.

Isnin, 5 Disember 2016

NAJIB TAMBAH MANAI






NAJIB DEMO

BUKTI DEMO

DAH JADI 

BUDAYA KITA










PENYOKONG SETIA NAJIB KERUSI DAN MEJA




LAHANAT
MAGIK lah Mat Lahanat power wokay Geng Geng semua nya lahanat jugak lah Mana boleh nampak mata kasar Kena pakai Infra Red MERAH saja nampak Kan setan setan tuh warna MERAH on KENDURI TAK ADA SIAPA DATANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:43 PM

YANG KAPIR JADI  ISLAM
cilaka lu tt..lu ingat najib takut ke..lu tak tengok ke najib berkokok masa PAU PAS yg lalu..berdesing telinga, yg pekak jadi pulih, yang buta bole celik, yg kafir jd islam, yg pandai jd bangang...punya la kuat berkokok tetiba takda org dtg majlis mkn malam..apa punya sial jantan najib ni..makin lama makin sial sehingga sialnya terpalit diserban2 tok2 ulama dunia... on HANTU ALTANTUYA DATANG KEMBALI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:20 PM

YANG PANDAI SOKONG DAP
sesungguhnya kalian silap..yg menjadi ahli umno seumur hidup itu ialah kerusi dan meja..bak kata patah-patah, ahli umno ni bodoh macam kerusi meja..maka sah la yg hadir itu adalah kerusi meja kerana umno adalah parti yg memperbodohkan org..

yg pandai2 dah sokong dap...kahkahkah..kain lapik meja tu kalo dijahitkan pasti bole dibuat jubah dan serban berkodi2...jgn salah faham, hadi tak minum todi..hadi hanya menodi rm90juta saja..alah pelihara terenganu dan membalak ulama dunia... on TAK ADA TAMU DATANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:13 PM



--------------

PENGUMUMAN PENTING








DIWARTAKAN
14 FEBUARARI

HARI GAGALIS

SEDUNIA AKAN 

SAMPAI

PARA GAGALIS

DIMINTA USAHA

SEBELUM NAMA

DISENARAI LAGI








-------------------

INI AYAT MANA NI?





f.b


Macam mana tu?



-------------------

KENDURI TAK ADA SIAPA DATANG




AHLI GHAIB
Penuh laa TT, mata aku nampak ramai jer kat meja makan tu. Ada ahli silat yg ghaib, ada perwakilan jin islam dan dan dan. Korang saja jer nak buruk burukan najib kan? on TAK ADA TAMU DATANG
Anonymous
on 12/5/16
TUKAR PM BARU
1-kalau ada video 20saat lagi chantekkkk. Lagipun foto ni tak berapa nak jelas pulak, mana najib mana penyanyi pun susah nak tentukan, dah tentu kepala dan kaki kelentong akan twist baekkk punyer. 

2-kalau umno sendiri halau dan gulingkan najib, itu berita buruk untuk pakatan. Untuk negara pula belum tentu akan dapat separa baik. Sebabnya sejarah akan berulang lagi. 

Pm yang dilihat tak sesuai lagi untuk malaysia ditukarkan dengan presiden umno yang baru, yang kununnya lebih baik, tetapi terbukti acuannya tetap umngok, maka bongok dan kaki kelentong dan kaki songlap dan autokratik yang sebenarnya rasis dan sentiasa menekan, terkadang menekan kaum cina malaysia, terkadang menekan media bebas atau alternatif, terkadang pula menekan amoi mongolia. on TAK ADA TAMU DATANG
Anonymous
on 12/5/16





----------------

SETAHUN AMANAH








SETAHUN

PARTI AMANAH

SATU JEMPUTAN

BERSETIA 

KAWAN







--------------------

APA PUNYA PUNDEEEK



PUNDEEEK
Pagi demontrasi myanmar Kat DLM stadium....petang pula Ada siaran langsung bola...Myanmar lawan Thai..APA punya pundek la on NAJIB AKAN MENANG BESAR PRU14
Publish | Delete | Spam
usop ali
on 12/5/16






--------------------

INI TUGAS MULIA MAHATHIR






BENAR TEPAT

DAN BETUL

KOMENTAR
cita dan niat pembangkang
cita dan niat kaum progrefif
cita dan niat kaum kiri
ialah kehancuran parti
united malays national organisation
sebuah parti yang diwujudkan
oleh british 
parti barua british

parti politik barua british ini
telah membawa malapetaka
kepada tanah melayu
semenjak tahun 1957

orang melayu jadi bangang
orang melayu jadi bodoh
orang melayu jadi takut

bila melayu bodoh
bila melayu takut
maka melayu meinta tolong
dari  gerombolan ketuanan melayu

maka jika ada sesiapa saje
yang ingin
yang mahu
yang ingin turut serta
meruntuhkan parti barua british ini
maka  merea amat dipersilakan

ah lan wa sah lan
most wellcome

mahathir kini sedang bekerja
muhyiddin kini sednag bekerja
mukriz kini sedang bekerja
untuk menghancurkan parti 
united malays national organisation

ini satu kejayaan!

satu ketika dulu
kita berjaya merekrut anwar 
kali ini kita  berjaya merekrut 3M
mahathir
muhyiddin
mukriz 
ini kejayaan united front
ini kejayaan garis progresif

siapa jadi kuda
siapa naik kuda
sipa diperkuda
dalam usaha menjatuhkan
united malays antional organistion
tidak penting

soros ke
wall street journal ke
cia ke 
fbi ke 
doj ke
peguam negara swiss ke
sarawak  report ke
tak kira sapa saje

semua mereka ini adalah sahabat
dalam pejalanan untuk
meruntuhkan kuasa ketuanan melayu
untuk menghancurkan
united malays national organisation
lagi ramai lagi besar
penggalangan united front

NIAT UTAMA:
najib disingkir dan
hapuskan gerombolan
ketuaan melayu 

ini tugas mulia 
yang mahathir sedang lakukan



‘Mahathir rela diperkudakan DAP asalkan Umno musnah’ - Puad Zarkasi

Mahathir sanggup diperkudakan oleh DAP untuk menjawab serangan Najib dalam ucapan penggulungannya bahawa Umno sekarang ini berlawan dengan Pakatan Harapan yang diketuai oleh DAP bukannya Mahathir.


SOALAN 

MENUNGGU

JAWAPAN

DARI NAJIB


SIAPA BERI

ARAHAN BUNUH

ALTANTUYA





----------------

LINGKUP TANAH MELAYU








INGAT CARA

MEMBACA 

AKHBAR MEDIA

GEROMBOLAN

KALAU DINAFI

ERTINYA ADA

KALAU KENA

SERANG

ERTINYA BAIK

MB Johor nafi dakwaan 700,000 warga China masuk ke Forest City

 | December 4, 2016
Khaled Nordin berkata ia hanya hasutan untuk menakut-nakutkan rakyat Johor dan mahu melihat negeri itu gagal dalam mencapai cita-citanya.








-----------------

WATAK BARU MUNCUL






WATAK BARU

MUNCUL

DONALD JIB

DAN

PUKEE ROSMAH

OPPS..MAAF

MIKEE MAH



------------------

KAUM KANAN MENANG DI ITALI





KUAM KANAN

MENANG DITALI

INI BUKAN 

BERITA BURUK

INI BERITA BAIK


TUNGGU 

ANALISA

TUKAR TIUB


Italian PM Matteo Renzi resigns after referendum defeat

Matteo Renzi was roundly defeated in a referendum to change Italy’s constitution, marking a major victory for anti-establishment and rightwing parties and plunging the eurozone’s third largest economy into political chaos.




------------------

TAK ADA TAMU DATANG




TAK ADA

TAMU DATANG

DEWAN KOSONG


NAJIB BUAT

JAMUAN MAKAN

MALAM UNTUK

PERWAKILAN

TAPI JEMPUTAN

TIDAK DATANG



UMNO Perwakilan go on strike. I received this via sms :

"Jamuan makan malam UMNO hambar.   Meja banyak kosong.   Perwakilan yg datang lepas makan tak sampai 10 minit belah balik.  Najib fed up bengang.  Banyak yang tak datang makan. Pasal tau duit haram.   Ramai perwakilan bengang dan marah ucapan Najib, Zahid dan sayap2 semua mengundang perpecahan,  menyerang sesama Melayu.

Ahli Umno sendiri sudah mula menghukum Najib dan Umno.   Allah Swt sedang tunjukan...
 
Najib sekali ini berucap pun pegang sapu tangan asyik lap air liur bersembur dan selekeh.   Dalam criminology itu bukti Najib nervous dan ketakutan dan guilty conscious.   Itu bukti orang bersalah.
 
Jiwa tak tenteram makan duit haram, duit keringat rakyat.  Semua itu Allah Swt sedang tunjukan."

Here are the pictures. Note that this picture was taken during the dinner. Not before or after. Jangan klentong. MO1 is already seated. Dinner is being served. The girl is singing on stage 


You can count the tables for yourself. There are at least 120 tables seating 10 people each. That makes at least 1200 guests. There are hardly 200 people in attendance. Most of the tables are empty. Even the Perwakilan UMNO are refusing to attend the Grand Dinner with the party president ! 

And the 200 in attendance  includes the waiters, waitresses, security guards, policemen, bodyguards, butt kissers and ball carriers. 

Where are the Perwakilan UMNO?


Macam ini sajalah. The Majlis Tertinggi must meet MO1 and tell him enough is enough. Just pack up and leave.  The people really dont want you around anymore. 

Let us be gone with you. 

INI KES AMAT

BERAT

BERAT


-----------------------

BERAPA LAMA SEBELUM DIKORBAN?






apoa
APA MAKNA

BERITA INI


MAKNANYA

ADA DUA 

GARIS DALAM

PARTI PAS

TAK SEMUA

SOKONG HADI


Mustahil PAS, Umno adakan kerjasama politik

Beberapa jam selepas Najib  dan Hadi  berpegangan tangan dalam himpunan membela Rohingya, Timbalan Presiden PAS  Tuan Ibrahim Tuan Man menegaskan bahawa parti itu tetap bersaing dengan Umno.
Dalam kenyataan kepada media Tuan Ibrahim berkata sebarang dakwaan yang "mencanangkan" wujud kerjasama politik antara PAS dan Umno adalah fitnah.
Dari sudut politik, katanya, sejarah membuktikan PAS adalah saingan utama kepada Umno terutama dalam isu berkaitan Islam dan kebajikan rakyat.
SOALAN

YANG TIMBUL

BERAPA LAMA

AGAKNYA

TUAN IBRAHIM

AKAN SELAMAT

SEBELUM JADI

KORBAN SOTONG










--------------