.

Selasa, 29 Mei 2018

SYURGA DAN BIDADARI





DAH MATI
MACAM MANA
NAK BERANCOK
DENGAN BIDADARI
KAH KAH KAH
islam akan diperlukan ketika nak kencing rakyat, 
islam diperlukan utk mengkepala lututkan rakyat, 
islam diletakkan dibawah kaki bila nak enjoy de joy.. 
Kepala Lutut tu x betul. 
Ayat yg betul ialah Islam 
diperlukan untuk MENGKEPALABUTUHKAN rakyat. 
Tolong betulkan tuan. on APA HUBUNGAN RAJA DENGAN ISLAM
Publish | Delete | Spam
Enculez Vous

at 6:26 P





SATU PERTANYAAN






SATU PERTANYAAN



Replying to 
Dia ni kira org jahat tak??














----------------------

SAMBUT MENYAMBUT








MENYAMBUT
MAULUD  GAUTAMA
MENYAMBUT
BERBUKA PUASA


HUJAN LEBAT
SUNGAI KLANG  & SUNGAI GOMBAK
PENUH MELIMPAH
TANDA
RAHMAT HARI SUCI


------------------

APA HUBUNGAN RAJA DENGAN ISLAM







APA HUBUNGAN
bro..gua fikir perihal islam wajib diletakkan dibawah raja2 atau sultan..ini ibaratkan islam diletakkan dibawah islam..errr maksud gua, diletakkan bawah raja2 tu maknanya sukahati raja la nak letakkan kat kemaluan ke, kat kepala lutut ke kat kaki ke..maksudnya bukan diletakkan diatas kepala akal dan fikiran..islam akan diperlukan ketika nak kencing rakyat, islam diperlukan utk mengkepala lututkan rakyat, islam diletakkan dibawah kaki bila nak enjoy de joy..


RAJA DG ISLAM

islam juga pernah digunakan uk tebang balak, apa salah islam digunakan dibawah kehendak raja..bukankah islam itu sempurna super perfect.bak kata ust don, apa aje yg takda dlm quran, semuanya ada termasuk cara menipu rakyat..rahmatulalamin..rahmat allah utk sultan..bukan rahmat utk rakyat.. on 
SOALAN UNTUK BANI MELAAYU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/28/18




-------------------

PENGUMUMAN UNTUK ANAK SEMUA BANGSA






DIBERI TAHU


KEPADA
ANAK SEMUA BANGSA
BANGSA SEMUA AGAMA

SESIAPA YANG INGIN BERSAMA
MEGAMBIL BAHAGIAN
SESAMA BERTINDAK
SESAMA BERGERAK
SILA HUBUNGI
BERSIH MALYSIA

BERSIH AKAN MENGADAKAN
PERTEMUAN PERTAMA 
TIDAK LAMA LAGI
SILA HUBUNGI SEKARANG

HANTAR E-MAL 
PADA BERSIH MALAYSIA
SERTAKAN
NO TALIPON BIMBIT
BERSIH MALASIA
AKAN HUBUNGI ANDA










------------------

DARI DAPUR JALANAN





PUASA

DAPUR JALANAN

Selamat menyambut Bulan Puasa


kami seperti tahun-tahun sebelumnya akan berehat, mengurangkan aktiviti & disamping beramal ibadat di bulan yang barakah ini

Maka, diumumkan disini DJKL akan beroperasi pada waktu dibawah untuk bulan Ramadhan ini

"Malam Tujuh Likur - Jalan Panggong" 
9 Jun 2018 / 24 Ramadhan 1439H
Dari berbuka puasa berjemaah hingga lewat malam
Acara dijayakan bersama 
Kedai Jalanan UM & RUANG SEMENTARA

Untuk yang nak menyumbang barangan boleh hubungi number tertera di poster

Sumbangan juga boleh disalurkan ke akaun 

KELAB DAPUR JALANAN KUALA LUMPUR

8008984696 (CIMB BANK) 


Dua tiga kucing berlari
Mana nak sama si kucing belang
Bangun tido dah la tengahari
Pastu bantai nasik sedulang

Selamat berpuasa!
Selamat menyambut Ramadhan!





---------------- -------------------

BERITA BAIK KURUN INI











BERITA TERBAIK

KURUN INI

Peguam Negara boleh didakwa?


SHAH ALAM - Ahli Parlimen Sepang, Mohamed Hanipa Maidin membangkitkan satu persoalan sama ada Peguam Negara era kerajaan BN boleh didakwa kerana tidak mendakwa Najib.

Tiada bukti salah guna wang 1MDB - Peguam Negara | Nasional ...

https://www.bharian.com.my/node/293530
Translate this page
Jun 16, 2017 - KUALA LUMPUR: Peguam Negara berkata tidak ada bukti penyalahgunaan ... Mohamed Apandi berkata, 1MDB adalah sebuah syarikat Malaysia dan pernah ... Muhyiddin didakwa berbohong dalam isu laporan DOJ AS.

Peguam Negara nafi sorok bukti siasatan 1MDB | Kes | Berita Harian

https://www.bharian.com.my/.../kes/.../peguam-negara-nafi-sorok-b...
Translate this page
May 11, 2018 - Peguam Negara nafi sorok bukti siasatan 1MDB ... "Tidak ada apa-apa yang disorokkan dan saya tidak bertindak mengikut sebarang arahan ...

1MDB Peguam Negara sahkan ada arahan untuk siasatan lanjut ...

www.astroawani.com/.../1mdb-peguam-negara-sahkan-ada-arahan-...
Translate this page
Oct 31, 2017 - 1MDBPeguam Negara sahkan ada arahan untuk siasatan lanjut ... Apandi tidak dapat mendedahkan butirannya memandangkan kes tersebut ...
PAK PANDIR

BEKAS BENDAHARI

GEROMBOLAN

 WAJIB 

DIDAKWA DAN

MASUKKAN

DALAM PENJARA

BIAR DIA 

JADI TAULADAN


---------------------

SIAPA ADA MAKLUMAT








SIAPA ADA

MAKLUMAT

TENTANG ORANG

 JAHAT INI?

SILA SAMPAIKAN

KEPADA 

BERSIH MALAYSIA
Nama Tan Sri Alies Nor Ketua Pakar Strategi DSN tak disebut. Dia dapat banyak imbuhan gelaran Tan Sri, Pengerusi PRIMA Housing, Kontrak macam macam. Eloklah semak














-------------

SPR - SURUHANJAYA PENIPU











BETUL TAK

GUA BILANG

SPR  PENIPU



Dr M: Prestasi BERSATU terjejas kerana 'penipuan' SPR


Dr Mahathir Mohamad berkata "penipuan" oleh badan pengendali pilihan raya menyebabkan ada calon Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) kalah dalam PRU ke-14 lalu.

Menurut perdana menteri beliau menerima laporan mengenai isu berkenaan semasa mesyuarat parti itu di Petaling Jaya hari ini.

"Kami dapat laporan-laporan berkenaan kes penipuan yang dilakukan oleh SPR yang menyebabkan beberapa calon BERSATU kalah.

"Ada setengahnya dah menang (dalam kiraan undi), tiba-tiba datang peti-peti undi lain, dan dengan peti undi lain itu pula kami kalah," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat BERSATU hari ini.

Dalam kes lain pula, kata Dr Mahathir, ada kes undi rosak melihatkan jumlah sehingga ratusan.

"Ada sampai 700 hingga 800 undi rosak.

"Takkanlah orang Malaysia ini bodoh sangat (kerana tidak tahu mengundi sehingga kertas undi dianggap rosak).

"Itulah sebabnya prestasi kita (BERSATU) tidak begitu baik walaupun kita masih gembira kita menang dalam PRU ini," katanya.


Sebelum itu Dr Mahathir yang juga pengerusi BERSATU menghadiri mesyuarat majlis pimpinan tertinggi parti berkenaan bermula jam 3 petang.

Kata Dr Mahathir isu berkenaan bukan saja menjejaskan kemenangan BERSATU malah parti lain dalam Pakatan Harapan.

Justeru katanya BERSATU sedang meneliti kes berkenaan untuk dipertimbangkan bagi tindakan selanjutnya.

Ditanya sama ada kerajaan akan menyiasat Tuan Hjai Mohd Hashim Abdullah, Dr Mahathir berkata beliau difahamkan pengerusi SPR berkenaan mahu meletakkan jawatan.

"Jika ada apa-apa kesalahan yang dilakukan, tindakan akan diambil mengikut undang-undang," katanya.

PENGERUSI SPR

WAJIB DIDAKWAA

KES TIPU

KES TIAN CHUA

KES BENGKRAP

KES RANTAU

MASUKAN 

KE DLAM PENJARA

JADIKAN CONTOH

TAULADAN




---------------------

ISMAIL SABRI PANGLIMA NAJIB








ISMAIL SABRI
haji ismail kalo tak puas ati dgn zahid komidi, pasal apa aritu sokong taknak jawatan no1 dan no2 umno dipertandingkan..bila pokok dan condong, haji pun bole kencingkan..ini auta melayu versi bera..rakyat bukan bodoh macam haji ismail atau zahid komidi..patutnya haji ismail yg najib angkat jd presiden umno, bukan zahid komidi..

PAGLIMA PERANG

NAJIB
cash is king..oleh itu elok lah haji ismail kes kbs, haji zahid ke pendatang asing, kes isham husin gangster payung, kita buka dan masukkan mrk dlm penjara agar mrk bole sama2 bertelagah dlm penjara nnt..org2 sabah dah ada air bersih lum? tangkap pegawai2 air sabah.. on
 GEROMBOLAN BERGADUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/28/18








----------------------

KE SEKINCHAN









ILANG LESAP  

KE SEKINCHAN
jamal balik sekincan..ada kat kampung..org2 kampung bela dia..jaga dia..tak caya, cer cari kat area2 bot2 nelayan sekincan, dia tgh jadi nelayan tangkap duyong bermata jeli..melayu dan islam wajib bersatu meyelamatkan pejuang mrk agar tidak dihukum madey tua dan nyanyuk.. on
 POLIS SEDANG CARI JAMAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/28/18







--------------------

EDI WANG







HADI WANG
gua setuju gamba semiotik lu..sekiranya haji hadi didpti besalah terima wang curi 1mdb, gua cadangkan dikenakan ruu355..oleh itu, pd parlimen pertama nanti, kita approve kan je ruu355 utk kelantan dan terenganu..bukan setakat sebat, malah haji hadi pun kita bole potong tgnnya atau direjam dgn batu atau disula..

JADI EDI WANG
ini hukum parlimen kafir parlimen british ruu355..kita tang pencuri balak, pencuri hasil hutan kmudian kita hukum dgn ruu355..jgn lupa, raja ke anak raja ke, kita hukum sama dgn ruu355..waima kalo agong minum arak pun kita akan rotan 1000kali.. on 
SERBU JANGAN TAK SERBU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/28/18





---------------------

PADAMKAN BTN



PADAMKAN BTN
kerja kerja bangsa harapan malaysia masih belum tamat.. ada lagi kuncu kuncu rejim lama btn racist bangsa dan fanatik agama yg cuba kecoh pertikaikan perlembagaan peserkutuan.. mrk yg baru2 ni menyalahi undang2 ambil pendirian sendiri serbu mini market jual arak perlu di tangkap dan saman... 
This is a test case. Act while u have the backing of the Rakyat, Nip such mentality in the bud. And, the rest will back down & fall in line. PH tarak muka klu tiada tindakan di ambil. negara skrng ni di perintah dgn undang2, bukan lagi rejim lama!!! on PENGUMUMAN UNTUK ANAK SEMUA BANGSA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/28/1










----------------------

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEBENARAN










SELAMAT

MEYAMBUT

 KEBENARAN





------------------