.

Isnin, 6 Mac 2017

AMAT JELAS TAK PERLU BERSOROK





AMAT JELAS

AMAT TERANG

INI KERJA UFO

MAKHLOK ALIEN 

DARI

LUAR BUMI KITA

BERITA BAIK




NASI PANGGUNG
PETANG KELMARIN 

YANG DATANG MAKAN
 

YANG DATANG BERAMAL

 YANG BERSUKARELA
 

PENGAKAP KITA

PELAJAR KITA

TERIMA KASEH SEGI
 

UNTUK CUCU CICIT
 



BERITA BAIK
dari laporan dapur
ada  1000rm masuk
ada  500rm masuk
dari hamba allah yang baik
terima kaseh 
daun keladi
kami masih 
nak lagi



PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


 ADA

TAMBAH


152ORM

KINI JADI

RM5,320


TERIMA 


KASEH





---------------

SIKAP BERJIWA BESAR





INI SIKAP

YANG BETUL

BERJIWA

BESAR

Pemuda Amanah Kedah sedia biayai rawatan Presiden Pas

Pemuda Amanah Kedah sedia menawarkan khidmat kesihatan kepada Presiden Pas Tuan Haji  Abdul Hadi Awang bagi memastikan beliau kembali sihat dan dapat menghadiri persidangan parlimen.
Ketua Biro Kesihatan Pemuda Amanah Kedah Dr Najmi Nadzir berkata, kehadiran Abdul Hadi ke parlimen adalah amat penting bagi memastikan pembentangan usul untuk meminda Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) (Akta 355) dapat diteruskan.
"RUU 355, merupakan satu isu yang sudah merobek kesatuan umat Islam di Malaysia sejak ia mula-mula diuar-uarkan oleh Presiden Pas melalui ‘private bill’ beliau.

TUAN HAJI

SAKIT ATAU

ALASAN TIDAK

MAHU DATANG

BERDEBAT

DI PARLIMEN

KAH KAH KAH

 





--------------

LAYAN BUDU MAMAK




LAYAN BUDU MAMAK
pas ckp mcm tu sb dipantai timur terlalu sedikit ada retoran mamak..org pantai timur tak sarapan roti canai pagi2.org pantai timur makan nasi kerabu, nasi dagang, nasi minyak sbg sarapan..so kurang la mamak di sana..

err serigar tu bukan mamak ke?pantai timur kalo di middle east pun tak bole masyuk sgt makanan luar..diorg cuma bole layan budu je..lain2 tak dpt layan selera tekak..mamak mjd mniroti di pantai timur..jd minorti bermakna yg betul jd tak betul..yg betul hanya la majotiri..

umpama saudi, majoriti islam tp tetap betul sb membunuh dan menyerang yemen.majotiri saudi tetap betul kalo merogol amah..hukum negara hudud negara ini la yg disebut2 hebat dan betul..puki tetap puki, namun puki majotiri islam tetap bau wangi walaupun tak pernah dicuci..mungkin ini la tuhan maksudkan islam itu selamat atau islam itu rahmat..

mamak ee dari penang itu adalah ahli majlis mara yg mana didlm mara ada beribu2 staf dan student pantai timur..fuckoff laa... on MAMAK MAMAK BERSATULAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/4/17




-------------

HANYA UNTUK MENIPU



HANYA UNTUK MENIPU
Ayat2 Quran dan Hadis serta term2 arab mmg power utk menipu dan melemahkan otak Melayu yg stim dgn agama. Dulu melayu gila term mat saleh.. segala si-si diangkut kesana kemari. 
Sial haramjadah jua akhirnya. Kini sindrom suci sesuci Islam pulak laris di pasaran. Jual jangan x jual. Lelong borong pun boleh ustat2 woi. on TUAN HAJI AUDI PUTAR LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/6/17



------------

AWAS - RESTORAN MAMAK TERKENAL KOTOR



RESTAURAN YASMEEN (ARAU)
PLOT NO 18
KOMPLEKS TOK ARAU
O2600 ARAU PERLIS
017-462-07-17



FACE BOOK


Kes ni la bni aku ckup xsuka mkn kt nasi kandaq



wanita tak sedar termakan sarung najis dalam restoran mamak


wanita tak sedar termakan sarung najis dalam restoran mamak |Perlis: Seorang wanita muntah-muntah apabila menyedari kari ayam yang dimakannya mengandungi satu sarung najis ayam di sebuah restoran mamak nasi kandar di sini.
Wanita yang dikenali sebagai Aishah Harun itu yang berasal dari Kedah, telah memuat naik beberapa gambar di media sosial yang diambilnya ketika makan di restoran mamak berkenaan.
Melalui perkongsiannya, dia menyatakan kekesalannya dengan insiden ini. Dia juga mendakwa telah muntah-muntah akibat termakan masakan yang dimasak bersama sarung najis ayam tersebut.
Menurut Aishah, dia bersama suaminya pergi ke restoran nasi kandar terbabit untuk menjamu selera. Setelah nasi hampir habis, dia ternampak sesuatu yang mencurigakan dan menganggap objek itu adalah daging atApabila dia amati objek tersebut dan mengoreknya, amat mengejutkan dia menemui sarung najis ayam dan dia sedar objek itu adalah sarung najis ayam yang dimasukkan ke dalam kari yang dimakannya bersama nasi.
Aishah juga memberitahu sekiranya sarung najis ayam itu pecah bermakna keseluruhan masakan berkenaan akan dikotori dengan najis ayam, jijik dan meloyakan.
Aishah juga berkata, “ini baru yang kita nampak, yang lain kita belum nampak lagi’, ujar Aishah yang telah serik untuk menjamah nasi kandar di masa depan.
Diharap pihak berkuasa dapat membuat siasatan dengan segera supaya perkara seperti ini tidak lagi berlaku terhadap pelanggan-pelanggan lain .
























-----------------

PARTI ISLAM SEMAKIN TEROK





FACE BOOK



Semalam di Klang.
Semalam di Klang. Dua suasana yang jauh berbeza.
Apa pandangan anda?







-----------------

JALAN TUTUP CERITA KERETA AUDIQ7





MUNAFIKIN BUKAN MUNAH
YB Q7 perasan bila pakai Q7 orang lain perlu hormat pandangannya. Bila dia ajak orang debat maka semua orang menjadi ketakutan mengigil berguling2 di jalanraya. Tapi masih ada hamba Allah yg sahut..maka YB Q7 mengelabah langsung cepat2 pi berbaik dengan MAZA.. Ini lh contoh orang munafikin... on TUAN HAJI KLUK KLAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/5/17




----------------

APA SUDAH JADI DENGAN PENYOKONG PAS







FACE BOOK




Ceramah PAS di Simpang Empat Chendering Perak.
Kubu kuat PAS.
Ni petanda orang2 PAS pun dah tinggalkan PAS


 




-----------------

LAWAK POLITIK - HANYA TUKAR TIUB








MALAM

JUMAAT 

INI

TUKAR TIUB

BUAT LAWAK 

POLITIK


KAH KAH KAH



9 MARCH












-----------------

MENJILAT PEPEP



LIDAH YANG KUAT

Lidah altakiri bercabang kut,Cuba ko cek tengok atau pun dah nipis sbb Selalu jilat pepep bini muda dia. on TUAN HAJI KLUK KLAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/6/17





-----------------

BANI MELAYU LINGKUP






FACE BOOK



Tanpa UMNO, tiada melayu di Malaysia.
Tanpa PAS, tiada Islam di Malaysia.
Dua khurafat bakal bergema dalam PRU akan datang.
Berhati2lah...





---------------

HAM DU LIL BANGSA JOHOR








HIDUP
HIDUP

BANGSA JOHOR

HAM DU LIL


SPRM ikrar tindak drastik ‘bersihkan’ Johor

 | March 5, 2017
Tindakan drastik akan diambil tidak lama lagi dan pihaknya bertegas perkara itu tidak boleh dibiarkan kerana ia akan berpanjangan.







JANGAN

TERGOLEK

DOG KETAWA

KAH KAH KAH


----------------

AWAS - BERJAGA JAGA







AWAS

WASPADA

JAGA JAGA

NEGARA DALAM

BAHAYA

Polis tumpaskan plot serangan bom skala besar
 | March 5, 2017
Polis menangkap seorang warga tempatan dan warga Indonesia yang mendapat arahan daripada IS di Syria untuk melancarkan serangan bom kenderaan berskala besar






PETALING JAYA: Polis berjaya menumpaskan rancangan IS untuk melancarkan serangan bom berskala besar di negara ini, dengan tertangkapnya seorang warga tempatan dan warga Indonesia dalam operasi di Kuala Lumpur.
“Hasil soal siasat mendedahkan mereka mendapat arahan daripada Mohamad Wanndy Mohamad Jedi,” kata Ketua Polis Negara Tuan Haji Khalid Abu Bakar dalam kenyataan hari ini.
Tangkapan melibatkan sel IS itu dilakukan dalam operasi Bahagian Counter Terrorism Cawangan Khas di Kepong, 21 Februari lepas.

SEMAKIN

DEKAT KITA

KE PRU14

SEMAKIN

BANYAK KES

MACAM INI

TERBONGKAR



---------------

LAGI SANDIWARA DIPENTASKAN







NEGAARA 

DALAM BAHAYA

RASUAH TERUS

MENJADI JADI

KES RASUAH

TERBESAR

TERHEBAT

100 BILION

MENGATASI

KES NAJIB 2.6B

OOOPPSSS...

SILAP LAAAA

HANYA 100RM

KAH KAH KAH

SATU LAGI

SANDIWARA

Dua pegawai kastam ditahan SPRM
SHAH ALAM - Suruhanjaya Pencehagan Rasuah Malaysia (SPRM) Johor menahan dua pegawai wanita kastam kerana dipercayai mengambil wang rasuah daripada salah seorang penumpang warga asing yang memiliki barangan terlarang dalam bagasinya.

Kedua-dua wanita berusia 38 dan 22 tahun itu ditangkap di Bilik Unit Khas Pemeriksaan Penumpang Kastam, Lapangan Terbang Senai Johor Bahru kira-kira jam 11.20 malam, semalam.

Menurut sumber kedua-dua suspek yang ditangkap adalah pegawai kanan dan pembantu penguasa kastam masing-masing.

Katanya, mereka yang sedang bertugas ketika itu telah meminta penumpang itu membayar RM100 supaya tidak mengambil tindakan terhadapnya kerana memiliki barangan terlarang seperti tembakau dan makanan dari negara asalnya.

Sementara itu, Pengarah SPRM Johor, Tuan Haji Azmi Alias ketika dihubungi mengesahkan tangkapan tersebut dan berkata kedua-duanya disiasat mengikut Seksyen 17 (A) Akta SPRM 2009.


SEMUA INI

DILAKUKAN

UNTUK ALIH

PANDANGAN

AGAR RAKYAT

LUPA KES 1MDB

LUPA KES NAJIB

REMBAT DUIT



------------------