.

Jumaat, 24 Februari 2017

MAZA JAWAB ISU HUDUD RUU355




PANDANGAN SEORANG PEMIKIR
TERHADAP KERJA
SEORANG UMAT


LAPORAN DANA BAKTI VAN DJKL





LAPORAN HARI INI
seorang hamba allah
telah menderma 40RM
terima kaseh kepada
sosok ini semoga
hidupnya penuh kesejahteraan

PEMBACA YANG BAIK HATI
SILA
HANTARKAN DERMA ANDA
KE AKAUN
RASMI DAPUR JALANAN K.L 

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


TAMBAH

40 RM


RM3,500


TERIMA 


KASEH









---------------------

JAWAPAN UNTUK SURAT CARLOS SANTANA





RINDU ULAMAK ZUHUD
Urmm aku windu windu an dgn ulamak yg zuhud,.yg ada sekang bukan bertaraf ulamak,umarapun bukan,banyak yg menyesatkan,aku kurang sekang dgn bani Arab Saudi..banyak kebatilan yg berlalu Dan kebatilan bersifat keduniaan terkabur karana mekah. 

Mekah dipelihara olh para malaikat Dan kerajaan Arab Saudi mengambil kesempatan Dari itu..Dari sudut politicians..satu amalan yg jelek..bermuka2..bagi menjaga entity beraja..bagi menkaburi penduduk dunia... In situation ini juga berlaku di pantai Timur Malaysia ..sunguh x menyenagkan.. on SURAT DARI CARLOS SANTANA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/24/17




---------------

KALAU BORING TAK PERLU BACA



BORING
Boring blog ni, tak payahlah baca.pergi baca blog kau sendiri. Tukartiub pencerah minda rakyat! on BERSAJAK BERPANTUN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/24/17





------------------

TIPU ALLAH




TIPU ALLAH
90 juta tu mungkin dah bersih tt....depa pi mekah....bagi seringgit kat bangla sapu sampah dalam mesjid....pahala dapat 100000 ringgit...klau 90 juta...baru 90 ringgit....so...itu duit sudah halal dan toiyiba.....ini ulamak semua....

Allah pun depa mahu tipu...nak buat macam mana kan?....kau tt....cuba pakai jubah dan serban....pas tu cakap masuk perkataan arab sikit2....pas tu kau jual lembu seekor 10 ribu ringgit.....dan kau cakap....
lembu ni dari bayi lagi dah didengarkan ayat quran...sebab kau pasang dlm kandang lembu keset mengaji....aku rasa berrebut2 depa beli. on TUAN HAJI HADI KANTOI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/24/17





----------------

TUAN HAJI HADI KANTOI








APA MAKNA

BERITA

TERGEMPAR


MAKNANYA:
kini terbukti
kini jelas
kini betul 
apa yang dihuraikan
oleh yb husam tentang
tuan haji hadi dapat dedak
dari tuan haji najib

90 juta dedak telah dimasuk
ke dalam affin bank

maka menantu tuan haji hadi
melocat mengambur  heboh
buat laporan polis
kerana yb husam musa
bocor maklumat affin bank

malaon ini tak sedar
ini bermakna apa yang husam
umumkan adalah benar belaka

NOTA

malaon yang buat
laporan polis ini ialah
menantu tuan haji hadi 
juga dikenali sebagai 
din ayam bogel

malaon ini pernah 
kena sepak tempeling
dipusat membeli belah
low yatt bukit bintang 

kalau nak tahu surah
din ayam kena tampar 
sila tanya ustaz wan ji


Menantu Hadi lapor polis tuduhan Pas terima RM90 juta

Yang Dipertua Pas Kawasan Subang Zaharudin Muhammad membuat laporan polis terhadap Penasihat Amanah Kelantan Datuk Husam Musa berhubung tuduhan wang RM90 juta yang dimasukkan ke dalam akaun pemimpin parti itu.
Zaharuddin, yang juga menantu Presiden Pas, telah menfailkan laporan polis di Balai Polis Sungai Buloh pada 20 Februari lalu dengan mendakwa tuduhan Husam itu bersifat ‘membuat kecoh’ walhal diketahui maklumat dalaman bank di Malaysia dilindungi oleh akta dan undang-undang.
Tindakan Husam itu dakwanya melibatkan keselamatan data pelanggan di Affin Bank Berhad yang dilindungi di bawah Akta Perkhidmatan Kewangan Islam 2013 (IFSA 2013) jika ia membabitkan akaun perbankan Islam dan Akta Perkhidmatan Kewangan 2013 (FSA 2013) jika ia membabitkan akaun perbankan konvensional.

CAKAP NAK

SAMAN

BILA NAK

SAMAN

PASAL APA

TAK SAMAN

KAH KAH KAH



------------------

SURAT DARI CARLOS SANTANA






ULARMAK PERANGAI TAK SENONOH
Tuan Ulamak... Memang hak membeli itu hak kamu...tetapi orang lihat dari sumber mana. Malah kata-kata dan kelakuan kamu tidak melambangkan kamu sudah akhil balikh atau perangai yang layak dipanggil Ulamak. 

Berilah contoh perangai yang sopan selaras kamu YAB dan ahli ugama...gamaknya le. Kalau ditegur terus melenting dan marah-marah tu tandanya ada sesuatu yang tak elok tu!!!!

Kalau kamu beli dari duit yang sah jawablah secara berhemah dan beradab. Kami yang miskin ini lebih bersyukur walaupun hanya naik kapcai sahaja daripada memandu kereta mahal tetapi dari duit yang tak sah tarafnya. Memang orang miskin hidupnya dihina dan orang kaya dimuliakan. on TUAN HAJI AUDI NAIK MINYAK
Publish | Delete | Spam
Carlos Santana
on 2/23/17






-------------------

JANGAN BUAT SILAP - RASUAH TAK ZALIM







HUBAYA HUBAYA

DENGAR DENGAR

BUKAN AUDI Q7

BUKAN VELLFIFE

BUKAN KERETA

MINI COOPPER

BUKAN BUKAN 

BUKAN ENTOT

DALAM KERETA

BUKAN BUKAN

BUKAN RASUAH

BUKAN BUNUH

ALTANTUYA

BUKAN BUKAN

YANG ZALIM

KAPIR YANG 

BUAT AUDI Q7

KAPIR YANG 

BUAT PORCHE

Kezaliman paling besar adalah syirik dan kafir, kata pemimpin Pas

Pengarah Pusat Penyelidikan Pas, Tuan Haji Mohd Zuhdi Marzuki mendakwa partinya berada dalam kedudukan paling utuh berbanding era kepimpinan terdahulu sepanjang beliau hampir 20 tahun bersama Pas.

Beliau berkata, "golongan bermasalah" tersebut menganggap sesiapa sahaja boleh mendominasikan pemerintahan negara terutama DAP untuk menggantikan Umno walaupun menurut Islam kezaliman yang paling besar adalah syirik dan kafir.


INILAH SEBUAH

PARTI POLITIK

YANG SUKA

JADIKAN HIDUP

MANUSIA 

DIDUNIA SUSAH


----------------

DANA BELI VAN UNTUK DAPUR JALANAN







BELI LORI
Kenapa Tak Beli Lori ? Beli lah lori. Lori 1 tan ke , 2 tan ke.. Bolih lah bantu burit..opps bantu isteri hantar kosmetik Lori juga tahan lasak.. 

Tahan dilanggar , Lori langgar kerbau pon No SOund ponya. Bolih terus pandu semasa bah Lori juga bolih tolong orang pindah rumah ke, hantar jenazah ke Lori juga bolih angkut sampah dan bawa kumpulan boria. 

kan nama Haji Lori lebeh molek dari Haji Audi , huhuhuhuh on DUIT INI DUIT AKU - HANG JANGAN KACAU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/23/17




PEMBACA YANG BAIK HATI
SILA
HANTARKAN DERMA ANDA
KE AKAUN
RASMI DAPUR JALANAN K.L 

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


TAMBAH

40 RM


RM3,460


TERIMA 


KASEH





-------------

JUAL PANTUN BELI PANTUN






PANTUN ENAM KERAT
Aku beli pantun 5kerat kau tu tt dengan harga 1derham hutaaaang...dan aku jual balik pantun 6kerat pulak dengan harga 10derham tunaaaai...
 Mati kutu pergi camping tasik kenyir 
Mati pucuk pergi sarawak cari gambir 
Mati jamal sebab perangai bau hanyir 
Mati amoi sebab kena C4 sebutir 
Mati sirul sebab vip suka lendir 
Mati najib sebab laki buat pandir
on PANTUN LIMA KERAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/23/17




-------------

BERSAJAK BERPANTUN




BERSAJAK BERPANTUN
dah la tukar tiub....ko tk de modal dah ni....hari2 duk attack pas...najib.....aku gelak guling2 ngn ko...sampai burit2 bini orang pun nk sebut..ko dengki sebenarnya...sudah la..pencen la..carik sejadah duduk atas sejada mengaji kita Quran...kalau tak nk takpe..

berhenti nk kondem sana kondem sini..ko bertuah umur ko ni tak de penyakit...boleh menghirup oksigen di dunia ni...cukup2 lah...dah boring kontent blog ko ni..semuanya berbaur kebencian...hhahahahahha..ye encik hisapmudin ye..ko dah macam apek tua cina dok berpantun bersajak time bersih tu je..hahahahhaa.. on TUAN HAJI AUDI NAIK MINYAK
Publish | Delete | Spam
erra fazira
on 2/23/17




-------------------

KERETA KERETA PAK AJI




KERETA  KERETA PAK AJI

Jgn lupa tn hj range rover harga murah, tn hj mercedes kuda hitam, tn hj mini cooper, tn hj hellfire...... kahkahkah on MARI KENALAI PEMIMPIN PARTI ISLAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/23/17



-------------

PANTUN DUA KERAT






SELOKA AUDI
entot entot dalam audi
dapat kereta dapat bini
kau orang jangan dengki


----------------

SEX HAJI DAN HAJJAH AUDI






AUDI SEX

gua hanya mampu kahkahkah.... oit korang..mlm jumaat ni haji audi dan hajjah audi dok bersenggama kat mana?senggam dalam audi ke...kalo atas unta pun bole, apatah lagi entota el audi...kahkahkah...
esok nak saman sarawak report ke??ni pantu dua kerat, entot entot dalam audi, dpat keta, dpt bini , korang jgn dengki...kahkahkah.... on PANTUN LIMA KERAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/23/17


-----------------

NASI PANGGUNG AHAD LALU





UNTUK BELI VAN
ni awek cina cun pelaris ni..kalo jatuh cinta je apa guna, hulur2 la utk djkl beli van.. on ADA AMOI CUN DI NASI PANGGUNG
Anonymous
on 2/23/17
Boleh buat bini tuh on ADA AMOI CUN DI NASI PANGGUNG
Anonymous
on 2/23/17

Aku pun nak gi tolong-tolong atau tolong makan berkali-kali... on ADA AMOI CUN DI NASI PANGGUNG
Anonymous
on 2/23/17
Awek tudung maroon tu sama ke dgn yg sorg tu hehehe on ADA AMOI CUN DI NASI PANGGUNG
Anonymous
on 2/23/17





---------------