana menganggap mereka akan menjadi ‘King’.

“Pas boleh teruskan angan-angan itu, realitinya mereka tidak lagi bersama Harapan pada PRU kali ini menyebabkan jenteranya tidak lagi sekuat PRU13.



PAS

BOLEH JADI KING

PAS JADI

MASTUBAKING

PAS JADI

LACHAUKING

PAS JADI

TAIKKING

PAS BOLEH JADI

BURGER KING

TAPI

PAS BOLEH

JADI TEMPAT

FUCK KING

HANYA PAS

MUSTAHIL JADI

TAN PEK KING



------

MINTA BANTUAN PEMBACA TT








PENTING
kepada semua pembaca tt
sila terangkan kepada
semua bakal pengundi
kali ini dalam PRU14
hanya guna satu logo
hanya guna satu simbol
bendera Parti Keadilan Rakyat

tidak ada logo roket
tidak ada logo bunga raya
tidak ada logo AMANAH
hanya logo bendera PKR
di kampong
di wilayah pendalaman
pekara ini belum jelas

justeru para pembaca
yang budiman
sila
terang sajelas mungkin
kepada bakal pengundi

PRU14
PAKATAN HARAPAN MENANG
KECUALI
DITIPU

terima kaseh






---------------------

CILAKA AUSTRALIA - KONSPIRASI JATUHKAN NAJIB




HANTU ALTANTUYA 

kikiki hantu altantuya muncul lagi. dokumentari ni baru keluar seminggu, dekat2 nak PRU14. apa maknanya? maknanya australia jahat dan dengki dgn melayu, jahat betul australia ni kan? tak boleh tengok pemimpin melayu yg syumul senang langsung. 

KONSPIRASI 

AUSTRALIA 

kesian najib, siang malam pagi petang diasak kiri dan kanan, depan dan belakang segenap penjuru alam. aku cadangkan najib lebih baik berhijrah dan bersara di kazakhstan. tinggalkanlah takhta tu pada ahmad maslan, senang sikit kami nak buat kerja menghasut. kah kah kah padan muka! on KECUALI MIRANDA KEER
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/21/18



CILAKA PUKEEMAK
KONSPIRASI GLOBAL TERAJANG NAJIB
PUKEE MAK KALI INI AUSTRALIA
YANG NGAKU JADI
TOK SARJAN AMERIKA


CILAKA AUSTRALIA KAPIR LAKNAT
NAK JATUHKAN NAJIB
PEMIMPIN MELAYU ISLAM
YANG WARAK JUJUR SYUMUL BERHEMAH
DAN 
SEMBAHYANG TAK TINGGAL


-------------------

SATU DUNIA TUNGGU











SATU DUNIA

TUNGGU
Kurung dan letakkan sekandang dengan babi. Itu yang layak untuk dua ekor babi jadian ni. on LELONG LELONG
anakmatlelagila
on 4/21/18
Pakaikan baju belang, suruh pecah batu. Jaga pakai cemeti ekor pari sekali sekala kasi besit bontot penyangak tu.. huhu.. on 
LELONG LELONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/21/18





------------------

KEMUT ZIANA






KEMUT ZIANA
Kemut ziana dah tak guno..jiko Isa Samad pakai mato kambing. on 
KEMUT ZIANA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 4/21/18
Tak mananya masuk penjara......masuk bertanding adalah.... on
 KEMUT ZIANA
Anonymous
on 4/21/18





-----------------

AWAS - FELDA TERGADAI






AWAS

FELDA TERGADAI
Encik TT tolong bagitahu anak peneroka yg terfikir nak "kembali ke pangkal jalan" hati2 kalau BN menang lagi tanah makbapak derang bakal jadi estet,bakal kena jual.makbapak derang da sain surat tanggung rugi anak2 x tau.banyak tanah peneroka yg x bergeran sengaja BN tangguh2 supaya senang lego.lau nk tanah2 tu selamat terus je jalan x payah balik pangkal sesat nanti cam makpak derang yg asik duk kt pangkal x kemana2.tolong bagitahu yer.mekaseh on 
FELDA SUDAH BERALIH
Publish | Delete | Spam
Anak Felda
on 4/21/18




-------------------

TENGKU FRAUD






HARAM

ROS ITU MACAM

SPR MACAM SPRM

SEMUA MACAI 

NAJIB
UMNO sebenarnya terbatal seperti yang tertulis dalam perlembagaan Umnoo sendiri. Namun Adnan mansur kata umno dah dapat lanjutan dari kak ros...opp...dari ROS. Lu orang boleh percaya ke dengan adnan ni. Nama dia pun boleh tipu...inikan pula parti. Jadinya umno ni parti haram le gamaknya bermula jam 12.00 pagi 20/4/2018. Maka calon dari BN sebenarnya adalah calon dari parti lanun dan haram seperti parti komunis yang diharamkan di Malingsia ni leee. Tak faham lagi ke???Tak kan le bengap bebenor kamu orang umno...mca...mic. on 
KENA BUANG PARTI
Publish | Delete | Spam
anakmatlelagila
on 4/21/18





---------------------