Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 1 September 2013

TAMROD MULA MEREBAK



 ANAK MUDA DARI DATARAN TAHRIR 
KE TAMAROD 
suasana di timur tengah  masih bergolak
suasana masih tidak menentu

mesir masih tegang
rampasan kuasa tentera sedang ditentang dan dilawan
tentera mengganas
ramai yang gugur dan tewas

pengalaman dataran tahrir
kini berkembang
membawa ke tamrod
ke dunia arab

ramarod ertinya lawan
tamarod kini sedang menjadi slogan anak muda
di negara negara arab

anak muda sedunia menunggu
gerakan tamarod di saudi arabia

baca di sini:
http://english.ahram.org.eg/NewsContent/2/8/80386/World/Region/Tamarod-campaigns-in-the-Arab-world-reflect-local-.aspx

In the weeks following the 30 June protests in Egypt, spearheaded by the Tamarod (Rebel) campaign, distinct yet fundamentally similar namesake campaigns sprang up in the Arab world. The Rebel campaign, turned grassroots movement, led to the removal of elected former president Mohamed Morsi.

In Tunisia, Bahrain, Libya, Syria, Morocco, and Palestine, different versions of the Tamarod campaign took root, each born out of the experiences and political demands of its own country.

baca disini:
http://english.ahram.org.eg/NewsContent/2/8/80386/World/Region/Tamarod-campaigns-in-the-Arab-world-reflect-local-.aspx

SATU JEMPUTAN
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

--------

SEMUA BANGUN MELAWAN




SATU JEMPUTAN FORUM
UBU BANGSAR UTAMA
radio bangsar utrama 
akan membuat siaran langsung
untuk warga diseluruh pelusuk
layari stesen punk rock
terulung di asia
PETRONAS SATU AGAMA?
TT...sudah semakin cerah terang, lu suluh lagi guna 10 bijik matahari... ini pun UMNO totok tak peduli.. Gua ada ramai kawan dlm PETRONAS.. mmg la patut dlm PETRONAS senyap memanjang bila ada apa2 kes tiris duit.. rupanya dlm PETRONAS sudah menjadi satu agama bila masuk PETRONAS.. 

sesiapa yg beragama UMNO TOTOK..mmg baru layak kerja sini..yg berpaling tadah mmg x tahan kerje sini.. ada kawan gua, dulu pembangkang nak mampos.. masuk PETRONAS, tup2 terus menganut agama gerombolan, lalu menyembah sekonyong2nya selain Allah Taala.. ugamanya bertuhankan duit dan bangsa.. mereka menyembah UMNO laksana Abu Lahab menyembah Allata wal Uzza..

asobiyah melayu pekat mcm abu lahab taksub dgn bangsa quraisy.. Mereka berpura2 Islam dgn menyatakan Allah Taala itu tuhan mereka juga.. tetapi apa yg Allah Taala larang dan apa yg disuruhnya langsung diperolok2 dan dimain2kan. Umpamanya zina dikenakan denda wang.. khalwat juga boleh convert duit denda.. Mcm manalah gua boleh terpikir agama gerombolan ni on HARI INI HARI MALAPETAKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 8/31/13

WARGA SABAH BANGKIT MELAWAN
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
--------

NAKBA DI PALESTINE - MALAPETAKA DI MALAYSIA




MALAM JANJI DEMOKRASI

31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA 

-
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
--------

TOLONG JANGAN BUAT BUAT TAK TAHU



KOMENTAR TUKAR TIUB
ada yang kata tak pernah dengar
politikus ada hubungan dengan samseng
ini kenyatan karut

sila tanya musa hassan
bekas ketua polis negara
tanya dan buka telinga

 TANYA POLIS PENCEN INI
mereka berdua  ini tahu

 MAT REMPIT KENA PAU
Pau mat rempit 20 hengget,memang keje polis la bro..akta 323 kanun pau sedunia...teringat aku zaman rempit dulu..aku ngan member kena tahan ngan petrol car..diarang mintak duit settle..aku kata takde duit..ada banyak ni jer..duit lima ringgi n shilling banyak jugak la.. 

Polis tu suruh kami letak duit atas seat motor lepas tu suruh kami pandang belakang..kira sampai 200... Habis jer kira..duit n polis pun lesap..kami gelak sama sendiri...duit shilling pun jadik....kakakaka on NGO BANGANG DI MALAYSIA
Anonymous
on 8/31/13
APA KERJA POLIS 
Ang to, Meh nak habaq Mai, dulu polis kerjanya pau manusia di jalan, di kelab, di merata tempat, polis juga kerjanya jaga keselamatan pemimpin Umno sampai keselamatan rakyat dibiar macam anjing. Jadi tiba tiba, polis buat kerja baik yg sepatutnya polis buat, ngok ngok ni merasa terharu lah, justeru terus berhimpun nak bagi motivasi kat polis utk teruskan kerja murni ini. 

Salah satu lagi, supaya KDN yg tengok perhimpunan daripada ngok ngok ni (yg mana di antara memang geng samseng pun) tak jadi nak menyenaraikan ngok ngok ini di dalam list pertubuhan kongsi gelap. Jadi dapatlah mereka disenaraikan dalam senarai kongsi cerah bangsa. Hahaha haha. on NGO BANGANG DI MALAYSIA
Publish | Delete | Spam
Fendi
on 8/31/13

ORANG SERAWAK TAHU
Wahai ketua bangang.....lu g sarawak, g bintulu dgn sibu. Lu jumpa YB pro kerajaan BN yg geng kongsi gelap. Org sarawak tau le, kongsi gelap siapa yg lindung.

 Kongsi gelap tu keja dia jaga ladang kelapa sawit milik kroni taib mahmud. Diaorglah yg tolong halaukan org kampung dari kampung bila tanah diorg dirampas, polis pun sekutu jugak. Ya lah nanti masuk pub grenti free punya, amput amoi pun boleh puas2 kah kah kah kah on LAWAK PAGI JUMAAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 8/30/13

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
-----------

DESPRATE SANGAT SANGAT






SANG SAKA BENDERA RAKYAT

Jalur Gemilang: Bangunan di KL kurang semangat patriotik


KUALA LUMPUR 29 Ogos - Tinjauan di sekitar ibu negara terutama di kawasan tumpuan pelancong mendapati bangunan komersial masih tidak mengibarkan Jalur Gemilang sempena sambutan kemerdekaan ke-56 Sabtu... 17:28:05
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
woit... DESPRATE BETUL  JALUR TEMBERANG INI.... kah kah kah...

kah kah kah... SAMPAI BANGUNAN PUN DIWAJIB PATRIOTIK.... kah kah kah..

kah kah kah...BAGAIMANA AGAKNYA BAGUNAN PATRIOTIK?.... kah kjah kah..
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH 
KAH KAH KAH

woit... TEREGOLEK DOG  GWA.... kah kah kah

--------