.

Sabtu, 11 Ogos 2018

SAYANG MANJA KENA FITNAH







SAYANG MANJA

KENA FITNAH





RAJA MUTU MANIKAM






RAJA MUTU

MANIKAM
kah kah kah dalam Islam ada raja ? siapa bawa raja raja nie ? atau sistem khalifah ? raja Muthu manikam semua raja Mendaliar geng...kalam masih tegak walau dah mampooosss ..begitu riwayat al-Bukhari sahibul...kah kah kah on
 RAJA SYABU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/11/18

Bug





------------------

RAJO KITO JAGO AGAMO





RAJO KITO

JAGO AGAMO
Yg pekak membakar meriam.. Yg kurap mencari buloh.. Yg buta ngembus lesung.. Yg lumpoh jaga rumah.. Yg pendek metik chili.. Yg Raja jaga ugama.. eik.. sebab bagindo Raja kita.. jgn main-main dgn penjaga ugama Ooo.. Kalau tak nak masuk neraka? on 
RAJA SYABU
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/11/18






--------------

HILANG







HILANG
Nazri aziz mana???? on 
PELIK AMAT PELIK
Publish | Delete | Spam
En. Ahmad
on 8/11/18




--------------

PALING LAYAK






PALING LAYAK
dato jamal yunus paling layak utk bertanding di dun seri setia. umno dan pas wajib teruskan kempen dgn agenda melayu, islam dan raja2. dah terbukti di prk sg.kandis, agenda yg dibawa umnopas masih relevan dan lokman adam menang besar mengalahkan calon bebas. takbirrrr!!! on DIMANA PEJUANG MELAYU ILANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous





------------------

DIMANA PEJUANG MELAYU ILANG





HILANG

DIMANA PEJUANG

MELAYU INI

HILANG?

SENYAP SUNYI

KENA MINYAK

JAWA KE?

KAH KAH KAH




----------------------

TERBAIK - LOKAP KAN NAJIB





TERBAIK
TERUSKAN

LOKAPKAN 

NAJIB

PAKAIKAN BAJU

AMANAH



Najib mungkin kena mengadap SPRM lagi

Najib  mungkin dikehendaki hadir bertemu pegawai penyiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Langkah itu, kata sumber, perlu bagi membolehkan bekas perdana menteri berkenaan membantu siasatan berhubung dakwaan wang bernilai RM3.5 juta dicuri pengawal keselamatan baru-baru ini adalah milik Umno.



SATU DUNIA

MAHU LIHAT

NAJIB ROSMAH

MASUK PENJARA

INI TUGAS 

SUCI UMAT

MANUSIA

KURUN INI


----------------------

PELIK AMAT PELIK








PELIK?
CURI SAMUN

TIPU BUNUH

BAIK UNTUK

RAKYAT?


Tidak perlu pertahankan saya, Najib beritahu Umno

 | August 9, 2018
Najib berkata kesalahannya hanyalah kerana melakukan yang terbaik demi rakyat, negara dan parti.





PETALING JAYA:  Najib  berkata Umno tidak perlu mempertahankan dirinya daripada serangan pihak lawan kerana dia tidak bersalah.
Najib yakin dapat mempertahankan diri dalam perbicaraan yang adil. Bekas presiden Umno ini berdepan 7 pertuduhan pecah amanah, salah guna kuasa dan pengubahan wang haram di mahkamah.
“Kesalahan saya hanyalah kerana melakukan yang terbaik demi rakyat, negara dan parti saya. Segala tuduhan dan fitnah adalah terhadap saya dan bukan Umno


HAIRAN

BUNUH ALTANTUYA

BUNUH KEVIN

REMBAT DUIT

2.6 B RINGGIT

JUAL 

TANAH MELAYU

PADA 

CHINA MERAH

BAIK UNTUK

RAKYAT?

PELIK PELIK 

INI AMAT PELIK







--------------------

MANA JANTAN INI HILANG









SAPA TAHU

DIMANA MALAON

INI HILANG

INI ORANG JAHAT

KAKI PUKUL

TIM NAJIB

SAPA ADA

MAKLUMAT

SILA HANTAR





----------------

ANAK SEMUA GENDER






SALUT
Add caption
GARIS BARU

MALAYSIA BARU

Jangan diskriminasi golongan transgender

PUTRAJAYA - Golongan transgender meminta untuk tidak di diskrminasi masyarakat dan mendapat layanan saksama seperti rakyat Malaysia yang lain.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Dr Mujahid Yusuf Rawa berkata perkara berkenaan diluahkan Nisha Ayub, yang mewakili golongan transgender, pada pertemuan berlangsung di pejabat menteri berkenaan di sini hari ini.

Mujahid berkata pertemuan dijalankan susulan isu penurunan gambar Nisha yang dipamerkan pada Festival Georgetown di Pulau Pinang itu juga membuka ruang bagi pihaknya mendekati golongan berkenaan.

"Menurut Nisha, beliau tidak mengetahui gambarnya dipamerkan di Festival tersebut (sehinggalah perkara itu tular) dan beliau menegaskan beliau bukanlah daripada kumpulan Lesbian, Gay, Biseksual dan Transeksual (LGBT) atau aktivis malah tidak suka dilabelkan sebagai LGBT," katanya kepada media di sini hari ini.

Mujahid berkata pada pertemuan tersebut, Nisha menceritakan mengenai diskriminasi yang dihadapi golongan itu terutamanya ketika di kawasan awam dan tempat kerja.

"Golongan transgender tidak menuntut untuk perkahwinan sesama jenis, yang minta adalah LGBT...oleh itu kasihan kerana mereka ditindas di tempat kerja dan ketika ke klinik mereka tidak mendapat layanan sewajar yang akhirnya mereka tidak bekerja lalu terjebak menjadi pekerja seks," katanya.

Menteri hal ehwal agama itu berkata menurut kajian, 80 peratus golongan transgender terjebak dalam aktiviti pelacuran.

“Berikan mereka peluang kerana mereka juga warganegara, dan mereka mahu menyumbang dan menjadi sama seperti orang lain untuk pergi ke sekolah, mendapat akses sama rata terhadap kesihatan, bahkan untuk beribadah dan pergi ke mana-mana tempat awam,” katanya. -Bernama


ANAK SEMUA 

GENDER

ANAK SEMUA

BANGSA

BANGSA SEMUA

AGAMA

BERGUMBIRALAH

DALAM

MALAYSIA BARU


---------------------

SOKONG FORUM JAY BEE








SOKONG FORUM

DI JAY BEE
ini forum jahat..gua sokong forum ni..kpd pencinta2 paramugari berpakaian burkini, sila jgn dtg forum ini..kpd lgbt, punk, sila dtg..lagi 5tahun, kita jgn undi parti yg anti lgbt..kita jangan undi parti yg jadi alat sultan..er bro..tidak perlu jd kristian utk jd pendekar mabuk..tak perlu kristian utk jadi najib keluarga pencuri..tanpa kritus ISA, maka kita tidak kenal imam mahdi..isa sinomin kristus..malah setengah amalan2 oleh kaum2 yg ngaku tentera panji hitam juga terkait dgn amal2 kristus masa terdahulu..sistem agama dibawah raja/sultan/agong bukan sistem islam.
sistem itu telah wujud seblum isa kristus dilahirkan oleh maryam yg suci muci buah koci.apatah lagi bila sultan bernikah si mata biru ukraine.juga bila raja yg memotong giliran, apakah jin krajan boleh menerima anak darah biasa duduk diistana 9 tapak permandian..andai hang tuah itu cerita panji, apakah taming sari itu adalah benar dan cura simanja kini itu tuntas?cerita panji itu adalah cerita2 kedai kopi atau cerita2 on 
JEMPUTAN FORUM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/10/18



-----------------------

RAJA SYABU




RAJA SYABU
TT tak cium tangan Raja... dia cium tangan patung Karl Max... tu pasai dia benci Raja... wahai TT yg bijaksana.. walau macam mana buruk pun dia Raja kita... dan kita pula Bangsa yg beraja.. kerana kita orang Melayu. Kalau tak hormat pada Raja pun tolong lah hormat pada Adat dan Adap..! on MENANGKAN RAKYAT
Publish | Delete | Spam
Whiteeagle Brando
on 8/11/18




----------------------

PAS GAGAL URUS KELANTAN






PAS GAGAL

URUS KELANTAN
apa yg lu orang bole expect bila pas berckp mengenai ekonomi? negeri sendiri tidak teruurus..bekalan air bersih takda.sampah merata kota bahru..perihal 1mdb sekadar berpuas hati..kes tuan nhaji dilondon pun sekadar syok sendiri..penang dan selangor tanpa petuntukan dari kerajaan najib, namun bole membangunkan ekonomi..penang lagi hebat, hutang pun takda..kelanta negeri minyak, saban hari berkumandang dicorong2 mimbar perihal negeri takda duit sb tak dpt duit minyak..yg penting bukan sst...
yg penting jaga dua kalimah syahdah, jaga mata, jaga hukum hakam..itu yg penting..kalo naik MAS, marahkan menteri malaysia sb pakai baju ketat..tapi bila naik emerate, tak berani pula suruh UAE wajibkan jubah hitam ninja keatas semua pramugari2 emarate..ckp berdekah2, melancap dlm jubah..bini pun pakai kereta kafir audi..apa cite?entot bole juga diatas unta..tak caya tanya mufti perak..tak perlu audi vellfire utk entot.. on 
SILAP BESAR
Publis




--------------------------

NIK ABODOH CIA






AMRIKA ADA

OSAMA LADEN

SAUDI ADA

NIK ABODOH
amerika budak suruhan saudi..semenanjung saudi, bucunya yemen adalah conner baring yg wajib dikuasai..yemen dibantu syiah iran..saudi dibantu oleh zakir naik, mufti2 mekah dan madinah..sekali berdoa di kaabah je, abis hancus yemen dan iran..minyak saudi tersekat dibucu itu..malah sultan segala syaitan juga sudah menharamkan qatar..ditambah dgn penutupan pusat sultan salman di malaysia, maka semuanya jd hampeh..tentera fisabillah saudi sedang bersiap siaga di negeri serambi mekah..
saudi sudah bertahun2 mendanai student2 kelantan utk belaja dimiddle east sejak jaman nik aziz lagi..kalo amerika ada osama bin ladin , maka saudi ada nik abdoh nik aziz..nik abdoh ini agen cia..pasal apa para pesara2 tentera, patriot tidak serang agen cia dimalaysia? sb duit pencen dah dpt ke?? on AWAS AMERIKA AKAN MENYEANG IRAN
Publis




-----------------

MUSUH DALAM SELIMUT





MUSUH 

DALAM SELIMUT
nak keje sama dgn musuh yg mana?musuh dlm selimut atau musuh dari saudi? musuh dari london atau musuh dari autralia? nnt tun m hantar mata2 dari london dan mata2 dari autralia perihal pencurian dan pembelian mara.. on 
TEORI UNITED FRONT
Anonymous
on 8/10/18




----------------

MANA HILANG







MANA HILANG 
jgn lupa bro..mana hilang pejuang2 bugis yg anti madey dulu?balik makkasar ke? on 
SEMUA DAH BERANI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/10/18

nak keje




-------------------