.

Jumaat, 3 Februari 2017

SANDIWARA KES RASUAH








SANDIWARA

DITERUSKAN

LAGI - JANGAN

TUAN HAJI

RISAU JAMIN

TAK SALAH

APA MAKNA

BERITA INI?


SPRM siasat Annuar selama 4 jam

Pengerusi Majlis Amanah Rakyat (Mara) yang digantung tugas, Tuann Haji Annuar Musa disoalsiasat selama empat jam di ibu pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Putrajaya pagi ini atas dakwaan penyalahgunaan kuasa dan penyelewengan dana.
Menurut Star Online, Ketua Penerangan Umno itu tersenyum lebar ketika bertemu pemberita di luar bangunan itu pada kira-kira jam 1 tengah hari.
Annuar berkata beliau hadir ke pejabat SPRM kerana merasa bertanggungjawab untuk membantu siasatan.
YANG LAIN

KENA SIASAT

TAK TAHU 

BERAPA LAMA

TAPI MALAON

INI ADA BERITA

KENAPA PULAK?

KAH KAH KAH

INI SANDIWARA

NAK TUNJUK

SEDANG DISOAL

INI SKRIP

SANDIWARA

NAK TUTUP

KES NAJIB

CURI DUIT 1MDB
--------------

INI KES BODOH







INI KES BODOH

TAK FAHAM

APA PERANAN

MAHKAMAH

TAK FAHAM

MALAYSIA INI

NEGARA DUNIA

KETIGA 

BODOH

TAK KENAL

SIAPA MUSUH

SIAPA KAWAN

LALU KENA TIPU

KERANA BODOH

Wakil PKR dakwa TPP mungkir janji berhubung rayuan

Ketua Pemuda PKR Nik Nazmi Nik Ahmad mendakwa pasukan pendakwaan memungkiri janji apabila mereka mengemukakan rayuan berhubung denda RM1,500 yang dijatuhkan ke atasnya selepas beliau mengaku bersalah melanggar Akta Perhimpunan Aman.
Menurutnya, pihak pendakwaan bersetuju dengan ‘surat reprensentasi’ oleh peguamnya bahawa rayuan tidak akan difailkan jika beliau mengaku bersalah kerana terbabit dengan himpunan "Black 505" di Selangor pada tahun 2013.
"Kita sebenarnya mencapai persetujuan dengan Timbalan Pendakwa Raya (TPP) bahawa jika saya mengaku salah, mereka akan membiarkan kes itu berakhir. Tetapi mereka kemudiannya merayu supaya hukuman lebih berat dikenakan," katanya kepada Malaysiakini.
Bagaimanapun, Timbalan Pendakwa Raya, Wan Shahruddin Wan Ladin menafikan wujudnya perjanjian itu.
"Tiada langsung perjanjian.
"Mungkin untuk kes (Naib Presiden PKR) Rafizi (Ramli). Tapi tidak untuk kes Nik Nazmi. Itu silapnya kerana mereka anggap pendakwaan akan mengikuti kedudukan dalam Rafizi bagi kesalahan sama.

DALAM NEGARA

DUNIA KETIGA

SEMUA JENTERA

DAULAH WUJUD

UNTUK JAGA

KEPENTINGAN

PUAK BERKUASA

DI MALAYSIA

UNTUK JAGA

PASTIKAN

PARTI 

KETUANAN

MELAYU TERUS

BERKUASA

JIKA TAK FAHAM 

SILA HANTUK

KEPALA 

KE JAMBAN


-------------------

WARGA BRICKFIELD YANG AGONG LAGI MULIA





TAK MENGGANGU
hehehhehe...dia bukan mat fit ..dia ganja beer punya kicker....kota raya brickfield tempat main dia ni.....satu yg pasti...dia tak kacau sesiapa. on SEBUAH KESAH CINTA YANG AGONG
DIDI KOTA BELUD
on 2/3/17

ABANG BEN NATHAN
montok montok banget cewek nya suara abang ben nathan pun mantap abang ben nathan nih lebih baik dari bebudak gadai negara tuh lebih jujur hidup nya layak dapat DATOK lah insha Allah dapat lah kehidupan lebih baik nanti yang penting jujur jangan gadai gadai sudah.... kecuali lah kalau ada KONTOL GANGSA harga bilyon bilyon tuh senang saja on SEBUAH KESAH CINTA YANG AGONG
Anonymous
on 2/3/17BEN NATHAN


TANPA RUMAH
Dalam keadaan kita hari ini .. gwa lihat Ben Nathan bukan tidak normal dia bergelandangan. Kir Toyo kata Selangor sifar papa-kedana pada 2005 .. mungkin Toyol ni betul dengan dasar olok-oloknye .. sekarang dah 2017 .. on SEBUAH KESAH CINTA YANG AGONG
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 2/3/17






--------------

UNABLE TO FUCK MYSELF




TELL ME WHEN?

On the contrary, it's the intention of All fucking capitalists wanting Putin and Trump to succeed...... Hisham, Go fuck yourself on TRUMP DAN PUTIN
Publish | Delete | Spam
looes74
on 2/2/17



------------

SEBUAH KESAH CINTA YANG AGONG







CINTA YANG

AGONG IALAH

CINTA GAGAL




Henti lempar tuduhan terhadap Ben Nathan

Presiden Yayasan Artis 1Malaysia (YA1M) Datuk DJ Dave meminta masyarakat supaya berhenti melemparkan segala tuduhan dan membuat spekulasi yang tidak betul mengenai keadaan penyanyi popular era 1980-an, Ben Nathan.
Ini kerana katanya pelbagai tuduhan dilemparkan terhadap penyanyi itu yang kini hidup sebagai gelandangan di ibu negara.
"Macam-macam saya dengar cerita mengenai Ben. Saya pun tak pasti sama ada itu semua betul atau pun tidak.
"Kita sebagai masyarakat yang diberikan akal sempurna berhenti daripada terus menghakimi seseorang. Memang tak adil untuk menuduh dia dengan pelbagai gelaran," katanya seperti dilapor Harian Metro.
Terdahulu, rakaman video individu dipercayai Ben menjadi tular di laman sosial sejak beberapa hari lalu.
Dalam rakaman yang dibuat oleh seorang lelaki itu, Ben yang dilihat berada dalam keadaan tidak terurus, bertutur dalam bahasa Inggeris mengatakan dia 'out station' selama tiga minggu di Pulau Pinang.
Ditanya sama ada masih aktif menyanyi, Ben mendakwa akan menjalani proses rakaman lagu di Jakarta, Indonesia, malah berkata mendapat tajaan daripada seseorang di Pulau Pinang.
Dave berkata, dia sudah berusaha memujuk penyanyi itu yang kini hidup sebagai gelandangan agar keluar daripada kehidupannya sekarang.
Bagaimanapun, usaha Dave itu gagal apabila Ben yang popular menerusi lagu Stanza Sepi Sekeping Hati itu menolak dengan pelbagai alasan.
"Saya adalah kawan kepada Ben. Kalau nak tahu saya berjumpa dengannya tiga kali dalam tempoh enam bulan lalu di beberapa lokasi sekitar ibu negara.
"Setiap kali berjumpa, saya mempelawanya untuk pergi makan dan membeli pakaian baru, tetapi dia menolak dan mengatakan kehidupannya baik-baik saja," katanya.
Menurut Dave, dia pelik kerana setiap kali berjumpa Ben selalu memberi alasan mengatakan dirinya sibuk dan perlu menghadiri mesyuarat serta proses rakaman lagu.
"Ramai yang mengatakan dia kurang siuman dan sebagainya tetapi dia masih kenal saya. Malah, dia memanggil saya dengan nama Islam saya iaitu Irwan Shah Abdullah.
"Sekiranya betul Ben mengalami masalah mental, dia perlu dibantu segera," katanya.

siapkah

sang gadis

yang telah

meninggal 

kamu ben?


----------------

NASIB ANNUAR MUSA DITANGAN ROSMAH






ROSMAH TENTUKAN NASIB
Semuanya bergantung kpd najib-rosmah. Jk mrk mau annuar dikorbankan maka korbanlah dia. Buat sementara, mrk berkuasa. Mcm firaun, sebelum direjam ke dalam laut. Masa tengah tenggelam baru dia sedar siapa yg sebenarnya berkuasa on ANNUAR MUSA TIDAK BERSALAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/2/17





-----------------

HENTIKAN MENJUAL KETAKUTAN





SYABAS!

TAHNIAH

SOKONG

ARAHAN TEPAT

HENTIKAN

JUAL AGAMA

Melaka haramkan pengemis dan perayu derma atas nama agama

 | February 2, 2017
Ketua menteri berkata tidak ada keperluan untuk mengemis




PETALING JAYA: Pihak berkuasa Melaka memberi amaran akan menangkap sesiapa yang merayu derma atau mengemis daripada orang awam, kata Tuan Haji Idris Haron.
Ketua menteri Melaka itu berkata, amaran itu turut ditujukan kepada mereka yang membawa barang jualan atas nama kebajikan dan badan agama.


JUAL AGAMA

SALAH SATU

PERNIAGAAN

TERTUA DALAM

DUNIA SAMA

MACAM JUAL

AYAM SIAM


------------------

MINYAK NAIK - KOTE TAK NAIK





MINYAK NAIK - KOTE TAK NAIK
abe tukar tiub, matapelajaran entota, seks atas unta, seks atas lembu, seks bersama kambing semua tidak penting kah kah kah...apa yang paling penting ialah rakyat malaysia belajar ilmu kah kah kah...

sepatutnya abe tukar tiub menjadi menteri pendidikan...mengajar ilmu kah kah kah, sebab ramai sangat 3.8 pointer lingkupkan negara ini, sehingga papa kedana, rakyat pulak makin ramai jadi sewel, bingat, mabuk dedak sehingga lupa untuk kah kah kah, 

sejak minyak naik kote hamba tidak mau naik, adakah ini ilmu graviti eistein kah kah kah? mampooos woi on ENTOT ATAS UNTA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/2/17





------------------

BILA PAS NAK SAMAN





BILA PAS NAK SAMAN
mr. tt.. jgn dilupakan itik2 skalian alam. bile mau saman sarawak report.. xkan wut diam mcm badak kenyang jer.. saman ke xsaman. saman ke xsaman.. saman ke xsaman.. bila agama dijadikan wayang... 

kelak kamu akan tersembang.. satu per satu wayang agama tumbang... next tontowi plak dihumban dlm sangkar patin.. kahkahkahkah. on KENYATAAN BERSATU - PAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/2/17




---------------

LEBIH BIJAK DARI TUHAN




ENTOTA
catatan seorang yang merasakan dirinya lebih bijak dari tuhan on ENTOT ATAS UNTA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/2/17



----------------------