.

Jumaat, 14 September 2018

MARI KITA KETAWAKAN DIA




MARI KITA

KETAWAKAN DIA


Saksikan persembahan pada sambutan 16/9 di . Tempahan tiket whatsapp +60122290944. Anda juga berpeluang untuk mendapat 1 pasang tiket Untuk menonton rakaman rancangan Oi Jaga Mulut pada 13&14 Oktob…




SIAPA DIA TU?

NAK TAHU 

DATANG 

KE BOBO


---------------------

DARI MANA DUIT NAJIB





REZEKI
INI REZEKI NAMANYA
SELALU PERGI MEKAH
SELLAU ANTUK KEPALA
PADA BATU ITAM
SELALU LAWAT MAKAM NABI
BERBUIH BUIH MULUT BACA DOA
MAKA
DUIT DATANG MELAMBAK LAMBAK


LU TAK CAYA




----------------------

PERANG





PERANG
Kah ..kah ..Raja kita perang mulut. Tak pe janji perang ..lawanye Pak Kadir ..oghang Nismilan kato BOCHOKAK. Yang gwa tau bila kita diserang atau perang ..yang sepuloh tu akan angkat bontot dulu ..bontot ..yang angkat sinjata Pak Long gwa .. Pak Long gwa bukan sojar tapi ..kominis. on YAN AMPOON
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/14/18 


---------------

SEKARANG BARU BERANI







KEJAYAAN PAKATAN

SEKARANG 

PEGAWAI 

POLIS BARU

BERANI

CAKAP BENAR


1MDB: RM2.973bilion dimasukkan dalam akaun Najib

Siasatan berhubung kes 1Malaysia Development Berhad (1MDB) mendapati sebanyak RM2.973 bilion (US$972 juta) telah dimasukkan ke dalam akaun peribadi Najib, kata Timbalan Ketua Polis Negara  Noor Rashid Ibrahim.

Beliau berkata jumlah tersebut dimasukkan ke dalam akaun AmIslamic Bank menerusi tiga fasa yang melibatkan tiga syarikat iaitu Good Star, Aabar dan Tanore.


DULU TAKUT

HILANG KERJA

KENA TUKAR

KERJA BAWAH

KETIAK

ROSMAH

KAH KAH KAH
------------

IKUTI CONTOH




IKUTI CONTOH
Masa sekolah menengah dulu... Aku ketua pengawas... Keluar masuk kelas.. Ikut suka aku je... Mana aku nak pergi... Bila.. Apa2.. Tangkap siapa.. Gunting rambut siapa... Ikut suka aku. ...tapi bila aku dipecat kerana terlebih kuasa.. Aku duk kelas je.. Membaca. . Kakakakkakakakakaka... Contohhhh.... Contoh..... Kakkakakakaaka on
 YAN AMPOON
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 9/13/18


----------------

TIRU MENIRU







      TIRU MENIRU
bro tt..dlm gambo tu guru nanak memegang tasbih..gua kuntfuse..sapa tiru sapa ni?islam berzikir berzakar pun guna tasbih..budha pun ada tasbih yg sama..tasbih sami2 budha pun besar2 sebesar kepala..tak mungkin islam ada ciplakan.. on SIAPA DIA GURU NANAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/13/18

Ma



---------------

LOGAM GOLAP





ITAM  GOLAP
Kurang kenal siapa orangnya.
 GOLAP sangat... 
on SHAFEE DITANGKAP
Anonymous
on 9/13/18




------------------

UCAPAN DI HONG KONG





UCAPAN 

DI HONG KONG

gua ada membaca kisah ucapan anwar ketika dihongkong..anwar berckp mengenai rohingya,pasal suu kyi yg tidak endahkan kaum islam minoriti di myanmar, anwar juga berckp perihal kaum minoriti uighur di china yg ditindas oleh china komunis.ini ucapan dari bakal perdana menteri port dickson..ini ucapan geli hati..nape gua kata mcm tu sb anwar lupa nak ckp pasal erdogan yg bunuh puak minoriti kurd..anwar penasihat ekonomi erdogan malah kawan baiknya juga..
adalah lucu juga bila anwar tidak bckp ketika minoriti lgbt terjerit2 agar hak persamaan diadakan..anwar juga tidak mkutuk sikap jais yg menyebarkan dakwah diatas mimbar jumaat mengenai lgbt..
esok hari jumaat, esok hari mimbar..kalo lu nak dgr dakwah2 kebencian , dtg la berjumaat..oh ya, anwar tak jumaat di selangor, anwar jumaat di port dickson..(oh ya serangan di idlib juga ada kaitan dgn puak uighur ini ,uighur ini fasih bahasa turki.lg best bila puak uighur lari dari penjara thailand, setahu gua thailand mmg tak pernah campur dlm apa2 on MAKAN TANGGUNG BERAK CANGGUNG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/13/18

bro tt..dlm





-----------------

ANTI ISLAM PULAAK







PUNDIEEK

DULU 

ANTI UMNO

DITAKRIF

ANTI RAJA

ANTI MELAYU

SEKARANG

ANTI PARTI PAS

DITAKRIF

ANTI ISLAM

LANCHAULAH

Ambil tindakan pihak anti-Islam
KUALA TERENGGANU - Muktamar Dewan Ulamak Pas ke-57 hari ini mengetengahkan usul agar kerajaan mengambil tindakan tegas terhadap mereka yang memberi kenyataan berbaur anti-Islam termasuk isu undang-undang syariah.

Ketua Penerangan Dewan Ulama Pas,  Tuan Haji Mohd Asri Mat Daud berkata, usul itu dipersetujui setelah menyedari adanya tindakan dan usaha negatif yang cuba melemahkan kedudukan Islam.


WOIT

PARTI PAS

ADA ONLINE

DENGAN ALLAH

KAH KAH KAH


-----------------

MARI KITA KETAWAKAN DIA?




MARI KITA

KETAWAKAN 

DIA?

Sambut perayaan 16 September 2018 ini dengan kemeriahan. Acara kemuncak persembahan dengan headliner . Persembahan hanya untuk penonton matang sahaja. Bagi mereka yang datang ke persembahan ini kami juga akan berik…





---------------

BUAT DUIT





BUAT DUIT
serius gua ckp kat lu..tanpa adanya sultan melaka, maka islam dinusantara ini tidak akan bangkit..gua ulang, islam nusantaura tidak akan bangkit..imam mahdi masih menungg u pemuda2 bani tamim dari timur..ini la yg selalu diperkatakan oleh pembawa panji2 hitam..anwar dan islam sinomin..anwar cium tangan sultan, maka tentera akan terpegun sb makam tertinggi tentera adalah agong dan sultan melayu..
oh ya, dulu ust kazim kata melayu islam jd tentera tp cina kafir buat duit..sekarang ni, suh la mat sabu buka keahlian tentera kpd cina , india dan org asli skali agar melayu islam bole berjoget buat duit..biar ramai warga cina india dlm tentera agar melayu islam bole buat duit dan buat burit takyah ke bali.. on YAN AMPOON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/13/18

gua a




--------------

LOKMAN ADAM JADI LOKMAN ADAM






LOKMAN ADAM

JADI 

LOKMAN ADAM

maksud enchek semasa demo tu, jumlah raja yang ada di tanah melayu ni (tapi tak hadir) lebih ramai daripada malaon yang berdemo? lebih ramai raja (makan tanggung berak cangkung) tapi masih cakap pandai lebih suka duduk di istana atau kira harta daripada hadir ke demo nak mempertahankan raja2 ? 
tapi apa pula si lokman adam yang tentunya lokman adam buat selepas demo itu? adakah dia haus lalu ke kedai mamak untuk secawan teh tarik atau capati? lokman adamlah kamu sebelum kamu dilokman adamkan. kahkahkah on 
RES MI KES
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/14/18






---------------------

YAMNO BUKAN YAMSENG





YAMNO BUKAN

YAMSEENG

Nazreyyy akan kempen utk tok syeikh di pd. Kahkahkah.guwaaa sudahhh cakapppp. Pizi n atok gopoh sudah kasi binciangg awal mau yamno dan pikeyar kasi satu. Sudah lamaaa guaaa ckp. Ada pojek ruhsia dorg dari toksyeikhh masa lawat spital dahulukalaaa.kahkahkahkah. lu rancang kita lakyat pon buleh rancang lancangg maaa.kahkahah on YAN AMPOON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/13/18 


-------------

CHINA TEMBAM YANG TULIS




CHINA TEMBAM

YANG TULIS
Saya amat perlukan pencerahan dari pihak tuan. Skrg saya amat pelik bin ajaib , mungkin pihak tuan boleh membantu saya. Mengapa surat dari putera arab kpd najib derma billion billion ringgit sama dlm bentuk, gaya dan perkataan dgn surat Eric tan Kim loong kpd jho low masa beri hadiah lukisan2 berharga ratus million ringgit? on
 RES MI KES
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/13/18


--------------

BILA?






BILA?
United Front lawan Ya Ampooon 
bila nak buat? on YAN AMPOON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/14/18


-------------------

BUAYA TAK MAKAN




BUAYA TAK MAKAN
TT dah gian duk dalam lokap atau lebih mudah celop dalam sungai batang lupar sehari semalam. Buaya pun tak makan sebab daging bau hancing kahkahkah on 
YAN AMPOON
Publish | Delete | Spam
Dragon fly
on 9/14/18



--------------

GELI LAH




GELI LAH
tok tt merapu bg korang sedar... tok tt tak jaja dedak... ak up dia pun, sbb dia pejuang... merapu2 dia nie, terap bijan ooo... org ramai paham sinis tok tt... agenda parti soci pun bukam la dgn tok tt nie... dia fighter... keh3 lebeh2 plak gua kat tt nie... geli la, da la la peluk anjing... on 
TOK GOPOH SELLAU SAKIT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/13/18

Aku






--------------------