.

Sabtu, 27 Januari 2018

BERITA TERBAIK







BERITA

TERBAIK

Polis yang menyoal Siti Hasmah ‘tersipu malu’, kata peguam


SANGAT jelas dua pegawai polis yang dihantar menyoal Dr Siti Hasmah Mohd Ali pada pagi tadi, berharap mereka berada di tempat lain, kata peguam yang hadir semasa sesi itu hari ini.

Peguam Haniff Khatri Abdulla menyifatkan kedua-dua pegawai polis dari Bukit Aman "tersipu-sipu" dan "malu-malu".



KOMEN

DR HASMAH DISOAL POLIS
MAHATHIR DISOAL POLIS
MAHATHIR DI SAPINA KE MAHKAMAH

SEMUA INI AMAT AMAT BAIK
SEMUA INI MENGIKUT SKRIP

BAIK MACAM MANA?
SKRIP APA?

INI AMAT AMAT BAIK
APA YANG SEDANG BERLAKU
ADALAH SKRIP RAKYAT

SKRIP INI SEDANG
MENYEDIAKAN HATI NURANI
ORANG MELAYU BAHAWA
BEKAS PERDANA MENTYRI
ISTERI BEKAS PERDANA MENTERI
BOLEH DISIASAT OLEH POLIS
BOLEH DIPANGGIL KE MAHKAMAH

TIDAK ADA SAKRAL
TIDAK ADA TEMBOK
TIDAK ADA HALANGAN

SEMUA INI MEMUDAHKAN
KERJA PAKATAN HARAPAN

BILA SAHAJA  PAKATAN HARAPAN
MENGAMBIL ALIH NEGARA
NAJIB DAN ROSMAH AKAN DITANGKAP
AKAN DI SOAL OLEH P[OLIS
AKAN DIHERET KE MAHKAMAH

RAKYAT TERUTAMA BANI MELAYU
TIDAK AKAN TERPERANJAT
TIDAK AKAN MERASA RISAU
BANI MELAYU TIDAK TERPERANJAT
BANI MELAYU TELAH FAHAM
MEREKA TELAH MELIHAT
MAHATHIR/HASMAH DI SOAL POLIS

APA YANG BERLAKU SEKARANG
MEMUDAH KERJA RAKYAT
UNTUK KELUAR BERAMAI-RAMAI
MENAGKAP NAJIB DAN ROSMAH
JIKA PAKATAN HARAPAN
TIDAK MELAKUKAN TANGKAPA

AMIN
HAM DU LIL





----------------

BERSATU TERAJANG NAJIB









TOBAT

MOBAT

GUA TIDAK 

AMBIL POT

YANG PENTING

MAHATHIR BUAT

KERJA KERAS

TERAJANG NAJIB

YANG INI

GUA SOKONG GILA

Mufti: Taubat paling 

baik buat Dr M ialah kembali jadi PM

GEORGE TOWN: Mufti Pulau Pinang berkata taubat paling baik buat seorang ahli politik seperti Dr Mahathir Mohamad ialah kembali membetulkan kezaliman dan kejahatan yang dikaitkan dengannya.

Tuan Haji Wan Salim Wan Mohd Noor berkata orang Islam harus faham bahawa taubat bukan sahaja diucapkan melalui kata-kata seperti beristighfar tetapi yang lebih utama dilakukan dengan perbuatan dan amalan.

“Jika seorang hamba Allah yang pernah menjadi pemimpin atau pemerintah dan banyak melakukan kezaliman dan kejahatan ketika memimpin rakyat jelata dan memerintah negara, maka taubat yang paling baik ialah dengan menegakkan keadilan dan melakukan kebajikan jika dia berpeluang kembali berkuasa.

“Jadi jika Dr Mahathir ada berniat untuk bertaubat dengan cara yang demikian maka eloklah jika dia kembali memegang kuasa dan menjadi pemimpin negara sekali lagi,” katanya kepada FMT.

Wan Salim mengulas kenyataan penceramah kontroversi Zamihan Mat Zin baru-baru ini, yang antara lain menyeru Dr Mahathir masuk sekolah pondok dan bertaubat atas dosa-dosanya semasa memerintah negara selama 22 tahun.

Dr Mahathir, 93, yang mempengerusikan Pakatan Harapan, adalah calon gabungan itu untuk perdana menteri.


LAGI RAMAI

GEROMBOLAN

KERJA KERAS

TERAJANG NAJIB

LAGI KUAT KITA

SOKONG


------------------

PEPATAH ALAF BARU






PEPATAH
Pepatah alaf baru: Bapak borek, 
Anak korek boret. 
Bapak kencing berdiri, 
Anak kencing 1mdb. 

on BAPAK PENCURI - ANAK JADI PENYAMUM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/27/18





-----------------

AWAS SALAH BENDERA






AWAS

 SALAH BENDERA
Bila isu LKS jadi PM tak boleh makan. Tetiba ada byk sandiwara sudara Cina kita ngamuk.. ari tu kat KFC, smlm kat sekolah mungkin esok kat kelab dangdut? Adakah ini tektik Sang Mappadulung dan Puteri Lembu naik kondo .. kita tgk je? on AJEN JHO LOW
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/27/18




-----------------

KENTUT ROSMAH



ROSMAH KENTUT

najibulah boleh ditekan...rosmawati..siapa berani tekan...kuat ke nak cium angin dia...dgr kabor..20 juta dah mati tercium angin tut tut dio masa tunduk ambil cincinnya yg jatuh ari tu..den..tak sanggguppp...kenapa.???..kau kata.....!!!.....BAUKKKKKKK.....!!!...KAKkakakakakaka on BERITA BAIK
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 1/27/18




------------------

AJEN JHO LOW






APA SUDAH JADI?

Kementerian arah guru mengamuk dipindah segera

SHAH ALAM - Kementerian Pendidikan mengarahkan Jabatan Pendidikan Negeri Kedah menempatkan segera guru mengamuk semasa mesyuarat ke Pejabat Pendidikan Daerah Kulim Bandar Baharu bermula hari ini sementara siasatan mengenai punca selesai.

Menerusi satu kenyataan, Kementerian Pendidikan berkata, tindakan tersebut bertujuan untuk mententeramkan keadaan terutama emosi guru berkenaan dan menjaga ketenteraman proses pengajaran dan pembelajaran yang berlangsung di sekolah itu.

"Seorang guru dari sebuah sekolah di Kulim, Kedah telah didapati menunjukkan reaksi yang tidak melambangkan profesionalisme seorang guru Malaysia dalam satu mesyuarat guru.

APAKAH 

MINAH INI

AJEN SENYAP

JHO LOW

ATAU

BAKAL AJEN 

CHINA MERAH

YANG ANTI 

PEMBELAJARAN 

BAHASA MELAYU

DI TANAH MELAYU

WASPADA 

NAJIB SEDANG

GADAI

TANAH MELAYU

KEPADA

CHINA MERAH


-----------------

SPR - PENIPU RAKYAT








SPR
SURUHANJAYA

PENIPU RAKYAT

TUAN HAJI SPR

BUAT DIALOK

LAWAK

KURUN INI
SPR tidak memihak, segala tindakan ikut undang-undang


KUALA LUMPUR - Segala tindakan yang diambil Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) termasuk dalam proses persempadanan semula kawasan pilihan raya adalah mengikut peruntukan undang-undang.

Bekas Timbalan Pengerusi SPR, Tun Haji Wan Ahmad Wan Omar menegaskan, SPR merupakan satu badan yang bebas dan bukannya boneka yang digunakan untuk kepentingan politik mana-mana pihak.

“Sebagai adil, SPR menjalankan kerja mengikut Perlembagaan dan dalam melaksanakan tugas, sudah pasti tindakan (yang dibuat) tidak memberi kepuasan kepada semua pihak.



KAH KAH

KALAU LU CAYA

CAKAP 

TUAN AJI SPR NI

MAKA LU CAYA

BIK MAMA

MASIH

ANAK DARA

CUN SLIM

BERGETAH

KAH KAH KAH

TERGOLEK DOG

--------------------

USTAD JANGAN JULING






YA USTAD

JANGAN JADI

MAT JULING

ATAU

MAT RABUN

NAJIB JUAL

TANAH TUDM

JUAL MELAKA

JUAL KUANTAN

KEPADA 

CHINA MERAH

NGAPA TIDAK

BERSUARA



Isu sekolah: Jangan tunduk tuntutan Dong Zong

SEREMBAN – Ikatan Guru-Guru Muslim Malaysia (iGuru) menggesa kerajaan supaya tidak tunduk dengan tuntutan Persatuan Gabungan Jawatankuasa Sekolah Cina (Dong Zong) untuk menambah bilangan sekolah Cina baharu.

Presidennya, Mohd Azizee Hasan berkata, persatuan itu dilihat semakin melampau dan sengaja menggunakan isu pendidikan Cina sebagai modal politik menjelang PRU14.

“Kita mohon sangat supaya kerajaan tidak layan tuntutan ini kerana apa yang diminta itu akan melemahkan lagi usaha memupuk perpaduan kaum dan penguasaan bahasa Melayu dalam kalangan kaum Tionghua.

“Jangan kerana kepentingan survival politik dan undi kaum Cina untuk PRU14, kerajaan dengan mudahnya akur tuntutan mereka,” katanya, semalam.

Menurutnya, kajian menunjukkan murid Cina yang belajar di sekolah kebangsaan dilihat lebih patri


CHINA MERAH

BUKA UNIVERSITI

CHINA DI NILAI

MENGAPA

SENYAP

--------------------

MAT HENJUT BINI POLIS






DOA AFDAL

MAT HENJUT

BINI POLIS
amin ya robb. ya tuhan, kau hancurkanlah dap laknatullah. biar gst naik 10 peratus, asalkan pemimpin kami melayu dan dilahir islam. inilah jihad kami untuk dapat cipap ketat di akhirat nanti. on APA SUDAH JADI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 10:58 PM





--------------

KELUARGA PEMINAT FILEM MELAYU






BAPAK SARIMAH
rilek brader..bapak pencuri, anak penyamun itu tidak bahaya..yang bahaya ialah bila lu lahir islam dan bukan peluk islam..lagi bahaya adalah syiah..curi murik keluarga cikai jantan suwey ini andai allah terima taubat, maka gugur la segala dosa dan noda..org2 muda anti undi..

ANAK ZIANA
sila jgn layan cite2 pencuri penyamun ni..bukan mdtgkan faedah pun..atok pengerusi genting, ayah suka pelakon, anak suka minah mongolia, cucu suku ponzi.. on 
BAPAK PENCURI - ANAK JADI PENYAMUM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/25/18






-----------------

RIWAYAT KELUARGA PENCURI





RIWAYAT
bro tt..kalo najib and the thief family gunakan duit rakyat utk masuk kaabah dan umrah, itu bole jd untung utk kita..macam ni caranya dan barangkali akan ada ulama2 atau mufti2 yg akan guna teknik yg sama..

KELUARGA

seandainya rakyat dgn rela hati dan ikhlas wang tersebut digunakan oleh najib and the thief family, maka segala macam pahala yg najib and the thief family dpt dari allah, maka kita atau rakyat pun dpt pahala gak..sbnya ialah najib and the thief family gunakan duit kita utk beribadat, berumrah malah dpt masuk kaabah..

PENCURI

syukur la najib dpt mwakilkan kita masuk dlm kaabah..kalo jd syiah, jd cina, jd hindu, takdpt la kita pahala masuk kaabah..ohya..dulu2 sbelum nabi ahmad wujud, bermacam berhala ada dlm kaabah..bapa ibrahim sndiri pun pengukir berhala.. on NAJIB REMBAT DUIT NEGARA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/25/18






------------------------

ORANG TINO DAPEK APO?





ORANG TINO
Tlg smpaikan pd ustat, nk tanya berdepan sogan, malu tak terkata. Bkn takut, cuma malu je. Tu aje. Bini saya tanya, kt syurga ade bidadara tak? Pasal dia pun nk di entot gk kt sana. 

DAPEK APO

Kt sini dh puas dgn suami, sana dia nk yg lain. Tak mau pelir sy pulok dh. Lg 1 soalan dr dia, kat sana boleh minta 3some bidadara tak? on ITAM LOGAM
Publish | Delete | Spam
Nope
at 6:41 PM



-------------------

ITAM SODAP





ITAM SODAP
Perempuan hitam jika dibuat perkiraan untuk india dan afrika saja jumlah nya mencecah billion orang. Ini membuktikan pundek yang hitam juga sedap. Berapa billion pancutan telah dilakukan kedalam pundek yg hitam. Ini membuktikan pundek hitam juga sedap. Kalau tak sedap macam mana boleh terpancut? on
 ITAM LOGAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 10:35 PM

-------------------