.

Ahad, 29 April 2018

SABOTAJ TAKTIK BARU




SABOTAJ

PENCERAHAN  DARI MAHATHIR
SATU CARA BARU
UNTUK MENANG PRU14


SIAPA BERI ARAHAN 




SABOTAJ








@SABOTAJ


Dr M jawab DCA, pertahan pesawat disabotaj


Pengerusi HARAPAN  Dr Mahathir Mohamad mempertahankan dakwaannya bahawa pesawat terbang yang disewa khas kelmarin telah disabotaj bagi menghalangnya untuk hadir ke pusat penamaan calon, semalam.

Dr Mahathir turut berkata, kerosakan serius pada roda hadapan pesawat itu turut diakui oleh Lembaga Penerbangan Awam Malaysia (CAAM) menerusi kenyataan lembaga itu, semalam.

“Hari ni CAAM anggap tuduhan saya sebagai serius. Saya tak tuduh CAAM, saya cuma nak nyatakan apa yang berlaku yang diakui oleh CAAM sendiri.

“CAAM tahu pesawat itu tak dapat terbang apakah dia disebabkan sabotaj ataupun tidak, tidak boleh ditentukan oleh CAAM sebelum siasatan tapi saya anggap perkara itu sengaja dibuat kerana ada niat untuk menghalang saya jadi calon di Langkawi,” kata bekas perdana menteri itu  dalam ucapannya di Dewan Ho Peng, Kuah, Langkawi malam tadi.


@TANDA
PRTINI SATU LAGI TANDA
PAKATAN MENANG
PRU14
KECUALI 
DITIPU
KECUALI
DISABOTAJ


-------------------

MCA AGEN CHINA MERAH









@MERAH

MASIH ADA LAGI BANI MELAYU
YANG TAK PERCAYA
CHINA MERAH DATANG
UTUK MENJAJAH TANAH MELAYU

PARTI CUKONG MCA
ADALAH AGEN CHINA MERAH

DALAM MASA 5 TAHUN
KALAU NAJIB TAK DI NYAHKAN
MAKA TANAH MELAYU
AKAN JADI PROVINSI
CHINA MERAH

Barisan Nasional yang tertera Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai bersama Presiden Republic Rakyat China, Xi Jin Ping dengan tulisan “Hubungan diplomatik MCA dan Parti Komunis China, One Belt One Road beri manfaat kepada rakyat”.



---------------------

KENAPA BEROK INI KETAWA








NGAPA

BEROK

KETAWA





PERANG DALAMAN - BANTU PAKATAN




@TANDA
INI TANDA

PAKATAN MENANG

KECUALI DI TIPU

DAN

DI SABOTAJ

12 ahli MCA dipecat serta-merta kerana sabotaj calon BN
29 APRIL 2018
ALOR SETAR - Jawatankuasa Disiplin Parti MCA memecat 12 ahlinya termasuk tujuh yang bertanding sebagai calon pakatan pembangkang, selain calon bebas dalam PRU14 berkuat kuasa hari ini.

MCA pecat 7 kerana bertanding calon bebas, parti lawan
Bernama | April 29, 2018
Mereka terbabit didapati bertanding sebagai calon bebas, DAP, PSM dan PKR.


SABOTAJ


SEMAKIN JELAS

PERANG

DALAMAN BANTU

KEMENANGAN

PAKATAN

KECUALI DITIPU

KECUALI

DISABOTAJ


------------------

WAJAH MUSLIM DEMOKRAT







WAJAH MUSLIM

DEMOKRAT

kikiki gegak gempita seantero alam bila nik omar bertanding atas tiket parti Amanah. alaa relax laa, faiz, mujahid dan nik omar masih islam... bukannya murtad keluar agama pun kikiki. jumud betul kepala otak walaunta dan walauntit pas ni, macam laa pas tu agama. 
Segala macam nas diceduk utk munafikkan anak arwah tok guru nik aziz tu dan segala macam dalil dikeluarkan kononnya dia derhaka dgn ibu. Tapi pelik pulak aku, bila nik abuduh mengaku dia anak derhaka takde pulak yg munafikkan dia. cakap banyak pun tak guna bro, kita tunggu 9 mei, ramai2 kita undi utk tangkap pencuri. khalas! on MUSLIM DEMOKRAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/29/18




---------------------

JANGAN TUTUP ZOUK







JANGAN 

TUTUP ZOUK
Bodoh betul la macai pasu ni. Kat msia ni ada ribu2 tempat jual air kencing setan. Takkan ler zouk je nak tutup? Abis tu yang lain dan kilang air kencing setan yg dirasmikan bapak air jencing setan tu tak nak tutup sekali ker? Bodoh melantun2 on 
PROPAGANDA WAHABI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/29/18



--------------

YALLAH YA HABIBI




@YALLAH
Maria Ozawa tu klu pandai berbahasa arab pun akan dikatakan sebagai Pewaris Nabi...takebeer..!!!.. on 
YA ALLAH YA HABIBI
Publish | Delete | Spam
Arie_73
on 4/28/18





-------------------

HAJI TONTOWI LARI










KE MAN LARI

HAJI TONTOWI

PEMINAT FILEM

GERMAN?




6 ahli Umno Temerloh sertai AMANAH, tekad mahukan perubahan

Calon Pakatan Harapan (PH) bagi kerusi Parlimen Temerloh, Haji Mohd Anuar Tahir berkata, hasrat untuk melihat perubahan pada pentadbiran negara ini turut dikongsi oleh ahli-ahli Umno Temerloh.

Sehubungan itu kata beliau, sempena pembukaan Bilik Gerakan PH di Bukit Cermin Dun Mentakab baru-baru ini, seramai 26 ahli Umno Temerloh telah menyerahkan borang menyertai parti AMANAH dan berikrar menyokong PH pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14) nanti.

Majlis pembukaan bilik gerakan tersebut mendapat sambutan yang sangat baik daripada penduduk setempat dengan kehadiran lebih 100 orang pada malam itu.

Borang penyertaan 26 bekas ahli Umno itu diserahkan kepada Anuar yang juga selaku Setiausaha Agung Parti AMANAH Negara.


HAJI TONTOWI

SEDANG BERLAKON

DENGAN

MARIA  OZAWA

DRAMA 

SEBELUM SUBUH


UNTUK TV HIJRAH

ADALAH 

BERITA PALSU


---------------

INGATAN UNTUK SEMUA





JANGAN

SILAP

KITA UNDI

SATU LOGO






--------------

KULIAH MEMBACA MEDIA




SATU

LAGI

TANDA

PAKATAN

MENANG

INGAT

KEMBALI

KULIAH

CARA 

BACA

MEDIA

Kapal terbang Mahathir tak disabotaj, kata lembaga penerbangan


Selepas menjalankan siasatan, Lembaga Penerbangan Awam Malaysia (CAAM) menyimpulkan kapal terbang persendirian yang dinaiki Pengerusi Pakatan Harapan (HARAPAN) Tun Dr Mahathir Mohamad tidak disabotaj dan sebaliknya mengalami 'masalah teknikal'.

"Berdasarkan siasatan teliti, CAAM mendapati tiada tanda-tanda sabotaj.

"Kapal terbang itu tidak dapat diterbangkan kerana masalah kecil dan masalah teknikal, termasuklah kebocoran udara dari tayar kiri," kata Pengerusi CAAM Azharuddin A Rahman.
DINAFI

ERTINYA

ADA

INI

SABOTAJ

NAMANYA

------------

PERSOALAN - KENAPA?



SOALANNYA

KENAPA 24.5K

SHARE?

https://www.malaysiakini.com/columns/421427



Hussin Abdul Rahman · 
Melayu yg tulis ni amat pemalas orgnya..suka dok makan tidur percuma..penganut sosialis unrealist, pandai mengutuk orang tapi urusan diri sendiri amat berserabut. Berceramah mcm org mabuk ketum.
SukaBalas2hari
Hussin Abdul Rahman · 
Hishammuddin..tlg jelaskan knp kamu..satu Masa dulu.. selalu guna kad ATM sebuah bank utk keluarkan duit, hampir setiap hari..walhal kamu tidak bekerja dan tiada pendapatan tetap..makan minum pun org belanja. Kad bank mana tu dan siapa bagi kad itu kpd kamu?






-------------------

TIAN CHUA DISABOTAJ



SABOTAJ

KENYATAAN MEDIA

28 APRIL 2018

Pagi ini, saya dinafikan kelayakan saya sebagai calon di Parliamen Batu. 

Pengawai SPR merujuk kes saya di mana saya disabitkan bersalah dengan hukuman denda RM2000.

Akan tetapi, hakim telah menjelaskan bahawa saya hanya hilang kelayakan sebagai wakil rakyat jika denda adalah RM2000 ke atas.

Keputusan pengawai SPR adalah salah di sisi undang-undang dan sengaja menafikan hak pengundi di Parliamen Batu untuk membuat pilihan. 

Ini telah melanggar prinsip demokrasi dan pilihanraya yang adil.

Pasukan peguam saya sedang berbincang dan akan mengambil tindakan yang perlu dengan secepat mungkin.

Semasa kita menunggu tidakan undang-undang, kita mesti bersemangat dan tidak dikalahkan oleh taktik yang kotor ini. 

Saya menyeru rakan-rakan seperjuangan membantu gerak kerja di kawasan Pakatan Harapan bertanding dan akan maklum tindakan yang akan diambil mengikut berkembangan mahkamah.

Terima kasih atas kerjasama dan sokongan rakan-rakan sekalian.

Lawan tetap Lawan!  #kitamestimenang

TIAN CHUA
NAIB PRESIDEN
PARTI KEADILAN RAKYAT



INI TANDA

PAKATAN 

MENANG

KECUALI

DISABOTAJ


-------------------

AUTA KELING






CONTOH

TERBAIK

AUTA




KELING
LIHAT DAN TENGOK MUKA INI
TENGOK BETUL BETUL
INI MUKA KEELING
BUKAN MUKA MELAYU

GST tidak bebankan rakyat

ALOR GAJAH - Pelaksanaan Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) tidak membebankan rakyat kerana ia tidak dikenakan ke atas barangan keperluan asas, kata Ketua Setiausaha Perbendaharaan Mohd Irwan Serigar Abdullah.

Beliau berkata sebaliknya pelaksanaan GST memberi banyak kesan positif secara menyeluruh kepada rakyat yang dipulangkan kerajaan dalam pelbagai bentuk pembangunan kemudahan atau infrastruktur dan insentif.


KELING

INI 

DITUGAS




BUAT 

AUTA

TIPU

MELAYU


---------------------

TANAH MELAYU TERGADAI






TANAH MELAYU

TERGADAI
Yeay yeayyeay. Sudah menang 2 kerusi. Mampos la kita hadap lagi hidup parah utk 5 tahun . Yeay yeay. Tiada harapan lg. Akhirnya, tanah airku tergadai ternoda juga dgn cina merah . on 
BUKTI SAHEH
Publish | Delete | Spam
Nope
on 4/28/18




-----------------

TUTUP ZOUK





PARTI ISLAM

PAS NAK TUTUP

ZOUK
Apa masalahnya jika orang Pas nak tutup zouk.kau pelanggan zouk ke nak marah2 ni haha.kaki minum kencing setan macam nila perangai dia on 
PROPAGANDA WAHABI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/28/18






---------------

MENYAMBUNG TRADISI MELAWAN





PENYAMBUNG 

TRADISI

MELAWAN

Syukur, nik omar patuh amanat ayahandanya; jgn buat sebarang kerjasama dgn umno/bn. Kena lawan tumbangkan BN. Nasib baik nik omar tak terpedaya dgn amanat songsang lebai hadi al-sotongi. Syabas nik omar. on 
TRADISI LAWAN GEROMBOLAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/28/18




------------

CIA BACOK






CIA BACOK
Angkara aura Nik Omar bin Nik Aziz dalam AMANAH (PAKATAN HARAPAN). Hancur berkecai tembikai-tembikai di Kota Bharu dan Panchor. Habis kering sotong-sotong di Marang. Luka parok agen CIA di Bachok. Awal-awal lagi dah serang peribadi calon macam dah tahu nak kena bungkus. KAHKAHKAH! on 
TAHNIAH YA RAPIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/28/18





----------------

AMANAH MUSLIM DEMOKRAT







AMANAH MUSLIM 

DEMOKRAT

Muslim Demokrat VS Muslim Kleptokrat. Tinggal lagi 2 minggu harga minyak akan kekal sebelum kita semua akan kena........................................... So scary Kleptokrat tahan harga minyak. Macam nak tunggu sembelih Rakyat cukup-cukup. on MUSLIM DEMOKRAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/28/18



HADI=KENTUT
Anak Tuang Guru Haji Hadi Kentut mana.. tak kan terkentut-kentut je kerje dia.. on 
MUSLIM DEMOKRAT
panglimo potaseh
on 4/28/18






------------------