Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 30 Ogos 2013

SANG SAKA UNTUK SEMUA





PENGUMUMAN UNTUK SEMUA
 permintaan sang saka terus datang
maka pengedar dan pembuat
akan terus menerima permintaan
hingga ke  bulan hadapan

segala kelewatan
 haraf jangan marah

sesiapa yang mahu memesan sila email:

sangsaka.benderarakyat@gmail.com

YUBIS SILA BERSABAR
Wei..aku dah anta email nak pesan sang saka tp x ada balasan..ingat duit aku tak laku ka?lancau betul.. yubis229@yahoo.com on PROGRAM MENGHASUT DAN MELAWAN BANGANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous

at 6:50 PM
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

--------

TEKS PERUTUSAN ANWAR IBRAHIM




KOMENTAR TUKAR TIUB
dari mana datangnya
menerima keputusan pru13

INI LAPORAN DARI MALAYSIAN INSIDER

Pakatan accepts GE13 results, let’s talk unity “immediately” - Anwar

Datuk Seri Anwar Ibrahim signalled his readiness to hold unity talks between Pakatan Rakyat and Barisan Nasional when he said today that the opposition will accept the results of the 13th general election.


INI TEKS PERUTUSAN ANWAR

Perutusan oleh Anwar Ibrahim sempena sambutan ulangtahun Kemerdekaan ke-56 pada 31 Ogos 2013

Sekali lagi menjelang 31 Ogos, kita akan meraikan Hari Merdeka, hari yang cukup gemilang dan bermakna untuk seluruh rakyat Malaysia. Kini adalah masanya untuk kita menghimbau kembali pencapaian dan kegagalan kita dan memandang ke depan untuk hari-hari dan bulan-bulan yang mendatang. Kini adalah masanya untuk bermuhasabah dan bertanya apakah sebenarnya erti Merdeka dan apa yang boleh kita pelajari dari masa silam dan harapan di masa depan.

‘Merdeka’ memiliki makna yang lebih dalam berbanding perkataan ‘Kebebasan’. Ia bukan sekadar persoalan dibebaskan dari cengkaman penjajahan atau penindasan asing jika ianya kemudian digantikan dengan penindas di tanah air sendiri yang barangkali lebih rakus dan tamak. Merdeka bermaksud bebas dari sebarang bentuk kezaliman dan penindasan dalam apa jua bentuk dan negara dipacu ke arah baru menuju keadilan, kebebasan, demokrasi dan kemuliaan insan.

Di atas cabaran ini, ramai yang bersetuju bahawa kita masih jauh untuk mencapainya. Setelah lebih dari setengah abad, kita masih lagi bertanya samada prinsip-prinsip asas di dalam Perlembagaan Persekutuan masih dijunjung dan samada kebebasan dan hak-hak yang termaktub di dalamnya masih utuh dan dihormati. Justeru, apa kebaikan Merdeka seandainya asas perlembagaan dicabuli dengan sewenang-wenangnya?

Tatkala kita seharusnya meraikan perpaduan sebagai sebuah negara pelbagai kaum dan pelbagai agama yang telah menjangkau 56 tahun usia kemerdekaan, kita sebaliknya kini melihat polarisasi masyarakat yang dahsyat dan perpecahan dalam hal-hal berkaitan agama. Tanggungjawab dan peranan pemimpin politik sewajarnya menjernihkan keadaan ini namun apa yang berlaku adalah sebaliknya. Terdapat segelintir daripada mereka yang mengeruhkan lagi keadaan dengan mengeksploitasi hal-hal agama dan isu-isu sensitif untuk kepentingan mereka sendiri. Kini wujud perkembangan yang membimbangkan bila mana terdapat parti-parti politik yang mengupah kumpulan-kumpulan ‘hak istimewa’ dan media untuk meneruskan agenda mereka memecahbelah dan menyemai perbezaan di kalangan rakyat.

Kesannya, setelah 56 tahun mencapai Merdeka, berlaku lebih banyak provokasi perkauman, hasutan yang menjurus kepada kebencian terhadap agama dan secara umumnya semakin banyak ucapan dan penulisan berbaur hasutan yang disiarkan oleh media cetak. Apa yang malang adalah ia bukan sekadar kelemahan kepimpinan dalam menjernihkan keadaan, tetapi tampak seolah-olah kerajaan sedang menggalakkan fenomena ini supaya menjadi lebih parah.

Sebagai contoh, ketika pelbagai tuntutan dan bantahan dinyatakan dari kalangan rakyat prihatin dan pertubuhan-pertubuhan bukan kerajaan, kerajaan sebaliknya membenarkan juga penayangan di seluruh negara sebuah filem yang hanya akan menyajikan mesej berbaur perkauman walaupun nilai keseniannya masih boleh dipersoalkan. Di sebalik kebanggaan tentang negara, terdapat sensitiviti yang lebih besar yakni perkauman dan perasaan khalayak. Suara-suara melampau berbaur kebencian dan yang bersifat tidak toleran sedang menenggelamkan suara-suara kesederhanaan dan keterbukaan.

Peningkatan mendadak kes tembakan dan jenayah berat, rompakan dan jenayah ragut adalah hal yang membimbangkan. Manakala kita mendukung usaha pihak polis dalam memerangi dan mencegah jenayah, adalah penting juga untuk mereka melakukannya dengan menuruti proses yang sewajarnya. Semua pihak perlu bekerjasama mencari jalan penyelesaian namun demikian penggunaan undang-undang yang lebih berat bukanlah jawapannya. Perkara tersebut perlu diteliti dengan lebih menyeluruh.

Menyentuh isu tatakelola, ketelusan dan kebertanggungjawaban, rasuah kekal menjadi barah yang merisaukan kita. Merujuk kepada perkara ini, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mesti melaksanakan tugas mereka tanpa rasa takut dan memihak namun kita mendesak Peguam Negara supaya tidak menghalang pendakwaan yang melibatkan amalan rasuah di kalangan pimpinan atasan.

Negara kita tidak kebal daripada ribut ekononi yang melanda di sekeliling kita. Kita lebih perlu berhati-hati daripada berada di dalam keadaan tidak bersiap sedia. Kita boleh menerapkan tata kelola, hemah dan kebertanggungjawaban dalam pengurusan kewangan awam dan ekonomi kita. Kerajaan bersalah terhadap kecurangan ekonomi – menyatakan fakta yang separa benar dan memberikan statistik tidak sempurna untuk mengaburi perbelanjaan melampau yang tidak mampu lagi ditanggung oleh negara.

Penilaian Agensi Penarafan Kewangan Antarabangsa (FITCH) yang mendedahkan kemerosotan prospek ekonomi negara sewajarnya mempercepatkan kerajaan untuk bertindak lebih terbuka dalam mendepani cabaran sebenar ekonomi. Sebaliknya, kerajaan memperlekeh penilaian tersebut dan menyifatkannya sebagai kerja “penganalisa muda yang tidak mendengar pandangan kerajaan”. FITCH bukanlah satu-satunya firma penganalisa yang menyatakan kebimbangan terhadap prospek pertumbuhan ekonomi dan kesannya kepada kejutan luaran.

Terdahulu, Institut Penyelidikan Ekonomi Malaysia (MIER) telah menolak unjuran pertumbuhan 2013 daripada 5.6% sebelumnya kepada 4.8%. Bank Negara pula baru-baru ini telah mengurangkan ramalan pertumbuhan 2013 daripada 5-6% sebelumnya kepada 4.5-5%. Ini selari dengan ramalan terkini Bank Dunia untuk tahun 2013 iaitu daripada 5.6% sebelumnya kepada 5.1%. Selain daripada ancaman berganda defisit fiskal yang tinggi secara berterusan dan peningkatan hutang kerajaan secara langsung dan tidak langsung, lebihan akaun semasa kita berada pada tahap paling rendah sejak 1997. Oleh kerana kita terlalu bergantung pada nilai dan komoditi eksport yang rendah di pasaran global, kejatuhan berterusan dalam ekonomi global mewujudkan ketidaktentuan terhadap pertumbuhan kita.

Pengurangan defisit fiskal memerlukan komitmen sepenuhnya dalam membasmi rasuah daripada perolehan dan projek-projek kerajaan. Penjimatan 10% dalam perolehan dan projek-projek dengan mudah dapat diterjemahkan kepada perolehan RM20 bilion setahun (berdasarkan perolehan dan perbelanjaan tahunan projek RM200 bilion di bawah kawalan kerajaan Persekutuan).

Pengurangan hutang kerajaan dan pemotongan defisit fiskal hanya boleh dimulakan menerusi perolehan hasil kerajaan yang lebih tinggi yang diraih melalui pertumbuhan yang lebih tinggi. Malangnya pertumbuhan Malaysia akan terencat di skala 4-5% untuk seketika melainkan reformasi struktur secara menyeluruh terhadap ekonomi dilaksanakan sebaiknya dengan segera.

Di ambang ulangtahun kemerdekaan yang ke-56 ini, reformasi ekonomi bukan lagi berkisar kepada pertandingan dasar dan retorik politik. Ianya berkait dengan kepentingan negara yang seharusnya menembusi politik kepartian dan ideologi kerana kita tidak mampu untuk mundur ke belakang sedangkan negara-negara jiran kita maju ke depan.

Persoalan kepimpinan adalah amat penting dalam memacu negara ke hadapan dengan memperkukuhkan asas ekonomi dan menjadikan kita lebih berdaya saing. Malah lebih penting lagi, pemimpin-pemimpin kita mesti dilihat serius menjaga kesejahteraan negara dan memacu hala tuju yang betul. Untuk memastikan perkembangan tidak sihat tidak berlaku di bawah kepimpinannya, seseorang pemimpin itu mesti menunjukkan ketegasan dan iltizam moral yang tinggi.

Meski pun kami membantah sekeras-kerasnya tentang kesahihan keputusan pilihanraya yang lepas, kami bersedia untuk mengetepikan perbezaan kami demi negara kesejahteraan dan masa depan. Dalam hal ini, kami percaya bahawa adalah penting bagi Perdana Menteri untuk segera mengadakan rundingan meja bulat antara kerajaan BN dan Pakatan Rakyat bagi membincangkan isu-isu yang dibangkitkan dan merumuskan satu penyelesaian yang menyeluruh.

Meraikan Merdeka semestinya dengan mengiktiraf kebaikan yang telah dilakukan dan tidak mengulangi kesilapan masa lalu. Iltizam untuk melakukan apa yang baik untuk negara perlu menjadi agenda utama kita semua.

Semangat Merdeka bukan sahaja toleransi atau kompromi. Ianya adalah mengenai pemahaman yang lebih besar, menerima perbezaan kita dan meningkatkan persamaan kita serta menggerakkan negara ke hadapan untuk menghadapi cabaran yang mendatang.

ANWAR IBRAHIM

---------

MALAM INI DATARAN MERDEKA




JANJI
BERSAMA HIMPUNAN HIJAU
MALAM INI
JAM 9:00 
KITA BERHIMPUN DI DATARAN MERDEKA
datang beri sokongan himpunan hijau
wong tuck
telah berkhemah selama 7 hari di dataran merdeka
hendak mengumpuil 1 juta tanda tangan
KIBARKAN SANG SAKA

  • Malam nie..#Janjidemokrasi 2.0.. Jom ke Dataran Merdeka.. 9pm.. Pakai kuning,hijau,hitam... sama2 kita bantu Himpunan Hijau untuk dptkan 1juta tanda tanga
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
------

SERANGAN KE ATAS SYRIA TERTANGGUH





SEDIA MENUNGGU
SERANGAN AMERIKA

KOMENTAR TUKAR TIUB

inilah contoh 
inilah makna
kuasa imperial anglo-amerika
yang digarap oleh tukar tiub


kerjasama antara kaum pemodal british
dengan kaum pemodal amerika
harus disedari bahawa amerika pada satu ketika dahulu
adalah tanah jajahan british

majoriti syarikat multinational
majoriti syarikat pembuat senjata
datangnya dari amerika
datangnya dari united kingdom

SERANGAN  KEATAS SYRIA
ini projek lama
telah lama dirancang
semua telah diatur
tapi tidak semua mengikut skrip yang dirancang

ahli parlimen british telah menolak
rancangan untuk menyerang syria
ini kerana mereka telah kena kelentong
oleh tony blair dan bush untuk menyerang iraq
dengan tuduhan sadaam ada senjata mass destruction
tapi sesuadah iraq jatuh
senjata ini tidak ditemui

kali ini  daging babi busuk yang sama dijual sekali lagi
kali ini syria ada bom kimia

rakyat sedunia tak percaya

britaian hari ini dalam kerajaan campuran
konservatif/liberal domocrat
30 yb dari parti konservatif yang berkuasa 
bertamarod mengundi menentang
31 yb  tak mengundi

9 yb parti liberal demokrat bertamarod
14 yb tak mengundi

semua yb ini mengundi bersama parti buruh/parti pembangkang
semua yab ini mkenentang perdana menteri
semua yb ini menentang timbalan perdana menteri

285 mentang perang
272 sokong perang

AMERIKA SENDIRIAN
apa yang berlaku malam tadi di parlimen british
tidak samestinya akan menyelamatkan syria dari diserang

amerika akan diserang sendirian
ini untuk jaga air muka
amerika sebagai kuasa imperialis
air muka mesti dijaga
kalau tidak para barua amerika
diseluruh dunia  
di negara dunia ketiga 
akan mula berani lawan towkay

ketika ini 
iran cuba
venuzuela korea utara uruguay 
sudah beranil lawan amerika
kalau syria tidak ditundukkan
pasti banyak lagi akan bangun melawan





Obama strike plans in disarray after Britain rejects use of force in Syria

White House forced to consider unilateral strikes against Assad after British PM unexpectedly loses key motion on intervention
The timing of the British vote, 272 to 285 against the government, was disastrous for Obama. Less than 30 minutes after the vote, senior intelligence officials began a conference call with key members of Congress, in an attempt to keep US lawmakers on side
Early estimates suggested 30 Tories rebelled and another 31 did not vote, while nine Liberal Democrats voted no and 14 did not vote, despite a compulsory three-line whip to vote with the coalition. This led to a government defeat by just 13 votes. The news appeared to take Cameron, the party whips, and coalition ministers, by complete surprise. Gasps went round the chamber as the vote was read out and the prime minister was met with calls of "resign" from the opposition benches.e.
DATARAN MERDEKA MALAM INI JAM 9:00
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
-----------

HARI HARI AKHIR SAEKOR MANDOR








KOMENTAR TUKAR TIUB
british membawa  pendatang asing ke tanah melayu
untuk menjadi tenaga kerja
british  wujudkan kapitan untuk buruh  china
british wujudkan mandor untuk buruh india
british bodohkan melayu dengan raja

kini sistem ini masih kekal

 moorty  ini adalah saorang mandor
untuk mengumpul sokongan orang india
untuk united malays national organisation
tidak lebih dari itu

mandor ini tak boleh berfikir
mandor ini tak boleh bersuara
mandor ini tak ada apa apa pandangan
mandor ini hanya ikut arahan

taat setia ini akan dapat ganjaran
dapat projek
dapat datuk
dapat muka keluar dalam utusan
dapat muka keluar dalam tv

mandor yang baik ialah mandor yang bangang

NOTA
untuk penjajah british
driber yang baik ialah driber melayu
tukang kebun yang baik  tukang kebun india
tukang masak yang baik ialah tukang masak china
kemut yang baik ialah... kah kah kah

  • Kita kena senada, kata PM pada Waytha

  • Perdana Menteri  Najib Abdul Razak hari ini menegur Senator P Waythamoorthy(gambar) supaya mengeluarkan kenyataan yang senada dengan kerajaan.

OLEH JENNIFER GOMEZ
Teguran PM isyarat Waythamoorty patut letak jawatanNasihat Perdana Menteri, Najib Razak (gambar) kepada P Waythamoorthy supaya berada dalam barisan yang sama dengan kerajaan adalah lebih...


MALAM INI JAM 9:00
BERHIMPUN
DATARAN MERDEKA
KIBARKAN  SANG SAKA
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

--------

YA AMPOOON YA MAULANA YA SULTAN MELAKA




YA AMPOON  YA MAULANA
patek anak anjing
nak cium tapak kaki
okay ke
tak geli geli
kah kah kah

YA AMPOOON YA PERMAISURI
kerusi kecil sangat
kah kah kah
SAMBUTAN HARI RAYA SULTAN MELAKA

Gah juga Sultan Melaka kerana sambutan kepada dirinya agak meriah juga. Dengan berpakaian Diraja berwarna kuning, sedondong dengan permaisurinya, Raja Noor Jan menjadi tumpuan ramai di majlis tersebut.

“Jika saya bukan Sultan sebenar, saya tidak akan buat dakwaan ini, Kami sentiasa berbangga dengan sejarah kami, era kegemilangan Melaka. Tetapi ia tidak diendahkan,” kata Raja Noor Jan suatu ketika dulu yang mengaku dirinya keturunan Sultan Abdullah Muhammad Shah yang memerintah Perak dari 1851 hingga 1857.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...MANA TUANKU  HILANG SELAMA INI.... kah kah kah..

kah kah kah...PATEK PACAL YANG HINA ADA CADANGAN.... kah kah kah..

kah kah kah...  CARI DANA UNTUK KESULTANAN MELAKA... kah kah kah..

kah kah kah... PROJEK INI LAGI CUN MELECUN... kah kah kah..

kah kah kah..BUKAN JUAL PASIR...kah kah kah..

kah kah kah..BUKAN MINTAK BALAK MACAM DI KELNTAN...kah kah kah..

kah kah kah...BUKAN PASANG JUDI MACAM DI PAHANG.. kah kah kah

kah ..BUKAN MINTA PROJEK KERETAPI MACAM PERAK...kah kah kah

kah kah kah...BUKAN MINTA PROJEK ISTANA MACAM TERANGGANU...kah kah kah..

kah kah kah... MELAKA JUAL ANUGERAH....kah kah kah

kah kah kah.,.. SETAHUN TIGA KALI...BUKAN SEKALI ..kah kah kah

kah kah kah... PADA HARI JADI TUANKU . kah kah..

kah kah kah... HARI JADI PEMAISURI TUANKU... kah kah kah...

kah kah kah... DAN PADA HARI PONGAL.... kah kah kah

 kah kah kah..HARI PONGAL BAN.YK INDIA TANI TODI .kah kah kah

kah kah kah....MASA TANI TODI... SEMUA NAK JADI TUN DAN TAN SERI...kah kah..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... TUANKU... ADA SATU SYARAT.... kah kjah kah...

kah kah kah... RAJA PEMAISURI KELIHATA  HODOH MACAM ROSMAH... kah kah kah..

kah kah kah...DUDUK KERUSI PUN SEMPIT... kah kah kah..

kah kah kah ... GEMOK MACAM INI BAHAYA... kah kah kah..

kah kah kah... NANTI NAJIB TERPIKAT.... kah kah kah..

kah kah kah...BAHAYA BESAR.. KALAU KHAIRY JAMALUDDFIN NAMPAK... kah kah kah..

kah kah kah...DUA JANTAN INI SUKA BETINA GEMOK..kah kah kah

MALAM INI JAM 9:00
DATARN MERDEKA
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
----------

SELAMATKAN BAYI PAKAI BAJU HUJAN




KOMENTAR TUKAR TIUB
kalau banyak nyamuk
nak tidur nyenyak
tak nak malaria
pastikan pakai kelambu

kalau  hujan tak nak basah
pastilah pakai baju hujan

kalau hujan tak nak kuyup
pastilah pakai payung

kalau nak pancut tak nak anak
pastikan pakai kondom

khalas!

Mayat bayi dalam loji kumbahan UiTM Dungun

DUNGUN 29 Ogos - Mayat bayi perempuan yang cukup sifatnya ditemui di dalam loji kumbahan Universiti Teknologi Mara (UiTM) di sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Dungun, Supritendan Ahmad Zailani Yaacub berkata, mayat berkenaan ditemui terapung oleh kontraktor pembersihan UiTM yang menjalankan kerja penyelenggaraan kumbahan kira-kira 11.30 pagi.

Beliau berkata, pada awalnya pekerja berkenaan menyangkakan objek yang terapung itu anak patung namun setelah diamati mendapati ia mayat seorang bayi.

"Mereka terus memaklumkan penemuan mayat itu kepada pihak universiti sebelum melaporkan kepada polis dan kita percaya mayat berkenaan telah lama berada di dalam loji," katanya kepada Bernama.

Menurutnya, semasa ditemui keadaan mayat bayi itu kebiru-biruan dan dipercayai meninggal dalam tempoh 48 jam. Kepalanya telah pecah manakala bahu kanan patah dan mereput.

Katanya, mayat bayi itu dihantar ke Hospital Dungun untuk dibedah siasat. - TIEWNAMA


KAH KAH KAH 

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MARI TEKA   INI BAYI JEPUN KE ?..... kah kah kah...

kah kah kah...INI BAYI  PERANCHIS KE ?... kah kah kah...

kah kah kah...INI BAYI SWEDEN KE?.... kah kah kah..

kah kah kah...INI BAYI CHINA KE?.... kah kah kah

kah... UITM INI - UNIVERSITI INTERNATIONAL TECHNOLOGY MANCHESTER?... kah 

kah kah kah...ATAU UITM - UNTUNG INI TEMPAT MELAYU...kah kah kah

PENYELAMAT BAYI
 SEPANJANG ZAMAN
TERBUKTI
TERUJI
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
---------

SUNNI BANYAK PRO AMERIKA








LAGI TENTANG SUNNI  PRO AMERIKA
TT aku mula faham sedikit demi sedikit isu di Syria dan Mesir...ini bukan kisah pasal SUNNI & SYIAH...ini adalah AGENDA nak mentalibarutkan orang Islam Berfahaman SUNNI yang jahat untuk menjadi talibarut AMERIKA sepertimana Malaysia yang berfahaman SUNNI ni menjadi talibarut British, juga negara arab saudi yang berfahaman SUNNI ni menjadi rakan niaga AMERIKA

..dan MESIR dimana pihak tentera yang berfahaman SUNNI ini menembak rakyat yang juga bermazhab SUNNI dan KRISTIAN KOPTIK...sebenarnya jika dilihat orang islam bermazhab SUNNI ni banyak memainkan watak jahat berbanding SYIAH biarpun mereka sesat...syiah memang sesat dan biadap..tapi tidaklah lebih jahat dari orang yang berfahaman SUNNI tapi zalim pada RAKYAT dan SAUDARA SEAGAMA sendiri..

ini adalah kisah menalibarutkan orang sunni untuk pro amerika sebab tu nampaknya seperti amerika nak membebaskan rakyat syria berfahaman sunni untuk menumbangkan basyar assad syiah tu..mungkin juga adalah agenda mereka seperti mana hafez as-saud on PERANG AKAN PECAH - SYRIA DI SERANG
Publish | Delete | Spam
Hamidi Fizie Bin Ahmad

on 8/30/13

JAM 9:00 MALAM INI
BERHIMPUN
DATARAN MERDEKA
KIBARKAN SANG SAKA
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

-------

LAWAK PAGI JUMAAT






 'Saya tak pernah dengar ahli politik sokong gengster '
  • NONEKetua Polis Negara  Khalid Abu Bakar menafikan dakwaan terdapat ahli politik ternama menyokong kumpulan kongsi gelap, seperti dilaporkan media.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... MALAON INI POLIS DARI NEGARA MANA?...kah kah kah..

kah kah kah...BAGI CHAN LAAAA.... LEPAS RAYA.... kah kah kah.,...

kah kah kah... NAK BUAT LAWAK BODOH....  kah kah kah...

kah kah kah... INI MACAM KES... BINI ADA SIMPAN JANTAN LAIN... kah kah kah..

kah kah kah... SEMUA ORANG TAHU BINI ADA BOY FRIEND.... kah ka kah..

kah kah kah... HANYA SUAMI  SORANG TAK TAHU.... kah kah kah...


NOTA
tanya lidah kontot
isternya nya ta ta ta
kah kah kah
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
----------