Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 September 2010

HARI HARI AKHIR MAT MONGOL




TAN SERI MUHYODDIN BERSAMA ISTERI
DALAM ACARA PAKAIAN BERAGAM







BUKTI ADA PEMIMPIN SYOK SENDIRI - melayau

Keputusan menjauhkan diri daripada Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menunjukkan masih ada pemimpin UMNO yang 'syok sendiri' dan tidak memikirkan masa depan parti.

Ketua Penerangan Kerajaan Negeri Perak, Datuk Hamdi Abu Bakar berkata, tindakan tersebut juga seolah-olah memperlihatkan UMNO masih meletakkan garis pemisah antara orang Melayu yang mempunyai sentimen tinggi terhadap bangsa dan orang Melayu yang hanya pentingkan diri.

Sambil menyokong kenyataan dibuat oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad, Hamdi yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pengkalan Baharu berharap Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor tidak terus membuat kenyataan yang hanya akan menjauhkan orang Melayu daripada semangat asal penubuhan UMNO.


UMNO , PERKASA BOLEH SALING MEMBANTU - melayau

"UMNO dan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) boleh saling membantu," begitulah kenyataan Nordin Hassan yang merupakan Naib Ketua UMNO Bahagian dan Pengerusi Perkasa di Putrajaya.

Nordin berkata, beliau secara peribadinya melihat kedua-dua parti dan pertubuhan itu mempunyai matlamat yang sehaluan iaitu untuk memperjuangkan kepentingan negara.
"Saya tidak melihat Perkasa menentang UMNO, saya juga tidak melihat ada percanggahan antara satu sama lain.

KAH KAH KAH

nota:

berita memeranjatkan!

akhbar utusan malayau
tidak menyokong mat mongol
akhbar ini menyokong beraheng

nampaknya mat mongol kena siku
dan kena tibai oleh pekasam
tapi sebenarnya bukan pekasam yang tibai
tapi firaun

nota:
mana perginya malikul sembab?
kenapa malikul senyap saja?

nota:
sedar atau tidak semasa hari raya ini
tak pernah dalam sejarah timbalan pm
ada slot untuk ucapan. astro mengulang
ulang ucapan malikul sembab tapi ucapan
mat mongol hanya sekali sahaja.

kenapa?

ini kerana isteri malikul lebih cun
dan slim dari anak badak
isteri malikul patut jadi first lady
kerana dia bukan janda kah kah kah


nota:
betul ke isteri braheng jongang?
tu pasal tak pernah ada gambar kah kah kah

KETAWA PETANG SELASA




FATWA BARU DARI GEROMBOLAN



nota:
nyah kalau kau masuk masjid...
mak tak mahu kau pakai bra....
mengancam laaa kau ni nyah...kah kah kah

JANGAN JADI BODOH MACAM TOK ARAB





INILAH HASILNYA BILA JADI BODOH DAN TAKUT




US PREPARES TO APPROVE $60 BN ARMS DEAL WITH SAUDI ARABIA – guardian london

The US Congress is poised to give its approval to the biggest arms deal in US history when it signs off on weapons sales to Saudi Arabia worth an estimated $60bn (£39bn).

The sale, under negotiation since 2007, is aimed mainly at bolstering Saudi defences against Iran, which the US suspects will achieve a nuclear weapons capability within the next few years. The transfer of advanced technology, mainly planes, is to provide Saudi Arabia with air superiority over Iran.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
ingat tak selsema babi?
ingatkan H1N1 ?

lupa?

virus itu dilepaskan oleh makmal
gempar kan dunia kemudian jual veksin
pembuat veksin ada hubungan dengan
yang membuat heboh dan makmal yang melepaskan virus

inilah kerja kuasa imperialis amerika

kemudian senjatakan zionis isreal hinggakan
semua negara arab takut – bila arab takut
mereka beli senjata dari amerika.

kemudian hebohkan kepada dunia yang iran
sedang membuat senjata nuklear
iran menafikan – ini tidak penting
kerana semua arab takut
lalu tunduk dan beli senjata dari amerika

inilah kerja kuasa imperialis amerika

kemudian gerombolan buka cerita
ada orang nak buat perlembagaan baru
kemudian gerombolan buka cerita
ada orang nak jatuhkan raja raja melayu
kemudian gerombolan buka cerita
ada orang nak hapuskan hak orang melayu

maka orang melayu pun jadi takut
maka orang melayu ingat china sebagai musuh
lalu minta tolong pada gerombolan

kah kah kah
inilah kerja gerombolan selama 50 tahun


gerombolan menakut nakutkan orang melayu
bila melayu jadi takut
melayu akan jadi bodoh
bila melayu jadi bodoh
gerombolan dilihat cerdik
bila dilihat cerdik
gerombolan dipilih untuk jadi kepala

bila jadi kepala maka gerombolan
akan merembat harta kekayaan negara
anak bini dan kroni kaya raya

kah kah kah
inilah cara kerja gerombolan selama 50 tahun ini kah kah kah


SATU LAGI PROJEK BUMIPUTERA TIPU ORANG RAMAI




NAK BUAT LOJI NUKLEAR ? BUAT SILING PUN RUNTUH !







SILING BILIK MAHKAMAH JALAN DUTA BOCOR SELEPAS HUJAN LEBAT
– berita hairan

Hujan lebat pagi ini mengakibatkan satu lagi kejadian kebocoran di siling sebuah bilik mahkamah di tingkat lima Kompleks Mahkamah, Jalan Duta di sini hari ini.

Kebocoran pertama, berlaku di tempat yang sama yang merosakkan perabot dan sofa, berlaku pada 8 September selepas hujan lebat.

Seorang kakitangan mahkamah berkata, pekerja penyelenggaraan bangunan sedang mengesan tempat punca kebocoran itu.

"Setiap kali berlaku hujan lebat, air akan mengalir keluar dari tiang-tiang utama di tingkat enam, menyebabkan banjir di bilik saksi Mahkamah Tinggi 2," katanya.

Kakitangan itu berkata, kebocoran kecil dan rekahan juga dilaporkan di beberapa bahagian kompleks mahkamah tetapi tidak serius seperti di tingkat lima.

Tiga bulan lalu, paip pecah telah menyebabkan banjir di kafeteria kompleks berusia tiga tahun berharga RM270 juta ini, dikatakan adalah kompleks mahkamah kedua terbesar di dunia.

Kejadian itu menyebabkan bilik stor dan Pejabat Pos mini yang terletak di tingkat bawah bangunan itu mengalami kerosakan.

KAH KAH KAH..

woit…. SATU LAGI PRPJEK BUMIPUTERA…. kah kah kah..

kah kah kah… JAMIN SERATUS PERATUS KONTREKTOR INI BUMIPUTERA…. kah kah kah…

kah kah kah….. SEMUA YANG RUNTUH RANTAH INI…. SEMUA POJEK BUMIPUTERA TIPU RAKYAT… kah kah kah..

woit… MASA MAT SALEH….CHINA DAN INDIA JADI KONTREKTOR…. TAK ADA RUNTUH RANTAH….. kah kah kah..

kah kah kah…. INI MESTI SYARIKAT DUA RINGGIT…. MACAM SYARIKAT ZAH HUJAN DI PU:AU PINANG….. kah kah kah..

kah kah kah…. PROJEK BUMIPUTERA ADA SUBKON .. ATAS SUBKON…ATAS SUBKON… ATAS SUBCON… YANG BUAT KERJA MAT INDON…. kah kah kah..

kah kah kah… BILA HABIS KERJA…. PANGGIL POLIS…. TANGKAP KERANA PENDATANG HARAM…. kah kah kah…

kah kah kah... SELAMAT TAK PERLU BAAR GAJI.... kah kah kah..

woit… INI LAH KERJA BUMIPUTERA…. kah kah kah...

kah kah kah....INI LAH CARA KERJA GEROMBOLAN….SELAMA 50 TAHUN.... kah kah kah..

nota:
ada angan angan nak buat
loji nuklear kah kah kah

kalau buat di country height kajang
semua boleh sokong kah kah kah


SIAPA BUDAK UITM ITU ?




GADIS BERNASIB BAIK ABANG HADIAH KAMERA






SKMM TUBUH PASUKAN KHAS TANGANI HASUTAN PERKAUMAN DI INTERNET
– melayau

Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia(SKMM) telah menubuhkan sebuah pasukan khas bersama polis untuk menangani ancaman terhadap keselamatan dan perpaduan negara menerusi internet, kata Rais Yatim.

Dia berkata, sejak awal tahun ini, SKMM telah menerima 533 aduan mengenai salahguna kemudahan internet khususnya rangkaian sosial seperti Facebook dan Twitter.

"Dari 533 aduan itu, 26 peratus merupakan aduan mengenai percubaan merosakkan perpaduan kaum di negara ini,” katanya.

"Berdasarkan aduan ini, kerajaan berpendapat sudah tiba masanya untuk membuat tindakan tegas kerana (ada) pihak telah ingkar dengan nasihat kita.

"Sudah sampai masanya... kalau tidak soal perkauman ini akan sentiasa dipermainkan,” katanya.

KAH KAH KAH..

nota:
dulu yang dituduh ialah laman porno
sekarang facebook dan twitter pulak
kali ini perkauman dijadikan alasan.
ini semua kelentong.

apa yang hendak dilakukan ialah untuk
menghapuskan laman web seperti malaysia today
malaysiakini, suara keadilan dan berpuluh ratus
blog anak anak muda yang menibai gerombolan.

projek nak kontrol internet ini sudah lama di rancang.
sampai ada badan khas di tubuh di uitm untuk melawan
blog dan laman yng menibai gerombolan.

laman dan blog pro gerombolan – syang sekali –
tak ada peminat. maka tidak ada jalan lain maka
inilah usaha terbaru.

laman dan blog pro gerombolan dan media gerombolan
tak ada peminat dan pembaca kah kah kah
sedih dan kesian kah kah kah


nota:
tanya malaon ini siapakah
gadis uitm yang mendapat hadiah
kamera dari malaon ini ?

nota:
tanya malaon ini apakah
isteri malaoan ini tahu
tentang hadiah kamera ini kah kah kah

nota:

sila tanya mahasiswa uitm
tentang cerita hadiah sayang
kamera ini kah kah kah

ALTANTUYA MENJADI RUJUKAN CONTOH




KENYATAAN MEDIA
13 SEPTEMBER 2010



KES SOSILAWATI MIRIP KEKEJAMAN PEMBUNUHAN ALTANTUYA

Kes pembunuhan Datuk Sosilawati Binti Lawiya Abdullah Yusof, pemandu, pegawai bank dan peguam beliau dalam insiden culik, pukul, bunuh dan bakar yang berakhir dengan berita kematian keempat-empat mereka di Morib dua hari lepas, Wanita Keadilan mengecam perbuatan terkutuk ini sebagai sesuatu yang kejam dan zalim. Wanita Keadilan juga merasakan tragedi tersebut merupakan satu lagi kes pencabulan terhadap wanita di negara ini.Perasaan hormat kapada kaum Hawa semakin hari semakin terhakis.

Sebelum ini negara digemparkan dengan berita kematian ngeri seorang model yang dikenali sebagai Altantuya Saribbu beberapa tahun yang lalu.Beliau dibunuh secara kejam dengan letupan bom.Peristiwa pembunuhan kejam dan zalim itu tidak wajar dan ini dengan jelas menunjukan bahawa tahap keselamatan rakyat di negara ini khususnya wanita makin tidak terjamin.

Akibat daripada sikap lepas pandang dan tidak komitednya PDRM dalam membuat siasatan dan kegagalan menangkap penjenayah sebenar dalam kes Altantuya, menyebabkan ada pihak yang begitu berani mengambil kesempatan atas ketidakmampuan PDRM menyelesaikan kes pembunuhan tersebut dan juga beberapa kes lain yang melibatkan wanita .

Masihkah kita ingat kes pembunuhan Mustakhizah. Jenayah ini berulang lagi hari ini akibat kegagalan kita sendiri memilih kerajaan yang telus, berwibawa, amanah yang tidak mempergunakan institusi kerajaan untuk kepentingan peribadi.

Oleh itu Wanita Keadilan mengecam kes pembunuhan ini dan menyampaikan perasaan simpati dan takziah kepada keluarga allayarhamah dan 3 yang lain. Wanita Keadilan mengharapkan satu bentuk tindakan yang tegas oleh pihak PDRM dan berharap Ketua Polis yang baru dilantik dapat membawa perubahan dalam menjaga keamanan dan keselamatan rakyat Malaysia sekaligus menyegerakan siasatan dan mengheret semua mereka yang bersalah ke muka pengadilan.

YB Hajjah Zuraida Kamaruddin
Ketua Wanita Keadilan Malaysia


SATU TREND BARU - BUNUH DAN HANCURKAN BADAN




SIAPA PEMBUNUH YANG KEJAM INI ?





PEMBUNUHAN SOSILAWATI KE-2 DASHAT SELEPAS KES ALTANTUYA – PAS
– harakah daily

PAS menganggap kes pembunuhan kejam jutawan kosmetik, Sosilawati Lawiya serta tiga rakannya sebagai kedua paling dasyat di Malaysia selepas kes pembunuhan warga Mongolia Altantuya Sharibuu.

Menurut Naib Presidennya, Mahfuz Omar, kes pembunuhan mendiang Altantuyaa Sharibuu sebelum ini menggemparkan negara apabila dibom dengan C4 di Bukit Raja, Shah Alam pada 19 Oktober empat tahun lalu.

"Kematian al-Marhumah Sosilawati dan tiga yang lain adalah kes kedua paling dahsyat selepas kematian mendiang Altantuya," ujarnya petang tadi ketika dihubungi Harakahdaily.

Mayat mereka juga dibakar, manakala abunya dibuang ke dalam sebuah sungai dekat Ladang Gadong, di Tanjung Sepat, Banting.

Menurut Ahli Parlimen Pokok Sena itu lagi, sepatutnya Polis sudah boleh mengesan suspek pembunuh lebih awal memandangkan saspek yang juga seorang peguam bergelar 'Datuk' turut dikaitkan dengan kehilangan empat individu setahun yang lalu.

KAH KAH KAH

woit… NAMPAKNYA …. ORANG JAHAT BERTAMBAH GANAS… kah kah kah..

kah kah kah… PEMBUNUHAN ALTANTUYA JADI IKUTAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. ALTANTUYA MENJADI RUJUKAN…. kah kah kah..

woit…. POLIS DENGAR NAMA DATUK JADI TAKUT…. kah kah kah…

kah kah kah…. SURAT KHABAR GEROMBOLAN SAMPAI SEKARANG NAK SURUK NAMA DATUK INI…. kah kah kah…

kah kah kah…. INI KERANA DATUK INI PRO GEROMBOLAN… kah kah kah…

kah kah kah…. KALAU DATUK INI AHLI PKR…. SUDAH LAMA GAMBAR DAN NAMA TERPAMPANG….. kah kah kah

kah kah kah…. KALAU DATUK INI AHLI PKR…. GAMBAR ANAK BINI PUN ADA…. kah kah kah…

nota:
kalau datuk ini ahli pkr
mesti ada gambar datuk ini
kena gari kah kah kah

kalau datuk ini ahli pkr
dipulau pinang pasti datuk
ini akan dituduh duduk serumah
sengan lim guan eng kah kah kah